Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nee dat mag ook niet.. Maar als het maar 5 min is, kan ej ook lopend gaan.. En hier fietsen genoeg mensen met hun kind in draagzak, ik zou het ook niet zo snel doen want ben brokkenpiloot..

2. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ja idd kn je dan niet beter gaan lopen?
    Bakfietsen zijn idd heel erg duur vandaar dat wij een fietskar hebben genomen, maar je merkt het echt wel hoor als je hem verliest of iets dergelijke.

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Lopend zou kunnen, maar dat is toch nog zo'n 25 minuten. Daarbij moet de kinderwagen mee (aangezien ie daarin slaapt) dus ik kan mijn fiets dan niet aan de hand meenemen. Dan zou ik dus weer terug moeten lopen en dan ben ik net zo lang bezig ;)
    Draagzak of maxicosihouder op de fiets durf ik inderdaad al helemaal niet.

De zoon van de vriend van mijn moeder brengt johnny loco's rond (bakfietsen) en die zegt dat er volgende week een uitverkoop is in Amsterdam met beschadigde fietsen die voor 800 euro goedkoper weggaan. Dat is wel interessant! Dus daar ga ik even achteraan.

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @derona, ja denk wel dat het nog klikt.. nog altijd even gek in ons hoofd denk ik... maar goed ga snel de was ophangen, luier pakken en dan zal ze er wel zijn haha....

tot laters

5. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Pff een helse nacht achter de rug, denk dat nona aan het regelen is. En dan nog vanavond haar prikjes weer ..
    én ik ben weer ongi! Niet normaal!
    Dus al bij al een baaldag ik ga even nona troosten en dan hier wat werk verzetten..

6. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @mannen: ik geloof dat ik het ook wel getroffen heb, mijn man die neemt ook gewoon zijn deel van de babyverzorging op zich. Soms hebben we verschillende ideeen over dingen maar tot nu toe komen we er altijd wel uit.

@goofychick: je geeft toch nog steeds bv? Ik had laatst ook een vrijgezellenfeest en vond het wel een beetje een gedoen om elke keer een plekje te zoeken om te kolven. Wel gelukt hoor.

@doorslapen: hier gaat dat ook goed als mijn man thuis is. Dan krijgt ze als laatste voeding een fles met afgekolfde melk, wel 160 ml. Daar slaapt ze dan op tot half zeven. Als ze als laatste voeding de borst krijgt, dan slaapt ze tot half vijf of vijf uur.

7. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @MerleQ: wij zoeken marktplaats ook al af om een geschikte bakfiets, we gaan binnenkort denk ik ergens proeffietsen. Je ziet idd ook veel mensen met hun kind in een draagzak hier, maar ik heb me er nog niet aan gewaagd, vooral omdat het niet absoluut noodzakelijk is. Ik trek er een kwartier voor uit als ik naar het kdv loop. Maar goed, je zal zien dat tegen de tijd dat we een betaalbare bakfiets hebben gevonden ze ik een zitje op het stuur kan...

8. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben nu net weer thuis. Dag twee van het wennen. Ik ga Feya half een weer halen, dus vandaag is ze twee en een half uur alleen op de creche. Ik hoop dat vandaag alles weer goed gaat.

De babyfoon slaat telkens uit vanwege de verbouwing naast ons, ik heb telkens de neiging om te gaan kijken. En dan bedenk ik me weer dan m'n meisje niet thuis is, heel raar dit.

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nou ik kom net van het cb vandaan,hij groeit goed hij weegt nu 5460 en hij woog 4560 dus netjes dacht ik

hij is nu 58,4 cm lang hij heeft zijn prikjes gehad aaaah hij moest wel even huilen,het zijn ook gemene prikjes,

er stond in zijn dossier dat de dokter nog even naar zijn hartje moest luisteren,en even naar zijn balletjes moest kijken,want ze dacht bij zijn balletjes aan een waterbreukje,maar hij heeft last van nog vocht boven zijn bal,de dokter heeft het mij goed uitgelegt,en hij heeft even naar zijn hartje geluisterd en die klonk super dus ik hoef mij geen zorgen te maken,omdat de vorige keer de vrouwelijke dokter wat hoorde,schijnbaar werkt zij daar ook niet meer,ik zeg tegen de wijkverpleegkundige,nou das mooi dat zij er niet meer werkt hihihi

hij kon zijn hoofjdje ook al mooi omhoog houden,dus hij is weer helemaal goed gekeurd,

ik ben benieuwd hoe hij op zijn prikjes gaat reageren,

ik ga zo even bijlezen als het lukt,

10. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Lang leve de Cerazette...!

Succes...!

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    FF spamen [​IMG]

12. ramona0309

hey..
    Netjes toch...!?

Hij is ietsjes kleiner als mn dochter was.. (die was met 8 weken, 58 cm) maar als ze geen hoge hakken aandoet... is dat verschil wel te overzien... :)

Fijn ook dat het hartje gewoon goed is... en idd begrijpelijk dat ze er niet meer werkt...!

Tja met die prikjes is maar weer afwachten.... succes...

13. ramona0309

wat een schatje...!

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja zeker netjes,
    enneuh hoezo is Sylvano dan met 8 weken kleiner,hij is 58.4 hihih en als jou dochter 58. cm was dan is Sylvano iets groter whahahahahah :p

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Wat een schatje is sylvano zeg, ik hoop idd voor je dat hij niks krijgt van de prikjes.

16. ramona0309

tel ik nou verkeerd.. hoeveel weken is ie nou dan?

17. ramona0309

pfff.. heb er de halve nacht van wakker gelegen...

maar denk dat ik misschien wel een oplossing heb gevonden voor de aanstaande tienermoeder....
    Heb speciaal een stichting voor tienermoeders gebeld etc...

http://www.eurofysica.nl/arachna.aspx?id=493&lng=6

je kunt deze dus ook huren....!

IK zou eens moeten leren niet wakker te liggen van andermans problemen...

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Afgelopen Zaterdag was hij 8 weekjes

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hey Lieverd vanwege je vriendin?
    ga zo ff naar de link kijken

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ramona idd een idee zo' n oefenbaby....

Ik heb dat ook hoor dat ik nachten kan wakker liggen van andermans problemen vreslijk irritant.

Deel Deze Pagina