@yvette: ja die mirena inbrengen deed heel veel pijn. Ik heb toen ook drie dagen een soort van weeen gehad omdat mijn baarmoeder dat ding er weer uit probeerde te werken. Daarna was alles prima en heb ik alleen maar plezier van dat ding gehad. Ik hoorde dat ze hem liever niet plaatsen als je snel weer een kind wil omdat het dan te duur is. @sanne: ik heb inmiddels drie sigaretten gerookt de afgelopen tien weken. Ik ben wel trots op mezelf, maar ik weet zeker dat ik het niet volhoud als ik weer ga werken in april. Al mijn collega's roken bijna, dus dat wordt lastig. Ik zou me er in ieder geval niet te schuldig over gaan voelen. Dat is zinloos.
NOu nee.... Ze beginnen gewoon standaard met het zinnetje..... "ondanks de vele aanmaningen die wij u eerder hebben toegezonden....." Heb in mijn omgeving het al vaker gehoord... niets gezien.. en gelijk dreigen met vanalles.... Economische crisis.. Overheid.. plukt waar ze plukken kunnen.....!
Derona oooo ok dan... ik miste je al.. hihihi... Nee begrijp het... is zwaar Kl*TE van die dingen... gelukkig helpt de baas.... maar toch... sterkte....
He meid, pff ik ken het hoor financiele tegenslagen! Heel 2008 en nu eigelijk ook hebben we de ene tegenslag na de andere gekregen! Nu lachen we ermee maar eigelijk is het niet meer grappig! Ook wij moeten heel zuinig leven, best wel moeilijk maar ja het is zo en zolang we gezond en gelukkig zijn is het mij allemaal best! *dikke knuffel* Na regen komt altijd zonneschijn, ook al kan het soms even duren
@iloveA, jeetje zeg.. wat een gedoe, ik moet deze week wel vaak de koelkast opentrekken voor een glaasje roosvicee... meid hier is je glaasje *schuift glas toe* komt wel goed schatje... @rekening, geen rekening hier gezien... volgens mij gaat die van mij rechtstreeks naar het CZ toe... krijg zo nu en dan een overzicht met hetgeen ze hebben betaald. oh jee madam is aan het krijsen.. ben weer weg *staat op en loopt*......... oh tis weer stil... hmmmm zeker aan het dromen... straks maar effe kijken dan @sanne, ook hier weer een pakje sigaretten gekocht, terwijl ik me zoooo had voorgenomen niet meer te gaan roken... en nu steek ik er af en toe toch eentje op... zucht.. zal ook wel weer goed komen, schenk mezelf ook maar een glaasje roosvicee in.. He Yvette, was jij toch met geld in IJsland? heb je dat inmiddels al weer terug? @derona, lekker dan zeg... kun je net goed geruiken... jeetje waarom moet er met geld zoveel mis gaan.... *roosvicee staat voor je hoor* nog iemand een glaasje nodig? Hier wel goed nieuws van de belastingdienst, ik krijg ruim 1665 eurie terug..... kunnen we wel gebruiken... ga eens kijken of ik morgen eindelijk bij de bank een rekening voor Linette kan gaan openen, want heb hier ook nog dik 400 eurie liggen voor dr rekening.... pffff nou hier heel moe, dus ga mn glas wijn leegdrinken en in bed liggen... ben dr klaar mee voor vandaag hahahaha.... morgen weer een nieuwe dag... nieuwe ronde, nieuwe kansen.. trusten allemaal
Nona zit in haar schommelstoel me heel de tijd te begluren hihi en als ik dan kijk dan krijg ik een super grote lach *zwijmel* Hebben jullie dat trouwens ook dat jullie kindjes véél meer lachen naar jullie dan naar je partner? Hier echt wel! Mama vind ze ongelofelijk leuk en grappig maar papa? Die mag blij zijn als ie eens een keer een klein lachje krijgt haha
Ik zou ook niet op medische indicatie naar het ziekenhuis gaan, maar moest er heen om een filmpje te laten maken, en toen uiteraard daar gebleven omdat ik daar toch wilde bevallen en tijdens de bevalling bleek dat hij in het vruchtwater had gepoept. Volgens mij krijg ik ook geen rekening omdat het dan overgaat op medische indicatie. (scheelt weer he )
Overigens is mijn moeder hier (uit Groningen) dus ben hier niet vaak de komende twee dagen. Pffff wel een hele opgave voor ons, heel lang verhaal, maar wil toch dat ze wat mee krijgt van haar kleinzoon. We gaan er maar het beste van maken, misschien vaker tot 10 tellen Verder is mijn borstvoeding drastisch aan het teruglopen, al de tweede avond dat ik Sven bij moet voeden met 60cc fles. Of dit nou komt omdat ik een keer heb gekolfd vandaag of dat ik moe ben, weet ik niet, maar baal ervan en het laat me niet los. Misschien is het tijdelijk. Weet nu alleen niet hoe ik ooit een voorraad aan moet maken.
He meid, hier kolf ik niet maar heb ook al 2x gehad dat de bv wat terugliep. Vaak aanleggen en veel drinken en na 2 dagen merk je al verschil hoor.. Volhouden!
Trouwens goofychick stel anders een vraag in het borstvoedingstopic over een voorraad aanleggen, zij hebben er veel ervaring mee!
Nog iets trouwens wanneer mijn productie wat terugliep heb ik nona niet bijgevoed! ik legde haar gewoon heel vaak aan, om het anderhalf uur ofzo. Dat is de enige manier om weer meer melk te krijgen, vraag-aanbod principe.. (denk ik toch haha)
ooh ben gaan lezen op het bevallingslijsttopic pff dan krijg ik zo'n heimwee. Waar is de tijd? Baby in de buik, zo spannend, aftellen, ongerust zijn, genieten.. Pfff *hormoonopstoot*
Hier niet hoor, papa kwam zonet thuis en dan zit hij even te kijken (zat bij oma op schoot die hij niet zoveel ziet) en daarna kwam er een grote schalkse lach, zo van he jou ken ik! Oh ik neem een nieuwe baan, verpleegkundige bij het CB...gloeiende.....werd opgebeld omdat we vorige week bij het gesprek hadden laten ontglippen dat hij soms om de 2 uur kwam of zelfs 1 1/2 uur....nou dat kon niet en bla bla bla....dus heb nu even gezegd dat het goed ging, en dat ik het niet erg vond dat hij zo vaak kwam en voor zijn rust het niet erg was omdat hij een vrolijk kind is. Had ik een vraag over kolven en het teruglopen van de BV....pfffffffff......had ik beter mijn eigen vragen kunnen beantwoorde.... Daarnaast hoorde ze me zeggen dat hij in de reiswieg slaapt, begon ze direct dat hij in zijn eigen bedje moet leren slapen, ja daaaag net alsof ik dat niet weet......ging ze me de les lezen......ahhhh denken ze dat je debiel bent ofzo. Heb haar gemeld dat wij het prima vinden zo en dat wij gewoon een kindje hebben die meer vertrouwen nodig heeft. Maar dat we er wel mee bezig zijn, ohhhh zijn jullie er wel mee bezig, ja duhhhhhh! Zo dat moest ik ff kwijt. Probeer morgen misschien nog ff verder terug te lezen en te reageren maar of het lukt.....
Oh dat is jezelf kwellen meid Pfff ik moet er niet teveel aan denken, en wat dacht je van het NOD forum...ook zoiets! Met de zwangeren naar het bevallingstopic gaan, dat vond ik al heel spannedn. Thanks voor je feedback en je tip, ga het morgen ff doen als ik tijd heb.
Oh dat is jezelf kwellen meid Pfff ik moet er niet teveel aan denken, en wat dacht je van het NOD forum...ook zoiets! Met de zwangeren naar het bevallingstopic gaan, dat vond ik al heel spannedn. Thanks voor je feedback en je tip, ga het morgen ff doen als ik tijd heb.
Hoi hoi, Nettie, VAN HARTE GEFELICITEERD! Niet fijn als je met je financiën in de knoop komt. Sterkte ermee. Belastingaangifte, iedereen is er maar druk mee. Ik durf het niet zelf in te vullen en onze boekhouder is langdurig ziek. Dus wij hebben uitstel aangevraagd tot 1 september. Maar zijn gelukkig niet afhankelijk van het bedrag die we terug krijgen. Voorkeurshouding, wel belangrijk om goed in de gaten te houden hoor. De dochter van vrienden draagt nu al een paar maanden een hemlpje hierdoor. Tijdens het verschonen, tijdens het voeden, in de box en tijdens het slapen let ik er goed op dat er afgewisseld wordt. Heb dit al van begin af aan gedaan en Britt heeft er totaal geen probleem mee. Fruithapje, hier ook pas vanaf de 4 maanden. Tot nu toe lijkt ze heel tevreden met haar melk. Ik zie mooie gewichten en lengtes voorbij komen, de kindjes groeien goed zeg! Britt past al in maat 62 en ben vandaag overgestapt naar pampers maat 3. Wat is het toch lekker weer he, daardoor ben ik weinig hier te vinden. Ben een echt buitenmens en ben door het mooie weer veel buiten in onze tuin bezig of aan de wandel met Britt en de hond.
Hier viel de mirena reuze mee hoor. Twee maanden na de bevalling gedaan. Was even pijnlijk toen ze ging voelen waar de baarmoedermond zat (deed me denken aan het toucheren bij de bevalling ) en toen ze een tang op de baarmoedermond zette Maar na de tijd heb ik eigenlijk geen buikpijn gehad hoor. En ze hebben niets gezegd over een volgende zwangerschap. Merleq Ik ga zometeen Lars de fles om 22.15 uur geven ipv 23 uur. Durf hem nog niet over te slaan (hij heeft de fles ook al om 18.30 uur gehad dus een beetje vroeg) Zal je morgen laten weten tot hoe lang hij heeft geslapen. Hopen dat het goed gaat, dan doe ik hem mooi elke week iets vroeger. Kan ik ook lekker om 22 uur weer naar bed zoals ik altijd deed!
Zo vanavond weer lekker wezen sporten doe t me echt effe goed en ik kwam thuis toen was vriendlief mijn meissie in bad aan het doen godzij dank gaat het echt stukken beter na de grap van zijn rijbewijs, we hebben trouwens nog steeds niet gehoord wat dat grapje gaat kosten. Ik kan heel moeilijk zuinig aan doen niet dat ik het over de balk smijt maar zeker voor Tess wil ik gewoon alles wat goed voor haar is vandaar dat ik ook echt 3 dagen ga werken zodat we met haar nog leuke dingen kunnen gan doen. Belasting moeten wij ook nog invullen maar zal best wel wat zijn aangezien we nu de hypotheek niet per maand maar per jaar hebben terug gevraagd dus dat is wel lekekr.
@ journey: oh dat is zeker lekker! Dat zou hier bijna 5000 euro zijn voor een jaar Maar wij hebben dat maandelijkse bedrag wel echt nodig (aangezien het dus 400 euro is per maand... dat hebben we niet zomaar over, tenzij we echt heel zuinig leven). @ kissie: ik ben benieuwd! @ voorkeurshouding: nou ik kan dat verschonen andersom dus echt niet he Ik blijf klungelen! Dus nu doe ik het toch weer op de oude vertrouwde manier... Maar voor de rest let ik er altijd op. Maar hier is het vooral belangrijk dat hij gewoon opzij kijkt ipv naar boven. Dus ik draai zijn hoofd steeds als ie ergens ligt (bijv. in de box of in zijn kinderwagen).
Dat heb ik dus ook Ik koop echt de meest belachelijke dure spullen voor Tobe en kan echt volledig los gaan. Ik moet mezelf dat echt gaan afleren hoor... Volgens mij houden wij veel meer geld over per maand dan ik denk En ik wacht nog steeds op het moment dat de overheid besluit om de hypotheekrenteaftrek af te schaffen en dan kan ik me dat echt niet meer veroorloven Tenzij ik ben afgestudeerd, ooooh wat zal dat lekker zijn! Dan hebben we al gauw ruim 1000 euro per maand meer te besteden dan nu...