@kraamvisite: wij hebben gister ook nog kraamvisite gehad. Wel gezellig, maar ik vind het ook altijd wel vermoeiend. Het lijkt wel alsof je met iedereen altijd hetzelfde gesprek heb. In heb begin was het elke dag raak, en nu nog maar een of twee keer per week, dus dat is niet zo erg. Dan heb ik ook wat aanspraak, want ik ben toch best veel thuis door de borstvoeding. Ik vind het niet erg om in het openbaar te voeden maar heb er weinig handigheid in zonder voedingskussen kan ik het amper.
@Vash, is het de laatste maanden niet continu dat je met iedereen hetzelfde gesprek lijkt te hebben? ergens ben ik blij als ik weer kan gaan werken om ook eens een ander gesprek te kunnen hebben, aan de andere kant maakt het me nogal sip
Ik heb trouwens bij de prenatal een wipstoeltje gekocht met een speelboog. Omdat Feya een voorkeurshouding heeft heb ik er alleen aan de linkerkant een speeltje hangen. Het lijkt te werken. Bijkomend voordeel is, dat ik haar nu op tafel naast me heb staan. Ik kan nu al twintig minuten internetten zonder dat ze protesteert. Dat red ik met de box absoluut niet. Ik ben zeer tevreden met deze aankoop!
@mikmak: ik heb heel veel zin om weer te gaan werken. Een beetje een geluk bij een ongeluk dat ik maar twee dagen op de creche kon krijgen. Dan is het minder moeilijk omdat ik haar maar twee dagen hoef te missen. En dan is het werk veel leuker omdat je met twee dagen nog niet zo gestressed kunt raken om alles. Eindelijk weer eens over iets anders praten dan voedingen en de kleur van ontlasting etc. 1 april begin ik met wennen. En die week begin ik ook meteen met werken als mijn man thuis is. Dus het schiet al ontzettend op!
@Mikmak owh erg he hihi @Kraamvisite,nou hier beloven mensen van alles,dat ze komen maar zie ze niet,dan heb ik zoiets van blijf lekker weg
Derona: Hahahahahaha, niets kopen he? Tja.... hormonen he? Kun je niets aan doen! Vash: Oeh, 1 april komt inderdaad dichtbij. En 2 dagen werken is ook lekker zeg. Wat voor werk doe je? De wipstoel is hier trouwens ook een echt succes. Ze kan zich er echt goed in vermaken! IloveA: Wat super dat het op deze manier geregeld wordt met die Pepti. Vind 31 euro voor een pak voeding ook wel errug duur hoor. En als het niet op doktersvoorschrift kan, moet iedereen dat dus zelf ophoesten? Daar gaat je kinderbijslag.... Alhoewel ik daar net de gewone voeding van kan betalen! En ook super dat het met Joshua goed gaat! MerleQ: Sterkte vandaag! Of ben je al weer terug? Hoe lang mocht ie gaan wennen vandaag? En wanneer nu weer? Muppet1604: Heel veel sterkte de aankomde tijd meid! Jeetje zeg,.... wat moet dit zwaar voor je zijn. Dikke knuffel! Patrieske: Moest zoveel bijlezen.... niet alles gelezen.... .... maar jouw gedichten, WOW! # Dikke knuffel voor jou meid! Heb zoveel respect en waardering voor je hoe jij hier mee omgaat!#
muppet heel veel sterkte.... Vach ja idd super stoer mini rokje voor de zomer, ik denk dat ze dan de jongens van zich af meot slaan hihihi Merleq en hoe is het gegaan op de wendag? Schommelstoel ik heb hem bij babyplanet was 89 euro geloof ik maar het geld zeker waard Kraamvisite, volgende week komen mijn oom en tante nog volgens mij komt er nooit een eind aan. 1 april moet ik ook weer beginnen hellemaal geen zin al vind ik het aan de andere kant ook wel weer even lekker zo wordt je wereldje best klein. Gisteravond liet Tess 80 cc staan ze was zo moe dus ja toen kwam ze vanochtend om 5 uur gister was het half 8...
Hier gaat alles trouwens wel oke! Britt haar lip hoefde niet gehecht te worden hoor (weet niet meer wie het vroeg). Was binnen no time over en zelfs de wondjes in haar lip zijn alweer dicht. Fien heeft nog steeds wel last van het vele slijm in haar keel. Goofychick: hoe gaat het daarmee bij jullie? Vind het zo zielig voor haar, want ze wordt er echt iedere keer wakker door en stikt dan bijna in het slijm. En ze is haar ritme qua voeding (wrs ook hierdoor) kwijt. Ene keer drinkt ze maar 50cc, andere keer wel 150cc. Dus het is weer even zoeken naar wanneer ze mag eten.... hoewel haar hongerhuiltje hier nu wel bekend is. Vannacht trouwens geslapen van 23.00 tot 4.15. Door het hoesten werd ze wakker. Fles kunnen rekken tot 5.45, maar ook daarna bleef ze hoesten. Die melk maakt natuurlijk ook weer slijm aan.... Huisarts bellen heeft ook geen zin.... vorige week al gedaan. Hmmm, dan maar gaan hopen dat het snel over gaat.
wooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee die is mooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiii is echt heeel mooi ! zoiets wil ik ook !
@derona, mooooooooooooooiiii ziet er goed uit.. ikke wil van mijnn mijn dolfijn een steenbokje maken, omdat linette (net zoals bijna alle beebjes) een steenbok is, en ik die k**** dolfijn goed zat ben op de schouder... @vash, 1 april komt helemaal dichtbij, 13 april is mijn dag... zucht
Nou we zijn weer terug hoor... En wennen is inderdaad meer voor de mama Ik vond het echt wel even slikken hoor... Het was maar 1,5 uur en ik mocht er al die tijd bij blijven, maar ik ben er nog niet over uit of dat nou wel of niet beter is. Het was ontzettend druk en er zijn nog 2 baby's op de groep. En ik heb Tobe zijn fles gegeven om 11 uur omdat dat beter uitkwam (of omdat ze dat gewoon wel makkelijk vond, ik weet het niet) maar dan vraag ik me af hoe ze dat dan doen als ik er niet bij ben Verder was er 1 kleintje van 6 maanden dat ontzettend veel huilde. Pfff... moeilijk hoor. En Tobe was hier de box na 10 minuten al zit ipv na 45 minuten zoals het thuis is. Maar ze hebben echt niet de tijd en ruimte om hem na 10 minuten alweer op de arm te nemen Dus ik hoop maar dat ie dat gaat trekken... Het zijn vriendelijke mensen hoor en het ziet er goed uit... Maar er is gewoon niet de ruimte om je kleintje volop de aandacht te geven. Dat is natuurlijk logisch, maar ik vond het echt niet leuk... Nee, ik ben zeker nog niet gerustgesteld... Dat zal denk ik pas zo zijn als Tobe er een dag is geweest zonder mij en het goed heeft gedaan (dwz, dat ie over het algemeen een tevreden baby is geweest). Ik was er denk ik liever niet bij gaan zitten.
@ Derona: echt een mooie tatoo hoor. Jeetje. Ik wil ook heel graag een tatoo net boven mijn enkel. Dus wat kleiner en dan ook met de naam van Joshua erbij op. Ik weet alleen nog niet precies wat. Ik vind een dolfijn erg mooi... @ Mikmak: kunnen ze dat dan, van een dolfijn een steenbokje maken? Das wel leuk zeg. Ik ga er gewoon nog even over nadenken en even rondvragen wat het kost enzo...
Ow, dat is idd niet leuk. Je zou toch denken dat ze dan laten zien hoe ze dat dan gaan doen als jij er niet bent... Ik ben benieuwd hoor meid...
@ derona ja ik wil inderdaad ook met rayn zijn naam er bij dat blijft toch voor altijd ! ik weet alleen nog niet op wel lichaams deel heb er al een aantal namelijk maar ja kijk wel ff . @Merleq jeetje meid das niet zo fijn ! ik zou me ook afvragen hoe ze dat anders hadden gedaan met de fles ja ........hmmm .......... hoop niet dat ze hem dan maar laten wachten tot ze tijd hebben ofzo ! nou sterkte meid hoop dat je er nog een goed gevoel bij gaat krijgen @ iloveA ik heb ook 2 dolfijntjes op me bovenarm maar ben ze meer dan zat heb ze ook al 11 jaar en ze zijn nu licht geworden dus mss dat ik er iets anders overheen laat zetten . Weet je al wanneer je hem laat zetten ?
@merle, oei... pffff.. zucht..... maar lieverd, logisch dat je niet gerust bent... tis gewoon dat je je eigen kind het best kent, en je ritme hebt en weet wat tobe wel en niet leuk vind... is gewoon moeilijk omdat je gewoon het liefst je knd mee wil nemen.. ben benieuwd hoe het bij mij strax is.... laat het maar effe bezinken... *trekt koelkast open voor glaasje roosvicee* aljeblieft meid @iloveA, in principe kunnen ze over de tattoo heen gaan hoor en het zo goed doen dat je niet eens ziet dat er 1 onder zit.. ik heb alleen nog geen mooi plaatje van een steenbok gevonden want eerlijk is eerlijk tis geen leeuw.... *lol* maar komt wel goed... heeft ook geen haast..
Derona idd... die mensen hebben we ook nog.... die vanalles beloven... of mensen die al langs zijn geweest voor iets anders .... en dan zeggen... ja we komen nog wel op kraamvisite.... tuurlijk..... tattoo.. mooi hoor... zit hier nog steeds te denken... Weet denk ik wel WAAR ik hem laat zetten.... Zat zelf te denken... onderkant buik/lies... want tja.. daar zaten ze toch eerst.. mikmak Hopelijk blijven de namen wel jah... mn dochter zal toch opeens een zoon willen zijn.... of mn zoon een dochter... Zit ik met de verkeerde naam
pfff... begrijp je probleem... maar idd ook Tobe zal moeten wennen.... en doet dat ook... aan de andere kant... kinderen trekken elkaar enorm aan.. dus als hij ietsjes ouder is... is het super leuk voor hem...! Merk hier ook dat zusje constant grote broer opzoekt.... Op het kinderdag verblijf waar ik stage liep was het altijd "rustig" in de babygroep... zijn het horizontale of verticale groepen...? Ook de leidsters wennen aan Tobe's schema... dus tja misschien schuiven ze ietsjes met de fles... (als Tobe dat toelaat) en anders geven ze wel 2 tegelijk de fles.... komt helemaal goed meid..! xxmona
@MerleQ: wat rot zeg dat het zo gegaan is. Ik had eigenlijk gehoopt dat je met een heel leuk gezellig verhaal kwam want ik moet over twee weken... Ik heb er nu nog minder zin in. Hoeveel leidsters zitten er op die groep? En hoeveel kinderen? Is het een verticale groep?