Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Hoe heb je dat dan gedaan? :)Ben je bij de ontmoeting dan al zwanger geworden?

2. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Hoezo breng ik je trouwens op een idee? Om het zo lekker te gaan vieren met een etentje bij je thuis? :p

3. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hahahaha... ja zoiets... :)
    We hebben elkaar op een zaterdag ontmoet.... dinsdags werd ik toen ongesteld.... en gelijk die maand erop bleek ik dus zwanger te zijn.....

(door de pil ivm abrupt stoppen van anti-depresiva)....

Achja... ben er super blij mee..

4. ramona0309

Ja... om t toch een beetje te vieren... ;) ipv er helemaal niets aan te doen...!

5. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mijn vriend is over 2,5 week jarig nu heb ik deze foto op canvas af laten drukken

6. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Er is trouwens een wonder gebeurd Tess slaapt in bed ze was er om half 10 uit gegeten en gespeeld en toen ging ze in de box haar ogen dicht doen dus heb ik haar maar op bed gelegd en het is stil...

7. 07Britt

07Britt Actief lid

1 mei 2008
    166
    0
    0
    Zwolle
    Ha ha Ramona, dat is dan nog eens raak mikken zeg!!
    Wel een leuk verhaal om later aan je zoontje te vertellen. Die wilde jullie gewoon als zijn pappa en mamma!

Journey:
    Wat fijn zeg dat Tess lekker slaapt in haar bedje. Ook mooie foto trouwens!

Derona:
    Ik sluit me aan bij het idee van Kissie! Blijf praten met elkaar! Maak er echt tijd voor vrij! En als jullie zijn uitgepraat, dan is dat zo! Zit echt met verbazing je verhaal te lezen.... Dit klopt echt niet. En heeft ook zeker een uitwerking op jullie kids! Kies voor jezelf en voor hen!

Hier ook nog steeds niet ongesteld!
    Hoe lang kan dat gaan duren joh? Na Britt was ik het al na 6 weken. Nu zit ik al op het dubbele....

Gelukkig vannacht een betere nacht gehad. Heb van 23.00 tot 5.00 geslapen (man moest er toen uit). Toen Britt een fles gegeven, die sliep toen tot half 8. Fien kreeg even een hoestbui om 4.00 en om 7.00, maar kwam uiteindelijk pas om 7.45 voor een fles! Goed he?
    Ze is gisteravond, voor de laatste fles, nog lekker onder de douche geweest, dus dat houden we er voorlopig maar even in.

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Journey waaauw super mooie foto zeg

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    En idd misschien wel een goed idee,ga het straks gelijk even voorstellen,kids op bed,zoverre dat het lukt,met Sylvano natuurlijk,en dan lekker ff samen gourmetten :D:D:D

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Goed zo, je klinkt in ieder geval wat positiever :) Ik hoop voor je dat het gezellig wordt en dat jullie goed met elkaar kunnen praten vanavond :)

Wat ik trouwens doe als Tobe toch tijdens het eten wakker is: hem in de wipper naast me zetten (ik schuif dan 2 eettafelstoelen tegen elkaar aan en ze dat ding er op) en dan is ie wel een tijdje zoet met rondkijken ;)

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Merleq ja idd,Délano gaat toch rond 19/00 uur naar bed,en dan zorg ik dat ik Sylvano gevoed hebt,en dan kunnen we daarna eten en goed veel veel praten

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ontmoeting,
    30 nov 2002 Hebben wij wat gekregen,in Januari al een huis gekocht,in Maart raakte ik al zwanger 2003,11 augustus 2003 getrouwd en 27 nov 2003 kwam Délano terwereld dus alles binnen een jaar,pffffffffffffffffffffffffff jemig ook snel whahaha,

en nu dit jaar 11 augustus alweer 6 jaar getrouwd als we dat redden,owh dat klinkt gemeen :p

13. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    wij hebben in mei 9 jaar geleden wat gekregen andere jaar in juni gaan samenwonen en afgelopen december is Tess geboren....

Zo net heb ik het gelijk even ervan genoemen toen ze sliep effe stof gezogen box schoongemaakt schoonboxkleed erin toen ik boven was lag ze alweer te kletsen in bed even haar kamertje gedaan en haar uit bed gehaald en een schone luier omgedaan.
    Nu ligt ze weer heerlijk te kraaiene in de box ze kan soms echt super tevreden zijn maar er zijn ook dagen.....
    Net belde mijn chef hoeveel uur ik nou wilde gaan werken, volgende week woensdag is het zover gelukkig maar 1 dag en de andere week gaat ze gelijk naar de oppasoma's ben echt heel erg beneiuwd hoe dat zal gaan.

14. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    zo daar was ik weer .
    We hebben niet gewandeld het begon te regenen dus we zijn maar naar binnen gegaan om lekker een bakkie koffie te drinken .
    Ze had der andere zoontje ook bij zich en ( misschien niet lief van mij )vond dat niet zo leuk , kindje was echt heeeeeel vervelend grof tegen de baby's en rayn zijn speelgoed uit de box pakken en dat dan op de grond gooien :confused:
    Maar goed t was wel leuk om haar te spreken en zien:D haar kindje is echt een stuk groter dan rayn zal zo ff foto plaatsen :D

Licht het nou aan ons of vind je je eigen kindje altijd mooier dan de andere ? of is het simpel weg zo ( kwestie van smaak zeg maar ?)

15. ramona0309

Niet altijd... ik ken mensen zoals mn tante die hard begon te janken na de geboorte van mn neef en riep: Die is niet van mij...!
    Zo lelijk vond ze hem.. :)

Een ander zei toen mensen over haar kindje zeiden: o, wat een mooi manneke... "nietwaar, het is een lelijkerd".. :)

maar denk wel dat je meestal je eigen kind mooi vind.. denk dat de natuur dat zo geregeld heeft ivm verstoten...

Ik geloof dan ook altijd andere mensen wat betreft mijn kinderen... en die zeggen...
    dat ik twee knaperds heb.... :)

MOet ook wel... want MIN maal MIN = PLUS... :)

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @journey: ik weet niet hoe het komt.. Maar hij heeft al een paar lieve berichtjes gestuurd dus hopelijk is zn stemming wat vrolijker ;)

@mamalijntje: Het zijn zetpilletjes met eucalyptus. Hoe ze heten weet ik zo 1,2,3 niet maar ze zijn bij de apotheker te koop, wel pas vanaf 3 maanden.

@Nettie: Jaaa ik ben ook echt supertrots op haar! Ze doet het zo ontzettend goed! Die pilletjes zijn zetpillen met eucalyptus. Werken echt goed, alleen gaat ze dan wel helemaal naar dat spul ruiken, ook haar poep! Maar het zet de luchtwegen dus open. Pas vanaf 3 maanden.. Gewoon bij de apotheker (of voor jullie de drogist) te koop! Succes met de slijmpjes meid is zo zielig he en ze kunnen dan niet niezen dus hebben ze er echt veel last van :(

@prikjes: Raar dat bij jullie steeds 2 prikken gegeven wordt! Hier is het:

2maand: 1vaccin polio,difterie,tetanus,kinkhoest,hepatitisB & influenzaB 2e vaccin: pneumokokken En dan nog een orale v accin rotavirus.

3maand: 1vaccin polio etc. + rotavirus

4maand: opnieuw de 2 eerste vaccins

12maand: pneumokokken (=1prik) + mazelen, bof, rodehond (=1prik)

en dan natuurlijk nog anderen maar dit is het eerste jaar.

17. ramona0309

Vraag:

Maken jullie mannen ook zo weinig foto's...?

Ik zit net te kijken, maar heb helemaal geen foto waar ik opsta met mn kids... terwijl ik wel altijd foto's maak van hun samen..... :(

18. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @Ramona: Haha jullie gaan er wel voor! Hier bijna 3 jaar samen trouwens..

@Tijd maken: Hier ook amper hoor, hij komt thuis vh werk, eten samen, tv kijken, wat met nona spelen & slapen :rolleyes: Zouden dus ook meer tijd moeten maken!

@Derona: Jij ook al zo'n snelle miep! Gelukkig ben je al wat positiever meid!

19. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @Tasha: Hoe gaat het met de bv? Is Nona alweer wat meer geinteresseerd?

@elam: ja bij mij helpt het wel degelijk om aan het eind van de dag een fles afgekolfde melk te geven. Ik geef dan wel een grote fles hoor. Overdag drinkt ze nog steeds elke drie uur. Gisteravond de laatste fles om half tien gehad en vandaag zelfs doorgeslapen tot half acht! Ik moest vanacht wel om vier uur een keer kolven, dat is minder leuk.

@tandjes: mijn moeder was vroeger kraamverpleegkundige en het komt wel vaker voor dat kindjes al met tand en al geboren worden.

@iloveandres: hoe gaat het met de hond? Ik zou het idd ook even aankijken en alles goed in de gaten houden.

@mamamakka: fijn zeg van je man! Af en toe heb je dat even nodig.

@fruithap: ik lees dat de bv dames pas met 6 maanden gaan geven, waarom is dat? Weet ik niets van? Is het niet goed voor je productie of zo?

20. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @mamamakka: Rayn is toch rechts he? Met gestreept truitje? Leuk dat je het fijn had meid!

@Ramona: hier ook 100den fotos van nona met papa en een stuk of 10 waar ik opsta haha meestals dan nog zelf getrokken!

Zo, heb heel de benedenverdieping gepoetst, de was gedaan, de afwas,.. En nona is zo braaf gebleven! Nu ben ik bekaf haha

Deel Deze Pagina