Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @VAsh: Ja vandaag gaat het stukken beter. En over die bijvoeding staat op borstvoeding.com is naar het schijnt beter voor de darmpjes, ook ivn allergieën .. En omdat je perfect 6 maanden volledige bv kan geven, maar vanaf 6 maanden heeft je kindje pas extra ijzer nodig dus dan is het pas nodig bij te voeden. Maar als je vroeger wil beginnen mag dat natuurlijk ook hoor.

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hahaha
    ja kan niet anders he bij jullie :D hahahaha nee geintje !

tis wel eerlijk van je tante !
    als ik echt heeel eerlijk ben vind ik dat er hier bijv niet 1 kindje is die ik niet zo mooi vind ( tuurlijk heb je wel je favoriet) maar als ik naar het kindje van vannochtend kijk vind ik die echt "niet zo "mooi :oops: of mag ik dat niet zeggen ?

3. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

bv helpt ter voorkoming van allergiien, maar ga je eerder dan 6 maanden bijvoeden dan gaat dit niet meer op...

ik vind het dus zonde om eerder een hapje te geven ...(geef t juist om die allergieen te voorkomen) en voor de 6 maanden hebben ze t ook helemaal niet nodig...

4. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    vieuw :) ja rayn is rechts met dat gestreepte shirtje ! wat goed dat je dat weet ! komt natuuuuuurlijk omdat ie zoooo knap is :p

5. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    hihi dat zei mijn vriend ook gelijk toen Tess geboren was iedereen zegt ohw wat een knappe baby zegt hij ja 2 lelijke mensen krijgen vaak een knap ik waarop ik zei en bedankt!

6. ramona0309

je mag ook gewoon lelijk zeggen hoor.... :)
    ken er ook zo eentje.... nu is hij 2,5 en begint ie wat bij te trekken....

erge is nog dat zijn moeder hem zoooo mooi vond,.. en zelfs een hele lelijke foto op zn verjaardagstaart had gezet....

denk toch dat ik toch wat realistischer kijk :D

7. ramona0309

:) moest al lachen toen ik net je reactie las tacha...
    vooral omdat mamamakka schreef over geen mooi kind..... en dan de verkeerde zeggen.... was t gelijk bonje op t forum! :)

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mamamakka,ik vind de rechter op de foto knap hihi alsik ervoor sta he,

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    je kunt ook altijd aan mensen merken of ze je baby echt knap vinden,dan zeggen owh wat een mooie baby,en als ze je kind lelijk vinden zeggen owh wat een leuke baby :p

10. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Eerst even dit en dan proberen verder te reageren

Derona: Lieverd toch, ik heb het al eerder gezegd, maar dit kan toch niet? Die man behandelt jou als een stuk vuil! Misschien helpt het om je spullen te pakken en een tijdje naar je moeder te gaan? Volgens mij heb jij een hele lieve moeder en kan dat best wel. Dan vraag je of iemand even samen met jou wat spulletjes wil ophalen, zodat de kinderen daar ook hun eigen ding hebben?
    Wat betreft het huis en de schulden, staat het op jullie beider naam? Dan is alles in dat huis en het huis zelf ook van jou! Hij komt nog van een koude kermis thuis als hij jou niets wil geven als jullie uit elkaar zouden gaan!
    Hij moet het maar eens voelen. Weet je, je mag nooit, maar dan ook nooit iemand jou levensgeluk laten afpakken!
    Als je het nodig hebt om af en toe even te PB’en of zo, dan lees ik het wel… Voor nu in ieder geval een hele dikke knuffel!

11. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mijn vriend maakt alleen foto''s als ik er echt om vraag

Tacha gelukkig hoop idd voor je dat zijn bui wat beter is.

12. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    hahaha die is goed ramona

13. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    derona , dat vind ik nou ook :p

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    gelukkig dan hebben wij de zelfde smaak :D:D:D:D

15. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @mamamakka: Ja die vond ik dus de mooiste maar durfde het niet zeggen omdat rayn mss die linkse zou zijn hahahahhaha :D Maar Rayn is dus veel mooier!

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hahaha idd!

17. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Valentijn pakt trouwens sinds een paar weken echt alles in zijn mond! Vingers, ook die van mij, speeltjes, knuffels, noem maar op! En hij kwijlt enorm veel en ook die tandjes die zichtbaar zijn, ben benieuwd hoe lang die op zich laten wachten. Ik hoop nog zeker 3 maanden, want ik wil tot 6 maanden bv geven!

Vandaag veel vervelend nieuws gekregen, onder andere de moeder van een vriendin/kennis van mij is overleden, en mijn broer (die dus al vanaf april vorig jaar zo loopt te kloten met zijn knie) is door zijn knie gegaan op de trap en heeft zijn enkelbanden nu ook gescheurd !Het houdt ook nooit op voor hem, heb zo met hem te doen :( Iemand een ideetje wat ik aan hem kan geven,, een kleinigheidje, als troost zeg maar?

MerleQ: Ja, ik ga over een week proberen of ik ander eten kan eten… Ben benieuwd hoe we er op gaan reageren!
    Wat goed van Tobe zeg, dat zijn echt van die momenten om nog eens EXTRA verliefd te worden op je mannetje he?

Derona: Nee, dat is een gewone diëtiste in het ziekenhuis, dus niet speciaal ergens voor…
    :confused: :confused: Ik lees nu van het mes! Dit is toch te ziek voor woorden? Kun je hem niet zover krijgen dat hij eens in therapie gaat? Die man spoort niet!

Journey: :confused: Wat een bedrag! Pffff, maar wel fijn dat het nu gewoon goed gaat tussen jou en je mannetje!

MikMak: Gelukkig maar dat het weer achter de rug is!

Mamamakka: Zeker toevallig, maar wel heel leuk. Was het gezellig?

nettie: Beterschap, tis niet leuk als je kleintje zo verkouden is!

Tacha: Dat is niet schadelijk, mag gewoon :D En super dat je al 1 kg kwijt bent! :whistle:
    Haha, ik kwam van 6 liter af! En dat was alleen water, dus nog zonder de koffie en thee…. Dat is nu nog ‘maar’ 4 liter, maar ik moet dus terug naar 3 liter. Dus nee, 2 liter is absoluut niet te veel hoor ;)
    Sterkte met je vriend… he, wat is dat toch met die mannen?

Vash: Wat leuk dat ze nu al op de groepsfoto staat!

Kissie: Hee, dat is nog eens een goed idee! Dat wil ik ook wel gaan inlassen, een spelletje spelen ’s avonds!

Ramona: Gefeliciteerd met jullie 3 jarig samen zijn :) (Ik dacht dat wij snel waren, maar het kan nog sneller dus ;) )

Journey: Mooie foto!

Ontmoeting: Via internet, ja ja ;) In januari 2006 de eerste keer afgesproken, meteen een geweldig klik, na 3 maanden samen gaan wonen, zijn huis verkocht, bij 1 jaar ten huwelijk gevraagd door mijn mannetje en vorig jaar dus ongeveer NU gestopt met de pil en gelijk zwanger…. En we zijn super gelukkig :) (Natuurlijk hebben wij ook wel eens ruzie en soms hele erge ruzie, maar eigenlijk moet je dat ook wel hebben denk ik, we groeien wel elke dag nog steeds dichter naar elkaar toe *zwijmel* Ik vind hem gewoon de allerliefste van de wereld! *zwijmel*

Foto’s: Mijn man maakt juist veel foto’s van ons samen….

18. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    effe spammen

bijna 3 maanden

19. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    oh en mamamakka: Ik vind rayn ook veeeeeeeeeel mooier! Weet je trouwens zeker dat dat andere vrouwtje hier niet ook mee leest?

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0

Deel Deze Pagina