Oh hier Sven ook nog niet hoor, was vannacht helemaal feest: 0:00 uur, 02:45 en 05:00 en 07:00.....dusssss......en hij doet dat sinds ik kolf.......dus kolf vandaag maar ff niet, of ik kleine beetjes zodat ik niet helemaal leeg kolf. Snap er niks van, drink goed, eet goed....overigens wordt ik heel vaak vroeg in de ochtend wakker en ben ik bijna misselijk van de honger.....MAAR WAAROM VAL IK DAN NOG NIET AF! Fff bakkie pakken en dan kom ik verder reageren NETTIE: gefeliciteerd meid!
Britt: Beterschap met Fien ik zou me zelf denk ik echt zorgen maken, ben wel zon miep Ik hoop dat het snel over is hoor! Nettie: Sterkte met Mila straks! Journey Wat heerlijk dat jij Tess gewoon in bed kunt leggen na de voeding s ochtends! En hier is het ook een jaar geleden ongeveer dat ik stopte! En toen ineens zwanger en nu inderdaad mijn prachtige knulletje . Had gisteren ineens een soort van gedichtje gevonden wat Marco bijna een jaar terug schreef *zwijmel* Heerlijk naar de kapper zeg, even jezelf verwennen! MerleQ: Lekker vieren gewoon, je verjaardag? Kan iedereen ook je nieuwe mooie huis zien! Joyce: Ja hoor, als het klikt dan zijn ze bij deze uitgehuwelijkd Het is echt een poppetje! Sterkte met die domme wijkverpleegster zeg . die hebben wij hier trouwens helemaal niet meer, wijkverpleegsters Gewoon je gevoel volgen trouwens, als ze de hapjes lekker vindt, gewoon doen. Ik mag alleen niet door de allergiën, anders had hij hier ook wel al wat anders gehad, hij kijkt er altijd zo begerig naar! MikMak: Veel plezier met het bezoek meid! Ben benieuwd naar het verhaal Doet me denken, ik moet ook nog een klacht indienen tegen mijn eerste kraamverzorgster, want die heeft mijn bv zo verkloot Goofychick: Ja, lief he?! Lieverd, hier staat het ook weer stil hoor! Ik denk dat het gewoon langer duurt of zo? En er zit ook gewicht in die borsten van ons hoor! Ooit zon grote borsten gehad? Komt goed .. In CP gaan we gewoon heel veel wandelen, dan zijn we na die week wel een beetje kwijt. Al is het niet veel, een halve kilo zou al fijn zijn!
@mamalijntje: niet hoor, hier ook en mamma die nog vaak een keer uit haar slaao word gegilt om tiet Verder echt mega zielig meisje tijdens de prikjes.... Ze had eigenlijk al honger voor die tijd maar ik heb gewacht tot na de prikjes. Kreeg haar tijdens het gesprek welstil met een pinkk in haar mondje, daarna moest ze op de tafel voor de prikjes...manman wat sneu! Van tevoren vroeg de vp of ik ertegenop zag...ik zei van niet want ben niet van de prik-angst zeg maar, ik zei alleen dat ik het voor haar zo vervelend vind.... Nou toen ze de eerste prik erin jaste kon ik zo meehuilen met mn stoere meid, wat was ze verdrietig en boos en verontwaardigd... en bij de tweede was die verontwaardiging nog erger en bleef ze er bijna in.... Ik ging bijna meedoen....maar denk dat ik dat even ophou tot manlief thuis is, kan ik dna even lekker bij hem uithuilen, nu eerst zorgen voor mijn oudste meiske, die wil kleien dus moet de tafel even leeg... Hebben net heell gezellig een "gebakje"(petit fours van de hema....echt heerlijk!) gegeten met wat erbij, Mila ligt nu lekker te maffen in de kinderwagen, zal mij benieuwen wat ze nog gaat doen vandaag door die prikken.... Bedankt voor jullie felicitaties allemaal! Voel ik me toch een beetje jarig!
Nu als een wervelwind door het huis, want wonder boven wonder, slaapt Valentijn even in zijn wiegje boven. Ik weet natuurlijk niet voor hoe lang, maar iedere minuut is meegenomen!
Zo even lekker wezen wandelen.. Heerlijk. Nieuwe speen gehaald en de 123 dop van difrax! Ben benieuwd want die is net in het assortiment. Hoop dat Jamie hierdoor wat minder krampen heeft. We zijn ook al over op de hongerige voeding voorledig want hij blijft steeds weer eerder komen. Kwa gewicht mag hij 5x 180 cc hebben maar hij krijgt nog steeds een fles teveel dus wil hem ook niet overvoeden gelijk.
Hey meiden, @ Nettie: ow ook al zo vroeg eruit dus... Pfffffff. Je bent ook wel ff bezig hoor, als je er zoveel wilt verwijderen, want je moet ze stuk voor stuk verwijderen... Graag gedaan hoor. NU ECHT GEFELICITEERD ) @ Yvette: gefeliciteerd met je zusje. Ow wat fijn dat je klaargekomen bent zeg. Heerlijk is dat dan weer he? Jeetje weer een supernacht voor jou dus... @ Britt: mijn man maakt ondergrondse containers schoon met de vrachtwagen of aanhanger door heel Nederland. De afgelopen weken zit hij weer in Zoetermeer en dan blijft hij vaak een aantal dagen over, maar op dinsdag komt hij meestal thuis omdat hij dan moet trainen. Maar inderdaad naar Amersfoort staat altijd file inderdaad. Geef je man groot gelijk dat hij dan zo vroeg weg gaat. Van Zwolle naar Amersfoort is niet niks... Ik weet wat je bedoeld meid. Joshua is ook al vanaf de geboorte verkouden, steeds de neus dichtzitten, maar ik krijg ook steeds maar te horen dat ze niets kunnen doen en dat als het mooier weer gaat worden het dan vanzelf over gaat. En idd als hij gewoon goed drinkt er niets aan de hand is... Dat zei mijn huisarts dus ook... @ Journey: lekker hoor. Joshua doet ook vaak poepen na de eerste fles, maar nu had hij de luier al vol voor de fles. Door de Pepti is zijn ontlasting net water... @ Mamalijntje: Joshua slaapt ook nog niet volledig door hoor. Heb gisteren de fles om 23.00 uur al gegeven ipv 23.45 uur en hij werd om half 5 al wakker, terwijl hij normaal om half 7 wakker word... @ Merleq: super dat de uitslag al minder word door deze vaseline zeg! @ Joyce: ja daarom, je moet een 4 persoonshuisje huren... Bij Landal hebben ze ook 2 persoons huisjes, dat is zoooooo handig. HIHIHI. Zijn echt van die iniminie huisjes. Mooie foto's weer meid. @ Mikmak: nou dat moet dan een verpleegster zijn dan idd zeg. Jeetje. Was ze echt zo erg? Ik heb het geloof ik wel getroffen met alle verpleegsters die ik gehad heb... @ Voeding overslaan: ik denk dat als je een voeding over wilt slaan, je dan beter de een na laatste fles over kunt slaan. Joshua heeft gisteren de een na laatste fles niet gehad, want hij sliep nog zo diep... Dus om 23.00 uur de fles gegeven, maar toen kwam hij dus om half 5 al, wel kunnen rekken tot 7.15 uur... Speen gegeven en ben daarna zelf ook weer in slaap gevallen en schrok om 7.15 uur wakker. @ Goofychick: ik ben ook niet afgevallen door het borstvoeding geven hoor... helaas geldt dat niet voor iedereen... Joshua was vanmorgen om half 5 al wakker. Heb hem de speen gegeven en ben daarna weer in slaap gevallen. Om 7.15 uur schrok ik wakker en heb ik snel voeding gemaakt, en schone luier gegeven. Jeetje, Joshua had me toch veel gepoept. Het zat helemaal in zijn luier. Door de Pepti is zijn ontlasting net water. Patrieske haar kleintje heeft dat ook en die is er nu voor naar de huisarts. Ben zeer benieuwd wat deze ervan zegt. Zit te wachten op een smsje of bericht van haar hier. Joshua heeft altijd al wel dunne ontlasting, maar dit is wel heel erg dun... Zometeen ff de was opvouwen (2 wasmanden helemaal vol... pfff, moet toch echt de was direct op gaan vouwen want... ) Vanmiddag ff naar het winkelcentrum lopen denk ik, na de voeding en dan even Nutriton halen, want dat is ook alweer bijna op... Eind van de middag naar mijn ouders toe en dan daar eten. Rond half 7 naar mijn vriendin toe om haar op te halen en dan gaan we weer sporten.
@ Nettie: ja zielig he die prikjes. Ik vind het ook helemaal niet leuk. Joshua moet 1 april voor de 2e keer. Denk dat ik hem voor die tijd al paracetamol geef, dat de pijn wat minder is. @ Yvette: heb jij dat, kun je nog niets doen... tenzij je hem die mooie schommelstoel zet. @ Mamalijntje: hoop dat die voeding helpt meid.
Joyce1983 wat een snoetje zeg! Nettie sterkte met je meissie! Wij moeten vrijdag en zie er als een berg tegenop
Ik hoop het ook Patricia. Op zich mag ik niet klagen hoor. Als Jamie 30 minuten van de 24 uur huilt is het al veel maar die stomme rot krampen daar heeft hij zoveel last van en meestal rond tijd van de fles krijgt hij het heel erg. Denk dat hij daarom ook in de nacht wakker wordt. Binnenkort beginnen af te bouwen met de puck a baby hoop dat hij dan wel lief blijft slapen tussen de nacht flessen door.
Het goede nieuws is dan wel weer dat ons dametje 4980 gr. weegt en 57 cm. is... wat betekend dat ze in grammen 490 gr. gegroeid is en in cm. 2 cm. Kijk en dat allemaal op mamma-melk... Mag ik daar even heel trots op zijn? Ze slaapt nog steeds in de kinderwagen met haar jas aan en alles... durf haar niet wakker te maken, lekker laten slapen tot ze zelf komt, alle slaap die ze nu pakt is mooi meegenomen. Volgens mij had Elise geen last vam deze prik maar ja, ieder kind is anders maar ik hoop toch dat ze goed op haar zus lijkt wat dit betreft (en eigenlijk niet alleen wat dit betreft, maar met veel dingen mag ze van mij flink op haar grote zus lijken!) Ga ik nu even proberen wat te doen nu het nog kan. Waarschijnlijk komen mijn ouders toch even op bezoek vanavond omdat ze vonden dat ik anders niet echt jarig was... lief!
@potje hier pas met 6 mnd potje.. ivm allergie.. vind het niet jammer.. heb er niet zon haast mee... van mij.. mag ze langer klein blijven... @kinderwagen hier ook een lang kindje en kleine bak... vroeg me met opmaken al af...want scheelt nou al niet veel.. hoelang ze er nog in kan mamamaka.. je kleintje groeit dalijk niet meer hard qua gewicht dus die 9 kilo duurt nog wel even.. de 'grote maxi cosi's' kunnen ook liggen .. en mn tijd is weer op... mevrouw gooit al dr tijden door elkaar vandaag,... zat hier trouwens gisteren een vreemde spin (en heb een fobie) met van echt zeker 10 cm! mijn vriend vond het zelfs een belachelijk groot beest en heeft er zelfs een foto van gemaakt.. ben nu helemaal paranoia... hoop dat t geen "paartje" was.. kijk dus constant om me heen....... brrr
hey hoi iedereen Weer een stralende dag! Nona heeft geslapen van 23-5 dus ben een blije mama! Nu ligt ze weer te dutten dus ik laat haar lekker De verkoudheid is al stukken beter, moet haar neusje nog maar 3 keer per dag spoelen. Ik ga ff bijlezen!
Patricia: Ja, inderdaad, heerlijk weer Lekker dagje heb je vandaag, veel plezier! Oh die schommelstoel, wat een uitvinding! Alleen erg lang wil hij daar ook niet in, maar al met al hebben we nu afwisseling genoeg hoor Hij ligt er nu vrolijk in te zijn Nettie: Fijn dat het meeviel zeg! Hee, was Mila niet bij haar geboorte ook al over de 4000 gram? ramona: Getver, ik vind spinnen ook echt gruwelijk Tacha: heerlijk dat je kleine meid aan de betere hand is! Mamalijntje: Is ook niet leuk, die prikjes, maar denk maar zo, het is nog veel minder leuk als ze een van die ziektes krijgen!
Bwa het gaat er gewoon om dat bv een complete voeding is, en dat als je kindje er niet "naar vraagt" je perfect tot 6 maanden volledige bv kan geven. Het is gewoon het 'best' als je bv geeft dat door te geven zonder andere voeding tot 6 maanden, maar als je kindje er al aan toe is mag dat al vanaf 4 mnd. Ik ga nog bv geven tot ze 5,5maand is en dan pas bijvoeden, tenzij ze al vroeger bijvoeding wil, maar ik denk van niet. zie link: http://www.borstvoeding.com/voedselintr ... edsel.html Hier staat dat een baby meestal pas rond 6 maanden nood heeft aan extra ijzer etc. Tenzij ze er vroeger behoefte aan krijgt
Zo cute! fijn dat ie die test niet moet doen, is dat met superveel prikjes op zn rug? Die heb ik als ik klein was moeten laten doen, dan geven ze een stuk of 40 prikjes en op elk prikje doen ze een druppeltje en dan kijken ze of je erop reageert.
nee hoor haha hier ook een nachtbrakertje, maar ja ik geef nog bv he heel af en toe slaapt ze langer dan 4 uur, dat noem ik al doorslapen lol
Omdat je bv geeft! Ik val ook niets af terwijl ik gezond eet! Daarom ga ik er ook mee stoppen rond 5,5maanden, als ik zou afvallen had ik het langer volgehouden maar zit nog met 10 kg! overgewicht en ik voel me zo vet en lelijk!