Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Iloveandres
    Succes morgen.....

Zal toch wel standaard in de brief staat dat van die 2 maanden......
    Je had idd wel iets belangrijkers aan je hoofd...!

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Joshua is ook mooi kaal hoor. HIHIHIHI. Hij draait ook erg veel en goed met zijn hoofd. Kreeg hij toen bij de 1e keer CB een compliment over dat hij al zo goed draaide met zijn hoofd....

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik ga trouwens morgen de gyn ook nog even bellen.
    Heb nogal wat vragen over de bevalling nog en over dat Joshua dysmatuur is en wat de gevolgen hiervan kunnen zijn.

Op een ander forum heb ik al wel het een en ander te lezen gekregen van een VK, maar zij zegt ook dat ik beter nog even een afspraak kan maken met de gyn, omdat het me toch nog wel erg hoog zit.

Ook kan ik dan aangeven dat ik de volgende keer onder controle wil blijven in het ziekenhuis ivm dat Joshua dysmatuur is en dat ik er nu graag super optijd bij wil zijn dat het allemaal goed in de gaten gehouden gaat worden als ik weer een keer zwanger mag worden...

4. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Jessica: Wat fijn dathet eindelijk genezen is zeg!

Mamalijntje: arme Jamie… Valentijn was tijdens zijn sprong ook zo onhandelbaar, het komt weer goed hoor!

MerleQ: nee, geen groot verschil, het begon pas net af te platten gelukkig en het heeft nog 2 weken geduurd voordat het weg was hoor ;)

Vash: Wat spannend, nu al wennen! Sterkte vandaag, lijkt me best lastig, die eerste keer!
    Wow, fanatiek! Ik doe hier helemaal niets, behalve op maandag de ‘fit-na-de-bevaling’haha!
    Super dat de azijn zo goed beviel! Scheelt weer een hoop centen :)

Elam: Wat fijn dat hij weer zo goed slaapt zeg! En wat betreft die plaatjes:
    www.plaatjesupload.nl Dat is een geweldig handig programma (wel even aangeven dat hij ze verkleint!)
    :confused: Misschien een testje halen?

Muppet: En nu het verwerken nog… ik heb echt enorm met je te doen, al ken ik je helemaal niet…Nogmaals heel erg veel sterkte en een hele dikke knuf

Ramona: Wat een verschrikkelijk mooi gedicht!

Patricia: Ik moet vandaag ook naar de intake van het UWV! EN bij mij staat dat er ook op hoor, maar maak je niet druk, dat zijn standaard brieven. Denk je dat ik al gesolliciteerd heb? Nee hoor… Ten eerste, ik zat nog in mijn zwangerschapsverlof en ten tweede, ik ben nog in dienst tot het eind van deze maand! Meid, die diarree is misschien wel gewoon van de zenuwen, daar heb ik ook vaak last van hoor! Adem in, adem uit en het komt wel goed!
    En lieverd, blijf aan mijn zusje denken, die was ook dysmatuur, 42cm en 1700 gram! Is nu een geweldige jongedame, doet Gymnasium, speelt saxofoon, dus niets aan te merken! Maar voor je eigen gevoel een afspraak maken is natuurlijk altijd goed.

5. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Zo, goedemorgen ;) Wat zijn jullie laat vandaag! En ik zelf ook, heb niet hoeven kolven, al staan mijn borsten nu wel op springen ;)

Om 10 uur inschrijving bij het UWV en daarna door naar Amersfoort om mijn lease auto in te leveren en dan naar Nieuwegein voor mijn laptop en toebehoren... Lekker hoor (not)

Ben benieuwd hoe het gaat, ga dat hele eind zelf rijden! Dat is nog eens mijn bekken op de proef stellen.... Eens kijken tot hoever de magnetiseur dat heeft kunnen verhelpen!

Ik ben dus niet meer hier vandaag meiden.

Fijne dag en geniet van die heerlijke zon!

6. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Pfffffff Tess besloot vandaag maar om 6 uur wakker te worden, afijn gisteravond lagen we er om kwart over 10 in dus was ook niet eer echt moe heb de hond gepakt en we zijn lekker een eind wezen wandelen heerlijk zo in de vroege morgen daar kan ik zo van genieten.
    Nu thuis gekomen i het heerlijk stil vriendlief en Tess liggen nog te knorren zit ik lekker van een bakkie koffie te genieten.
    Dan voel ik me zo rijk.........hebben jullie dat nou ook.
    Straks gaan we een nieuwe digitale camera voor erbij kopen, een kleintje, heb nu een spiegelreflex maar die is zo groot en onhandig om mee te nemen, daarna nog naar vrienden die hebben een jongetje 3 weken ouder dan Tess en vanavond krijg ik een hok vol eters dus al met al druk druk druk....

Yvette en iloveandres sterkte bij het UWV

Muppet gaat het een beetje meid?

Ramona wat een super mooi gedicht.

Cerazette die slik ik ook maar ben pas 1 keer een super klein beetje ongesteld geweest. ga in ieder geval de dokter weer bellen voor marvelon.

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeie morgen allemaal,

Jamie was ook weer lekker dwars vannacht en dus weer de fles gehad. Wel een klein flesje dus hoop dat hij nu wel weer door gaat slapen.

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Goedenmorgen meiden,

@ Yvette: ok, dankjewel meid. Ik print toch alles maar uit. Ik heb wel gesolliciteerd en ben veel te bang dat ze gaan zeuren. Daar zijn ze hier in Zwolle een ster in namelijk...
    Of nou ja, alles... alles wat ik kan vinden in iedergeval...
    Ik ga die afspraak ook maken voor mijn eigen gevoel hoor. Dikke knuffel voor me op m'n gemak stellen meid.
    Jij ook succes vandaag.

@ Journey: dankjewel meid. Ja ik voel me ook vreselijk rijk, maar heb nu wel een gemis... Ik mis mijn man!

Hier een goede nacht gehad. Joshua hoorde ik om half 7 al, maar had de wekker al gezet, dus ik was al wakker. Ik me eerst aangekleed, daarna Joshua aangekleed en toen Joshua gevoed. Nu ben ik bezig met de spullen voor het CWI uitprinten en dan de spullen klaarmaken voor Joshua, Joshua afzetten bij mijn ouders en dan op naar het CWI.

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Is weer een hele verzameling wat je mee moet slepen naar het UWV. Succes bij hun :evil:

10. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    gelukkig heb ik daar nog nooit gelopen maar ik geloof dat er best veel meiden zijn die hun baan kwijt zijn toch?

Ik was vorige week nog even op mijn werk en toen zei mijn baas nog van dat ie super blij was dat ik er bijna weer ben.
    Aan de ene kant heb ik ook best wel weer zin om te gaan werken want zo thuis met Tess wordt je wereldje best klein (en geven we veel te veel geld uit) alleen mijn meisje achter laten daar heb ik nog niet veel zin in.

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goede morgen allemaal,
    owh hier is mijn over buuf bevallen van een zoon,grappig hoe je dan met iemand helemaal mee leeft hahaha :D

@Iloveandres succes straks meis

12. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Journey: Ja, heerlijk vind ik dat! Als de mannetjes hier nog liggen te slapen dan denk ik altijd: “Wat een heerlijk gezinnetje toch” Dus ik begrijp je wel!
    Vervelend van de vroege morgen wel…
    Ja, hier nog zo één die haar baan kwijt is… Het mag niet, maar het gebeurt hier doodleuk wel en ze komen er nog mee weg ook!

Mamalijntje: Ook alweer zo’n gebroken nacht…. jammer!

Patricia: Sterkte bij het UWV!

Derona: Gefeliciteerd met je overbuuf! :D

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

Pfff het gebeurt echt veel he, zwangeren die worden ontslagen. Belachelijk! Er zou een campagne moeten komen ofzo... Ik vind dit echt shocking en ik zie er ook behoorlijk tegenop om te gaan solliciteren als ik net ben afgestudeerd. Wie wil er nou een vrouw die net klaar is met haar opleiding maar wel al een kind heeft :rolleyes:

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Yvette: Hij weet hoe ik er over denk.. Maar soms heb ik wel eens het gevoel dat het voor hem zelf ook te veel is al dat gewerk.. Zijn moeder zegt ook altijd dat hij er eens wat minder tidj aan moet besteden.. Werk blijft er wel.. maar goed, hij moet het zelf inzien..

MerleQ: Schattig die belletjes! Dat gebeurt hier ook ;)

Mikmak: Ik heb opzich niets te klagen, alles gaat hier harstikke goed, ook tussen ons.. Alleen dat hij zo veel werkt.. Dat vind ik een probleem.. En dat weet hij ook.. En we praten ook, want voor we de kleine hadden heb ik hem ook vanaf november om de week thuis weten te houden op donderdag.. Maar nu lukt me dat even niet, maar heb wel laten weten dat het nu weer tijd is voor donderdag wel, donderdag niet.. Maar moet het nog wel een keer met hem er over hebben.. We hebben een meisje dat haar papa ook wil zien..

Tacha: Wat fijn! Nona heb je goed gedaan meisje ;)

Kissie: Oh ik moest 27 maart weer gaan werken.. Maar ben koos werkeloos..

Iloveandres: Je staat er ook echt alleen voor als ze niet thusi komen hoor :( Ik weet het precies.. En het is eigenlijk een gevoel dat je niet wilt hebben want het is zo rot :(

Praten: Wij praten ook over de dingen.. En dat vind ik ook heel belangrijk, aangezien ik graag normaal met elkaar wil om gaan, en geen ruzie wel enz..

Poepluiers: Hier soms 2 op een dag.. Maar meer in deels is het toch wel 1 poepie op een dag!

Journy: Geef jij 210? Ik dacht dat het niet verder omhoog ging dan 180.. Of je kan daarna zelf verhogen? (ik las het zo dus ik dacht even vragen :))

Goofychick: Donderdag zat ik er echt door heen, schoonvader was vrij en ik moest een trui ruilen.. Maar schoonouders hadden het druk met dingen.. En toen belde ik, zei ik dat ik dan wel vast richting stad ging.. Belde hij me later (terwijl ze weer aan het huilen was) en zei dat hij me op kwam halen.. Zo lief :) en vrijdag ook, ben ik bij schoonmoeder geweest omdat ik er echt even door heen zat.. Maar het frustreerd mij ook dat ik zelf iets niet kan.. Zoals haar in bad doen, dan ben ik afhankelijk van hem, omdat het te zwaar is om en haar vast te houden en te blijven staan.. En ik denk dat het gewoon alles bij elkaar is..

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ramona: hier is het groen met bruin er door.. Nog niet echt bruin, maar denk wel dat ze bruin gaan worden..

Libra: hoe zien engelenkusjes er uit dan?
    Oh ik heb het gezien.. Dan heeft mijn meisje dat ook :)

Tacha: :confused: Waaaaat? :confused: Sorry en dat is je schoonmoeder, is dat zijn moeder? Goed dat hij voor jou kiest en voor je op komt.. Wat een stom mens.. Knuff!

Ik hoor hele harde huiltjes van boven komen.. Ga even kijken, douche en dan reageer ik wel weer verder.. Als mijn bezoek er dan nog niet is..

16. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    wel de cerazette dus..Is het echt zo dat je het op dezelfde minuut moet innemen..dat staat volgens mij niet op de bijsluiter..iig heb ik zoiets niet gelezen..

Dit is mijn tweede strip..Ik ga vandaag een test halen..

17. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Hoi Dames,

ik ga me hier afmelden.. kom er niet meer aan toe.. me dochter vraagt heel veel aandacht en we gaan weer ook hard aan de klus in huis om te zorgen dat het huisie afkomt! de tuin is nu bijna klaar! :D sinds afgelopen zondag.. nu nog even wachten op het mooie weer (dus geen regen) dan kan k nog wat violen erin stoppen en dan is het klaar! en ik moet ook weer gaan studeren en werk zoeken...

Sorry DAmes... vond het leuke tijd met jullie.. vind het ook jammer dat ik jullie ga verlaten.. als iemand nog contact wil houden met me.. hyves kom ik nog wel.. :)

Liefs Mir

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owh zie nu ook dat mijn mannetje alweer 2 maandjes is,morgen zijn eerste prikjes *snik* hihi

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Lotus dat kun je niet maken he,nee begrijp het wel,met een kindje is het gewoon een stuk drukker,kom je wel aub zo af en toe even vertellen hier hoe hetmet jullie gaat

knuffel

20. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ elam: spannend... Mijn hart zou in mijn keel kloppen als ik een test zou moeten doen!

@ lotus: ik begrijp het wel hoor... Zal hier straks ook wat minder worden als ik weer volop aan het studeren ben. Dan hoef ik me niet meer te vervelen nml ;) Maar inderdaad, laat af en toe eens weten hoe het gaat!

@ derona: oh spannend, morgen zijn eerste prikjes! Hopelijk valt het mee! Hoe reageerde Delano er op?

Deel Deze Pagina