Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ivm slapen hier dus ook! Nona slaapt zooo weinig. Ik probeer alles, bedje beneden, bedje boven, in mijn armen, gaan wandelen, etc. Maar vanaf ik ophou met wandelen wordt ze (kwaad) wakker! Daarom slaapt ze nu id schommelstoel, ikw as zover dat ik ze zelfs in de douche zou laten slapen als ze daar in slaap zou vallen hahhaha :) Gek word ik ervan, vooral omdat ze de héle tijd huilde! Drama!

2. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    sanne dat heb ik met Tess ook maar daarentefen slaapt ze s'nachts nu super goed.
    Tess kan idd ook huilen en als ik dan de trap op loop is ze stil maar zo af en toe huit ze nu met tranen
    Tess heeft idd ook af en toe een vies nekje vorige keer was het ook hellemaal geiriteerd heb er toe nbepanthen op gesmeerd

Goofychick super dat je plek heb bij het kdv

Vash ik zou ook weleens willen dat Tess meer sliep maar heb er maar rust van genomen ze is nou eenmaal niet echt een slaapkop

Rooibos thee ik was ermee gestopt maar Tess dronk toen erg slecht haar flessen leeg nu doe ik het weer en ze slurpt ze zo leeg.

Vanmiddag een middagje op het werk geweest en Tess was bij papa gebleven ze heeft van 12 tot half 3 toen heeft mijn vriend haar wakker gemaakt geslapen ik had wel een zetpilletje gegeven omdat ze pijn in haar beentjes had sinds die tijd alweer wakker lekker in de box aan het spelen nu.
    Was wel effe lekker er even uit en vast een goede oefening even zonder mijn meisje ik heb haar wel gemist hoor.

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ sanne: onze hele woning bevindt zich op het zuiden met mega grote ramen van 2,5 breed en woning hoog. Dus heeeeeel erg veel zonlicht wat naar binnen valt, op het warmst van de dag. Vandaar dat ik me een beetje zorgen maak :( Zonneschermen kosten 1600 per stuk en daar zouden we er 4 van nodig hebben :( Uh ja, dat is wel een hele grote hap uit onze spaarpot...

Oh ik ben trouwens heel erg trots op Tobe! Bijna alle baby's hebben wel even gehuild gister tijdens de les van de zwangerschapscursus, behalve Tobe! :D 4 van de 9 baby's huilden zelfs constant.

4. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Merleq de enelaatste voeding had ik gisteren om half 7. en toen ging hij om 19 uur slapen en om 22 uur even wakker gemaakt dus.
    Hij heeft net de fles om 16.15 gehad, dus hopen dat ik tot 20 uur kan rekken en dan denk ik dat ik nog een keer ga proberen de laatste fles over te slaan! Spannend!

5. winter15

winter15 Niet meer actief

@Tacha: ohw irritant he? dat niet-slapen, wat voor schommelstoel heb je?

@Journey: ja, gelukkig net als Tess slaapt Elle-Nova vanaf haar een-na-laatste flesje (20.00) tot haar laatste flesje (00.00) tot 's ochtends 06.00/07.00 (afhankelijk van hoeveel herrie mijn vriend maakt als hij vertrekt naar zijn werk). Maar vind het wel vervelend dat ze vanaf 11.00-20.00 eigenlijk zo weinig slaapt en dan mogen we nog van geluk spreken dat ze 's nachts iig wel slapen..

Bepanthen heb ik idd ook gesmeerd dat helpt wel, nu doe ik haar met voeden elke keer een slab met boord om, maar ja..als ze speelt of onder het wandelen spuugt ze ook nog wel eens wat uit en dan komt dat toch terecht in haar halsje..en om nu dag en nacht een slab om te doen..(?)

@Goofychick: wat een leuke middag heb je gehad, gezellig!

6. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Grsppig dat Elle-nova dat net als Tess heeft

Ik doe het nu met elke verschoning even nakijken of er wat zit en maak het even schoon met een hydrofielwashandje aangezien Tess niet tegen zwitsal kan durf ik die goedemorgen doekjes niet te gebruiken

7. winter15

@merleq: dat wordt dan idd een dure zaak! straks even aankijken als het echte mooie weer er weer aankomt, maar als het nu al zo warm was...oeii...

Wat goed van Tobe zeg, leuk he? om iedereen weer MET baby te zien?

@Journey: wel goed dat je er even tussenuit bent gegaan en dat je vriend het gered heeft met haar en dat ze het nu zo goed doet in de box :)

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0

Deze is van de 9maanden beurs grappig he

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    wow daar kan je trots op zijn, volgens mij is Tobe echt wel een tevreden ventje :D

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ben bezig met reageren.... :)

Fff een berichtje tussendoor, heb uitgerekend hoeveel ik onder de streep over hou in combinatie met het kinderdagverblijf en dat is nagenoeg 0!
    :( :( :(
    Vind ik echt niet leuk, ben er ff van geschrokken......

Zo moest ik ff kwijt, weer door met reageren.

11. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ziehier mn eerste psp creatie haha

12. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Sanne: Hier zijn die actrice-traantjes er nog niet zo. Wel was ze laatst aan het huilen op bed en toen ik kwam kijken begon ze te lachen en weer huilen als ik weg ging.
    Het vieze halsje heb ik ook eens gehad en sindsdien maak ik het standaard na de fles schoon.

13. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Tacha die is leuk ik ga ook weer eens wat proberen

14. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wat bedoel je met onder de streep?

15. winter15

@Tacha:wat creatief!
    @Journey: ahw wat een mooie foto!
    @Jessica: haha..ja, het zijn ook al dametjes ook!

Ik ga haar nu maar even wassen en daarna een flesje geven en hopelijk gaat ze dan lief slapen en moeders ook even...vriend belde net alweer dat hij weer een spoedmelding heeft..dus die hoef ik eerste tijd nog niet terug te verwachten, gelukkig houdt morgen die dienst op en is hij 4 dagen vrij..

16. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ goofychick: oh haha het lampje ging net opeens branden op de bank ;) Maar hoeveel moet je betalen aan de kinderopvang dan?

17. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

merlq
    rode duivels eindelijk op bezoek?
    tja je verwachten ze al zo'n beetje...

iloveadres
    a; wat gehoord van t cb?

joyce
    hier draait ze ook zelf (al vanaf het begin), maar lijkt nu opeens
    toch vaker naar links te liggen dan naar rechts...
    ook al ongi klachten...

Derona
    pff gestopt met pil zonder medeweten vent...,pfff zou ik nooit
    doen zeg..!
    nouja ik ken verhalen hier.. daar komen schrijvers van GTST nog niet op
    :)
    logopedie.. ze kunnen er beter nu achterkomen.. dan kunnen
    ze er nog optijd wat aan doen.

o trouwens over die vriendin.. het is helemaal bijzonder
    want toen ik 2 dagen wist dat ik zwanger was, vertelde haar
    vriend dat zij ging stoppen met de pil.
    Daarop zei ik: "als je nu goed je best doet zijn we tegelijk zwanger"
    kun je nagaan.. ons ukkie is er al weer een paar maanden..

Joyce1983
    Peukje doen...? rook jij nog/weer?
    Had paar weken gelden een haaltje gedaan... en gatverdamme
    ik vond het toch smerig! (gelukkig..:))

Journey
    Zo Tess is een flinke meid zeg..! maar volgens mij was ze
    al groter dan mijn dochter..
    (die was vorige week 8 cm gegroeid en ruim 1,5 kg aangekomen)

mamalijntje
    luieruitslag is echt pijnlijk..!
    DUN insmeren en veel laten luchten... dus fftjes de balletjes
    "hooghouden" :)

Sanne78
    Heeft de kraamverzorgster niet verteld dat je de plooien/kin
    omhoog moet trekken tijdens het wassen... ?
    Hier geen vies nekje... smeer het soms ook in.. dat de melk er
    niet in kan "bijten"...

18. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Zo felitasvrouw is geweest...
    Heb het kettinkje genomen... (die wilde ik al van te voren, want heeft mn zoontje ook).. en het nubypakket... die rotzooi heb ik toch allemaal nodig en wil ik wel nieuw hebben.. :)

Weet niet meer wie het hier zei.... maar idd.. deze vrouw had ook een hoop... of anders de dochters ofzo wel... :)

Dochterlief heeft vanmiddag veel geslapen... op gegeven moment zelfs
    4 uur achter elkaar....
    Had dus ook stuwing nu.... dacht dat ik weinig produceerde... maar mevrouw drinkt gewoon zoveel.... Heb dus ook aardig kunnen kolven vandaag... :D

Nu ligt ze te huilen in de box... had haar eerst in bed gelegd, maar daar hield ze dr grote broer wakker... en hij haar.. :(

Heb trouwens nog iets vreemds.... en weet helemaal niet of het kan.. (volgens mijn moeder wel.. ) maar ik was haar mondje aan t controleren of ze geen spruw heeft.. en nu zie ik onderin voor... 2 streepjes... (weten jullie wat ik bedoel)
    normaal hebben ze die streepjes als er tandjes aankomen.. ook vooraan lijkt het erop... :confused:

Hoop dat het niet zo is hoor..... (vooral mijn tepels hopen dat het lang duurt)

Ga eens even internetten wanneer die dingen door kunnen komen...
    mijn zoontje was pas laat... met 8 maanden..

19. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0

ook effe geknutseld

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ramona Tess ik ook ouder dan jouw meisje ze woog nu 6550 vorige keer 5525 en is nu 62 cm heel raar maar truitjes 62 lijken al wat kort te worden.

Deel Deze Pagina