Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hier ook zo'n ijdeltuit! Ze ligt de hele tijd oin de spiegel te kijken ipv naar haar speeltjes haha :rolleyes:
    Pff wat ben ik jaloers op jou! Valentijn is zo flink!

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    derona , moet je onze banners eens zien :D leuk he :D

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zo even wat nieuwe foto's van m'n meisje op hyves gezet.. En ga nu even een peukje doen..

Mooi weer? Heb om 8 uur wat zonnestraaltjes gezien maar nu zijn die ver te zoeken..

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @Derona: jij ook tot 6 maanden bv geven? Hoe ga jij dat dan doen ivm afbouwen? Eerst volledig op fv zetten en dan potjes erbij? Pff Borstvoeding is zo makkelijk als ik de fles moet geven moet ik al die dingen nog leren haha.

@mezelf: Hier weer een slechte nacht. Om 23u, 2u, 5u & 8u gevoed! Ik zat dus weer op het schema van helemaal in het begin, lol!
    Verder hebben we een minivakantie geboekt naar sunparks aan zee van 11-15mei! Zal wel ff deugd doen. Oh en volgende week zondag moet ik naar het personeelsfeestje van mn ex-werk en dus komt mn moeder babysitten! Voor de eerste keer zo lang! Brr ik zie het niet zitten maar kan het niet maken er niet naartoe te gaan.

@belasting: hier enkel autobelasting al gekregen, was 256euro. Hopelijk trekken we eindelijk eens iets terug dit jaar, al vrees ik ervoor!

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sanne: ja ben ik ook heel blij mee hoor. Ze zijn echt goud waard. Op zulke momenten leer je je echte vrienden kennen.

@ Joyce: of ik echt zo sterk ben, weet ik niet hoor :)... Volgende keer (hoop dat die er niet meer komt natuurlijk) moet ik ze doorsturen naar Andres, dus dat ze naar hem bellen.
    Ja we mogen ons echt in de handen knijpen met zulke vrienden.
    Dat is flink balen van dat shirtje zeg. Dat mag niet mogen. Heb je wel geld teruggekregen?

@ Derona: ow wat spannend meid. Succes morgen met Delano.

@ Tacha: balen van die slechte nacht meid. Lekker hoor, even lekker weg...

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Iloveandres: Zal vandaag terug met het shirtje.. Pff, vind dat altijd zo'n gedoe.. Andres red zich er wel mee :) Maar zijn geen leuek dingen..

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mamamakka ja mooie banners he hihih lopen mooi samen :D:D:D:D

@Tacha nee ik ga dan niet stoppen met bv geven,ik wil zowiso zolang het goed gaat bv geven tot 9 a 12 maanden

@Iloveandress ja ben ook benieuwd hoe het morgen gaat :D ben echt blij dat hij Logopedie krijgt

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona trouwens succes/sterkte hahaha met Felicitas,ben benieuwd wat je neemt hahahaha

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Thanks meiden ik maak het idd zelf. Vele jaren al verslaafd aan paint shop pro en een hele website erover gemaakt en moderator op een forum. Staat nu even iets op een laag pitje maar blijf het super vinden.

Jamie zit nu heerlijk op schoot mee te kijken. Hij wil erg graag rechtop zitten :)

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik ben ook verslaafd aan psp.,maar zulke mooie dingen kan ik echt niet maken hihi
    echt mooi hoor

11. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @Derona: gestopt met de pil zonder dat haar man het wist? Vind hij het wel leuk dan? Dat zou ik echt nooit doen!

12. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Zometeen krijg ik bezoek. Mijn moeder komt met drie tantes, ik ben erg benieuwd. Ze komen met de trein, en dan eerst even lunchen. Ik hoop eigenlijk dat Feya doorslaapt tot na de lunch, maar dat zal wel niet.

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik snap van dat hele programma niets.. Heb het verschijdene keren geprobeerd maar kreeg t niet voor elkaar.. Misschien toch nog maar eens een poging gaan wagen!

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Vash gezellig dat je moeder komt en je 3 tantes :D,

Ja haar man vind het wel stoer.,omdat hij denkt dat ze door de pil zwanger is geraakt pfff

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Joyce: ja Andres zei gisteren dat hij haar helemaal verrot gescholden had, als ze dat zo tegen hem gezegd had... maar denk dat we daar ook niets mee op schieten...

@ Derona: kan me voorstellen dat je daar blij mee bent meid.
    Ja dat zou ik ook wel willen weten... Gestopt zonder dat haar man er vanaf wist? Vind ik persoonlijk niet erg netjes en dat is nog zacht uitgedrukt...
    Nou lekker dan, moet zij dus haar hele leven met een leugen leven. Ik ben zeer benieuwd wat hij doet als hij erachter komt...

@ Vash: veel plezier meid.

Hier heeft Joshua net 60 cc opgedronken en het zit er nog steeds in... Vanmiddag om 13.00 uur ga ik hem de normale hoeveelheid weer geven, kijk wat hij daarop doet...

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zo terug van het cb tess is 62 cm (4cm gegroeit) en weegt niet schrikken 6550 dus meer dan een kilo gegroeit ze zit aardig op de bovenlijn en natuurlijk de prikjes gehad nu ligt ze te huilen ik denk dat ze pijn in haar beentjes heeft geef haar zo maareven een zetpilletje denk ik.

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    derona: Pfff, dat meen je niet.. STOER? Nou er is niets stoers aan.. Is gewoon een leugen.. Wat erg.. Dat ze daar mee kan leven zeg!

Iloveandres: Tja, zo ben ik ook hoor.. Whahaha! En ik wens ze heel veel slechte dingen toe ;) Voorbeeld: 3 weken in kou (7 graden), sneeuwde enz. Heb haar het zelfde toegewesnt alleen heeft zij dan kinderen, en die hadden wij toen nog niet.. Erg maar ik was gewoon vol van hormonen en goed kwaad..

Journey: Goed nieuws.. Tess is dus een beste meid :) Heerlijk! Was het de 2e keer prikjes?

18. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Yep de 2de keer, ze heeft er nu meer last van dan de vorige keer heb haar net met een zetpilletje in bed gelegd als ze haar beentjes beweegt gilt ze het uit nu hoor ik nog een kleine beetje gejengel maar dat zal hopelijk ook wel stoppen.

mamalijntje op welk forum doe jij psp?
    Ik heb het namelijk ook wel eens gedaan.

19. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Belastingdienst: Wij hebben hier de zorgtoeslag van 2007 terug moeten betalen. 2008 en een klein deel van 2009 waarschijnlijk dan ook. Ik heb ook kindgebondenbudget gehad waar ik geen recht op heb. Heel fijn zo'n belastingdienst. :(

@ rekening ziekenhuis: Deze is gelijk naar mijn zorgverzekeraar gegaan, dus niks van gezien. Kraamzorg is ook helemaal vergoed. Mijn zusje heeft nooit een rekening gehad van de kraampzorg en is ook niet gedeclareerd bij haar zorgverzekeraar.

@ goofychick: Veel plezier met je moeder.

@ Tacha: Zat er gisteren nog aan te denken. Ik mis die zwangere tijd eigelijk best wel.

@ Voorkeurshouding: Serenity heeft sinds kort een andere voorkeurshouding. Ze ligt steeds met haar gezicht naar de andere kant.
    Met het wassen en aankleden in de ochtend ligt ze recht voor me uit, dus verticaal op de commode. Het uitkleden voor het badje of douche ligt ze met haar hoofd aan de rechterkant, voor de rest ligt met het hoofd aan de linkerkant. Ik kan echt niet verschonen met rechts. :rolleyes:

@ Taby: Hier ook maar maat 3 in huis gehaald. Ik weet niet hoelang ze nog met die dikke billen in maat 2 kan, haha :D

@ Anticonceptie: Ik heb de pil gisteren maar weer gehaald. Spiraaltje durf ik niet zo goed.

@ Slapen: De kleintjes gaan het doorkrijgen he? Het doorslapen?

@ mamalijntje: leuke foto.

20. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Zuinig: Ik lees dat veel van ons niet meer werken. Willen jullie wel weer gaan werken? Ik ga straks opzoek naar werk. Wil voor ongeveer 20 uurtjes gaan werken. We hoeven nog niet zuinig aan te doen, spaargeld is nog niet aangeraakt. We doen trouwens wel te veel hoor. We zijn de tuin aan het vernieuwen en dat terwijl ik nog geen werk heb.

@ Derona: Spannend. Hoop dat het meevalt met het herkennen/zien van de kleuren.

@ Journey: Tess groeit ook goed zeg. :) Deze prikjes waren dus ook weer gemeen.

Deel Deze Pagina