Denk dat het hier trouwens een combi is met Jamie.. Morgen 9 weken oud en officieel dus 8 weken en dan is het tijd voor een sprong en ook zwaar overprikkeld door de prikjes en de rit naar Elburg en daarna een hok vol visite wat totaal niet de bedoeling was.. Arm kind lag bij iedereen op schoot
@ jessica: lief is dat he, als dat kontje zo omhoog gaat? @ derona: haha ik zie het al helemaal voor me, jouw man met sigaret achter de kinderwagen haha. Wel stoer dat ie lekker met de kinderwagen op pad gaat @ Yvette: oh wat goed zeg, dat het zo goed als perfect rond is! Zie je ook een groot verschil met eerst? Dat is wel heel makkelijk gegaan bij Valentijn! Alsof het in 1 keer terug gefloept is ofzo @ tacha: jemig, wat een schoonloeder zeg... Pfff! Wel fijn dat je vriend je steunt. Je hoort ook wel eens anders en dan kan het echt een probleem worden binnen een relatie... @ goofychick: pfff dat zou ruk zijn, een borstontsteking nadat je net af bent van de spruw. Tobe is lief aan het slapen (hij heeft het begin van de avond wel even gehuild, dus toen heb ik hem lekker bij me genomen... het is natuurlijk ook wel heftig zo'n dagje KDV) en de hond ook Misschien dat ie toch wat ziekjes is ofzo... Ik ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan in ieder geval.
@ journey: dat is een kalmeringsmiddel of niet? De dierenarts heeft het wel eens over zo'n middel gehad omdat onze hond sowieso een vreselijke neuroot is, maar hij vond dat we de oorzaak moeten aanpakken en niet het symptoom... Eventueel konden we alsnog aan zo'n middel, maar in dit geval lijkt het me wel handig als het doorzet. Want zo heb ik hem nog nooit meegemaakt.
@goofy: ja mijn borsten zijn ook wel groot geworden, ik bedoel alleen dat alle bv foto's grote borsten hebben als mama zelf de foto maakt vanuit die rare hoek. @tacha: heftig zeg van je schoonmoeder, nou ja, je weet dan iig waar je aan toe bent. @yvette: wat goed zeg van die afplatting! Ik ben jaloers Vandaag zijn we op intake bij het kdv geweest. Er zijn vier wendagen en ik dacht dat die 1 april zouden beginnen, maar we konden al eerder beginnen. Ik moet me even hierop instellen! Morgen gaan we dus voor het eerst, daarna donderdag en vrijdag weer! Ik wordt er bijna zenuwachtig van. Morgen om half tien moet ik komen en dan blijf ik er een uurtje bij en daarna nog een uurtje zonder mij. Ik ben erg benieuwd. Verder vandaag weer 15 buikspieroefeningen doen. Ik ga elke dag wat meer doen, dus morgen 20. Een kijken hoe lang ik dat ga volhouden.
MerleQ het is niet echt kalmerings middel maar het stelt je gerust, zelf neem ik het ook weleens als ik erg nerveus ben of overmatig geprikkeld het stelt gewoon net iets gerust. Meestal geef ik het met onweer en vuurwerk dan worden ze echt rustig ervan, soms is het gewoon heel moeilijk om de oorzaak aan te pakken en dan is dit echt een goede uitweg.
Flesje KV hebben we geprobeerd, maar heeft niet echt voor verandering gezorgd.. Hij sliep van 22.00 uur tot 04.00 uur..dat doet hij namelijk ook met borstvoeding..had toch gehoopt dat hij tot een uur of 5/6 zou slapen.. Vanavond dus gewoon weer aan de borst.. @kilootjes Ben nu alweer 2 kilo kwijt..in maatje 34 pas ik niet meer, maar 36 lukt aardig.. @KDV ben blij dat Arda nog niet naar een KDV moet.. Oma heeft beloofd om 2,5 dag voor hem te zorgen totdat hij 1 jaar oud is..Hoop dat het dan iets makkelijker wordt om hem achter te laten.. @Slapen, tot 2 weken terug wist ik me geen raad meer, omdat Arda gewoon weg niet sliep..Nu kan ik hem niet meer wakker houden.. Na de borstvoeding is hij hooguit nog 3 kwartier wakker..Daarna begint hij al zeurderig en huilerig te worden..Hij slaapt nu ook weer vanzelf in zijn wieg..Het laten huilen heeft dus toch prima geholpen.. Het lukt me maar niet om een foto te plaatsen..ben ik weer zo onhandig...
@Vash succes morgen, pffff direct al een uur zonder de kleine terwijl die daar is? Ben benieuwd hoe die wendagen bij ons gaan. Hoop niet dat ze zeggen dat ik direct een halve dag maar moet wegbrengen. Wil eerst een gebruiksaanwijzing laten zien van mijn zoon. Een ding zal gauw duidelijk zijn voor hun: krijsen=eten!
Trouwens... ben zo misselijk al een paar daagjes.. vandaag dacht ik zelfs dat ik misschien zwanger kan zijn..Ben al een keer ongesteld geweest vorige maand, maar 2e menstruatie laat zich nu al 2 dgn wachten..Ik gebruik wel de pil! Ik wil er niet aan denken nu...
@merleq: Ik vind tobes afplatting wel meevallen hoor. Ik zie hem niet eens. Sem heeft er 1 die je wel ziet en daar zegt de fysio van dat hij waarschijnlijk ggen helmpje nodig heeft. Maar ik denk wel dat ik hem op zn zij ga laten slapen. De fysio zou de volgende keer rolletjes meenemen voor me. Ben blij dat je een beetje gerustgesteld beent over het kdv. @liz: ben toevallig vorige week ongesteld geworden. Was wel wat erger dan normaal. @ramona: wij willen wel voor een tweede maar we wachten nog wel ff een paar jaar hoor. Wel geweldig dat je mannetje toch ook voor een derde wil! Wat betreft mn haar: ik heb alles nog! Sem heeft ook 2 ooievaarsbeten, maar die plakken trekken vanzelf weg hoor maar kan wel een jaar duren. @mammamakka: dat klinkt idd als omkoperij! Als je dat van tevoren had geweten dan had je zeker bedankt of niet? @libra: zou wel kunnen een sprong ja. Hij is 8 weken. Sterkte ermee! @tacha: pffff het is in jou geval echt schoonLOEDER! Goed van je mannetje dat hij zo voor je opkomt. Had ze nou echt verwacht dat ie jou zou afvallen?
@steun: heel erg bedankt allemaal voor jullie lieve woorden! De begrafenis was heel indrukwekkend en zwaar. Ben helemaal uitgeput nu. Toen we naar buiten gingen met de kist begon het me toch te gieten en te hagelen! Zelfs met paraplu waren we doorweekt.
Tja na de begrafenis/crematie begint het verwerken pas..... ik zei na de crematie van mn vorige vriend..: "zo nu kan iedereen weer gewoon door met hun leven en ik kan de scherven oppakken....." Blijven praten/schrijven als je iets dwars zit.... en laat alle gevoelens... boosheid,verdriet... etc.. maar los... Ren er niet voor weg.... want dan komt het keihard terug... knuffel, Ramona
Wat voor pil? Toch geen cerazette he? want die moet je onderhand elke dag op dezelfde minuut innemen... wil hij echt betrouwbaar zijn.... en trouwens je ongesteldheid kan er ook vreemd door zijn.. Is dit je eerste strip? misschie moet je lichaam weer wennen aan die hormonen... en idd als je het niet vertrouwd.. gewoon testen..!
muppet aan dit gedichtje heb ik veel gehad..... Zet het expres hier neer, want wellicht hebben anderen er ook wat aan..... Gisteren was ik in het bos. Opzoek naar drie bomen, drie bomen die ik gekend had. Drie bomen die alle drie een tak hadden verloren. Drie bomen die daar alle drie op een andere manier mee omgegaan waren. Gisteren. Vandaag heb ik ze gevonden. De eerste boom was gaan rouwen om zijn verlies en zei ieder voorjaar als de zon hem uitnodigde om te groeien: "Dat kan ik niet want ik mis een tak". De tweede boom was geschrokken van de pijn en had maar snel besloten om het verlies te vergeten. De derde boom was ook geschrokken van de pijn. Hij had gerouwd om het verlies. En het eerste voorjaar dat de zon hem uitnodigde te groeien had hij gezegd: "Dit jaar niet". Maar de zon kwam het jaar daarop terug. Nu zei de boom: "Ja zon, verwarm mij opdat ik mijn wond kan verwarmen. Ziet u mijn wond heeft warmte nodig, opdat hij weet dat hij erbij hoort". En het derde jaar dat de zon terugkwam sprak de boom; "Ja zon , laat mij groeien want er is nog zoveel te groeien". Na wat zoeken vond ik de drie bomen, of eigenlijk twee. De eerste boom was klein gebleven. De plaats van de wond was duidelijk te zien, het was het hoogste punt van de boom. De tweede boom was geen boom meer. Een voorjaarsstorm had hem doen omwaaien. De plek van de wond moest ik zoeken. Achter een heleboel bladeren vond ik hem. De derde boom was het moeilijkst te vinden, want ik had niet verwacht dat hij zo groot en sterk was geworden. Maar gelukkig kon ik hem herkennen aan de dichtgegroeide wond die vol trots in het zonlicht stond.
Hey meiden, @ Yvette: dan ga ik zeker die natuurazijn even halen bij de Aldi. Ow meid, wat ben ik blij dat de afplatting bij Valentijn helemaal weg is zeg. Kan me voorstellen dat je wel een dansje kon doen... @ Ramona: mooie kale plek hoor. HIHIHI. En best een grote ooievaarsbeet zeg. Joshua heeft dat niet, alleen als hij krampjes heeft... @ Liz: ja dat is ook erg vervelend idd, maar je vriend laat thuis hebben is ook niet leuk hoor... @ Goofychick: hoe gaat het nu met je borst? Oeh, die felle steek dat ken ik... ow meid, ik zou toch echt even naar de huisarts gaan voor een kuurtje hoor... @ Mamalijntje: ik zou dan een thermoskannetje meenemen met gekookt water en een flesje spa blauw, zodat je het flesje kunt mengen en dan de voeding kunt maken. Zo heb je sowieso warm water bij je en warme voeding. Heb je geen inbakeringsdoek? @ Tacha: jeetje dat is heftig zeg... Pffff. Dikke knuffel voor je mannetje, want dat moet voor je mannetje ook niet leuk zijn... Maar nu weten jullie beiden hoe ze over je denkt... @ Derona: hahaha, leuk is dat he? Andres pakt soms ook gewoon de kinderwagen van me af hoor. En dan loopt hij echt helemaal trots door de winkel. @ Kissie: ik ben benieuwd hoe hij verder gaat reageren op de Omneo nu zeg... @ Journey: ooievaarsbeten zijn van die rode vlekjes op de huid. Heeft Joshua ook in de nek. Ikzelf heb er 1 op mijn linkerpols. @ Jessica: wat goed dat je kleine meid dat al kan zeg! Joshua vertikt het nog steeds om zijn hoofd omhoog te doen en dus te oefenen met zijn nekje als hij in de box ligt... @ Vash: succes morgen meid. Ben benieuwd hoe het gaat. @ Elam: hoeveel CC heb je hem gegeven dan? Ik geef Joshua de laatste fles altijd meer als de andere 3 flessen. Ow meid, ik hoop dat je dan snel weer ongesteld word... Kan me voorstellen dat je daar nu echt nog niet op zit te wachten... @ Muppet: ow meid toch, hele dikke knuffel voor jou. Als je wilt "praten" hier, dan kan dat he? We staan allemaal voor je klaar! Je zult het helaas nog veel zwaarder gaan krijgen ben ik bang. Het is inderdaad net als Ramona zegt... Hier vanavond heerlijk gegeten bij mijn beste vriendin en rond 21.00 uur weer naar huis gegaan. Joshua was weer enorm aan het vechten tegen de slaap, waardoor hij dus ook echt pas om 21.45 uur in bed lag en naar mijn idee ook pas in slaap is gevallen. Ik ben aan de diarree, dus dat gaat weer lekker. Ben denk ik hardstikke zenuwachtig voor morgen. Morgen moet ik om 9.00 uur bij het CWI zijn voor gesprek (inschrijving) ivm de WW aanvraag... Ik twijfel zo he? In de brief staat dat ik mijn sollicitaties en reacties hierop van de afgelopen 2 maanden mee moet nemen en uiteraard mijn CV. Maar ik heb nog geen eens sollicitatieplicht... ik denk dat ik het toch maar gewoon meeneem, maar niet van de afgelopen 2 maanden, zolang ben ik nog niet eens aan het solliciteren. Had wel even wat anders aan m'n hoofd lijkt mij toch?