Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    even een vraagje aan de meiden die voor hun verlof ook een ww uitkering hadden ........ kunnen jullie ook je ww uitkering weer laten herleven ?

ik heb net namelijk gebeld om de exacte datum te vragen tot wanneer ik verlof heb omdat ik een nieuwe ww aan wilde vragen en toen vertelde ze me dat ze het voor me kon laten herleven dat ik dus niet opnieuw hoef aan te vragen ! super makkeliijk toch.

heb trouwens tot me verjaardag nog verlof 5 april dus en weer 2 weken later is rayn verwekt ongeveer dus zo snel gaat een jaar ! hahaha leuk feitje zo :D

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @iloveA, en... hoe is de 1 uur fles gegaan bij joshua? zit alles er nog in?

@darmkrampjes, ik heb linette een paar weken niets gegeven, en eergisteren heb ik haar 2 druppels cinabay gegeven..... maar ze heeft op zich helemaal niet zoveel last meer... ik ben er dan ook van overtuigd nu, dat hoe minder middeltjes ik geef hoe sneller dat haar darmpjes gewend zijn aan melk en eten... de krampjes zijn gewoon veel minder en duurt maar heel eventjes... 2 scheten en het is weg... :) alleen eergisteren waren ze zooooo heftig dat ik haar cinababy heb gegeven, want toen gingen ze ook niet met de 2 scheten weg...

@sanne, ik hou het roken nog steeds binnen de perken, dus hoop ook gauw weer verlost te zijn van de nicotine... want ja beetje sip om in de tuin te gaan staan roken.. maar het is nog altijd beter dan achter de kinderwagen een sigaret te roken... want heel eerlijk dat vind ik er toch niet echt uitzien en je ziet toch regelmatig mama's lopen achter de wagen met een peuk...

oh hier is het ook meestal een probleem hoor smiddags in bed, leg haar dan gewoon in de knderwagen beneden... en ga dr gewoon in dr bedje leggen als ze te groot is voor de bak... slapen is slapen...

sprongetje, 6, 9 en 12 weken...

@kissie, jep van spruw kunnen ze onrustig worden, als ze er een beetje last van hebben, linette heeft spruw gehad, maar had gelukkig nergens last van, alleen van die spuiten nystatine die ik haar moest geven... maar dat is zo'n vies spul ruikt naar van die spijs die in de kerststol zit.. arrggg snap dat ze dat vervelend vond ;)

@derona, heb je dan een grote slaapzak gekocht dat je de achterkant onder het matrasje doet? hier gewoon erin en een dekentje met lakentje over dr heen... maar ben iig blij dat het voor je werkt... :p

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zoo vanmorgen effe naar mn erk geweest, en er lag nog een ceadeautje van mn collega's uit soest, echt een te leuk pakje van gymp.. wit jurkje met strookjes en een strikje, en een witte legging met strookjes, echt te leuk gewoon... en van mn directe collegaatje een muziekdoosje gekregen nog, met van die poppetjes die je er op moet zetten en die gaan dansen? rondjes draaien als je de muziek aanzet.... had m al gehad, alleen met lieveheerstbeestjes.... maar durfde het niet tegen haar te zeggen ze was zo vol van dat ding.... hahahaha.. ach zet m wel op de badkamer ofzo.. heb ik in iedere kamer muziekjes staan hahahaha...

daarna nog effe naar de soort van oma en opa toe waar linette smaandags naar toe gaat.. die helemaal blij dat ik langs kwam, kwam er bijna de deur niet meer uit... en toen ik flesje ging maken ging ze er vast voor zitten... weg kind.. hihi, maar dat geeft niet, ze vond het geloof ik wel oke allemaal

4. winter15

winter15 Niet meer actief

@Mikmak: ohw dat klinkt onwijs leuk die kleertjes!
    haha, ja, heb nu ook 2 van die dansende muziekdoosjes!)1 van Bambam met eendjes en 1 met koeien) maar slaapt Linette dan wel in de kinderwagenbak beneden? Dat doet ze bij mij dus niet, ze ligt ook altijd in die bak, want het ledikantje is nog zo groot van haar, maar missch. moet ik binnenkort ook maar eens proberen in haar echte bedje..heb nu nl. de kinderwagenbak in haar ledikantje staan. Hoe gaat het nu met je zus en je moeder?

@"actrice-tranen": doen jullie kindjes ook als ze huilen dat als je er naar toe wilt gaan dat hij of zij je hoort op de trap dan is ze stil...om vervolgens weer te gaan brullen als je niet komt?

@Mamamakka: ben jij 5 april jarig? ik de 6e! ook een echte eigenwijze ram?

Ik ga nu dus even weer kijken...want het is weer brullen geblazen heb haar netjes na haar flesje weer in haar bedje gelegd..

5. winter15

Nou, even weer haar speentje in haar mondje gedaan...is weer even stil...

@vies halsje: hebben jullie ook dat jullie beebje een vies halsje heeft door uitgespuugde melk?
    Ik had het laatst niet eens in de gaten..maar ..ik dacht..wat stinkt er zo...ja, heel erg... :oops:
    maar kwam er dus achter dat er in de plooien allemaal vieze melkresten zaten, mijn meisje heeft nergens nog baby-vetjes behalve dat ze in haar halsje een accordeon heeft hangen..
    Is dus ook helemaal ruw terwijl ik het heel voorzichtig met een watje met gekookt afgekoeld water schoonmaak...heel zielig, want ze loopt echt te gillen als ik het schoonmaak..

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    :oops: ja nogal :oops: hahaha

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Jamie heeft het vaak in zijn nekhaartjes zitten. Een zure lucht maar heb die goedemorgen washandjes en daarmee maak ik hem dan schoon of gewoon met een hydrofiel washandje en water.

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik ben lekker eerder jarig, namelijk 4 april ;)

@ kissie: wat goed zeg! Maar je laat dan gewoon minder tijd tussen zijn laatste en 1 na laatste voeding?

Ik heb Tobe op zijn zij in zijn bedje gelegd. Maar volgens mij als ie verkrampt, rolt ie automatisch weer terug. We zullen zien. Ik vind het wel eng (wiegendood :rolleyes: ) dus de deur van zijn kamer staat op een kier zodat ik goed kan kijken.

Hmz het is 22 graden hier in huis. De zon brandt echt naar binnen. Hebben jullie dat ook?

9. winter15

Ja, heb ik ook die washandjes, maar volgens mij zijn die best wel agressief op een rood geirriteerd huidje dus die durf ik daar niet voor te gebruiken..

@Mamamakka: Haha, hier nog een! 8)

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hahaha leuk ! ga je nog wat leuks doen ? ik wil met me verjaardag niet thuis zijn . Roy is 23 april jarig dus we vieren het samen ergens er tussen in en dan familie en vrienden samen ( om rare spanningen te vermijden ivm met schoonmoeder) dus de dag zelf is voor me gezinnetje ( klinkt da leuk :p )

11. winter15

@Merleq: haha, van jou had ik wel gedacht dat je een rammetje zou zijn ! (lekker bijdehand :) )

Wij hebben de zon aan de voorkant (daar is onze keuken) dus in de woonkamer is het altijd erg koel, wel fijn in de zomer, voor de rest is het hier altijd donker in de woonkamer :(, ondanks enorme glazen schuifpui...

12. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh das jammer !
    ik ken het wij hebben een mega groot balkon aan de voorkant jammere is alleen dat daar maar tot 13:00 uur ( hartje zomer) de zon op staat dus vaak is het te koel om daar te zitten zo jammer !

13. winter15

JA, klinkt superleuk! :)
    Ik vier het zondag de 5e, normaal vierden we ook samen groots onze verjaardagen met BBQ enz. maar daar heb ik dit jaar echt geen zin in..

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Probeer tussendoor wat te reageren maar nu snel ff een ego berichtje:

Meiden, net terug van de stad, lekker bij een italiaans restaurant waar we al twee jaar voorbijlopen zonder reden, gegeten. Heerlijk even relax, was echt leuk. Daarna wilden we de stad in, kleren voor het feest van de bruiloft van vrienden zoeken maar ik kan echt niks leuks vinden, dus denk dat ik het bij het oude paarse jurkje hou.

Verder wil ik even zeggen dat we een plek bij het KDV hebben helaas niet hier in onze woonplaats maar waar ik werk, hebben ze er naast een KDV.
    Nu nog in een noodbarrak maar volgende jaar wordt er een nieuw gebouw gebouwd. Als ik hier in mijn woonplaats moet wachten kan ik wachten totdat ik een ons weeg!

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik weet het nog niet... Ik wil het wel graag vieren, maar ik heb geen zin om al die mensen hier in huis te hebben... Dus ik hoop eigenlijk op mooi weer zodat we naar het park kunnen hier tegenover. En anders misschien een cafetje in de middag, maar dat kost weer zoveel geld... Hmmmm...

16. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @nekplooien: hier precies hetzelfde probleem. Ik wilde ook die goedemorgenwashandjes halen, maar idd even kijken hoe het huidje reageert, want dat is zo belachelijk droog, ook al olie ik het twee keer per dag. Die plooien probeer ik idd dagelijks schoon te maken. Ik doe het vooral tijdens de voeding, want dan is ze afgeleid en dan ligt haar hoofdje op een manier dat ik er bij kan. Ik doe het dan met mijn vingers of een wattenstaafje. Het is altijd vies, ook al is ze die dag in badje geweest, er verzamelt zich vanalles in die plooien.

17. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Bezoek van moeder en tantes was erg gezellig. Ik kreeg vaak de opmerking 'is het niet tijd om haar in bed te stoppen?', 'moet dat kind niet slapen?'. Vroeger moesten baby's blijkbaar veel meer slapen, en mijn kind is vrij wakker. Ik zou eigenlijk wel willen dat ze meer sliep.

18. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Buuuuh Nona slaapt EINDELIJK! haar laatste dutje was vanmorgen! Ik werd gek! Ze was supermoe maar weigerde te slapen. Nu ligt ze in haar schommelstoel.. Durf haar er niet uit te halen omdat ze dan gegarandeerd wakker wordt..

@mamalijntje: heb psp proefversie gedownload! Ben er al wat mee aan het klooien maar deze versie is helemaal anders dan mn vorige haha snap er niet veel meer van..

19. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Was Sven mee naar de stad? fijn dat je het zo leuk hebt gehad! Hoe gaat het met de bv vandaag?

20. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Jeey super dat ie weer normaal drinkt! Hij zal mss wat misselijk zijn geweest zoals wij dat ook soms zonder reden hebben?

Deel Deze Pagina