Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hahaha heel die lens in het mondje...

weet t ook niet.... tja achterin is niet logisch voor tandjes... al kan het wel natuurlijk...
    hier zie ik echt de tandjes zitten..als ik haar lip naar beneden trek... net als bij ons zeg maar..
    als je bij jezelf kijkt.. beginnen je tanden ook al "onder" je tandvlees en zie je ze ook zitten...
    het is ook alleen bij de voorste 2 verder zie ik niets.....

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Hi girls...

Het lukte me de afgelopen dagen niet om hier bij te lezen en te reageren...
    Sinds vrijdag is hier de 8-weken sprong namelijk in volle hevigheid toegeslagen. Nu al bijna een week...pfff...wat een ellende :(
    Meneer wil niks en alles tegelijk :( Zodra hij zijn bed ziet is het al gillen geblazen, en drinken wil 'ie ook al niet meer. Hij laat bij elke voeding minimaal 30 cc staan, om dan vervolgens na 2 uur alweer te brullen om eten :rolleyes: Zijn hele ritme is om zeep, en hij slaapt ineens ook niet meer door.

Hij heeft afgelopen maandag ook nog eens zijn eerste prikjes gehad, en daardoor was hij ook helemaal van slag, dus dubbel feest. Wat erg trouwens, die prikjes. Mama huilde bijna net zo hard als Jay :cry: Die grote naald in mijn kleine mannetje, brrr....

Maar goed... ik knuffel extra veel met hem, en ik duim keihard dat dit snel overgaat. Tot die tijd is het veel op de bank bivakkeren met dvd'jes en kind op schoot, en zoveel mogelijk op pad met de maxi cosi, want daarin slaapt hij gek genoeg wel als een blok :)

Ga nu toch ff snel proberen bij te lezen hier...

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    hey meiden,

@ Goofychick: ach ja.. ooooit zal ik er wel vanaf komen denk ik... :)

@ Joyce: die mannen hebben het ook niet door hoor, daar ben ik van overtuigd...

@ Derona: wat goed dat hij weer goedgekeurd is zeg. Super! Ben benieuwd hoe hij op de prikjes gaat reageren.
    Mooie foto meid! Dat kan Joshua echt nog niet hoor...

@ Jessica: ik liever ook niet, maar aan de andere kant wel, want dan kan ik geopereerd worden en dan ben ik er helemaal vanaf.

@ Patrieske: :) hahahaha, dat weet ik niet eens meer dat ik je gesmst heb. :) :oops: Hoezo ontzwangeringsalzheimer. :)
    Ik zal je zo ff een PB sturen met mijn mailadres. Och dat is niet slim van je moeder idd.
    Ik gebruik de zalf niet al te veel, maar het helpt als ik het opgesmeerd heb in iedergeval voor de jeuk...

@ Ramona: wat goed zeg, dat je dochter dat al bijna kan. Joshua kan zijn hoofd nog niet eens zoals op de foto van Derona houden. Terwijl als ik hem vast heb, hij heel erg sterk is in zijn nekje...

Ik ga er nu weer ff vandoor meiden, ben bij mijn vriendin en we gaan naar Prenatal toe, want ik moet nieuwe 1/2/3 spenen hebben, want Angel heeft er 1 kapot gebeten.

Angel gaat misschien weg. Ze heeft Andres al gebeten zondag en wilde mij ook bijten vanmiddag. Ik vertrouw het dan niks als Joshua straks zo oud word... ben veel te bang dat ze hem dan ook gaat bijten...
    Wat zouden jullie doen?

4. ramona0309

het is moeilijk zichtbaar op de foto, maar als je goed kijkt, zie je de wiite stukken... (tandjes) en de streepjes daarboven..

5. ramona0309

iloveandres...
    wegdoen! als ze begint te bijten is t echt link! better safe than sorry!...

al doet t verdriet... kinderen gaan voor!

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    tis maar goed dat jij al een zoontje hebt , want ik was er nooit op gekomen om eens in het mondje te kijken laat staan dat lipje naar beneden te trekken hahaha :)
    ik had trouwens laatst wel op het cb na gevraagd waarom rayn zo kwijlt ( was haar ook al opgevallen) dat schijnt dus ook al voorbereiding op de tandje te zijn ze zei normaal begint het kwijlen met 3 maanden en krijgen ze met 6 maanden tandjes maar rayn kwijlt met 2 maanden al dus waarschijnlijk krijgt ie ook eerder tandjes .

@ derona
    hoe gaat het met sylvano ? nog geen last ? hij is ook lekker gegroeid hoor !
    begin me nu wel af te vragen of rayn zo groot is ? :oops: hij is en was natuurlijk wel een flinke bobbus :oops: hij volgt ( nog steeds) de maximale lijn in het groei boekje :oops:

@ 8 weken sprongetje
    volgens mij hebben we hier het ergste wel gehad ! maar inderdaad het heeft wel effect gehad hoor , wat is ie wijs geworden zeg ! begint goed te grijpen naar dingentje , met geluk kan ie duimen , lacht met geluid :) en is veeeel meer wakker !

@ afvallen
    nog 4 kilo te gaan en ik zit weer op me gewicht van voor de zwangerschap al heb ik dan volgens mij nog altijd me blubber buik ! aar goed wel al 20kilo afgevallen en daar ben ik best een beetje trots op :)

@ mannen
    de mijne heeft echt waar het LICHT gezien !
    ik had rayn de eerste fles gegeven en weer mee genomen naar ons bed omdat ie niet meer wilde slapen in zijn bedje dus roy word ook wakker en begint met rayn te spelen :confused: Ik zeg tegen roy heb toch slecht geslapen veel wakker geweest en korte haze slaapjes gedaan , er ging een minuut of 10 over heen en hij staat op ( wat al een wonder opzich is ) kleed zich aan neemt rayn mee :confused: en zegt onder het lopen tegen rayn : kom maar laat mama maar even slapen ze is nog erg moe wij gaan wel even spelen samen :confused: ON-GE-LOOFLIJK! vervolgens komt ie om half 9 met rayn op de arm de slaapkamer op heeft ie ontbijt op bed gemaakt voor me met koffie er bij EN rayn gewassen en aangekleed ! nou ja jullie begrijpen dat ik eerst de gelderlander heb gebeld om dit heugelijke nieuws te melden !
    GEWELDIG TOCH
    ( mijn tegen prestatie was dat we eindelijk weer eens sex hebben gehad :oops: )

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    is een moeilijk besluit maar misschien heeft het ook een oorzaak dat hij wil bijten... Ben van mening om eerst eens te kijken wat er aan de hand is.. Misschien eens je dierenarts bellen. Kijken wat hij/zij zegt.

8. ramona0309

mamamakka
    ik keek eigenlijk in het mondje om te kijken voor spruw....
    gewoon ffies checken...

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Denk dat het echt nog even gaat duren hoor die tandjes.. Kan ook van de speen of zuigen komen.

10. ramona0309

nee t zijn echt tandjes...(weet hoe het eruit ziet van mn zoontje..) en speen gebuiken we hier niet.. (wil ze niet).. zulke harde tepels heb ik niet.... en van het zuigen... probeer zelf eens op de voorkant van je ondergebit te zuigen.... hahahaha Gaat niet he..?
    Tenzij je een kunstgebit hebt natuurlijk :)

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona als ze gaan groeien dan weet je het zeker :D:D:D

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Mee eens

13. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Jemig iloveandres dat is erg, ik zou oo keens naar een dierenarts gaan om haar te laten onderzoeken maar ik zou idd ook een ander plekje zoeken als je haar echt niet meer kan vertrouwen hoe rot het ook is.

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mamamakka hij is nog erg rustig eronder,hij lacht nog veel,dus denk dat het allemaal mee valt met de prikjes

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    pff moet nog even niet aan tandjes denken.. Net wel even stiekum gekeken in zijn mondje maar hier is alles nog mooi rose dus dat zit voorlopig nog wel snor..

Meiden wens jullie veel sterkte als de tandjes gaan doorkomen brr.

Net even alle boxspeelgoed vervangen voor de andere. Hangt nu een andere mobiel :( hoop dat hij deze ook zo leuk vind, Ook dat activity board vind hij helemaal super, Driftig als het niet lukt maar mept er flink tegenaan. Ook weer andere knuffeltjes erin en zo lijkt alles weer nieuw en anders.

We zijn ook begonnen met voorlezen. Vind hij helemaal super. Wordt stil en mooie grote ogen kijken me dan aan.

Wat gaat het snel he!

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wie zijn er trouwens al begonnen of gaan beginnen met fruithapjes en papjes?

17. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    hay dank jullie wel voor begrip..

ik dacht ik moet wel even laten spammen.. :)

even laten zien hoe mijn mooie kleine meid is :)

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Een mooie meid Lotus! Mooie volle wangen.

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik zelf ga pas ermee beginnen als Sylvano 6 maanden is,vanwege dat dan pas de darmpjes volledig rijpklaar zijn,en ook omdat ik bv geef,

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Lotus ja dat kan niet he hahaha nee grapje,super mooie foto meis :D

Deel Deze Pagina