Hahahaha......werd vanochtend wakker om half zes en ik had zoiets van YES, weer 5 uur doorgeslapen, manlief werd wakker, huh nee hoor zegt hij.....heb nog een tijdje met hem op de borst gelegen en lakentje van het voedingskussen waar hij op ligt verschoont omdat hij weer had gespuugd (doet hij de laatste tijd veel meer ?) Heb er niks van meegekregen, wat totaal knock out! Dus mams heeft wel 5 uur geslapen.....en dat is al veel meer dan wat we normaal krijgen. Maar wel 5 uur zonder voeding gedaan en daar begint het doorslapen toch mee dussss.... Hier zonet de valkparkiet er even uitgehaald uit zijn kooi na maanden. Hij vloog laag vanwege de slingers en knalde zo tegen de kooi aan. Hij laat zijn vleugel nou een beetje hangen en maakt zielige piep geluidjes....dus dat was een volgende tranen trekker.
Zometeen naar de verjaardag van manlief zijn neefje van 7....maar het is daar altijd heeeeeel druk.....ze hebben een grote vriendenkring en die komen ook allemaal tegelijk langs....pfffffff........en dan opa en oma nog, veel kinderen bla bla bla...... Ik heb tegen manlief gezegd dat ik wat eerder wil gaan dan de uitgenodigde tijd zodat we ook eerder weg kunnen. Heb er sowieso niks mee met die vrienden (hele huis staat echt vol) maar merk dat ik zelf ook nu die drukte niet kan handlen omdat ik zo moe ben. Verder heb ik tegen hem gezegd dat Sven nu even bij ons blijft de hele tijd. Zal oma niet leuk vinden maar ze moet het maar ff slikken, ze heeft hem vrijdag al gezien. Sven heeft zoveel indrukken en vreemde mensen gezien in het weekend waardoor hij erg moe is (ahhhh nu begrijp ik waarom hij zoveel slaapt) Wil morgen niet met een overprikkeld kind zitten.
Goofychick... Fijn die verplichtingen.... heb dr altijd zo'n hekel aan... en ikzelf kan ook niet zo tegen drukte..... Had met mijn zoontjes verjaardag (toen hij 1 werd) al zoiets van.... jammer dat ik geen hond heb... die was ik dan zeker ff een uurtje gaan uitlaten.. en idd.. jij zit morgen met de gebakken peren..... Yvette Heb een broer van 32, dan ikke van 29, een zusje die in mei 19 wordt... en een broertje die 1 maart 15 jaar is geworden.... Denk daarom dus dat ik zoiets heb van een derde... kom zelf dus ook uit een wat groter gezin...... @Vaders Tja vaders moeten idd ook even wennen... al is het voor hun wat makkelijker (vind ik) om de boel te ontvluchten.... en geven ze vaak "minder op" voor het vaderschap dan wij voor het moederschap...... Begrijp me niet verkeerd, het is goed dat ze hun eigen dingetjes houden, maar vind dat er van 2 kanten water bij de wijn moet gaan..... oja... hier traint mn vent nog maar 1x in de week sinds ons dochtertje er is... @zwanger zijn het is niet zozeer alleen het zwanger zijn wat ik mis.... maar zoals ik al schreef.. wij waren met 4... dus denk dat je er dan anders over denkt....
@IloveA: aha, nee, zoetermeer-zwolle is een aardig stukje rijden vooral met files...zucht.. @Goofychick: ahhww wat zielig voor de vogel, had het gisteren met dat ijsbeertje dat overleden is, moest gewoon huilen, blehhh! OHw wist ik niet dat ze in de BabyBjorn niet onder kleren mag, gebruiken jullie hem ook wel eens buitenshuis? hoe doen jullie dat dan? lijkt me zo koud voor haar beentjes namelijk, wind waait gewoon door haar broekje heen denk ik dan.. Suc6 vanmiddag op visite!
@Tacha: Nona heeft gisteren dan idd heeel weinig geslapen, wat lastig voor jullie, maar ook voor haarzelf denk ik..!
Wij hebben hem alleen toen op de 9 maanden beurs gebruikt verder nog niet, ik denk dat een pakje uiteen stuk misschien wel uitkomst kan bieden en je hebt er ook aparte dingen voor. Ga wel ff googlen misschien heb ik het ook wel verkeerd gelezen 8)
Aanrader boek: claudia de breij.....krijg nou tieten, over zwangerschapsverschijnselen.....bij de eerste twee blz lag ik persoonlijk al dubbe van het lachen!
@Goofychick: er is wel een hoes te koop van baby-bjorn die over de draagzak heen kan..maar ja..over een tijdje is het lekker weer en dan is die hoes ook niet meer nodig.. in NL kost die 42 EUR en in USA $ 39.... Zag dat boekje laatst ook liggen bij de Bruna, even gebladerd, zag er idd grappig uit!
Morgen gaan wij voor een gesprek naar het kinderdagverblijf, en dan 1 en 2 april beginnen met het wennen. Ik vind het heel spannend. Mijn vriezer zit vol met bakjes gekolfde melk dus wat dat betreft ben ik er klaar voor. Gisteravond waren er vrienden te borrelen. We gingen rond half vier slapen, en onze dochter wilde om zes uur een voeding. Gelukkig sliep ze daarna nog door tot half elf, kon mama ook nog een beetje bijtanken. Ik hoop maar dat het een beetje leuk is op het kdv, want ik heb echt wel weer zin in werken. Ik begin een beetje tunnelvisie te ontwikkelen als ik alleen maar thuis ben met de baby. We gaan wel elke dag wandelen, dat houdt in winkelen. We lopen meestal dan ook even door de nieuwedijk en de kalverstraat. Kost ook veel te veel geld, ha ha. De bijenkorf moet ik ook gaan mijden, ze hebben er veels te leuke kinderkleding. Vandaag weer zo'n mooie dag, ik denk dat we maar weer lekker naar buiten moeten. Mijn man heeft gisteren de boot helemaal schoon gemaakt. Nu moet ik alleen nog verzinnen hoe we het beste met een baby op de boot kunnen. Met de maxi cosy? Heeft iemand hier trouwens ideeen over?
@Vash: wat spannend morgen gesprek op het KDV! Wat heerlijk een boot! geen idee hoe je dat doet met een baby op een boot, kan ik je niet mee helpen! Hier in het midden van 't land is het helaas niet constant zonnig, af en toe even en uit de zon is het gewoon koud, jammer!
Ja, een hangmat in de kajuit hangen en slapen in de reiswieg. Wat voor boot hebben jullie? Britt was hier 2 maanden:
oh en hij had vreemde kleertjes aan toen ik hem uit de maxi cosi pakte had me moeder nieuwe kleding voor hem gekocht ( had namelijk genoeg mee gegeven ) dus da was wel een leuke verassing
En als ze wat ouder zijn, kun je een autostoel op het achterdek plaatsen, parasolletje erboven en genieten maar. Britt vond het fantastisch!
@Britt: wat een leuke fotoos @mamamakka: nieuwe kleertjes, altijd leuk! Ik kreeg gisteren weer een doosje van Kleertjes.com, had nog wat besteld in de aanbieding van Cakewalk, echt meisjes-achtigs, hoop dat ze snel weer eens iets anders aan kan namelijk, haha..ze heeft al die mooie kleertjes nog nooit aangehad, want ze past er nog steeds niet in..
@07britt: wij hebben niet zo'n luxe boot hoor. Het is gewoon een open bootje waarmee je hier lekker door de Amsterdamse grachten kunt varen. Ze is ongeveer vijf meter lang. Hebben jullie ook een zwemvest voor de kleine?