Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier bek en bek -af! Voel me beroerd van de moeheid en heb sinds vandaag veel last van mijn linkerborst, niet zo zeer de tepel maar daar achter en naast. Baal ervan want het ging net zo lekker.

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ elam: ik zou het ook niet overleggen met het CB. Gewoon proberen!

3. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Elam: En, geslaagd voor een bankje?
    Overleggen met het CB? Dat doe ik hier dus niet meer, heb niet zo’n goede ervaringen met mijn CB… Ik weet niet hoe dat bij jou is natuurlijk? Als jij een goed gevoel hebt bij een flesje, moet je dat gewoon doen…

Tacha: Dankje voor de tip! Dan ga ik dat ook maar doen :) Ik wil nl. heel graag ook weer eens onder de zonnebank!
    Valentijn slaapt trouwens net zo weinig en hoe ouder ze worden, hoe minder ze slapen… Lastig af en toe, maar jah… ze worden wel groot hoor ;)

Journey: Het is dus toch geen Valkenburg meer geworden ;) Maar wel heel leuk daar he, zo romantisch! :)
    Laat maar lekker verwennen, ik kan daar altijd heerlijk van genieten! :)

Goofychick: Huh? Wat voor leuk nieuws? Ik ben t ff kwijt….
    Ach arm vogeltje… wat een dag dus weer voor jullie….

Ramona: Wij zijn ook met 4 kinderen thuis! Ik ben dan wel de oudste, maar toch :), best grappig!
    En ja, ik wil eigenlijk ook 4 kids… maar nog 3 keer zo’n zwangerschap….? Hmmmmzzz, dat weet ik nog niet. Nog 3 keer bevallen? PRIMA!
    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, GEWELDIG! Jippie :whistle: Wat goed zeg :D Oh, ik ben zo blij voor je, mijn hart maakt echt een vreugdesprongetje! (En ook omdat ik zoiets denk van: er is dus nog hoop dat die van mij ook wel een derde wil ;) )

Vash: Ja, gewoon in het bakje van de wasverzachter!
    Toe hee, Kalverstraat, boot…. Ik hoop ook dat het leuk is op het KDV!
    Wat een prachtige foto!

Mamamakka: Wat goed dat Rayn weer thuis is! :D
    Wat leuk, nieuwe kleertjes!

Sanne: Oh leuk he, die kleertjes van kleertjes.com!

MerleQ: Ach arme Tobe… gelukkig slaapt ie nu wel lekker! Spannend weer hoor morgen!

4. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Zo, vandaag lekker gaan shoppen op Ekkersrijt, 2 dekbedovertrekjes gekocht voor het ledikant, een spijkerbroekje, voor mij een nieuwe voedings-bh en 2 voedingsshirts en een stoel voor Valentijn, waarin hij aan tafel kan zitten voor bij mijn ouders! Ik heb een foto gemaakt met mijn telefoon, ik moet die hier op proberen te krijgen, dan kunnen jullie het ook zien, zo leuk! Hij zit al aardig goed moet ik zeggen, dan kan ik ook eens eten, want hij pikt het gewoon niet meer als hij niet ‘aan tafel’ mag zitten… :rolleyes:

5. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    goofychick: Ook al zo moe? Ik kan je de hand schudden, meis... lekker rustig aan doen hoor!

elam: Wij overwegen hier het zelfde. Hoor graag hoe je ervaring is!

Ik snap d'r niks van... het ging zo goed met Ingmar... 3 nachten achter elkaar doorgeslapen en plots vannacht 3x voor voeding wakker geworden... zo om de 2,5 uur. Ik ben echt gebroken. Ik ga maar vroeg naar bed geloof ik... :(

6. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Niet zo mooi als sommige foto's van jullie, maar hier is er ook een van mij, ik hoop binnenkort op een mooiere! :

7. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
  8. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Dankje :)

Ik heb je berichtje net gemist.... Wat vervelend van je kleine knul zeg, zit ie misschien weer in een sprongetje of zo? Of een regeldagje dat iets vervroegd is? Sterkte in elk geval!

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Yvette: mooi hoor! Alle dames die hier borstvoedingsfoto's hebben geupload, hebben van die mooie grote borsten! Ik vind het nog steeds flauw dat mijn borsten nauwelijks gegroeid waren :x

Hier nog een lieve lachtfoto van vanmiddag:

10. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi meiden,

Heb even 30 pagina's bij moeten lezen.
    Teveel om te reageren.

Maar heb mooie foto's voorbij zien komen zeg, wat een mooie kindjes hebben jullie zeg.

En Ramona gaat over ongeveer 1,5 jaar weer voor de derde, leuk joh!

Nou, ben er weer vandoor. Doei doei.

11. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    MerleQ: WAUW! Wat is het toch een heerlijk kereltje! Wat een lach zeg :)

En ja, aan die huge borsten zit ook een nadeel: Heb een omtrek van 70 en een cupmaat E, probeer daar maar eens aan te komen! Dat lukt dus niet, dus heb nu maar 75 E… (En ze zijn helemaal gescheurd, striae, door het enorme groeien…)

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Vash: spannend hoor morgen. Ben benieuwd... Mooie foto meid.

@ Britt: leuke foto's zeg!

@ Mamamakka: wat fijn dat hij weer terug is. En wat leuk die nieuwe kleertjes! :D:D:D

@ goofychick: ja soms kunnen mannen echt geen begrip tonen dat kinderen overprikkelt kunnen raken...
    Ja, schoonmoeders kunnen soms echt boos kijken, als ze de kleine even niet vast mogen houden...
    Vervelend dat je nu zo'n last van je borst hebt. Hoop dat het niet uitmond op borstontsteking.

@ yvette: dan ga ik van de week ook maar eens even naar de Aldi toe voor de natuurazijn... zal me dat eens een boel geld schelen zeg.
    En je blijft dus wel echt de geur van het wasmiddel ruiken?
    Ow jij bent lekker geslaagd vandaag zeg. Heerlijk he?
    Mooie foto meid!

@ Ramona: wat leuk zeg, dat jullie toch als alles goed gaat weer gaan klussen als de kleine meid 1,5 is. :D:D

@ Journey: ow ok. HIHHI. Ik heb dat ook zeker volgehouden hoor, want we zijn lekker wezen wandelen. Vandaag dus in totaal 1,5 uur gewandeld.

@ Merleq: ow meid, wat zielig dat hij niet kon slapen zeg. Fijn dat hij uiteindelijk na de fles toch heeft kunnen slapen.
    Wat een mooie lacht heeft je kleine zeg. :D
    Ik had ook grotere borsten 95E, maar dat is ook alweer flink minder geworden hoor...

@ Elam: gewoon de info van de verpakking gebruiken hoor.

Ik ga nu de laatste fles klaarmaken en dan lekker naar boven.
    Slaap lekker allemaal!

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou effe een poging gedaan om alles te lezen, maar gaat redelijk irritant, 1 vinger op d scheur en kan dan een halve paginaien haha... hier alles iig goed dit weekend.. madam slaatp door, eet goed poept goed dus wat willen we nog meer.. oh ja en lacht veel...

was dat betreft gaat alles ok...

@iloveA, nou nog 1 dag slapen en dan weten we of je stenen hebt of niett hahaha

straks effe de pc winkel bellen om te kijken of we geen nieuw beeldscherm er op kunnen zetten... anders halen we van de week een nieuwe pc.. snik, zonde van het geld allemaal.

nog 3 weken en dan moeten we hier weer aan het werk .. ook balen.. geen zin enzo...

gisteren wezen wandelen en ergens een broodje gegeten, en daarna nog kraamvisite gehad... dus wel lekker dagje geweest en zaterdag beetje gewinkelt enzo.. dus ook relaxt.

nou ga effe een broodje maken dus tot laters

14. Merijn

Merijn Niet meer actief

Yeah Tobe heeft weer doorgeslapen tot kwart over 7. Of naja, om kwart over 7 hoorde ik een kreet, dus ik ging kijken, lag meneer helemaal bovenin zijn ledikant met ogen wagenwijd open ;) Maar goed, ik was al een tijdje wakker en heb hem echt niet gehoord, dus denk wel dat ie pas net wakker was :)

Alleen onze hond is zo raar geweest vannacht.... Hij heeft alleen maar zachtjes lopen piepen en liep steeds heen en weer over de gang :( Uiteindelijk onze slaapkamerdeur open gezet maar toen ging ie heen en weer lopen in onze slaapkamer. Ik snap er helemaal niets van :( We zijn gister wel een keer heel erg boos geweest omdat ie aan het blaffen was (in zijn nekvel gegrepen, waar hij heftiger op reageerde dan normaal), dus misschien dat ie daardoor wat van slag was ofzo? Ik hoop in ieder geval dat het maar eenmalig was... :( Ik heb bar weinig geslapen namelijk! Dan heb je een kind dat doorslaapt, gaat de hond zich als een klein kind gedragen :rolleyes:

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeie morgen allemaal,

Wij zijn weer thuis. Alles is goed gegaan, Sterker nog Jamie heeft bij Opa naast ons geslapen in de reiswieg en gewoon doorgeslapen. Vannacht ook weer doorgeslapen maar wel erg vroeg klaarwakker. Lekkerding is het.

Vandaag weer een drukke dag. Huis aan kant maken, eten maken voor Manlief want die gaat weer een late dienst draaien en straks nieuwe luiers halen want hij is uit zijn maatje 2 gegroeit en wil elk uur bijna een nieuwe luier omdat hij zo vol is.

16. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    zo, hier weer vroeg dag; Half 6, gekolfd, gedoucht, wasje gedraaid, beestjes verzorgd, gestofzuigd en ontbeten… Valentijn is nog niet wakker, maar ik hoor af en toe de babyfoon aanspringen, dus dat zal nu wel niet lang meer duren.

Straks om 11.45uur komt de fysio weer, ben benieuwd hoe symmetrisch zijn hoofdje nu precies is (het is bij niemand symmetrisch, maar er zijn bepaalde waarden waar het tussen moet liggen).

Patricia: Jazeker, je blijft écht de geur van het wasmiddel ruiken! En anders haal je toch gewoon maar één fles om het uit te proberen? Die kost maar 20cent of zo, dus dat is het proberen waard, ik doe in ieder geval nooit meer anders!

MikMak: Super dat Linette het zo geweldig doet, die osteopaat heeft wonderen verricht he :)

MerleQ: Oh arme Vino… :( Heb je niet verkeerd gegrepen of zo? Dat er iets niet helemaal lekker voelt voor hem nu?
    Heerlijk dat Tobe nu echt doorslaapt zeg, wat een gemak :)

Mamalijntje: Succes met je drukke dagje!

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Jee Yvette wat ben je al druk geweest :confused:

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
  19. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Yvette: ja dat dacht ik ook inderdaad, maar als ik over zijn vacht heen ga, geeft ie nergens aan dat het ongemakkelijk voelt ofzo. En dat doet ie normaal wel (kleinzerig als ie is). Maar hij vraagt nu ook de hele tijd om aandacht, dus ik denk dat ie even wat positieve aandacht nodig heeft. Althans, ik hoop dat dat het is.
    Wow wat heb jij al veel gedaan zeg zo op de vroege morgen! Haha slaapt Valentijn fantastisch door, zijn het bij jou je borsten die je wakker houden zo 's ochtends vroeg ;) Hoeveel liter melk heb je inmiddels wel niet in je vriezer staan? ;)

@ mamalijntje: thanks!
    Haha ieder uur?! Toe maar! Wij verschonen nog steeds ieder 4 uur ;) En heeeeel soms heeft ie een extra poepluier.

20. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    MerleQ: Ja, lekker he :)
    Hoeveel liter? Nou,ik heb al 60 voedingen weg moeten gooien van zo'n 200ml, door de lactose intolerantie en later door de vermeende spruw... Nu heb ik 2 liter in de vriezer liggen, heb pas weer 10 nieuwe voedingen, helaas! Maar ach, dat komt wel goed :D
    Nou, dan geef je Vino toch lekker wat meer aandacht, even lekker knuffelen, het is voor hem ook wennen, zo'n kleintje, ik merk dat aan mijn katten ook. Ze zijn eigenlijk heel lief,maar ze hebben soms van die dagen, dan moeten ze gewoon extra veel aandacht hebben..

Mamalijntje: Ja, veel gedaan, maar weet je, als de kleine knul wakker is, kom ik nergens meer aan toe!

Deel Deze Pagina