Als je bv geeft is het wel aangeraden pas met 6 maanden hoor. al mag je natuurlijk vroeger ook als je kindje er behoefte aan heeft. Hahaha ik heb ook al eens een drupje van mn smoothie aan nona gegeven idd dat vinden ze zooo vies hahaha
oooohhhh ideaal ! wil ik ook ! hahaha sschoonmoeder maar eens vragen als ze toch blijkbaar geld te veel heeft
oh oke mss dat het dat is geweest onwetendheid van mij . dus ik ben niet de enige die het stiekum al eens heeft geprobeerd met een druppeltje
hahaha rayn zat eerst een posje te smakken en toen trok ie een echt eeen heeeeeeeeeeel vies snuutje hahahaha ~~~ vraagje over auto stoel rayn is nu 6 kg , er zijn autostoelen waar ze in mogen vanaf 9 kg maar kunnen ze dan al zitten en hun hoofdje hoog houden ? of kan ik het me niet voorstellen omdat rayn nu al 6kg is en ik denk dat ie eerder 9kg is dan dat ie zijn hoofdje op kan houden ?
Ik dacht dat het was vanaf dat hun hoofdje boven de stoel uitkwam? Maar zeker weet ik het niet hoor. Trouwens vandaag een super dag geweest ivm slaapjes voor nona! Ze heeft vanmiddag 3 uur aan een stuk geslapen! Dat is geleden van wanneer ze pasgeboren was haha! Ze slaap nu trouwens weer, na haar badje..
mmmm hier wacht ik nog lang met bijvoeden hoor.. Misschien een keer over een maand een papje maar toch echt na 4 maanden een fruithapje. Arme maagje kan dat nog helemaal niet aan joh! En maxicosi lekker zo lang mogelijk erin houden.. Totdat ze eruit groeien. Immers moeten ze toch een lange tijd nog omgekeerd in de auto zitten. Maar Jamie ligt meestal lekker in zijn reiswieg. En daar blijft hij voorlopig ook nog in. Die buggys zijn veel te groot nog en niet zo stootvast als de kinderwagenbak... *** Dames bedoelde met dikzakje vergeleken met twee maanden geleden toen was hij te klein en nu is hij heerlijk overal rond aan het worden.. Erg fijn.
wij hebben de renolux gekocht bij burgerhout http://babyentiener.wide1.bvb.vg/var/templates/babyfolder/Default.html hij staat op de laatse pagina als aktie artikel
Hoeft niet hoor, wil niet opscheppen, maar Sven kan zijn hoofdje nou al ophouden, dus het kan maar zo dat hij het eerder gaat doen.
Jessica: Ik zei ook niet dat je met 3 maanden al fruit moet geven, maar juist groente Journey: Jazeker, arm kind, hij is al zo gefrustreerd als hij iets niet mag/kan wat hij wel wil Oh dat is handig zeg, van die autostoel! tacha: Omdat hij nu al lactose intolerantie heeft, ik mag pas gaan bijvoeden met 6 maanden en hij wil nu wel al andere dingen, dat merk ik gewoon aan zijn reacties als ik zelf zit te eten Maar helaas pindakaas, ik moet er niet aan denken dat hij voor nog meer dingen allergisch wordt, enkel omdat ik het met 3 maanden toesta dat hij meer te eten krijgt MamaMakka: Is hij nu pas 6 kg? Dan is ie niet meer zo enorm hard gegroeid na zijn geboorte, toch? Er zijn al heel veel kindjes 6 kg nu . Ik bedoel het positief hoor, dan is ie niet meer zon joekel, als waar je steeds over sprak
Je mag met geen enkele bijvoeding beginnen voor de 4 maanden.... En als je kind allergisch aangelegd is pas met 6 maanden. Met Esmee ben ik meteen met 4 maand begonnen omdat ze een hongerig meisje was. Met Lars wacht ik wrs wel iets langer omdat hij snel uitslag heeft en nu aan de pepti zit. Merleq: Ik heb met Esmee de fles van 23 uur ineens weggelaten toen ze 3 maanden was. Ze sliep meteen door tot een uur of 9! Maar zij sliep ook met 4 weken al van 23 uur tot 8 uur. Dus ze was een snelle doorslaper zeg maar. ik weet niet of je het gelezen hebt van Lars vannacht. Dat was dus een foutje haha maar hij kan het wel. Vanavond doe ik hem gewoon weer een fles hoor, hij krijgt overdag nog te weinig binnen... Misschien probeer ik het volgende week wel weer om hem weg te laten. Zou lekker zijn als ik weer moet werken dat die fles er dan af is haha. Nou de kindjes liggen hier lekker op 1 oor, straks even 7 years in tibet kijken..
Hoofdje ophouden: Dat gaan ze wel voor de 9 kg doen hoor, maak je maar niet druk Hier nog zo één die dat vanaf zijn geboorte al deed en de meeste kindjes doen dat geloof ik allemaal vanaf 3 maanden uiterlijk of zo... (Dacht ik hoor, zeker weten doe ik dat niet)
@journey: mag die autostoel nu al dan? @ tacha: wat is de reden om met bijvoeding te wachten met borstvoeding totdat je kleintje 6 maanden is? Ik kan me echt geen goede reden bedenken die niet geldt voor flesvoeding. hoofd omhoog houden of niet, ik vind tobe nog veel te klein om al over te stappen naar een grotere autostoel.