@ libra: oh wat vervelend dat je vriend overspannen thuis zit De verbouwing heeft er wel aardig ingehakt dus? @ Yvette: haha natuurlijk was hij de mooiste Hij begon heel erg te lachen naar de cursusleidster toen die thee kwam inschenken dus iedereen smolt helemaal weg Hij is ook de 1 na oudste dus dat scheelt, hij kon al veel meer! @ mamalijntje: gelukkig dat het nu beter gaat... Woont je familie in Gelderland? Die van mij ook Tobe heeft weer doorgeslapen, yeah! Dus goede hoop dat het vanaf nu weer wat beter gaat Sowieso slaapt ie onwijs goed de laatste tijd! Gister had ik hem al lachend in bed gelegd dus ik dacht 'dat wordt helemaal niets'. Ik hoorde hem daarna nog wel mopperen maar na ik denk 10 minuten is ie gewoon in slaap gevallen! Goed he?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sven heeft 6 uur doorgeslapen. Hij sliep om 0:30-6:30! En om 20:00 lag meneer al te slapen hier op de bank.......is ffies wakker geworden voor de voeding en toen weer verder geslapen! Zo dat moest ik ff kwijt, nu eerst ff ontbijten....
Libra knuffel voor jou En joepie voor alle beebjes die doorslapen Tess was eerst om half 5 wakker maar heb het kunnen rekken tot half 7 toen weer terug gelegd en nu ligt ze nog heb ik mooi 2 wasjes op kunnen hangen, de babiewas hangt lekker buiten onder de veranda. Zo madam effe wakker maken eten geven en dan nog een paar boodschapjes
Het was weer vroeg vandaag. Ik ben om half een gaan slapen en ik had vanochtend om kwart over zes de eerste voeding. Helaas had ze toen zoiets van dat de dag begonnen was en was ze dus niet meer terug in bed te leggen. Ik moet nog echt wennen aan dat soort vroege dagen. Is niet helemaal mijn ding Gister toch maar even gestest voor de zekerheid, en ik had maar een streepje, dus prima. Maar stiekem toch een beetje teleurgesteld. Belachelijk, want het lijkt me veel te zwaar om twee babies zo dicht opelkaar te hebben.
nou meiden zal er effe weinig zijn wan het beeldscherm van de laptop is gebroken... eerst dus maar eens een nieuwe gaan kopen. laters
@mamalijntje: gelukkig gaat het weer wat beter met Jamie! @Goofychick: Sven begint het te leren,heerlijk voor je! @Libra: wat vervelend zeg van je vriend, knuffel voor jou, is zeker zwaar! @Yvette: baby-zwemse vandaag en ik zal van het weekend even op die site kijken voor je! @Journey: gezellig douchen met Tess! ik durf dat hier niet alleen, moet nl. in de badkuip douchen en ben dan zo bang dat ik uitglijdt als ik er met haar instap of uitstap.. @Mikki: klinkt als een gezellige dag, haha..over dat roken, wat erg, 3 dampende dames in de tuin. Enne...als je gereserveerd hebt mag ik dan ook mee naar dat hotel Ze werd idd ook snel na die douche toch weer wakker, maar dan van een poepluier daarna duurde het weer een uur voordat ze weer sliep..zucht..hebben haar toen ook laten slapen tot 23.00 terwijl ze rond 8en haar flesje had moeten hebben...'s nachts slaapt ze gelukkig wel. Lekker weer vandaag, ze weegt eindelijk 3500 gram dus gaan straks even een klein proefrondje doen met Elle-Nova in de Baby-bjorn draagzak..
Goedemorgen meiden, @ Libra: ow meid toch... hele dikke knuffel meid! Dit is niet leuk meer zo... Ow wat goed dat Ingmar nu ook door gaat slapen. @ Mamalijntje: ow das wel jammer dat hij niet doorgeslapen heeft. Wat fijn dat hij geen last meer heeft van zijn beentjes en het weer stuk beter gaat. @ Merleq: ow wat goed zeg. Heerlijk he, als ze doorslapen? @ Goofychick: super zeg! Geweldig. Heb je lekker ontbeten? @ Vash: ik weet wat je bedoeld meid. Ik heb ook moeite met die supervroege dagen hoor... Helemaal nu andres vaak door de weeks ook niet thuis is... @ Sanne: veel plezier vandaag meid. Hier kwam Joshua eerst rond 5 uur (ietsje later geloof ik) en toen kon andres zijn luier even verschonen. Hierna heeft hij Joshua weer teruggelegd en kwam hij om 6.40 uur weer voor de voeding. Had alleen heeeeeeeel erg moeite om eruit te komen dus om 6.55 uur stond ik pas beneden om de voeding klaar te maken. Na de voeding heb ik hem weer teruggelegd en ben ik zelf nog even gaan slapen. Om 10.00 uur werd ik wakker en heb ik Joshua in bad gedaan. Nu ligt hij weer heerlijk te slapen. Hier ook druk bezig met de was, doe ik altijd in het weekend. Zometeen even boodschappen doen en daarna naar de stad, met de 2 mannen en mijn zusje gaat ook mee.
Sanne ik heb ook geen douchebak vandaar dat ik het wel alleen durfde. Is elle nova nog maar zo klein? Mikmak jemig hoe kan dat nou breken? Vash ik was al wel gewend aan korte nachten maar ben wel blij dat nu ik weer moet werken Tess aardig door gaat slapen Zo net even lekekr boodschapjes gehaald wat is het toch een heerlijk weertje zeg, Tess ligt nu lekekr met de babygym te spelen en moeders zit aan een bak koffie zo maar even wat opruimen
iloveandres ik doe het over het algemeen ook altijd in ht weekend of ik laat s'nachts een was draaien Veel plezier met je mannen en natuurlijk je zusje
Goedemorgen (middag) iedereen! @alle doorslapertjes: joepie! geniet ervan mama's want hie ris het al 2 weken geloof ik naar de knoppen. Ze vraagt weer 2x per nacht melk én is zelfs tussendoor ook wakker. Vermoeiend dus. Hier net naar de zonnebank geweest en nu is vriendlief even met Nona gaan wandelen, straks gaan we samen met de honden ook nog wat buiten en dan vanavond naar mn papa eten. Het is zooooo mooi buiten! Daar word je echt vrolijk van vind ik @MerleQ: Ja idd meid ik zou het ook nog eens wwillen overdoen, maar dan zonder de paniek etc; super dat Tobe het zo voorbeeldig doet! @Yvette: veel plezier bij het zwemmen! @Iloveandres: Leuk hoor even de stad in! @Sanne: Wow dat is idd heel klein seg! Geef je BV? Nee geloof ik he, Hoe komt het dat ze nog zo klein is? Veel plezier buiten!
@Tacha en Journey: ja, ze is echt nog ienieminie, ze is maar 1 kg. aangekomen in 2 maanden tijd..maar ze gaat vooruit! groei curve voor haar is ok volgens CB..! Nee, ik geef fv, bv is al mislukt in het ziekenhuis, ze kon niet goed drinken vandaar dat we nog 3 nachten moesten blijven vandaar uiteindelijk overgestapt op fv Iedereen een hele fijne dag vandaag!
Wow sanne ik wou soms ook wel dat Tess zo klein was nu kijken mensen in mijn wagen en zeggen ze ohw wat een dikzak vind ik dus niet echt grappig maar ja wat doe je eraan he, Elle Nova blijft echt nog ee babietje Tess is al zo'n dreumes aan het worden omdat ze zo groot is. Hoeveel drinkt ze dan nu?
Tja sommige mensen zijn echt tactisch.... en willen zich ook overal mee bemoeien.... (ook vreemde)..pfff Sanne.. elle-nova is idd een smurfje... maar ze worden echt wel groot hoor...! Juist fijn dat ze wat lekker lang klein blijft....(mijn mening) Hier vind ik het juist te hard gaan.... Ze is helemaal niet dik... geen echt babyvet, maar heeft haar broer ook nooit gehad... maar haar lengte.... tjeetje.. net of ik haar zie groeien...! @doorslapen gisternacht sliep ze 8 uur aaneengesloten.... vannacht weer om de 2,5 uur drinken.... pffff.. Krijg zo bezoek..... Zusje (bijna 19 jr) komt langs... haar vriend moet volgende week voor 5 maanden naar afghanistan....
hey meiden, zo ben weer thuis, er hangt alweer een was te drogen, er zit er weer 1 voor 20 minuten in de droger, en er staat weer een nieuwe was aan. Boodschappen zijn opgeruimd en Joshua ligt nu op bed. Gelijk voor ik hem op bed gelegd heb even zijn bed verschoont, dan is dat ook weer lekker schoon. @ Tacha: ja, was erg gezellig in de stad en van dat mooie weer word je inderdaad zeer vrolijk. @ Jouney: jeetje dat is ook lullig zeggen zeg. Te belachelijk voor woorden.... Van Joshua zeggen ze vaak van: Aah wat een kleintje... en als ik zeg dat hij al bijna 11 weken is, dan staan ze me met ongeloof aan te kijken... @ Sanne: ik ben het met Ramona eens. Baby's die lekker lang baby blijven is echt superleuk! :d @ Ramona: veel plezier meid. Ow dat is wel balen, 5 maanden naar Afghanistan. Ik ben echt superblij dat Andres niet meer in het leger zit hoor. Ik zou echt 7 kleuren strond schijten als hij op uitzending moest... Hij ging uit het leger zo vlak voor dat gedoe met Irak... Als hij er vrijwillig heen had gekunt, dan was hij nog gegaan ook.... Alleen omdat hij daar nog niet geweest was...
Heb trouwens mn vriend serieus verteld dat ik toch echt een derde wil.... Hij was er even stil van.... maar zei niet gelijk nee....
Iloveandres Vrijwillig naar Irak....?! pffff... ik zou er ook niet tegen kunnen hoor... ben ook benieuwd hoe mn zus er dalijk onder is.... dit is de eerste keer dat ze dit meemaakt... ik werd al gek toen mijn (vorige) vriend.. in Rotterdam woonde, en ik nog in Eindhoven... Elke zondag was ik aan t janken..... pfff en de kilo's vlogen eraf...
@ Ramona: ja vrijwillig. Ik heb gelukkig geen uitzending meegemaakt. Dus wat dat betreft heb ik echt geluk gehad hoor. Ben benieuwd hoe je zusje het vind.. Ow, dus niet gelijk nee gezegd, nou dat biedt perspectief, toch?