hehehehe hoe herkenbaar... Ik snap ook nooit hoe ze het voor elkaar krijgen zoveel herrie te maken. Die van mij föhnt zelfs zijn haar ](*,) En de badkamer ligt pal naast Jay's kamertje... Manlief kreeg vannacht trouwens nog op zijn donder omdat hij het waagde om uitgebreid de wc door te trekken, op het moment dat Jay wel eens wakker dreigt te worden (uurtje of 5). En ja hoor...1 minuut later: weeeeeehhh! Nou, toen had hij het helemáál gedaan natuurlijk. Want mama mocht er weer uit... Van pure ellende heb ik geroepen dat ik binnenkort eens even een paar nachten in een hotel ga slapen, en dat zij het maar mooi mogen uitzoeken met z'n tweeën Ik had wel een beetje spijt later.....maar eerlijk is eerlijk: het lijkt me wel lekker
Hier was het afgelopen nacht juist andersom... Andres zou er rond 5 uur uit gaan als hij kwam en zijn luier verschonen. Dacht dan kan ik ff blijven liggen... Nou die vlieger ging mooi niet op, want Joshua werd pas rond 6.30 uur wakker... Heb mezelf toen ook aangekleed en Andres heeft hem toen aangekleed en zijn luier verschoont (met tegenstribbelen, want hij moest wel werken... ik zeg, is maar paar minuten werk hoor). Dus beetje jammer. Ben wel heel erg benieuwd wanneer hij morgenochtend nou wakker word...
Hier Nona net in badje gedaan & gevoed en nu ligt ze op haar speeltapijt.. Volgende week woensdag krijgt ze trouwens haar 2de vaccinaties! Was ik al helemaal vergeten Pff op tv was er daarnet een keizersnede dan komt alles weer terug he die 1 december heel de dag ziek voelen, dan plots dat water dat eruit goot, volledige paniek & angst, in haast naar de spoedafdeling, ik maar huilen en beven, gelukkig was alles goed met haar en dan 2 uur later was ze er, dat kleine huiltje en dan niets meer, die 2 seconden dat ik haar mocht zien en dan onmiddellijk naar de couveuse voor zuurstof pff alles komt gewoon terug het was zo'n moeilijk moment! Ik was echt in shock.. Raar dat je eraan blijft denken vind ik. En zo dubbel want het zou het mooiste moment van je leven moeten zijn maar voor mij was het een van de moeilijkste momenten.. Ik kon gewoon niet blij zijn, zo bang was ik, soms voel ik me er wel schuldig over, stom he. Ga ff bijlezen
Da's dan ook balen he... denk je dat je manlief eindelijk eens op kan laten draaien voor de nachtdienst, slaapt Joshua door Het is niet eerlijk!
Ik heb een onwijs leuke dag gehad! Vandaag kwamen twee vriendinnen met hun beebjes bij mij langs. Ik had ze nog niet gezien sinds mijn bevalling. Hun kindjes zijn 7 maanden en 4 maanden oud. We hebben zulke mooie foto's gemaakt van alle kiddies op de bank, van klein naar groot En of het toeval was of niet, ze pakten steeds elkaars handjes vast toen ze naast elkaar zaten...het zijn nu al vriendjes Wat wel schandalig is, is dat we alledrie toch weer voor het roken zijn gezwicht. Op een gegeven moment stonden we met z'n drieën te roken in de tuin, en zag je vanuit Jay's box drie verbaasde koppies naar ons kijken door de schuifpui...geweldig, wat heb ik gelachen Jay was wel helemaal uitgeteld daarna... hij is van 14.30 tot 19.30 wakker geweest, wat extreem lang is voor zijn doen. Normaal is hij maximaal 2 uur wakker tussen 2 voedingen in... Dus dat was brullen geblazen aan het begin van de avond... zwaar overprikkeld
@Journey;: Mmms lijkt me idd leuk zo samen douchen! ik ga het een van de dagen eens uitproberen, maar wel als vriendlief er is, voor de zekerheid hihi. Fijn dat ze toch slaapt meid. @Mamamakka: Hier nog één hoor soms is het moeilijk he die babietjes maar ik denk altijd zo: Ze kunnen er zelf niets aan doen, het enige wat ze kunnen om hun ongemak te tonen is huilen.. En ooit moeten ze wel stoppen met huilen haha @mamalijntje: ooh leuk he! Ik ben vorige maand 1 dag blijven slapen bij mn mama en ik was gepakt voor 2 weken leek het wel Ze zijn zo klein maar wat hebben ze veel spullen nodig he! Ga je mee logeren of enkel Jamie? Bedankt voor de tips ivm douchen! Pff verzorg hem maar goed ocharme met zn beentjes @goofychick: Wanneer moet ie nu weer naar het kdv? veel succes en sterkte al meid tegen dan, moet ff moeilijk zijn geloof ik! @Slapen; Nona is vreselijk gevoelig wat geluiden betreft. Als de honden blaffen of er is een ander plots geluid schiet ze direct wakker en begint ze te huilen Vroeger was dat helemaal niet.. Dan sliep ze door alles heen! @Mikki: super zo'n fijne dag!
Meissie, dat is niet raar dat je er aan blijft denken.....ik heb het ook, denk nog regelmatig aan mijn bevalling en hoe ik het heb meegemaakt, en nou is het wel zwaar geweest MAAR ik heb niet in onzekerheid hoeven leven en had mijn mannetje lekker direct mee naar huis etc etc.....dus laat staan dat jij er aan terug moet denken.
@ Tacha: ik vind het niet raar hoor dat je eraan blijft denken. Dikke knuffel voor jou meid. Ik sluit me dan ook geheel bij Goofychick aan... @ Mikki: hahahahaha, ja idd, het is niet eerlijk! Ow wat klinkt dat gezellig zeg! Hier ligt Joshua nu lekker in zijn bedje. maak hem vanavond wel weer wakker voor de voeding...
Knuffel! Ik raak er zelf emotioneel van als ik dit zo lees... Een bevalling is hoe dan ook zo ongelofelijk bijzonder, spannend en bizar. En die van jouw was al helemaal bijzonder. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er aan terug blijft denken. Dat doe ik ook nog heel vaak. Wat ik vooral vervelend vind is dat het allemaal zo snel is gegaan en het voor mijn gevoel echt een soort van droom is geweest en zeker niet de werkelijkheid. Ik zou het zonder pijn graag nog eens willen beleven. Zeker het moment dat ie er net uit was, dat is allemaal veel te snel voorbij gegaan.
@ goofychick: gelukkig dat het toch iets minder is dan je aanvankelijk dacht, de kosten voor de kinderopvang Maar inderdaad, je inkomen telt behoorlijk zwaar mee. Ik heb net uitgerekend dat als ik straks ga werken voor een vrij minimaal salaris voor mijn opleidingsniveau, wij sowieso 100 euro meer moeten betalen. Dat tikt behoorlijk snel aan... Maar ja, beter dan dat je ALLES kwijt bent aan kinderopvang Fijn trouwens dat het zoveel beter gaat met Sven! Dat zal vast enorm genieten zijn!
MerleQ: Jeetje, dat is een heel bedrag! Lekker meegenomen hoor! Wat super dat Tobe zich zo goed gedragen heeft! En hoe was het met de uitslag? En was hij de mooiste?! MikMak: Wij laten de VT ook gewoon maandelijks komen hoor! Hee, zon muziek doosje hebben wij ook! Grappig ding he Patricia: Ja, hou het maar goed in de gaten meid! OH fijn dat het wee goed gaat met Joshua! Wat een mooie fotos! MamaJennifer: Welkom hier bij ons! En gefeliciteerd met je kleine meid! Joyce: Ik vind die wijkverpleegster van jullie maar een gekke troela! Wat vervelend van die garage zeg Sanne: Oh dat zou fijn zijn, ik hoop dat ze wat hebben bij jullie! Journey: Tess nu alweer de prikjes gehad? Ze groeit goed zeg Hoe is het nu met haar? Jessica: Wat vervelend zeg van die knip . zei hij nog hoe het kan dat die nog niet dicht is? Mamalijntje: Hoe is het nu met Jamie zijn billetjes? Kissie: Valentijn slaapt sowieso nauwelijks Ramona: Hier ook die streepjes en volgens mijn moeder zijn de tandjes van Valentijn echt aan het doorkomen . dus jah, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik hoop niet dan zijn tanden nu al komen, auw auw auw! Wat een draaikont! Wel een poppetje zeg Derona: Jeetje wat een gedoe zeg met die financiën bij jullie het houdt ook niet op he? Sterkte lieverd! Goofychick: Ja hier ook zon ijdeltuit hoor! Leuk die spiegel Nettie: Dankjewel Ja, is inderdaad mijn zusje die jarig was Muppet: Lieverd, ontzettend gecondoleerd . en nee, dat is ook helemaal niet eerlijk! Het had zon mooi jaar moeten zijn, maar dit werpt gewoon een oneerlijke schaduw. Heel erg veel sterkte. Libra: Dat filmpje had ik al eens gezien, niet zwanger, niet bevallen niets van dat alles en moest er gewoon van huilen het is toch ook gewoon verschrikkelijk? Tacha: Wat is Nona toch lekker gevuld zeg Ze heeft het zo goed ingehaald, vind het elke keer leuk omte zien! Logisch dat je bang was toen en niet kon genieten! Mikki: Een hotelletje? Pfffff, zou er zelf niet aan moeten denken! Babyzwemmen: Mag al vanaf 6 weken! Fotos : Leuk hoor meiden Het valt me op dat we echt mooie kindjes hebben gemaakt
Pfffffffffffffffffffffff EINDELIJK! Vanaf blz. 180! morgen weer zwemmen, had eigenlijk nog wel wat te vertellen, maar ben gewoon te moe nu! Fijn weekend!
Slaap lekker meid! Bedankt voor je compliment trouwens. ja ben ook erg blij dat het weer goed gaat met Joshua.
@ Yvette: Mijn lichaam maakt extra weefsel aan (soort wild vlees). De knip is nu wel dicht maar dat stukje weefsel kan nergens aan vast hechten dus is en beetje nutteloos. Ik ga mijn kleine meisje maar wakker maken voor haar laatste fles. Ze heeft de laatste om 5 uur gehad.
pff... heb 2 mannen om voor te zorgen. Vriendlief zit overspannen thuis dus ik moet en het huishouden doen en voor ingmar zorgen en ook nog eens voor hem zorgen... ik hou echt geen tijd over zo...
maar goed...ingmar heeft al 2 dagen meer dan 6 uur aan een stuk geslapen dus ik ben heel trots op hem... en hoopvol over mijn nachtrust
Goeie morgen allemaal, Alles gaat weer goed met Jamie. Hij was wel helemaal van slag en heeft niet veel geslapen. Ook kwam hij weer voor een fles dus het doorslapen was eenmalig geloof ik. Beentjes zijn weer wit en niet meer dik en geen koorst dus gaan we tegen twaalven richting Gelderland en daar blijven we slapen. Jee mag wel beginnen met pakken!