hier ook vanaf geboorte verkouden.... maar het is soms wel weer heftiger dan de andere keer... nu knort ze weer wat meer en zie ik t snot zitten.... heb toen eens om zo'n allergietest gevraagd bij mijn zoontje... toen zei ha of cb dat ze dat niet doen/kunnen bij de hele kleintjes..... (?)
@ Ramona: is dat zo? Dat wist ik niet. Nou ik kan het altijd aankaarten natuurlijk. Het kan in iedergeval niet meer van de KMA komen. De bultjes die hij had van de KMA waren helemaal weg en de rode wangen direct na de voeding heeft hij ook niet meer, dus de Pepti werkt wel voor de KMA... Ach volgende week naar het CB, dus ben benieuwd. Hier zostraks ook een afspraak gemaakt bij de gyn, voor de vragen die ik nog heb met betrekking tot de bevalling en wat het dysmatuur zijn allemaal precies inhoud. Gewoon voor mijn eigen gevoel. Volgende week dinsdag mag ik al komen.
Stond echt met trillende handen naar de test te kijken.. Was even in de war toen ik toch een streepje zag verschijnen..Maar dat was het "NEE" streepje.. Zwanger zijn mis ik enorm..maar een 2e kindje erbij nu? Dat wordt ergg zwaar.. ** Vanochtend naar de bevallingsfoto's gekeken..het lijkt alsof het niet gebeurd is.. De bevallingsfilm laat ik nog even wachten..wil het nog niet terug zien.. Nu nog alle foto's van Arda laten afdrukken en met zijn album beginnen..
@ Elam: gelukkig maar he? Lijkt me idd ook errrug zwaar om nu al zwanger te zijn. Ik moet ook nog steeds alle foto's af laten drukken van Joshua en dat zijn er een heeeeeeeeeeeeeeeeleboel...
waauw 10 cm in 2 maanden,dat is best veel volgens mij word een lang jongetje ik mag morgen weer naar het cb ben benieuwd hoelang hij nu is,vorige keer was dat plusminus 55cm,en ben ook natuurlijk benieuwd naar hoeveel hij nu weegt wanneer krijgt rayn zijn eerste prikken ?
@ elam: oef, gelukkig @ vash: oh wat fijn zeg! Tobe had vandaag ook even in de box geslapen en eigenlijk vind ik het wel prima... Thuis doe ik dat niet, maar ik ben al lang blij als hij op het KDV slaapt, dan maar in de box! Kan me voorstellen dat ze hem dan inderdaad laten liggen en niet het risico nemen dat ie niet meer wil slapen als ze hem er uit halen. @ patrieske: welkom terug Ik heb nog wel wat dingetjes op je hyves gelezen over Zoe. Ik hoop dat je veel steun hebt gehad. Nou ik ben blij hoor KDV is weer goed gegaan! Hij is vandaag 6 uurtjes geweest. Hij heeft in totaal 2,5 uur geslapen (ze houden het precies bij, handig!). Wel minder dan thuis, maar dat kan ik begrijpen. Ik ben al lang blij dat ie uberhaupt slaapt Verder heeft ie zijn 2 flessen goed op en zijn ze heel erg blij met het feit dat ie zo makkelijk is Toen ik daar kwam lag ie in de wipper met een speelboog boven zich. En toen ie mij zag begon ie te lachen *glunder* En ik weet niet, maar op de 1 of andere manier is het nu iedere keer rustiger geweest dan de eerste keer. Waarschijnlijk was ik er toen precies op een slecht moment ofzo. Nu lagen de baby's lekker rustig in de box of op het speelkleed (en Tobe dus in de wipper) en de kinderen waren buiten aan het spelen. Zodoende krijgen de 3 kleintjes (ze hebben 3 baby's van de in totaal 11 kinderen) op die momenten lekker veel aandacht. Dat is wel prettig En ze slapen voornamelijk als de oudere kinderen binnen zijn en eten krijgen. Maar goed, ik begin het steeds prettiger te vinden, gelukkig En ik vond het ook heerlijk om vandaag weer op de universiteit te zijn en contact te hebben met andere studenten. Ik heb dan ook wederom weinig gestudeerd
Merleq fijn dat het zo super is gegaan... En dat Tobe gelijk naar je lachte.... toch fijn dat hij het niet TE fijn heeft gehad op het kdv.. is dan toch wel ff heel anders als de vorige keer....! maar uuhhh volgende keer wel leren hoor...
Lieve Lieve Patrieske ik ga zo als eerste even kijken op de site van Zoë Zo Jaimy groeit goed zeg in welke maat kleren zit hij nu dan? vervelend dat hij zo onder het eczeem zit zeg,wel goed van de ha dat ze een allergie test gaan doen, Aah het zit het kleine mannetje niet allemaal mee he,dus zijn schedeltje word nu goed na gekeken,het zit jou ook niet mee he,bah meis, Nou sorry hoor,wat een belachelijke reactie van de assistente ja er is wat gevonden in je bloed maar ze kan niet zeggen wat het is,echt sorry ik had naar de dokter zelf gevraagd dit mag toch niet,dan hoord ze gewoon te zeggen hoe en wat,en jou nu in de stress laten zitten,onbewust maak je je toch druk, lieverd een super dikke knuff voor jou,ook als heb je er weinig aan, xxxxxxxxxx
@MErleq hoevaak gaat Tobe straks naar het kdv?en hoeveel uur perdag? aaaah wel sweet dat hij meteen naar jou lachte wat een mop
@ derona: hij gaat 3 dagen en ik denk van half 9 tot 5 uur. Dat zal een beetje wisselen aangezien wij beide geen vaste werktijden hebben, maar ik wil het niet langer maken dan dat (het kan van 8 tot 6). Oh ja ik ga donderdag naar het CB Ben benieuwd hoe zwaar die grote kerel van mij is @ patrieske: oh ja, wat onhandig van die assistente Zeg dan niets! Zeg gewoon dat de arts belt omdat dat een vast protocol is of iets dergelijks. @ ramona: trouwens, wat zo niet handig van dat meisje van 18 om op zo'n moment zwanger te willen raken... Dan snap je inderdaad echt niet hoe het werkt. Je wilt toch je kleintje een goede thuisbasis kunnen bieden? Als je dan de keuze hebt (en dus niet per ongeluk zwanger raakt), dan wacht je daar toch even mee?
merleq heb vanmiddag nog een vehitte discussie van haar gehad... Ze is van mening dat er altijd wel hulp is..... ik zei: Je kan zelf in een sloot springen en dan verwachten dat er hulp komt.... OF eerst zorgen dat je al kan zwemmen en dan springen..... ERgste is .. dat als je verder vraagt ze eigenlijk een kind wil omdat ze (ik citeer) een reden wil hebben om te leven... m.a.w. ik zit niet goed in mn vel dus "neem" ik een kind..... heb lang met haar gepraat... ze zat hier gewoon te janken... ze gaf me gelijk, maar zei er wel bij: en toch ga ik het doen...! NOU dan zoek het zelf maar uit..!
Patrieske en iloveandres; gaan jullie nog proberen om op de gewone voeding terug te gaan? Of blijven jullie gewoon bij de pepti? Ik ben nu twee dagen terug op de omneo en het gaat hartstikke goed! Hij spuugt minder.. terwijl het twee weken geleden toch echt op een geval van kma leek, dat zeiden ze op het cb ook. Ben wel blij dat ik het geprobeerd heb en ik hoop dat het goed blijft gaan...
hij heeft nu nog korte pootjes maar zijn papa is ook erg lang dus inderdaad denk dat ie wel groot word rayn heeft vorige week maandag zijn prikjes gehad en er ook goed last van gehad erg huilerig en ook koorts en zo echt zielig ! zal sylvano morgen wel zijn prikjes krijgen of niet ? ik was echt zo blij dat ik para's had gehaald voor hem ! succes in ieder geval !
oh hij heeft ze al gehad,aah sneu dat hij huilerig en koorts had, ben benieuwd hoe Sylvano erop gaat reageren hihi idd hij krijgt morgen zijn eerste prikjes
Yvette, idd ze komen er mee weg ook Merleq dat zelfde probleem heb ik ook ik heb me omgeschoold maar idd durf niet te solliciteren omdat ik bang ben dat ze toch geen vrouw met een jong kind wilen. Joyce in principe gaat het idd tot 180 maar zelf doe ik 210 in de laatste fles aangezien Tess ook 6550 gram woog dus zal ze ook wel meer nodig hebben in ieder geval doet ze het er super goed op. Lotus jammer maar in ieder geval heel veel geluk met de kleine meid Ramoan wat ene verhaal zeker heel onverstandig erg zielig voor het kind wat er eventueel geboren gaat worden Patrieske welkom terug wat balen van Jaimy zijn exceem Elam super zal vast een hele opluchting zijn Mannetjes en wennen gelukkig gaat het hier stukken beter al zou ik wel willen dat ie iets minder naar de kroeg ging Pfffffff eindelijk slaapt ze ze had haar hoofd gestoten, mijn schoonmoeder had haar uit de schommelstoel gehaald en het moebiel niet opzij gedaan nu heeft ze en leuke schrap op haar hoofd en was helemaal overstuur deed natuurlijk heel veel pijn. Verder bijna heel de dag op pad geweest ook nog bij vrienden die een jongetje hebben die 3 weken ouder is dan Tess was wel gezellig.