Muppet: Ik ben er even stil van.. Gecondoleerd meid! En heel veel sterkte.. Dikke KNUFF! Iloveandres: Lief! Lekker knulletje Ze weegt bijna 5 kilo.. Misschein onderhand wel 5 kilo.. Maar nu krijgt ze dus al fles met 200cc.. En ik vraag me dus af, er mag niet meer dan 4 uur tussen zitten toch? Hoe kan ik haar om de 4 uru geven als ze dat zelf niet wil Ramona: Wat een scheetje Jessica: Wat schattig.. Dat jurkje en romper hebben wij hier ook in huis, zelfs nog een maat groter gekregen ook nog Britt: Mooie dames hoor Sanne: Ja ik heb het zesde zintuig gekeken.. Intressant he, maar lijkt me echt heel zwaar voor haar vader.. Niet zo ver bij ons vandaan Moet je toch niet aan denken.. 6de zintuig: Je moet er toch niet aandenken dat het jou kind overkomt? Brrr! Goofychick: Nou ik denk dat ze daar al uit is.. Want toen ze echt wat vervelend was (al wil ik het zo niet noemen) had ze volgens mij het sprongetje.. Maar 't gaat alweer beter.. Yvette: Ja dat vind ik dus ook.. Ze denkt zeker dat ik gek ben ofzo? Vaderschap: Ik merk hier dat mijn mannetje heel gek op haar is, maar werkt nog steeds te veel! Nu kan ik me voorstellen dat hij er over in zit hoe dat straks moet als ik geen werk meer heb.. Maar wil ook graag dat hij af en toe bij ons is.. Heb soms het gevoel dat ik er alleen voor sta.. Libra: Oh wat naar, hopelijk gat het snel beter met je man!
Zaterdag hadden we verjaardag van vriendin.. Meisje neit meegenomen, was bij opa & oma.. En vriendin haar moeder had zich zo verheugt.. ahhaaha! HElaas, moest het doen met foto's! Pff, deze week druk met verjaardagen.. Woensdag tante, vrijdag oom en zondag neefje en m'n vader.. Dus woensdag naar verjaardag van m'n tante.. Naar die van m'n oom gaan we nooit.. En dan zaterdag die van m'n vader en zondag die van m'n neefje! En wat moet ik geven? Pfff, ikw eet niet.. Harstikke leuk dat ik weer contact heb met m'n vader.. Al gaat het mij om m'n meisje dat zij haar opa kent.. Hij belt elke keer en zegt, ik kom langs deze week maar bel nog wel.. En vervolgens hoor ik 2 weken niet.. En ik hoop niet te veel, dus dat scheelt wel een hele boel.. Nou ik ga me klaarmaken om te vertrekken anders komen we te laat! Fijne dag allemaal, enne ik ben weer bij!
Joyce: Praten, praten en nog eens praten met je mannetje... Weet je dat ongeveer 30% van de stellen binnen 1 jaar na de geboorte van het eerste kind uit elkaar groeien? Hier heb ik dat ook gehad hoor en veel praten heeft geleid tot een goed resultaat, we zijn nog dichter naar elkaar toe gegroeid!
Buh ik ben snotverkouden en mijn mannetje heeft nog steeds helemaal nergens last van. Hoe doet ie dat toch? Beginnen jullie kindjes ook van die kwijlerds te worden? Inclusief het bellen blazen? Hihi. Zucht ik wil mijn mannetje niet naar het KDV brengen En wat een vreselijk stom weer!
@joyce, ik ga met yvette mee, praten, praten en nog eens praten.. hier zijn we nog veel hechter dan ooit... tuurlijk is er wel eens sjips maar ja, zolang er gepraat wordt kan allens opgelost worden maar manlief en ik willen voor de toekmst ook hetzlefde... we zijn zeer eensgezind.. hihi @iloveA, jep de ostheopaat heeft zeker wonderen verricht.. ben er super blij mee en kan het iedereen aanraden...
Merle wij hebben nu spuugdoekjes en kwijldoekjes Jamie is nu sinds eergisteren begonnen met belletjes blazen en kwijlt alles onder. Ook is hij zijn handjes aan het ontdekken en driftig dat hij wordt als het niet wil zoals hij het graag wilt. En die luiers.. Wij zitten op 4 a 5 poepluiers op een dag en tussen de flessen door dus blijven we nu veel verschonen.
@ mamalijntje: woei, 4 a 5 poepluiers op een dag? Je bent er druk mee Hier zitten we nog op een gemiddelde van 1 poepluier op een dag en meestal merken we het niet eens want kindlief vind het helemaal niet erg om in zijn vieze luier te spelen of te slapen haha. In het begin hadden we trouwens ook zoveel poepluiers bedenk ik me net. Dat is eigenlijk bij ons juist over sinds ie flesvoeding krijgt.
Oepsie....alweer over de 400 pagina's en ik heb me toch een boel gemist! Druk weekend gehad, verjaardag gevierd en dus veel voorbereidingen doen enz. en gister geen tijd voor genomen, hebben er echt even van genoten dat we lekker met ons 4tjes thuis waren, vandaag was het weer vroeg dag voor hubbie en voor ons eigenlijk ook... Elise nu lekker naar de psz, Mila in de kinderwagen in slaap gevallen en die slaapt nog steeds. Ik had even tijd voor koffie maar moet nu gauw even de boel wat opruimen, kom ik straks wel even weer kijken of ik even kan bijlezen, reageren gaat denk ik niet lukken maar goed jullie zijn wel wat van me gewend....de ene keer flinke reacties en de andere keer alleen ego berichten..... Maar alles hier op verkoudheidje na prima....iedereen is hier in huis verkouden dus een gezellig snuf en snuit festijn.... Mila met oogjes helemaal vastgeplakt als ze geslapen heeft en een hoestje, Elise elke nacht wel een keer of wat wakker van hoesten (niet zomaar hoesten maar bijna tot kotsens toe.... oftwel niet te negeren dus... ook zijzelf is er dus wakker van en dat bevorderd nou niet het genezingsproces.... ) hubbie kapot als ie thuiskomt, lange dagen en dan ook nog verkouden... Tja en nu ben ik dus aan de beurt... iedereen is bijna weer klaar en nu ben ik.... mn kop vol neus vol enzenz..... Mila roept...ben weer weg, tot later
He iedereen! Voor ik bijlees even het goede nieuws vertellen : We kwamen gisteren thuis van bij mn schoonvader, deden nonatje dan nog even in bad, ondertussen was het 21u. Ze wilde niét meer drinken, viel als ene blok in slaap tot 2u! Dan heeft ze 10min gedronken en dan pas om 7u weer wakker. Ik heb dus eindelijk nog eens een paar uur kunnen slapen, YEEY! Nu ff bijlezen ..
Hahaha heb je hem toch zo ver gekregen ? Super meid ben blij voor je! Wij gaan ook wss beginnen als nona rond 1 jaar is maar kan ook later dus wie weet kunnen we dan nog eens samen aftellen
Voor mensen met grote borsten: hier in Enschede zit een grote maten winkel, ga ik ook altijd heen , ook voor omvang 65 of 70. En ook wel mooie bh's... Lars maakt er nog steeds een potje van. Drinkt steeds maar 100 ml en dat krijg ik er met moeite in. Ik denk dat hij per dag een half litertje binnenkrijgt terwijl hij al 6600 gram is. Ik ga zo naar het cb wegen en even vragen wat ik hier mee moet. Erg vervelend. Esmee dronk altijd alles leeg en had altijd honger, dus ik ken dit niet. Hij slaapt er 's nachts trouwens wel goed op! Ik denk dat ik hier zo te lezen de zwaarste baby heb die het minste drinkt Wie moet er trouwens als eerste weer werken? Ik moet 1 april beginnen, om 7 uur kant en klaar op de afdeling staan
@MerleQ: Veel succes vandaag! @elam: Je kan het proberen maar ik moet je zeggen dat het hier niets uitmaakt. Heb het ook een paar x geprobeerd Elk kindje is anders. @Goofychick: Jammer dat je je zo voelt meid, is de pijn al wat beter? Veel water drinken he..
@Yvette: Toch een super mooie foto! Ik zal de bv écht missen hoor nog ong. 5 weken pff Ik ga je tip van die azijn ook proberen! Hahah heb je energiepillen genomen ofzo deze morgen ? Gaan met die banaan! @MerleQ: Ooo wat een lieve lach heeft ie he!
@ Tacha: wat een geweldig nieuws! Super zeg! Zie, ook grote kleine Nona gaat het leren Nou ik moest echt even een paar traantjes wegpinken hoor net... Pfffff... En dan ligt er ook nog eens een baby te huilen in zijn kinderwagen toen ik daar aankwam, waar in eerste instantie niemand op reageerde (gelukkig kwam er 2 minuten later toch iemand kijken ). En helaas was Tobe klaarwakker, de vorige keer had ik hem slapend achtergelaten en dat vond ik wel prettig. Het is nu eigenlijk zijn slaaptijd namelijk. Maar jeeee, dat je hem aan die vrouw geeft en dan weg moet lopen terwijl ie een beetje om zich heen aan het kijken is. Snik. En nu zit ik hier thuis zonder mijn mannetje. Pfff, ik moet eigenlijk studeren maar ik heb helemaal geen zin. Ben blij als ik hem straks weer mag ophalen. En dan maar hopen dat het goed is gegaan...
@yvette: Jaaa hier ook een kwijlertje hoor, echt grappig vind ik net een klein hondje @mamalijntje; Wow dat zijn wel veel poepluiers he; Hier meestal 1/dag. Soms 2. Ik ververs haar meestal om de 3/4uur..
@MerleQ: Pff het moet zo moeilijk zijn he! Maar je geeft je kind niet àf he, zij pàssen gewoon even op je kindje. Zo moet je denken Jij blijft de mama en in zijn oogjes is er niemand leuker dan mama. Ben ook benieuwd hoe hij het heeft gedaan straks! Ik zou al bellen hahah
Yes mevrouwtje slaapt dus kan ik in de douche springen en dan hier in het huis wat doen. Straks gaan we samen boodschappen doen..
grrr een nieuw beeldscherm kost tussen de 3 en 400 euro... kan dus beter een nieuwe pc of laptop halen... @tacha.. jaaah lekker zeg.. nona is op dreef @foto's zag weer halve mooooie foto's voorbij komen.. super @merle, suc6
@ tacha: oh je hebt helemaal gelijk. Lief dat je dat zegt, beurt me toch wel een beetje op Ik ga straks als ik hem heb opgehaald ook even lekker boodschappen met hem doen, ik ben dan toch op pad met de auto en de kinderwagen. @ mikmak: beeldscherm van mijn man zijn laptop was ook kapot, kosten waren toen zelfs 800 euro geloof ik. Hij heeft dus ook een nieuwe gekocht