mede mama's mag ik even vragen naar jullie deskundigheid ? rayn heeft sinds een week of 2 vrij veel last van zure boertjes / maagzuur ik merk dit door dat ie of huilt na een boertje of er echt een zure lucht mee komt met een boertje , ook boert ie meer tussen door voorheen boerde hij alleen ( vrijwel alleen ) na de fles maar nu ook regelmatig tussen door en ook soms word ie schreeuwend wakker dan haal ik hem uit bed en blijkt dat hem een mega grote boer dwars zat . vind het zo zielig voor hem . wat zou ik hier het beste mee kunnen doen ? na de huisarts ? ( wil liever niet het cb bellen dan krijg je weer van de achterlijke vragen en als dit en als dat verhalen ) mss kan ik hem wel mee nemen naar de huisarts wil toch voor mezelf nog even gaan , heb een bult(je) zeg maar meteen naast de borst op of naast die spier(?) die daar zit hahaha lekker duidelijk
@sanne, ja hoor ze slaapt rustig een uurtje of 3 in de kinderwagen, geen probleem, ze vind de box juist een probleem.. daar ligt ze nog niet graag in, en de laatste tijd vind ze het boven ook niet meer in 1 keer leuk savonds, moet altijd na een minuut of 10 weer naar boven toe om dr te troosten... zometeen dus ook weer.... maar goed, ik ga de laptop eens een avondje dichtdoen... zometeen gtst kijken en dan kijk ik de rest wel boven in bed.. voor zolang ik mn ogen open kan houden.... trusten dames
die maatjes klopt ook geen ........ van.. sta echt vaak te mopperen... ze heeft nu een 56 broekje aan, wat ik moest omslaan en een 62 truitje wat net past.... grrrr en dan heb je ook nog 62 waarin ze verzuipt......pffff soms blijf ik pakken en omkleden...
Sorry hoor,maar pff word echt nu gek, ik heb ook een aanslag gekregen van 756.00 euro omdat Roelof en ik getrouwd zijn en ik geen werk had,krijgt roelof van de belasting elke maand 150 euro voor mij,maar nu heb ik een paar keer gewerkt,en dat had ik blijkbaar moeten doorgeven aan de belasting en die 150 euro die de belasting aan roelof zijn rekening over maakte had ik stop moeten zetten,maar dat wisten wij niet,nu heb ik schijnbaar teveel loon gekregen,en moet het nu terug gaan betalen,ik heb al een dwangbrief en al erbij gekregen,net weer gebeld na de belasting en ze ging voor mij kijken of we het in termijnen morgen betalen, maja het moet zowiso voor 7 mei betaald zijn, en dan nog over Roelof,die moet nu zowiso 240 euro over maken plus rente,dus gaat echt lekker hier, sorry dat ik zo loop te klagen,maar ben behoorlijk van slag,
Pfff wat vervelend! Je kunt geloof ik iets van 6000 euro bruto bijverdienen toch? Ik krijg het nu namelijk ook... Helaas gaan ze dit echter afschaffen en ieder jaar verlagen ze het bedrag Maar het zit jullie niet mee he? Zeker nu het zo achter elkaar komt...
nou dat dachten wij ook,maar je moet zowiso aangeven aan de belasting dat je werkt,want dan heb je geen recht op die 150 eruo, ik heb nooit meer dan 6000 euro verdiend per jaar,
@mamamakka: volgens mij kun je er niet zo veel aan doen, alleen het hoofeinde van het bedje wat hoger zetten. bv twee telefoonboeken onder de pootjes.
Mooie creas Tach en Journey! Mochten jullie eventueel wensen hebben om een crea te willen ontvangen wil ik wel eventjes kijken of ik er iets moois van kan maken
Hm is dat dan soms een andere 150 euro? Weet je toevallig hoe het heet? Niet dat ik nu werk, maar ik krijg wel een lijfrenteuitkering en de belastingdienst schaart dat ook onder inkomen.
@Ramona: ja, maar toen was het goed te zien nu dus niet meer zoveel plooi zit er nu...maar t dametje ligt nu weer lekker schoon in haar bedje en volgens mij slaapt ze ook voor het eerst sinds vanochtend.. @Derona: bahhhhhh wat K..! knuffel! @Mammamakka: kan ik je helaas niet mee helpen.. @Mikmak: lekker dat ze dan ook slaapt, jij relax-se en goede nachtrust toegewenst! Ik ga ook de laptop afsluiten en ga voor het eerst vandaag ook even op de bank hangen, de katten even wat aandacht geven en eindelijk rustig een kopje koffie drinken! Tot morgen!
@ramona: Waaaattt? nu al tandjes? dat is echt al wel vroeg he ! Sterkte! @Journey: Leuk gedaan hoor! Hoe krijg je trouwens kaders rond de kleine fototjes zelf? Dat lukt me niet raar maar waar. Het lukt me wel maar dan kan ik de fotos niet meer verplaatsen want dan blijft de kader staan? Mamalijntje weet jij dat mss? @Derona: Pff balen seg van je belastingen!
Hey meiden, @ Mikmak: de voeding zit er nog steeds in en de voeding van 19.15 uur ook. Zelfs zijn ontlasting is alweer wat dikker aan het worden. Leuke cadeautjes hoor. HIHI. @ Sanne: Joshua doet dat nog niet... maar zodra ik door heb dat hij dat doet, dan wacht ik het echt rustig af. HIHIHIHI. Dat heb ik ook wel eens, dat Joshua 's nachts heeft lopen sijbelen, dat ik het 's morgens schoon moet maken. @ Goofychick: lekker hoor uiteten. Heerlijk er even tussenuit. Ow das wel lekker zeg, naast je werk. @ Vash: super dat het gezellig was meid. @ Tacha: ja ik was ook erg blij hoor. Alle voeding is er na vanmorgen tot nu toe nog steeds ingebleven en zijn ontlasting word zelfs ook alweer ietsje dikker volgens Andres. Misschien was hij idd wat misselijk... maar vond het wel sneu hoor. @ Ramona: ja, maar daar werd ik ook niet echt veel wijzer van. Maar het gaat gelukkig een stuk beter al, dus... Jeetje meid, nu al tandjes? Ik wist niet dat dat al kon zeg. Ik hoop inderdaad voor je tepels dat ze nog even op zich laten wachten... @ felicitas: dat NUBI pakket heb ik ook gekocht. @ Mamamakka: ik heb met Joshua soms hetzelfde idee dat hij het zuur heeft... Hij hoest dan ineens heel raar en trekt dan ook echt een heel vies gezicht... @ Derona: als je het in termijnen mag betalen, dan mag het laatste termijn vaak wel later hoor. Ik vind het nogal een bedrag om in 2x te moeten betalen zeg. Ow meid, ik weet precies hoe je je voelt. Hier dus van de week hetzelfde, maar dan niet met de belasting...
Snik snotter......zat naar mijn man is klusser te kijken.......zegt ze: ja en er is nog wat leuks gebeurd toen die presentator twee weken later terug kwam......wij zijn opnieuw zwanger! En op ned1 zag ik ook al een dikke buik bij het kinderziekenhuis............... AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Houdt dit dan nooit op...... 8)
@JOurney, dus Tess slaapt heerlijk door, goed hoor! @mamalijntje, pffff met de fles er nog twee keer uit? Vandaar dat je bedoelde dat je de enige was die nog niet doorsliep, athans je kindje. Hoop dat je gauw je ritme hebt gevonden met het geven van de fles. @ilovea hoe is het met je mannetje? HA kan niks doen, Sven heeft er ook heel veel last van gehad en het enige is een neusspray gebruiken en een doorgesneden ui naast zijn bedje leggen werkt ook geweldig, stinkt alleen wel. @YVette, is Valentijn nou al ijdel aan het worden? Loek moet heel erg lachen als hij mij belt, dan hoort hij de spiegel op de achtergrond geluid maken als Sven hem vastpakt of als hij er tegenaan slaat, dan merkt hij echt dat er een kleintje in huis is die ook lawaai maakt. @Potjes? Ik ga het zelf maken, de potjes ga ik gebruiken als we weg zijn ofzo. Het schijnt dat de smaken allemaal op elkaar lijken en dat je het beter zelf kan maken, dus dat gaan we maar doen. @ongesteld: leek wel alsof ik krampen had vanochtend......ben benieuwd. @Joyce, QUE! Een slechte moeder omdat je haar oppakt als ze huilt? Nou hier heb ik het CB duidelijk laten merken dat we ons geen zorgen maken, dat we het doen op onze manier en dat Sven daar wel bij vaart. En ook duidelijk laten merken dat ik vind dat ze ons als een stel senielen behandelen. Pfff....leuk hoor zo'n CB maar ze doen alsof ze alle kennis in pacht hebben, hier althans wel, maar kenneijk moet ik ze dingen gaan vertellen. @Ramona, thanks! Van mijn kraamhulp kreeg ik de tip om ananas sap te drinken, dus dat doe ik maar weer. @zwanger zijn, hou eens op erover, hihihihihihihi..........zo kan ik het nooit los laten als jullie er aldoor over beginnen....hihihi....maar hier nog zo een hoor! @Tacha, ja Sven was lekker mee naar de stad, ging heel goed, lekker in de kinderwagen bak, en zat met de eigenaresse van het restaurant te flirten...
@Tacha, BV gaat iets beter, maar is nog niet helemaal top.....denk dat het ook wel met mijn vermoeiheid te maken heeft, ben erg moe aan het worden merk ik. Wordt ook dizzy smiddags en trek wit weg. Dus ff uitkijken. Thanks. @Merleq, ohhhh wat een kanjer is die Tobe ook he! @Sanne, als het ruw is, en wat geirriteerd, moet je maizena erop smeren, die poeder die je gebruikt om saus te binden met koken. Gewoon droog erop smeren, werkt als een tierelier, veel beter dan talcpoeder. hebben wij van de kraamhulp, binnen 2 a3 uur is de geirriteerde plek dan weg. Echt super!