Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ah zielig hoor ,wees maar extra lief voor hem !

2. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ach arme Jamie beterschap voor hem Tess had er ook meer last van gister dan de vorige keer

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik moest ook 3x lezen voor ik begreep wat ze bedoelde hahaha maar ken het wel bij ons zit zon inlever punt in het tankstation :D

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Britt: hahaha nee hoor, niet verkeerd opgeschreven. Ik weet het ook pas sinds dat ik mijn laptop daar een keer opgehaald heb hoor. :)

@ mamalijntje: aaaaaaaaah, zielig...knuffel hem maar lekker veel. Echt niet fijn. Hoop dat het snel beter word.

@ Mamamakka: wij hebben een aantal servicepunten in Zwolle, waaronder dus deze. HIHIHIH.

Ben dus alweer terug. Ben een uur en een kwartier onderweg geweest. Heerlijk hoor met dit mooie weer. Zal vanavond waarschijnlijk nog veel meer spierpijn hebben. :) Had al spierpijn namelijk...

Vanavond Joshua even lekker in bad doen, na de fles en dan kan hij lekker slapen.

5. winter15

winter15 Niet meer actief

@Britt: ahw wat een mooie foto en wat een mooie meiden!

@IloveA: wat irritant dat je dinsdag pas uitslag krijgt.. ik mag maandag bellen voor de uitslag van het uitstrijkje..bah..vind het best nog wel spannend..

@Tacha: slaapt Nona inmiddels?

@Journey: wat goed dat Tess een middagslaapje heeft gedaan!

Ik heb Elle-Nova na haar flesje van 17.00 weer in haar bedje gelegd, het is al een tijdje stil, maar vriend is inmiddels ook thuis en die is zich nu aan het douchen..hij kan zo'n herrie maken..ongelovelijk.. maar ja..het blijft vooralsnog stil bij haar..

6. winter15

@Mamalijntje: ach wat sneu voor dat kleine kereltje (en voor jou!) en het ging zo goed..
    ik heb al druppels, Tujababy, en zetpilletjes gehaald vanmiddag, want donderdag is Elle-Nova aan de beurt..

7. winter15

@6e zintuig plaats delict: heeft iem. gisteravond gekeken? krijg er altijd zo'n kippenvel van..zit er nu nog aan te denken..

8. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Oke ze heeft welgeteld 1 uur geslapen, met alle keren ertussen dat ze wakker werd. Pff hier wordje wel moe van hoor. Gelukkig is ze nu wel stil! kan ik ff eten!

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja ik heb het gezien, maar ik geloof niet dat ze er een misdaad mee oplossen. Dus ik ben wat minder onder de indruk ;)

Tsjonge, leg ik Tobe net in bed, gaat ie uitgebreid liggen lachen, haha. En nu ligt ie dus te mopperen ;)

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Laat je haar wel eens gewoon liggen in d'r bed? Of haal je d'r er gewoon weer uit als ze niet gaat slapen? Of gaat ze dan huilen?

11. winter15

@Merleq: nee, denk ook niet dat ze het gaan oplossen, maar ik krijg wel altijd kippenvel van dat soort dingen.. dan denk ik ...getver...ze zien gewoon die verkrachting en moord voor zich..

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sanne: ja is ook irritant, maargoed... Waarvoor heb je uitstrijkje laten maken dan? Heb ik even gemist geloof ik...
    Lekker hoor, dat ze nog stil is. :D
    Joshua ligt nog steeds te slapen. Slaapt alweer vanaf de fles van 13.00 uur, dus ik denk dat hij al slaapt vanaf half 2 ofzo...

13. winter15

@IloveA: ohw wat goed van Joshua, ben jaloers! haha, maar ze is dus nog steeds stil en vriend is inmiddels alweer beneden..:)
    Uitstrijkje is van het bevolkingsonderzoek tegen baarmoederhalskanker, 1e keer als je 30 bent en vervolgens elke 5 jaar..

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Oooow, ok, zover ben ik nog niet... ben 26, dus ik mag er nog even op wachten...

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb wel eens gelezen dat het beter is om het op je 25e al te doen. Dat kan, maar dan moet je het dus wel zelf aangeven.

16. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Wat een slaapkop zeg die Joshua! Wordt hij tussendoor niet wakker dan? Lars heeft ook van half 1 tot half 4 in bed gelegen, maar volgens mij is hij tussendoor anderhalf uur wakker geweest. Hij doet namelijk steeds een slaapje van 3 kwartier. Nu ligt hij er weer in, en is een beetje boos... Ik heb hem voor de fles van half 4, een schepje omneo gegeven... kijken of er wat gebeurt! Morgen 1/3 fles, overmorgen 2/3 fles en de dag erna een hele fles en die dag daarna alle flessen omneo als het goed gaat. Misschien dat hij dan ook wat minder gaat spugen...\

Lekker weertje trouwens he vandaag! Ben eigenlijk helemaal niet buiten geweest. Heb van half 1 tot 3 op de bank gelegen. Esmee deed een lekker lang dutje op de zitzak voor mij hihi. Ze wil niet meer naar bed namelijk. Heb even de herhaling van mijn man is klusser gekeken. Was zoooo raar: Die vrouw wou bij hem weg omdat ze het niet meer aan kon in zo'n bouwval te wonen. haar man had de koffers al een keer gepakt en was bijna weg gegaan. Komen ze twee weken later kijken hoe het gaat in dat huis is ze zwanger! Lekkere stabiele relatie voor zo'n kind! Dat wou ik even zeggen :)

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mijn advies.. Laat je gewoon om de zoveel tijd controleren. Is niet prettig maar baarmoederhals kanker komt zoveel voor

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ kissie: Hij is al die tijd niet wakker geweest. Net 2 seconden even gehuild (schrikreactie) en slaapt rustig weer verder... :)
    Ik ga 1 april toch maar even vragen aan het CB of het wel goed is dat hij zoveel slaapt...

19. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ik ook laat me echt niet los, Tess was bij me toen ik het zat te kijken maar heb nog steeds de kriebels hoop maar dat mijn vriend vanavond thuis blijft

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ik zou wel eens willen dat Tess wat meer slaapt hoor die ligt nu weer te kletsen met een harde stem, ik ga even samen met har onder de douche mijn vriend is pas rond 8 uur thuis

Deel Deze Pagina