@Journey: dat is ook niet leuk als mensen dat over Tess zeggen, kan ik me voorstellen, gaat al zo snel..maar toen ze zo heel klein was durfde ik zelf ook weinig met haar, vond haar zo kwetsbaar, nu ze een normaal formaatje heeft gaat dat een stuk beter. Elle-Nova drinkt nu 5x 110 ml (+10 cc aangelengd met water) @IloveA: Joshua groeit nu ook als kool he? @Ramona: haha, nou dan gaat je vriend vast wel overstag met die 3e! ohw wat vreselijk voor je zusje. Ik heb het al vaker meegemaakt een uitzending en ik vind het echt drama! voor die jongens is het echt heel anders, daar hebben ze voor getraind enzo en ze vinden het spannend, maar als thuisblijver kruipt de tijd en je voelt je echt zielig omdat je overal alleen naartoe moet en dat je echt in spanning zit als je weer nare berichten hoort... mijn vriend had ook dit jaar weer gemoeten, maar gelukkig heeft de overheid nu gezegd dat als er jonge kinderen in het spel zijn, ze het eerste jaar niet hoeven..(dat heb ik mijn vriend ook even goed ingeprent anders was hij gewoon gegaan hoor) maar volgend jaar moet hij gewoon weer hoor..moet ik nu even niet aan denken, want ik word er nu alweer kwaad om..
@ Sanne: ja Joshua groeit goed. 1 April moet ik weer naar het CB, dan word hij weer gewogen en gemeten. Ik ben benieuwd hoelang hij is en hoeveel hij dan weegt. HIHIHIHI. Hij krijgt nu namelijk 3x 180 cc en 1x 200 cc (omdat hij de voeding van half 9 zo vast slaapt, dat ik er nauwelijks wat in krijg, heb ik overlegd met het CB... normaal gesproken is het nog wat vroeg voor 4 voedingen) en dit gaat goed. Hij heeft hier genoeg aan, want hij word heel af en toe om 5 uur wakker, maar dat is dan meestal omdat hij een schone luier nodig heeft en om half 7 heeft hij dan pas honger. Ow meid, dus jij hebt ook een vriend/man die in het leger zit? Dat is echt niet leuk he? Wel fijn dat hij nu nog even niet hoeft zeg. Ik snap wel wat je bedoeld, je zit toch steeds in spanning dat er iets ergs kan gebeuren...
@IloveA: ohw spannend, wanneer was het laatste weegmoment? toch altijd leuk om te weten Nee, is inderdaad echt niet leuk, het is fijn verdienen dan, maar heb liever mijn kerel thuis dan dat er extra geld binnenkomt.. Vanmiddag trouwens met zijn drietjes even naar Baarn geweest, Elle-Nova in de Baby-Bjorn voor het eerst, ging hartstikke goed, hihi..je zag haar niet eens zitten, ze zat lekker bij papa onder zijn vest...
MerleQ: Ja, verbouwing, stress op het werk, wennen aan vader zijn... ik geloof dat het even te veel werd.. goofychick: Ja hij kan wel wat... maar telkens na een uur of 2 is hij doodop. Dan gaat ie meestal eerst naar bed. Vandaag is ie wel lekker in de tuin bezig geweest dus ik geloof dat hij aan de beterende hand is... maar afgleopen week was het heel erg. doorslapen: Was toch nog iets te vroeg gejuigd. Vannacht weer netjes na 4 uur slaap om voeding gekomen. Achja. Hij doet het erg goed verder... Ramona: hihi, toch weer babykriebels? Ingmar was trouwens verbazingwekkend gemakkelijk vandaag. Heeft heerlijk liggen slapen en toen ik bij hem kwam kijken lag ie met zijn handjes naar de mobile te zwiepen. Leuk! Hij krijgt nu echt een karaktertje.
Hij is vorige week donderdagavond voor het laatst gewogen, toen ik nog tussendoor kon komen ivm de uitslag van joshua en ik dus moest overstappen naar de Nutrilon Pept. Ik vind het ook erg leuk om te weten, maar kan me goed bedwingen om a.s. woensdag niet naar het inloop spreekuur te gaan. Het verdiend idd leuk (Andres heeft er destijds 2x een auto voor gekocht), maar ik zou heb ook liever thuis hebben hoor? Ik vind het al vreselijk als hij de hele week weg is... Komende week is hij zelfs de hele week weg. Komt hij vrijdag's pas thuis. Gelukkig is dit de laatste week. Hahahaha, zie hem nu al lopen met de buikdrager en dat je haar dan niet eens ziet.
Pff ik zou het er ook moeilijk mee hebben hoor als mijn man in het leger zou zitten. Helemaal niets voor mij! Ik kan al zo'n doemdenker zijn... Als ik langs een gracht loop kan ik gerust voor me zien dat een stel mannen de kinderwagen in het water gooien en mij ondertussen vasthouden. Leuk joh, zulke gedachten Pff Tobe is onrustig sinds vanmiddag! Hij wilde gewoon niet slapen! Hij huilen, dus ik even naar hem toe, gaat ie lachen zodra ie me ziet Nu ligt ie te trappelen op zijn speelkleed. Zijn benen gaan als een gek heen en weer en ondertussen is ie wat onrustige, harde geluiden aan het maken. Ik weet niet, niet zoals gewoonlijk, maar echt wat bozer ofzo.
@IloveA: ahw getver...is hij hele week van huis aankomende week? gelukkig is dat dan de laatste keer, maar hoezo is dat dan de laatste keer? krijgt hij voortaan andere diensten ofzo? @Merleq: dat is wel echt een doemscenario dat jij daar schetst...brrr! maar ik kan er ook slecht tegen hoor, heb sowieso van huis uit ook weinig positiefs meegekregen over het leger, haha! dus hebben altijd een beetje strijd over dit soort dingen. Mijn ouders waren/zijn meer type vredelievend, hippie, flower power, haha!
@ Sanne: nee, dan moeten ze weer ergens anders heen. Meestal is dat dan dichterbij, waardoor hij dan gewoon naar huis gaat. Maar om iedere dag van Zoetermeer weer terug naar huis te gaan, is veel te ver weg. Dus hij slaapt dan in een hotel op de kosten van zijn baas. Omdat komende week de laatste week is in Zoetermeer, is het voorlopig ook even de laatste keer dat hij zo vaak en lang overblijft... Dus vandaar.
Sanne en Iloveandres ik wou weleens dat Tess nog zo lekker klein was is idd niet leuk als ze dat over je kindje zeggen. Sanne Tess drinkt al 5 keer 180 vandaar dat ze natuurlijk veel groter is. Ze is echt een vreetzak maar idd heel erg lang ook dus als ik haar naakt zie valt het allemaal nog wel mee dat dikke Wat rot dat je vriend wss weer oet volgend jaar Ramona wow een derde op korte termijn? Libra mijn vriend heeft idd ook heel erg moeten wennen aan het papa zijn zo erg dat het bijna onze relatie heeft gekost (hij vluchte echt weg, ik zat altijd alleen) gelukkig gaat het hier nu beter ik duim voor jou ook. Merleq Tess heeft ook weleens van die dagen dat er echt harde boze geluiden uit komen weet ook niet hoe dat komt Iloveandres wat doet je man dan voor werk? Mijn man draait wel wisselende diensten en heeft dan ook weleens nacht dienst dit is alleen maar lekekr met Tess maar ik moet er niet aan denken om zolang alleen van huis te zijn. Zo vanmiddag bij een vriendin van mijn schoonmoeder geweest toen daar gegeten en Tess werd weer moe dus vervelend, nu heeft mijn vriend mij om half 8 thuis gebracht en heb ik haar op bed gelegd ze ligt nu heerlijk te slapen dan maak ik haar straks nog even wakker om te eten.
Journey, mijn vriend is nog steeds aan het wennen... ik hoop dat ie voldoende gewend is als ik weer aan het werk moet...
Ik weet een klein beetje wat je doormaakt, ik ga nu mijn laatste week in en ben echt super blij dat het nu goed gaat hier was het echt zo erg dat ik bijna mijn spullen (en Tess) had gepakt.
Moet moeilijk voor jullie zijn dames als jullie vriend heel erg moet wennen aan het vaderschap. Je hebt zijn steun natuurlijk heel erg hard nodig en ik kan me voorstellen dat het dan zwaar is als die steun mist. Hopelijk komt het snel goed!
@ Journey: mijn man maakt ondergrondse containers schoon met de vrachtwagen door heel Nederland. Maar wel een fijne en gezellige dag gehad meid? @ wennen: ow meiden, dikke knuffel voor jullie. Gelukkig is Andres al heel erg goed gewend. Hij wil nu zelfs weer de fles geven, nu Joshua aan de speen gewend is en niet meer zoveel smeert. Ik hoef het nu dus ook niet meer alleen te doen.
@Wennen: ik heb wel eens het idee dat het hier juist andersom is... mijn vriend kan beter omgaan met de vervelende kanten van het ouderschap dan ik. Vandaag was ik gewoon blij dat ik even lekker weg kon om de boodschappen te doen... ff lekker in mijn uppie, met de muziek knalhard aan, heerlijk... Maar ik ben wel staaaaaaaaaapelgek op mijn kleine smurfje hoor
Jessica: Wat vervelend van dat wild vlees, dat dachten ze eerst ook bij mij dat het zou gebeuren, maar het is gelukkig mooi geheeld Libra: Sterkte meid, een overspannen man, dat valt echt niet mee . Mamalijntje: wat fijn dat het weer beter gaat met je jnullie! Hoe wad afgelopen nacht? MerleQ: hehe dat heeft hij goed gedaan, wat een schatje ook! Hij windt iedereen om zijn kleine vingertje Hoe is het vandaag met Tobe, omdat hij gisteren zo onrustig was? Goofy: niet zo bijdehand he! Vash: haha, ik herken dat wel hoor, als ik nu voor de zekerheid zou testen en niet zwanger zou zijn, zou ik ook teleurgesteld zijn, al moet ik nog 2 jaar wachten! Sanne: en hoe was het met je kleine meid in de draagzak? Wat akelig, dat je vriend zo vaak uitgezonden wordt . Journey: als ik het zo lees, is Tess echt supermakkelijk! Heerlijk hoor Tacha: dek jij je borsten af tijdens het zonnen? ben ban dat ik iets verbrand Ramona: jij ook nog zon jong zusje, leuk is dat he, mijn jongste zusje is 15 Wat goed van de reactie van je vriend! Zo komt er misschien toch nog eentje bij! Grote/dikke baby: Hier een lang, dun kereltje, lengte boven de middenlijn en gewicht eronderr! Maar hij groeit mij ook net iets te hard, het kleine is er zo snel vanaf!
Zo, typen met 1 hand gaat niet al te bijster snel Zat ondertussen weer te kolven . Wordt dit nu steevast het begin van mijn dag? Ik ga denk ik dadelijk maar even strijken, voordat die uk weer wakker wordt, dan is dat maar weer gedaan . Moet trouwens iets leuks vertellen: Afgelopen donderdag naar vrienden geweest, hebben 2 dochtertjes van 4 en 2,5 jaar. Waren ze in de winkel en stonden ze achter een mevrouw met heel lang, grijs haar, vraagt je jongste (natuurlijk keihard) : Mama, is dat een HEKS? Hahahaaaaa =D> Zwemmen gisteren was leuk, alleen weer niet heel de les volgehouden, merk dat hij nog wel jong is . Maar onder water ging heel goed nu!
@journey, ik klapte hem dicht en er lag blikbaar een pen op tegen het beeldscherm aan die ik niet had gezien in het dinkerr haha.. wel sjips maar we gaan nu maar gewoon een desktop kopen... hebben al een mooie gezien... x
hallo meiden ik mis rayn gister een verjaardag gehad ,voor de tijd rayn na me ouders gebracht en dat ging best wel goed eingelijk , die verjaardag was niets aan . heb vannacht bijna niet geslapen en van ochtend natuurlijk op rayn zijn tijd wakker geworden ik weet dat ie het goed heeft en niets te kort komt maar toch vind ik het verschrikkelijk en ben ik blij als ze hem strax terug komen brengen pfff mis hem echt joh ga zo maar douche en bezig zijn mss dat ik er dan minder aan denk ? mijn man lijkt er niet zon last van te hebben , hij vroeg gister wel sms je moeder even om te vragen hoe het gaat maar meer ook niet , bij mannen zal het wel anders zijn
Zo . Heb de wassen weggestreken, de benedenverdieping gestofzuigd, de beestjes verzorgd . Heerlijk! En Valentijn slaapt nog, haha! Nu mijn papieren voor het UWV verder in orde maken, dan kan dat op de bus, hebben ze het morgen binnen MamaMakka: Jeetje, wat goed van je dat je hem al een nachtje hebt laten logeren! En natuurlijk mis je je kleine mannetje vreselijk . dikke knuf!