Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Journey psp4you daar hang ik de rest van de tijd in de rondte

2. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Gisteren weer voor controle bij de gyn. geweest. De knip is nog steeds open :cry: het schiet gewoon niet op zo.
    Ze heeft het bekeken en aangestipt zoals ze een wrat aanstippen. Erg pijnlijk. Moet haar wel bedanken want het doet nu meer pijn dan anders en ook de andere kant (waar geen knip zit) ligt open. Dat spul wat ze aangestipt heeft is aan de andere kant terecht gekomen en bijt letterlijk door je huid heen. :cry: Ben er niet zo blij mee, kan de bevalling zo ook niet afsluiten.

Serenity heeft gisteren 1 voeding zelf overgeslagen. Ze kwam in de middag op 2 voedingen een uur tevroeg. Heb haar wel gewoon gevoed, een uur rekken is echt telang. De tijden waren:
    05:30
    09:30
    13:00
    16:00
    Ze zou dus op de 6 voedingen van 150cc uit gaan komen. De fles van 8 uur heeft ze overgeslagen en heb haar wakker moeten maken om kwart over 10 voor haar laatste voeding.

Ik ga met de schoonmaak beginnen voordat Serenity voor de voeding van half 2 komt.

3. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @mamalijntje: Oh ja PSP! Vroeger kon ik dat wel. Heb jij het programma echt gekocht? Vond het ook heel leuk, maar vanwaar heb jij het dan? Kost zo'n 90 euro dacht ik? Pff is wel duur hoor voor mij dan haha. Wel leuk je kan tanden witten, kleurtje geven, etc!

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Vanwaar heb jij het programma dan meid? Ik wil het ook haha maar wil er niet (zoveel) voor betalen :confused:

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik heb de mijne wel gekocht maar er zijn ook gratis downloads te vinden via google.

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Was Jamie zijn billen aan het schoonmaken en jahoor flinke luieruitslag onder zijn balletjes en billen.. Zal hem flink zeer doen bij het plassen.

7. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ja maar die downloads zijn maar 30 dagen geldig. Heb je hem online gekocht of in de winkel?
    Oei luieruitslag opeens? Andere luiers/doekjes gebruikt? Ik doe altijd daktozin zalf aan haar billetjes als ze het een beetje heeft, is dan binnen 2 dagen helemaal weg.
    Arme Jamie :(

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    ja idd verschillende billendoekjes gebruikt. Ik smeer altijd de billen goed in met Sudo maar helaas. Dus nu steeds goed schoonmaken en zalf erop.

De mijne kwam bij bol.com vandaan.

9. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Merleq: Gisteren de laatste fles om 22 uur ipv 23 uur gegeven en hij werd vanmorgen om 8 uur wakker! Dus vanavond mooi weer...Misschien doe ik hem stiekem elke week wel een uurtje vroeger, heerlijk!

Overdag gaat het slapen niet meer zo goed. Lars wordt de hele tijd na 3 kwartier wakker en wil dan niet meer slapen, vaak moet hij dan nog minstens een uur wachten tot de volgende voeding. Raar he, hij sliep altijd zo veel. Ik hoorde dat een slaapcyclus 3 kwartier duurt... Hebben jullie kindjes dit ook?

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Is hier nu juist omgekeerd. Jamie sliep overdag heel erg weinig en juist de laatste drie dagen slaapt hij heel erg veel.. Maar steeds weer die rotkrampen die hem wakker houden/maken

11. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Gebruik jij ook infacol? Sinds ik het gebruik heeft Lars eigenlijk geen krampen meer!

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    nee hier VSM druppels, rooibosthee, speciale fles, puck a baby etc noem maar op maar het helpt allemaal niets... Ja drinken en lekker in bad of een warme pittenzak maar ja dat kan niet altijd :rolleyes: We gaan het morgen overleggen bij CB.

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Joyce: ja ik ben dus niet zo... ik klap dan totaal dicht en daar kan ik niets aan doen... vandaar ook dat Andres zei dat ik hen hem maar moest laten bellen mocht er een volgende keer komen...

@ Mamalijntje: arme Jaimy. Ik hoop dat het snel weer weg is meid...
    Meis, echt waar, haal infacol. Dat werkt echt perfect. Joshua heeft op het moment weinig tot geen krampjes, maar als hij het weer krijgt, ga ik gelijk weer aan de infacol.

@ Kissie: nou die van mij heeft dat niet hoor... voorbeeld: gisteren is hij over de hele dag welgeteld ongeveer 2,5 uur wakker geweest. De rest heeft hij helemaal geslapen.

Hier heeft Joshua net zijn normale voedingsfles op en het zit er nog steeds in! :D:D
    Ik weet niet wat hij vanmorgen ineens had, maar tot nu toe gaat het nog steeds weer goed...

14. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Iloveandres: Lars was ook altijd een enorme slaapzak, maar nu sinds twee weken echt korte slaapjes, hoop dat het een sprong is, zou wel vroeg zijn dan..
    mamalijntje: ik zou die infacol echt proberen. Ik hoor er echt goede verhalen over en hier ook goede resultaten. Probeer het eens, duur is het niet echt en je kunt het makkelijk toedienen. Lars vindt het sinaasappelsmaakje heeeeerlijk!

Trouwens net was het zooooooooo zielig! Lars ligt bij mij op de bank te kletsen. Esmee wil hem heel lief zo'n muziekdoosje geven, viel het uit haar hand. TOK op zijn voorhoofd. Hij huilde zooooooo zielig, echt een pijnhuiltje, en hij was ook niet zo 1,2,3 stil! En nu heeft hij een bult voor zijn hoofd. Esmee was helemaal verdrietig. Hij zal nog wel meer van dit soort dingen voor zijn kiezen krijgen met zo'n grote zus. Gelukkig doet ze het niet met opzet! :(

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ kissie: aaaaaaaaaaah wat zielig. En dat Esmee zich dan ook helemaal schuldig voelt...echt een grote zus al...
    Is er met 10 weken niet een sprongetje dan?

16. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Nou ik dacht met 8 en 12 weken... Maar hij kan hem best wat eerder hebben, hij is zondag 11 weken. Ik zat net te kijken of internet. Lars heeft best heftige spruw, hij kan daarom ook wel eens de flessen niet leegdrinken... Ik heb nu daktarin, daarvoor twee kuren nystatine wat niet helpt. Esmee heeft vroeger ook 3 kuren nystatine gehad en daarna daktarin. Volgens mij kunnen ze ook heel onrustig worden van spruw :(

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Kissie: ow dat weet ik niet. Joshua heeft nooit spruw gehad...

18. winter15

winter15 Niet meer actief

@middagslaapjes: hier niets...ik leg haar wel consequent in haar bedje wanneer ze de eerste moe-heidsverschijnselen heeft, maar nee hoor..slapen wil ze niet dus moet haar eigenlijk elke middag "entertainen"(groot woord, want ze mag niet teveel prikkels)...even in de box, wipstoeltje en veel naar buiten, maar zelfs dan als ze slaapt na de wandeling zodra ze stilstaat in de wagen wordt ze wakker en gaat ze huilen..eigenwijsje is het! ze trapt er niet in!

@darmkrampjes: zijn hier stuk minder ineens..ik gebruik de cinakid druppels als ze onrustig is en van de druppels wordt ze heerlijk rustig..

Ze ligt nu onder haar jungle mobiel te lachen naar het aapje (=volgens mij haar favoriet) zo lief!

19. winter15

winter15 Niet meer actief

@Kissie: wat lief bedoeld van grote zus, was ze zelf waarschijnlijk ook erg van geschrokken..

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg

lekker dan... zucht die ambtenaren (soory voor de eventuele die hier zitten) ze snappen het toch ook maar niet

Deel Deze Pagina