Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
  2. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ vash: waarom wonen jullie eigenlijk in Amsterdam Noord?
    Ik ben jaloers op jullie bootje, wat lijkt me dat heerlijk zeg!

3. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @MerleQ: Noord? Ik woon niet in noord, ik woon in centrum niet zo ver van centraal station. Het bevalt me heel erg goed, alleen ik denk niet dat er een tweede kind in ons huis past, dat vind ik wel jammer. Anders zou ik hier altijd wel willen blijven wonen. Jij woont toch in de buurt van Roeterseiland?

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh haha wat stom, dan sprak ik laatst iemand die in Noord woont... Oh ja ik weet het alweer ;)
    Nee ik woon in de watergraafsmeer :) Wij werken/studeren op de roeterseiland.

Welke straat woon je dan? Wat luxe dat je in het centrum woont, lijkt me heerlijk. Ik vind het zo lekker fietsen daar door de mooie grachten :) Nu snap ik ook dat je iedere dag gaat shoppen haha.

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh heerlijk meid!

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ja echt wel !

me moeder was nog geen uur thuis of ze smste al dat ze rayn miste en dat het stil was in huis hihihi:D

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo hier terug van die overdrukke verjaardag.........in het begin ging het goed, schoonmoeders stortte zich er direct op maar ik heb gezegd dat ik hem liever even wilde laten liggen of anders dat ie even bij mij ging zitten omdat hij al zoveel onbekenden heeft gezien dit weekend. Daarna even bij manlief gezeten totdat schoonzusje vroeg, oh ik mag Sven wel even nemen he.....woem.......weg was ie (is wel een lieverd hoor)...manlief zei er niks van, had hij wel moeten doen wat je zag schoonmoeder kijken.
    Daarna begon hij te huilen en onrustig te worden, wilde hem toen nemen om hem alvast in de MC te leggen zodat hij daar in slaap zou vallen, oh ik neem hem wel even zei schoonmoeder.......heb gezegd van liever niet.....je had haar blik moeten zien.....en dat vind ik dan zo moeilijk want dan ben ik weer de boe-vrouw! Zou zo graag willen dat manlief er ook de noodzaak van in zou zien...... :confused: .......by the way, we pakten hem op en in de gang naar de deur toe werd hij weer rustiger.....(hoezo kinderen kunnen overprikkeld raken :)

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
  10. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @goofychick: ja mannen snappen dat allemaal niet zo goed dat babies overprikkeld raken he. Haha kan me voorstellen dat je schoonmoeder blij was :rolleyes: Straks ook weer familiebezoek dus nona zal ook weer fijn huilen als ze weer thuis is :rolleyes:

Hier heb ik de knoop doorgehakt! Op 1 mei begin ik af te bouwen (de bv)! Dat betekent nog een goede 5 weken volledige bv. Met spijt in mn hart maar dan kan ik eindelijk echt dieten en kan mn man ook eens een fles geven. Ik ga dus nu genieten van élke voeding die er nog is :D

11. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg

Ja, gewoon witte natuurazijn en als je naar de Aldi gaat, kun je zo'n hele doos met 12 flessen halen voor een paar euro... Echt spotgoedkoop!

12. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    ik kom vanavond even reageren, mijn vader doet onze aangifte en we zijn een hoop spullen vergeten mee te geven :oops: zie je hoe goed mijn hersenen nog functioneren na de zwangerschap....

13. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

schrijf het hier toch ook maar ffies neer....

heb net een zwaar gesprek gehad...en de volgende afspraak.. (jullie zijn dus mijn getuigen...)

Dat als alles het dan nog toelaat.. (je weet nooit hoe dingen lopen..) we gaan "klussen" als de jongste spruit 1,5 is...... :D

14. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Vash en merleq ik vind amsterdam zo'n mooie stas ben wel een kleine beetje jaloers op jullie, en een boot super.

Goofychick ik vind eht ook nog maar niks met Tess op een verjaardag te gaan zitten zeker als het erg druk is raakt ze erg overprikkeld.

Iloveandres ik bedoelde volhouden om lekker te gaan wandelen.

Mamamakka super dat ie weer lekker verwend is.

Hier is Tess ook weer verwend kreeg een kadobon voor prenatal van mijn oom en tante en mijn broertje en schoonzus kwamen ook al met een pakje en een pluche rammelaar aan (ze hadden Tess 3 weken niet gezien waren op vakantie geweest) hoe bedoel je verwend.......

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    wow spannend ben benieuwd hoor en we zijn idd je getuigen.

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    ff voor de aanvullende info, anders lijkt het alsof schoonmoede hem nooit vast mag houden.....ze heeft hem donderdag en vrijdag nog een paar uur gezien...... ;)

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hihihihihihihi......go Ramona!

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ ramona: oh wat goed! Wat fijn dat ie toch overstag is! :D Spannend hoor!

@ journey: ja ik ben ook helemaal verliefd op Amsterdam. Ik kan zo ontzettend genieten als ik door de stad fiets en al die mooie panden zien met die heerlijke grachten :) In de zomer is het al helemaal super! En gelukkig hebben we ook veel mooie parken hier! Ik heb er hier zelfs 1 die aan het water grenst, ook super!

@ goofychick: oh ik ben ook zo hoor ;) Mijn schoonmoeder was hier net en die heeft Tobe ook niet vastgehouden omdat hij ontzettend onrustig was door de brunch van vanmiddag. Maar gelukkig zeurt zij er dan ook niet om. En mijn man is trouwens precies hetzelfde als die van jou haha. Stront vervelend af en toe want ik wil inderdaad ook niet de gene zijn die steeds alles moet verbieden.

Tobe net volledig in tranen in zijn bedje, hij kon gewoon echt niet slapen. Ik ben een paar keer bij hem geweest maar ik merkte gewoon dat het hem echt niet lukte dus uiteindelijk toch maar bij me op schoot genomen. Half uurtje later kreeg ie de fles alweer en nu ligt ie wel lekker te slapen :)

Morgen weer kinderdagverblijf... Dit keer van 10 tot 2! Spannend...

19. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    @goofychick,
    Hier hetzelfde hoor met schoonma..Krijg er zo genoeg van..
    Mijn schoonouders wonen een uur verder op en wij gaan 1 keer in de twee weken een paar uur langs met Arda..
    Het is echt ontzettend vervelend, want iedereen komt bij haar thuis om de baby te zien ( heb 3 schoonzussen)..die nemen allemaal ook de kids mee..Het is dan ontzettend druk en Arda wordt er erg onrustig van..
    Iedereen wil hem vasthouden en als je er iets van zegt wordt je idd de boosdoener :(
    Als ie maar eventjes wakker is willen ze hem al oppakken e.d.
    Ik word er echt moe van..De laatste weekjes heb ik ook totaal geen zin om daar heen te gaan..
    En tjah papa..die zegt er wel wat van, maar ook niet altijd..

@Amsterdam
    Heerlijk om in Amsterdam te wonen!
    Zou het liefst ook wel dichtbij centrum willen wonen..Voor mij is dat weer een half uurtje met de tram..

Vandaag een rustige dag gehad..
    Ik merk nu zoveel verschil..Arda babbelt gezellig terug en lacht nu erg vaak..
    Straks effe een mooie foto proberen te plaatsen..

** nog een vraagje..
    Ik wil Arda met e laatste voeding een flesje geven zodat hij iets langer doorslaapt..Zou ik hiervoor moeten overleggen met het CB of kan ik gewoon de info op de verpakking gebruiken?

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Elam, laatste voeding een flesje, geef je nog BV dan? Je hoeft niet te overleggen hoor, sterker nog ik zou het niet eens doen met mijn eigen CB. Verloskundige zei bij het nagesprek ook dat dat misschien wel iets was, had zij ook gedaan met haar kinderen.

Deel Deze Pagina