Lotus het is echt een droppie mamalijntje ook al zo'n moppie Nettie super van elise wat zal jij trots zijn Merleq ik ben het hellemaal mee ens over de hond er kan natuurlijk meer aan de hand zijn en ook hier gaan ze echt niet zomaar weg dan moet het echt een nhoudbare situatie zijn. Fijn dat het zo goed gaat op het kdv gaat ie nu al op zijn vaste dagen of is dit nog steeds om te wennen? Elam ik heb vrijdagochtend een afspraak bij de V&D idd prachtige foto''s Iloveandres wat is Angel eigenlijk voor een soort hond? Ok ik lees het al ene Jack Russel Terriers hebben idd een strikte opvoeding nodig toen ik zwanger was heeft mijn hond iemnd gebeten om mij te beschermen ik was ook heel bang dat ze vreselijk jaloers zou zijn en eventueel zou ze dan bij mijn ouders gaan wonen maar ze is nog steeds bij ons en dol op Tess. Tacha dat gaat goed met Nona Bijvoeding ik denk ook pas met 4 maanden misschien dat ik binnenkort eens een schep nutrix door de laatste fles gaat doen. Tandjes hier zie ik nog niks hoor Mannen gelukkig gaat het hier na die fikse bekeuring die we gister binnen kregen (600 euro) echt stukken beter het enige is dat ik zou willen dat ie iets minder naar de kroeg ging maar ja het begin is er zullen we maar zeggen.
Zo ik ben gisteravond ook wezen sporten heb nu wel pijn in mijn bekken als ik bijv opsta net of ik alles bij elkaar meot rapen hoop dat het gauw over is, hier regent het weer bah wordt je echt neit goed van. Tess begon om 6 uur weer te kletsen toen mijn vriend uit bed ging even bij d'r geweest speentje gegeven en tot 7 uur weer geslapen heerlijk is dat. Gisteravond wilde ze niet slapen ik was weg mijn vriend van alles geprobeerd uiteindelijk heeft ie haar maar laten huilen en is ze weer in slaap gevallen.
@yvette, ja bedankt, maar valt me altijd weer mee... gewoon lekker boren zonder verdoving... de verdoving duurt langer dan die halve minuut boren hahahaha maar hier ook veel gesloopt hoor.. als het 7 uur is ben ik knock out.... trek het meestal nog wel tot half 10 maar dan houd het gauw op.... ach, komt wel weer goed.... hihi @iloveA, ah oke.... maar blijft toch verdrietig hoor als je de hond weg moet doen... ben zo blij dat mijn katten het leuk vinden bij die kleine... als ze op de bank ligt te slapen dan ligt er op 1 hoofdeinde een kat en op de andere.. en dan houden ze dr in de gaten... de een gaat mee verschonen en mee naar bed brengen, de ander komt kopjes geven tijdens haar fles... moet er altijd wel om lachen...
@ journey: is dat die bekeuring omdat zijn rijbewijs was ingevorderd? Ik was altijd al zo benieuwd hoe hoog de bekeuring dan zo zijn Maar wat onwijs zonde van het geld zeg!
moruh meiden hier een hele rare nacht gehad , ray melde zich 2x ! zooo raar de eerste keer had ie het koud volgens mij of er zat een boertje dwars en de 2ex weet ik niet zo goed heb hem maar een flesje gegeven ondanks dat ie niet huilde en verschoont en toen was het ook al weer goed ,heel vreemd dus . zo ga ik me nu opmaken enzo heb om 10 uur afgesproken om te gaan wandelen met het vrouwtje wat in het ziekenhuis naast mij lag ze is dezelfde dag bevallen als ik heeft ook een jongetje gekregen die nog 100 gr zwaarder was hahaha en ze woont hier 200 m vandaan ! toevallig he fijne dag allemaal ! ps iloveA die speen kapot bijten zou diesel ook doen als ie de kans kreeg maar gewoon puur omdat ie de melk zoooooo lekker vind ( hihihihihi) hij is helemaal gek op de melk , zo komt ie naast me zitten als ik een flesje maak zo van vergeet je mij niet ( ?) en als rayn gespuugd heeft likt diesel alles op ( gadver he ) dus diesel zou als ie de kans kreeg ook de speen kapot maken !
goedemorgen, hier een redelijk goede nacht gehad. Mila was wel erg snotterig nog, het leek of ze bijna geen lucht kreeg.... Manlief schrok zich een ongeluk vannacht sprong uit bed en trok het meiske uit de wieg omdat ie dacht dat ze stikte zo klonk het ook, alleen zo klonk ze al de hele tijd alleen nu hoorde hij het... Toen was het meiske natuurlijk wakker en wilde dus gevoed worden, zonder zou ze niet meer zijn gaan slapen...ach nou ja maakt ook niet uit. Nu is ze nog steeds erg vol, ze klinkt als een astma-patiëntje....hopen dat dát niet echt zo is en het alleen ligt aan de verkoudheid...we zullen zien. Nu even flink bezig in huis, Elise naar de psz en Mila ligt nu nog te slapen in de kinderwagen maar eigenlijk is het tijd voor de voeding maar we zullen wel zien hoe laat ze komt, anders ga ik daarna wel even wat doen in huis. Fijne dag allemaal hopelijk vandaag wat meer tijd om met jullie mee te kletsen... Dat is vaak makkelijk dan achteraf overal reacties op te geven...
Meiden sorry ben ik weer met geklaag., ik weet het hier namelijk niet meer,ik voel me zooo K*T Met mij en Roelof loopt het al een tijdje niet lekker,vooral nu ook sinds de geboorte van Sylvano,Toen Sylvano net geboren was, was het super,hij was helemaal in de wolken hij was super trots op me etc etc, eenmaal thuis begon zijn normale gedrag alweer heel nors en chagie,ik snap het gewoon niet, hij heeft al aantal malan gezegt lui wijf dit etc etc,en alles is voor mij er zit niks voor jou bij,kwa huis etc en de spullen,dan zeg ik er wat van en dan is het van ja ja je hebt gelijk dat moet ik zo niet zeggen,maar toch telkens als er wat is dan krijg ik weer te horen lui wijf dit,en alles is van bassie,hij blijft ook maar oude koeien uit de sloot halen,voordat wij ons huis gingen kopen moet je een hypotheek afsluiten,ze vroegen toen heb jij schulden wij zo nee,maar wist niet dat de 1000 euro bij de rabobank die ik toen in het rood mog staan ook bij de schulde hoorde,althans ik was het vergeten,toen heeft mijn vader ons geholpen en het voorgeschoten,maja we moesten het wel terug betalen,later kregen we nog meer schulden weet zo ff niet meer waarvan,en toen moest hij zijn motor verkopen,maar die verwijt hoor ik zo vaak,dat door mij hij zijn motor weg moest doen,nu hebben we weer schuldproblemen,en hij heeft sids kort van een vriend een motor gekregen,die heeft zijn pa weer aan de praat gekregen en opgeknapt,maja hij zegt al dan moet ik mijn motor maar weer verkopen,en weet zeker dat hij dan weer de hele tijd gaat zeiken als er wat is dat het dan mijn schuld is,ik word er nu echt zo moe van,ik probeer echt alles zo goed mogenlijk te doen,ik ben ook niet heilig dat geef ik eerlijk toe,maar nu gisteren weer de druppel,ik heb laatst de woonkamer veranderd,de draad van de tv was te kort dus heb de draad van de slaapkamer gepakt zodat we iedergeval tv in de woonkamer hadden,en voor de rest nog niks aangesloten vanwege wij nog geen verlengsnoer hadden,maar nu wel,dus had al gezegd dat doe ik wel van de week,maja met 2 kids schoot dat er ff bij in,maar gisteren wou hij op de wii,en ja niks was nog aangesloten,dus dan begind hij al chagie te worden,dan kan hij ook nog geen dingen vinden die hij moet vinden,dus ik was weer een lui wijf,etc etc, Ik heb echt nu zoiets wil bij hem weg,maar ik wil niet uit huis weg vanwege hier alles staat van de kids,ik vind dan dat hij weg moet gaan,maar hij vertikt dat dan als ik dat zou zeggen omdat hij dan weer zegt het is mijn huis,ga jij maar weg, ik weet niet meer wat ik moet,ik zit er echt door heen,kan alleen maar huilen huilen huilen huilen hij zou ook nooit vragen van meis hoe was jou dag vandaag,of ff zeggen dat hij van mij houd,of ff een knuffel geven of wat dan ook ik kan iedergeval zo nie langer leven,ik voel mij helemaal niet meer gelukkig,en ik wil mij graag weer wat blijer voelen,sorry ik weet ik moet het zelf oplossen,maar was benieuwd wat jullie zouden doen
@derona: heb je verhaal gelezen en ga er nog op reageren weet nog niet hoe en wanneer zit nu te voeden en is dus niet echt handig om te typen, maar kom erop terug...voor nu eerst een hele dikke knuf zet m op meid!
Thnx meis,ik heb zijn pa net ook al gemaild of hij al eens is getest op ADHD,want hij heeft daar veel kenmerken van,en zijn broertje heeft het ook,zo niet dan wil ik zowiso dat hij daar op getest word,dan kan ik misschien met iemand praten hoe ik daar mee kan omgaan ofniet pff
merleQ Yep dat is die van zijn rijbewijs idd onwijs zonde van het geld maar ja we kunnen er niks aan doen. Hij durft het trouwens nog steeds niet tegen zijn moeder te vertellen..... Mamamakka wat toevallig zeg, veel plezier Derona dikke knuf meid..... Ik heb vorige maand ook op het punt gestaan mijn biezen te pakken ik draaide overal alleen voor op hij was nooit thuis en liep alleen maar te zeiken, gelukkig zegt ie nooit lui wijf ect.... bij ons heeft heel veel praten geholpen en omdat ie toen en week verplicht thuis zat en niet weg kon zag ie eindelijk eens in wat een werk die kleine is en is me gaan helpen. Wat jij moet doen vind ik echt heel moeilijk ik zelf zou er niet bij blijven denk ik maar ja hij is wel de papa van je mannen, kan je niet een time out doen effe bij je ouders ofzo? Speenkapot bijten zou hier ook gebeuren zeker iets wat niet van hun is is zooo leuk om kapot te maken, Tess haar schoentje is oo kal een keer favoriet geweest
@Journey thnx.nou dit loopt natuurlijk al een aantal jaren en op een gegeven moment is het klaar,en wil ik weer leven
@ derona: jeetje meis, wat ontzettend heftig Dit is echt vreselijk. Er moet echt wat veranderen, dat is wel duidelijk. Klein detail: hij zegt dat het zijn huis is, maar jij moest je "schuld" aflossen dus dan neem ik aan dat het huis op jullie beide namen staat (anders had dat niet gehoeven namelijk)? Dan is het dus net zo goed jouw huis En als jullie zijn getrouwd in gemeenschap van goederen al helemaal (uh, jullie waren toch getrouwd? nu weet ik dat niet meer zeker...). Dus hij moet niet zeuren. Daarbij ben jij hier de gene die overdags (en 's avonds) voor de kinderen zorgt, dus in eerste instantie heb jij meer recht op het huis dan hij. Dus als jullie even afstand moeten nemen van elkaar, moet HIJ weg en niet jij. Als het een beeeeetje een volwassen vent is, dan zet hij zijn vrouw en kinderen het huis niet uit. Maar goed, ik zou het in ieder geval uitspreken dat dit echt niet meer gaat en dat er echt iets moet veranderen. Verder zou ik inderdaad even afstand nemen. Zo is de ernst van de situatie voor hem denk ik ook meer duidelijk en wordt er even gericht nagedacht over 'hoe nu verder'. Praat allebei met jullie ouders en vrienden (die kunnen vaak wel relativeren of jullie op fouten wijzen, bijv. dat Roelof jou uitscheldt, dat kan absoluut niet --> misschien moet ie dat eens van een ander horen?). En praat desnoods met een relatietherapeut. Dat klinkt drastisch, maar jullie hebben 2 kinderen waarvan de jongste ontzettend klein is. Dan moet je vind ik in eerste instantie niet uit elkaar gaan, maar ervoor knokken samen. Knuffel!
Ja ik begrijp je hellemaal ik zou me dus ook echtn iet uit laten schelden hij kan me respecteren of anders is het voor mij gewoon klaar ik wil absoluut niet als voetveeg behandeld worden. Is ie wel dol op de kids?
derona ik snap heel goed hoe je je voelt meid ! kan je inderdaad niet een paar dagen naar je ouders of een vriendin ofzo ? dan heb je de kans om te kijken of je je goed voelt zonder hem en misschien schrikt hij er zo van dat het dan wel in 1x kan datie liever word en de dingen ziet ?!?!? tis maar een idee ? En anders tja ........... ik zou denk ik wel voor mezelf kiezen als jij niet gelukig bent kan je een ander ook niet gelukkig maken toch ? maar ja tis wel erg moeilijk hoor met 2 kids pffff niet makkelijk !
Hebben jullie gister de smaakpolitie gezien? Ze waren in Numansdorp en laat het nou als ik werk dat wij op vrijdag daar wel eens gingen eten bij die eerste zaak, ik hoef er gelijk nooit meer iets vandaan wat was dat smerig zeg.
Bedankt voor jullie reactie's.het is dat mijn moeder in leiden woont anders was ik daar allang heen gegaan,het is dt mijn pa 3 hoog woont in een flat waarvan de slaapkamers geen verwarming hebben en dus veels te koud is voor Sylvano en Délano, we hebben zoooo vaak gepraat,maar dan al snel gaat hij verder in zijn oude patroon,
Dit mag ik misschien niet zeggen,maar toen Délano nog erg klein was,hadden we ook ruzie,toen is hij in de keuken gaan staan met Délano in zijn armen en met een mes bij hun,nou dat vergeet ik nooit en dan ook nooit meer,hij heeft wel niks gedaan,maar toch is te ziek voor woorden,
Spoort ie verder wel...... Sorry hoor maar als mijn vriend zoiets zou doen was ik allang weggeweest, heb je geen goede vriendin waar je heen kan?
Misschien handiger als meiden willen reageren om het via pb te doen,vind het zo lullig als het dan alleen maar dan over mijn problemen gaat,dat wil ik niet
Ff voor ik reageer ego: Nona heeft 5uur aan een stuk geslapen dus mama = blij! Nu ligt ze alweer een dutje te doen, na een huilerige morgen. Ze heeft iets verhoging en is wat flauw, ook lijkt het dat haar verkoudheid terug is straks maar weer eucalyptus pilletjes halen.. Ik ben sinds maandag heel gezond aan het eten, niets snoepen, veel water, én elke dag 30min sporten. En raad eens, 1kg er al af ! Fijn he! Maar nu vraag ik me af, is dat niet schadelijk voor de bv? Ik denk van niet aangezien ik niet op dieet ben maar gewoon niet meer snoep & wel sport? Nu ga ik ff bijlezen, reageren, en dan hier thuis poetsen..