hahaha dan zijn ze denk ik even groot... Ze was met precies 8 weken 58 cm.... en groeit 1 cm per week... dus dat klopt dan wel....! Ja vanwege die vriendin.... Vind het zielig voor de (toekomstige) baby... en haar ouders... die het ook al niet breed hebben.... KLinkt misschien hard, maar eigenlijk zou moeder natuur er voor moeten zorgen dat zij er "wat" langer over doet om zwanger te raken....
DUs Sylvano isd iets groter whahah nee ze gaan gelijk op, Jaa voorals als ze denken dat ze binnen een maand zwanger zijn
@ iloveandres: Bah galstenen. Ik hoop dat het niet veel pijnlijker gaat worden. @ goofychick: Ik woon in Nieuwegein. Waar woon jij dan? @ MerleQ: Ik zag laatst iemand fietsen met een maxi cosi achterop de fiets. Ik weet niet of dat dat kan of dat ze de max op een domme manier vast gezet heeft. @ kissie: Serenity is van 4 januari. @ Derona: Oeh wat een mooie foto. O
Zo hier ben ik weer, nona slaapt eindelijk, mama is even op bezoek geweest en zo dadelijk komt hubby thuis. @Derona: Wauw wat is ie goed gegroeid he! Pff die prikjes, wij moeten straks voor de 2de keer.. Vorige keer was ze 2 dagen koortsig. Wat een super mooie foto! @Ramona: IDD! Zal zo blij zijn als ik van die rot mini pil af ben en gewoon weer mercilon mag nemen, dan weet je tenminste wanneer je ongi wordt, en dan zit er tenminste een redelijke tijd tussen 2 periodes!
@Ramona: Pff heel de nacht wakker liggen voor haar? Je kan enkel maar goede raad geven uiteindelijk zal ze gewoon doen wat ze zelf wilt he. Ben benieuwd of ze je raad zal opvolgen.. Wel een super idee zo'n oefenbaby hahahha @leeftijd: Nona is al 16 weken! dubbel zoveel als sommige van jullie kids dus! Maar ja kan moeilijk nu vertrekken naar het december forum haha qua ontwikkeling is ze toch op dezelfde golflengte als jullie babies Ze is nu trouwens bijna 7kg! Wel gewogen met kleertjes aan maa zal straks wel melden hoe groot en lang ze echt is. @borstvoeding: begin het steeds minder leuk te vinden?! Nona duwt zich vaak af aan de borst tegenwoordig om rond te kijken, is ook helemaal niet meer zo geintresseerd in de borst, als ze 5min links en 5min rechts drinkt is het al goed voor mevrouw! hopelijk is het een fase want wil de 5 maanden wel graag rond maken..
Derona dat is goed nieuws! Ik ben zo blij om te lezen dat jou kleine ook 58 cm is.. Heeft mijn boy het toch mooi ingehaald! Hoe voelt Sylvano zich nu? Tacha ik hoop het ook meid voor je! Misschien idd een sprong of lekker even eigenwijs aan het wezen.. Idd al 16 weken nu he.. Maar kwa ontwikkeling idd weer net als onze beebs *** Ben weer terug van het ziekenhuis. Ik moet het nog even twee maanden afwachten met de pijn, Hij vermoet dat de zenuwen in mijn buik niet helemaal goed zijn gaan hechten na de ks.. Maar zekerheid heeft hij pas als het genezen is van binnen. Ook Jamie de fles gegeven in het ziekenhuis en ging perfect!
@derona, mooi dat je mannetje zoveel is gegroeid.. ik hoop ook dat ie geen last krijgt van de prikjes.. is toch maar een gedoe hoor dat gehuil... mooie foto meis... linette vind het verschrikkelijk op dr buik te liggen, maar doe het toch maar zo nu en dan.... ze komt al steeds verder met rollen hihi.... hier is het overdag al 3 dagen raak... huilen, huilen en huilen... gelukkig slaapt ze snachts wel lekker.... was al aan tandjes aan het denken zo jengelig is madam...hahaha.... ze heeft namelijk wel veel speeksel en het lijkt alsof ze een bobbeltje heef top dr kaak..... maar goed kan ook mijn illusie zijn, om te zoeken naar hetgeen haar dwars zit.... @tacha, dat hoop ik ook voor jou meis...jammer dat ze zoveel rondkijkt, maar er is ook zoveel te zien.. suc6 iig @Wakker liggen van anderans problemen.. nee doe ik niet meer een ander ligt ook niet wakker van de mijne, dus waarom zou ik voor een ander moeten gaan malen.. daarbij heb ik de slaap hard nodig nog haha
Hai Joyce........Bedankt voor je lieve berichtje meid. Ja mijn moeder was naar de Ha gegaan en was het vergeten te vragen die muts,maar goed ik heb het van me afgezet als het echt iets heel ernstigs is dan zullen ze geen 2 dagen wachten toch? Hoe is het gegaan met de draagxak in de bus?
Hai Muppet.......Ik heb waarschijnlijk iets gemist meid dat je het huis van je vader aan het opruimen bent? Hai patricia.............Tuurlijk denk ik dat niet meid,je hebt me ook nog gesmst Morgen word ik gebeld dan,mijn moeder zou het vragen die was het vergeten de muts ;-( Werkt jou zalf wel goed bij je manneke dan? Msil me even jou prive adres want het zit in een bijlage dan kan ik je het mailen ik weet niet of ik via hier een bijlage kan sturen. Hai Mikmak......wat leuk dat je vriendin komt meid die je al 10 jaar niet meer hebt gezien,veel klets plezier saampjes meid Nou het Cb heeft ons zolang laten tobben met jaimy daarom heb ik weinig vertrouwen in hun dat heb ik ook gezegd en daar hebben ze ook hun excuus voor aangeboden,maar goed 1 april moet ik naar de ka en dan hoor ik wat hij zegt en daar luister ik dan naar denk ik Hai Goofychick......ja het is gewoon erg zielig en ik vind het erg moeilijk om te zien dat hij overal zo'n last van heeft. Fijn dat je oppas zo goed beviel meid Hia Derona........Ik was et laat zoals altijd om je succes te wensen met de prikjes,ik zal daalijk wel lezen hoe het is gegaan. Hai Merel.........het valt best op die bult het is net of zijn schedel niet recht op zijn hoofdje zit,zodat de hele linkerkant van zijn gezichtje ook wat naar binnen valt,maar als ik mensen vraag of het hun opvalt zien ze niets totdat ik het aanwijs,misschien dat wij er erg boven op zitten denk ik dan. Ik moet zeggen dat hij nu wel steeds meer naar links gaat kijken,gelukkig en ook gaat slapen meer op links nu. Hoe gaat het met Tobe zijn voorkeurshouding? Hia mamalijntje........Nee dat hebben ze niet gezegd alleen dat de huid wat dunner kan worden,maar dat is goed dat ik dat weet dat vraag ik dan even bij de ka....bedankt voor de tip meid
@Jessica er bestaan idd dingen voor de maxicosi die je achter op de fiets kan maken zodat je idd je maxicosi achter op je fiets kan hebben @Tacha,ja hij is goed gegroeit hij doet het goed op mama haar melk jij succes straks bij de cb Misschien heeft ze nu genoeg aan 10 min drinken,ik denk dat het een fase is,snap wel dat het voor jou wat onrust geeft @Mamalijntje hoelang is jou boy dan? Fijn dat het goed ging met het flesje geven in het zh. ben benieuwd wat ze over 2 maanden zeggen
Zo net effe tukkie gedaan we hebben samen lekker in mama''s bed gelegen, heerlijk vond ze dat al sliep ze niet we zijn wel weer wat uitgerust. Tacha ik hoop dat het een fase is en dat het gauw weer beter gaat met de bv, succes straks met de prikjes ik ben benieuwd hoeveel ze weegt mamalijntje, balen dat jen u nog 2 maanden moet wachten, ik geef Tess tegenwoordig overal de fles en dat gaat echt super. Binnenkort gaan we een hele dag op pad dan wordt mijn schoonmoeder 60 dus ja dan moet ook alles weer mee.
Vandaag Arda laten wegen bij het CB..Hij weegt iets meer dan 6 kilo.. En is al 62 cm lang! Vanaf gisteren wil Arda niet meer drinken aan mijn rechterborst..Echt jammer..hij wordt enorm onrustig als ik hem toch wil aanleggen aan mijn rechterborst.. Al vanaf het begin was het moeilijk, maar het lukte nog wel.. Hij moet waarschijnlijk meer kracht zetten om er melk uit te krijgen want vergeleken met mijn linkerborst komt er weinig uit..Ook de rugbyhouding al geprobeerd, zodat het lijkt alsof hij dan uit mijn linkerborst drinkt, maar nee hoor, niks helpt.. Nu ben ik gestart met kolven.. Hoop dat hij voldoende binnen krijgt met 1 borst.. Ik wil zo nog met hem gaan wandelen, maar net als ik het besluit begint het weer te regenen..bah, slecht weer.. Gisteravond heb ik weer een flesje geprobeerd..180 cc stond op de verpakking..Arda werd om 03.00 uur wakker.. Was ook mijn laatste poging..Met borstvoeding slaapt hij langer.. Misschien kan ik idd afgekolfte melk proberen.. @Vash, bij jou helpt het toch dat Feya langer doorslaapt met afgekolfte melk?
Elam Heb je al geprobeerd om VOOR het voeden warme doeken op je borst te leggen..? De melk stroomt dan ook wat makkelijker... Een borst kan voldoende zijn hoor... ik geef hier altijd maar 1 borst... Wel ff opletten dat je rechts wel blijft aanleggen... anders wordt deze niet geprikkeld om aan te maken.. en heb je dalijk een grote.. en een kleine borst.. Hij groeit er iig goed van..! Tacha maar 5 minuten aan elke kant...?pfff... mevrouw drinkt hier wel 3 kwartier aan mn borst.. uitgebreid tafelen.. over het flesje (met 70 cc) doet ze ook 20-30 minuten... maarja.. ze drinkt dus juist liever uit de borst... @mezelf Vriendin heeft ook in het mondje van mn dochter gekeken... en zei het ook ... het zijn echt tandjes... ! mn dochter is gisteren al bijna zelf op haar buik gedraaid... het scheelde echt het laatste zetje.. Ze is er druk mee aan t oefenen.. en wordt kwaad dat het niet lukt.... Ze heeft nogal haast om "groot" te worden... en voor mij hoeft ze dat helemaal niet.....
@Ramona Heb ik niet geprobeerd..kan ik ook even uitproberen..hoop dat het werkt..3 kwartier aan de borst, poehh hoe hou je dat vol meid? Bij mij hier hooguit een kwartier.. Zo, wat goed dat ze al bijna kan draaien.. Arda heeft nog enorme moeite op zijn buikje..Na een paar minuten wil hij al niet meer..Nog steeds moeilijk om zijn hoofdje lang op te houden..Bij het CB vertelden ze dat ik ook liever kort maar vaker op een dag moest oefenen met hem.. Onder de babygym slaat hij nu enorm tegen de speeltjes aan..In eerste instantie vond hij het spiegeltje heel leuk, maar nu focust hij zich alleen maar op het blauwe visje..
Wow Ramona die heeft echt haast om groot te worden zeg zie je echt al witte puntjes door het tandvlees komen dan? Elam hier speelt ze ook fanatiek met de babygym erg schattig om te zien. Tess wordt heel boos als ik haar op haar buik leg ze probeerddan inderdaad terg te draaien en heel soms lukt het ook
Je ziet bovenop het tandvlees streepjes... en aan de voorkant (als je haar lipje naar beneden trekt ) zie je dat het tandvlees wit is... (gepannen staat) en je ziet daar al de 2 tandjes zitten.... die dus nog maar een klein stukje hoeven voordat ze door zijn... Als je bovenop voelt... voel je dat het al hard is... (harde bobbels..) uhh moeilijk uit te leggen , maar is het zo duidelijk?
jee nu al tandjes.. Hoop dat het hier nog even gaat duren anders worden het slapenloze nachten.. Derona hier gaat verder alles goed. Jamie is weer rustig geworden, Zwaar overprikkeld en dan ook nog eens een sprong. Veel te veel voor hem geweest. Maar hij ontwikkeld zich zo hard nu. ** Even wezen shoppen nog,. Mooie rammelaar van Horse gehaald en ook al stiekum een fruithapje en papje voor straks (maandje-
Jammer dat het zo'n moeite kost om in haar mondje te kijken.. anders zou ik een foto ervan maken, maar dat lukt me nooit....
Hey meis Sylvano heeft namelijk als ik zijn mondje open doe bij zijn tandvlees achterin is wit en hard en aan allebei de kanten heeft hij 2 scherpen puntjes,ik weet niet of meer baby;s dat hebben ik heb ook al geprobeerd foto van te maken maar pff wil haast niet haha