Hai Lotus...........Jaimy slaapt bij ons ook nog steeds op de kamer en dat blijft hij doen totdat hij niet meer in de wieg past dan pas gaat hij naar zijn eiegn kamer ik vind het prettig zo en hij ook. Hoe gaat het verder met je meid? @ ontmoeting.........Wij waren schoonbroer en schoonzus,ik had met andy en hij met linda en zo hebben we elkaar leren kennen,het ging uit tussen mij en an en het ging ook uit tussen hem en linda en we zijn bevriend geraakr een jaartje beste vrienden geweest en toen wilde hij meer,ik zag hem echt alleen als vriend en wilde dat niet kwijt,maar toch geprobeert en een half jaar later woonde hij bij mijn ouders en een jaar later hebben we samen een appertementje gekocht en we zijn nu bijna 16 jaar bij elkaar,op sommige breacks soms die hij wel aan zichzelf te danken heeft,ik ben ook niet makkelijk maar ik vind wel dat een relatie als basis vertrouwen moet hebben
ik scheelde 11 jaar met mn eerste vriend... heb r 3 jaar mee samen gwoond... ikke 19 hij 30.... ben nu 29 en heb nu een vriend van net 31.... vrremd idee dat mn ex al 40 is.....
Wij schelen ook 6 jaar hij wordt binnenkort 36 en ik 30. Mamalijntje wat een vreselijke tijd moet jij hebben doorgemaakt maar je bent er door belont met een vreselijk mooi kereltje toch?
Hmm net Tess isn bad gedaan en daarna met speen naar bed en nu is het al 10 minuten stil denk dat ze toch in slaap is gevallen
@ derona JAAAAAAAA das leuk ! moeten we echt een keer doen ( zeker als het lekker weer is !) @ ontmoeting Ik had het nooit van mezelf verwacht maar via me nicht heb ik mezelf toch op een dating site aangemeld die site was niet alleen voor daten ook gewoon vriendschappen op doen. Ik had me nog geen uur aangemeld of ik had al 15 mailtjes als antwoord op mij profiel . Daar tussen zat roy , vond hem er gelijk leuk uit zien toevallig was ie ook nog online dus na wat mailen ging dat over in msn'nen na een uurtje vroeg ie of ik wat wilde gaan drinken ? dus op die zelfde dag hebben we elkaar nog ontmoet en was het meteen liefde op het eerste gezicht ! En door omstandigheden zijn we na 2,5 maand ook al gaan samenwonen ,heeeel erg eng vond ik want het was voor mij de 3e keer samen wonen maar gelukkig is het goed gegaan ! Komende september zijn we 4 jaar samen !
@ iloveandres: Moeilijke situatie met je hond. Er zijn trouwens ook gedragsdeskundige voor honden. Ik zou als het mijn hond was eerst dat proberen voordat ik hem/haar weg zou doen. Ik heb zelf ook 2 honden en zou niet zonder ze kunnen. Ik zou dan ook alles proberen. Dat is natuurlijk mijn keuze maar ik zou Serenty ook niet in gevaar willen brengen hoor. @ elam: Nog geen gebruik gemaakt van de waardebonnen van Portrait Place. Ik wil wachten tot Serenity mooi haar hoofdje omhoog kan houden en goed kan lachen voor de foto's. En daarnaast denk ik net als Mikki dat het heel erg duur is. @ Ontmoeting: Wij zijn 12 jaar bij elkaar en wonen nu bijna 4 jaar samen, afgelopen juli een huis gekocht. Oktober 2006 getrouwd. April/Mei vorig jaar zwanger geraakt net als jullie. Wij hebben elkaar leren kennen op school. We waren zo'n 12 en 13 jaar oud. Brugpiepers. Heb toen nog wat gehad met zijn neefje @ MerleQ: Ook hier gaat Serenity in de wipper als wij gaan eten en zij is wakker. Ik schuif haar dan tussen ons in aan de kop zijn kant. Ze kijkt dan altijd om zich een en ligt te brabbelen tegen ons de honden die zitten te schooien. Haha dat meen je niet
@ramona: drie dagdelen en dat dan direct! Wauw das best heftig lijkt me.. Maar wel spannend, ben zeer benieuwd hoe hij het vind...en ook hoe jij het vind om 3 dagdelen zonder hem door te brengen... Elise gaat ook 3 dagdelen alleen ze begon met 2, ze mocht vanaf haar derde verjaardag een extra dagdeel komen (das speciaal voor de kindjes van 3 en ouder om hen net wat meer aandacht te geven, waar de andere kindjes nog ietsje te jong voor zijn. Zij vind het trouwens geweldig en wil wel vaker volgens mij want op donderdga vraagt ze ook o ze nog een keer naar juf mag.... @kissie: veel plezier vanavond! Ik heb dat helemaal niet gehad met Elise, die stopte met haar middagslaapje al voor ze naar de psz ging...moet wel zeggen dat na de eerste dagen, ze wel echt gebroken was n ze viel toen wel eens tegen het eind van de middag in slaap, maar dat is nu wel over.... @lotus: hier ook nog een meiske wat gewoon bij ons op kamer ligt. Ze wilde nooit in haar ledikant, leek wel of ze dat nog te groot vind ofzo...Elise was trouwens na 3 of 4 weken al bij ons uit de kamer, die was zó onrustig dat ik er niet van kon slapen, en zij wilde wel in het ledikant dus dat was snel bekeken met de wieg bij haar. 9ze is trouwens nog steeds een beetje van de ruimte....liever veel ruimte om zich heen, niet te veel knuffelen enzo... @goofy: ja hoor pas met 4 maanden, maar zolang je kindje nog niet echt signalen geeft van meer nodig te hebben kan je best wachten tot 6 maanden, het ene kind heeft er eerder behoefte aan dan de ander...jij ook veel plezier vanavond! @libra: sterkte n beterschap meid! @patrieske: ach ja, het was vooral heftig omdat hij er wakker van werd, ik hoorde die geluidjes al voordat ik sliep dus ik schrok er niet zo erg van. Aangezien ze wl wat klinkt als een astmapatiëntje en het ook bij mij in de familie voorkomt kán het zo zijn dat ze het wel heeft... eerst maar es afwachten hoe ze het verder gaat doen. @ontmoetingen: leuk om te lezen zeg! @kindjes: wauw wat een mooi-tjes allemaal....januari 09 is een topmaand wat mooie kindjes betreft! Ga ik nu gauw mn meiske voeden want die heeft om 4 uur voor het laatst gehad...bijzonder, ze laat steeds vaker 4 uur tussen de voedingen...ben trots!
Het ging allemaal zo snel juist. Ik heb er bijna geen moment bij stil gestaan totdat ik zwanger was en ik pas echt de tijd had om terug te kijken. Gelukkig helemaal gezond en idd een prachtig kereltje op deze wereld gezet!
@ Yvette: Ik was naar zwemluiers aan het kijken maar zag dat ze vanaf 7 kg zijn. Serenity is nog niet zo zwaar dus waarschijnlijk passen ze niet. Hoe doe jij dat met Valentijn? @ Kwijlen: Volgens mijn zusje komt het kwijlen ook doordat ze veel met de tong spelen. Ik lees dat alle kindjes kwijlen en op hun handjes gaan sabbelen. Ook steken ze alles wat los en vast zit in hun mond. Ik heb gelezen dat ze dat doen om dingen te kunnen proeven. En zo een link leggen met wat het kan zijn. @ MerleQ: Wow wat een vragen haha. Daar zijn ze voor toch? Bij Serenity is de uitslag ook aan het verspreiden. Haar hele lichaampje zit onder. Soms wordt het even minder en dan keert het weer terug. Ze heeft er verder geen last van. Oefenen met het hoofdje, hoe moet je dat oefenen dan? Gewoon op de buik leggen? @ fruithapjes: Hier geef ik ook voorlopig nog geen bijvoeding. Ik ben veelste bang dat haar darmpjes het niet goed vinden en ze weer pijn krijgt. En daarnaast worden ze al zo snel groot.
Vandaag naar het uitzendbureau's geweest. Heb me daar ingeschreven en ze hebben gelijk 2 vacatures gevonden die goed bij mij passen. Vond ze ook wel interresant, dus wordt ik voorgesteld bij de 2 bedrijven. Spannend weer. Ik ben erachter dat ik bij Serenity niet moet afwijken van haar dagelijkse routine. Het is altijd rond 6 uur eten, douche/bad en daarna slapen. of douche/bad, eten en daarna slapen. Hangt er net vanaf hoelaat ze komt voor het fles. Nou kwam ze gisteren op 2 flessen 1 uur eerder, dus kwam ik niet meer uit rond 6 uur. Ze had om 4 uur haar fles gehad en om 6 uur in bad. En daarna naar bed. Ze bleef huilen en wilde niet slapen. Dus heb ik haar maar een klein flesje gegeven van 100cc ipv 160cc en weer op bed gelegd. Ze viel gelijk in slaap en heb haar rond 11 uur weer de laatste voeding gegeven.
Nou okay dan...Mila bleef slapen en heb haar dus nog maar niet gevoed, ga ik haar rond half 10/10 uur wel wakker maken, dan in bed voeden en dan lekker slapen... Mag ik nog ff zeuren over mijn hubbie? Hij heeft nu een mogelijkheid gekregen voor een baan hier wat dichter in de buurt... zou betekenen dat hij minder vroeg zn bed uit hoeft en eerder (ook maar ietsje maar toch..) thuis kan zijn en dus ook dat hij niet zo vroeg zn bed in hoeft....Nou heeft ie nee gezegt omdat het werk niet zo leuk is als wat ie nu doet...Was even goed pissig zeg! Wat is nu belangrijker dan? Echt superleuk werk en je gezin maar 4 uur per dag meemaken en dan ook nog eens compleet aan de latten zijn óf wat minder leuk werk (maar niet heel erg afwijkend van wattie nu doet) en dichter bij ons zijn en sneller thuis en meer van je gezin kunnen genieten...Heb er maar niet teveel meer over gezegt aangezien we ook aan tafel zaten en ik wil er geen ruzie of woorden over hebben waar onze meiden bij zijn en daarna is het er nog niet van gekomen (hij ligt nu al op bed...) om erover te praten....komt ws ook pas dit weekend want dna is hij misschien iets beter te pas... Baal wel even nu hoor! Doe ik mn best om er iets van te maken, want het valt me best zwaar maar ik probeer er positief in te staan zodat ik de stabiele factor ben in ons leven op dit moment (hij is dat nu absoluut niet) vooral voor de meiden, alleen ik trek dit niet erg lang, nu zei hij aan tafel dat hij tot minstends de bouwvak hier wel blijft.... Dat word me echt teveel hoor.... Ik kan het wel even aan om de kar te trekken hier en het hem zo makkelijk mogelijk te maken maar wil hem ook weer gewoon in het gezin hebben.... mehn.... Sorry voor mn geblaat ik kap er nu weer mee hoor, verder issie ook best lief en heb ik veel aan hem (ook als hij moe is en zich rot voelt doet ie toch zonder mopperen de meiden in bed e.d.) dus dat moet er nog even bij gezegt wordne... Ga ik nu de comp afsluiten en lekker met een boek op de bank (of in bed..ligt even aan Mila) Morgenochtend kraambezoek, weet niet of ik voor die tijd nog hier te vinden ben....jullie zien me vanzelf wel weer verschijnen.. @Derona: hoe is het gegaan vanavond? Ben benieuwd! Ik pb je echt nog hoor! Maar dat komt, nu even geen puf meer...hopelijk bergijp je dat...
Derona: Hoe is het nu bij jullie thuis? Liz: Super dat ze zo goed slaapt! MikMak: En , hoe was het bij de osteopaat? Wat leuk! Jullie zijn net zo lang samen als wij! MerleQ: Tobe doet het goed met zijn gewicht! Jeetje, wat erg zeg, dat het toch eczeem is Hmmm, veel info gekregen vandaag dus, fijn dat je het even deelt, daar hebben wij ook weer wat aan Wat een leuke foto weer! Oh wat leuk, hoe jullie elkaar hebben ontmoet! En hoe tegen de regels in een docent en student Tacha: Wow, inderdaad een dikkerdje, maar wel een lekker poppetje! Nettie: Dan ben jij ook jong getrouwd zeg! Wel leuk vind ik dat altijd Ik heb mijn broer trouwens maar gewoon een kaartje gegeven, heb het Valentijn in zijn handen geduwd Het is heel dubbel, als je man werk doet wat hij niet leuk vindt, dan wordt hij daar ook chagrijnig van, dus dan heb je daar ook niets aan. Van de andere kant, als hij wat eerder thuis is, hebben jullie ook nog wat aan je man/papa moeilijk hoor! Lotus: Ik heb Valentijn nog bij ons op de kamer hoor! Mamalijntje: Wat een verhaal! Maar wel heel mooi dat jullie Jamie nu toch hebben Patrieske: Eigenlijk doe ik ook wel alles goed, moet alleen minder vezelrijk gaan eten (normaal is het altijd andersom ) Wow, al 16 jaar samen?! Dus vanaf dat je 16 was al? Dat is echt mega lang! Wauw Jessica: Goh, je eerste liefde, dat hoor je ook niet vaak, wat leuk! Hier passen de luiers ook niet, maar ik trek die veel te grote luiers gewoon aan Hij was 5 kilo of zo toen ik met zwemmen begon, dus hij zwom in de luier, haha! Wat een prachtig meiske! Mooi hoor Leeftijd: Mijn man en ik schelen 7 jaar
Best wel wat aardige leeftijdsverschillen hier! @ jessica: we moeten bijv. als hij op zijn buikje ligt hem aan de andere kant stimuleren door tegen hem te praten en speeltjes voor zijn zicht houden. Verder hem af en toe zittend houden zodat hij zijn hoofdje omhoog moet houden en ook bijv. hem vanuit liggend aan zijn armpjes omhoog trekken. Wat oefeningetjes dus zodat de spieren sterker worden. Maar vooral heel veel op zijn buik leggen. Dat gaat dan ook weer direct zijn afplatting tegen omdat als hij zijn hoofd omhoog houdt als ie op zijn buik ligt, zijn hoofdje minder druk heeft.
@ontmoeting Was wezen eten met mijn beste vriendin en haar vriend..toevallig kwamen we ook een ( hele goede) vriend van haar vriend tegen.. Hij kwam er bij zitten en we hebben die dag gezellig gegeten & gekletst.. Uiteindelijk zijn mijn vriendin en haar vriend gaan verloven..zo hebben we elkaar op de verloving nog gezien en daarna gemaild en gebeld.. Van het een kwam het ander en begonnen we elkaar vaker te zien..Eerste date was januari 2004..(8 januari om precies te zijn, had stiekem ook gehoopt dat ik die dag zou bevallen, maar was 5 daagjes eerder ) September 2005 zijn we getrouwd..En na 3 jaartjes hebben we Arda gekregen Wat wel erg jammer is dat onze vrienden uit elkaar zijn..Dankzij die twee hadden we elkaar leren kennen.. Wij schelen 3 jaartjes.. @bijvoeding Begin er ook pas na 6 maanden mee i.v.m borstvoeding.. @Jessica Wat een prachtige foto! @MerleQ Tobe is een knap mannetje hoor! @Journey Laat je horen hoe het vrijdag zal gaan bij de V&D.. Veel succes en plezier in ieder geval!
Elam: Inderdaad jammer dat jullie vrienden uit elkaar zijn zeg... zijn zij uiteindelijk wel nog getrouwd of is dat niet meer doorgegaan toen?
Nee, helaas niet doorgegaan.. Wel heel triest..Alles was geregeld..Tot aan de trouwlocatie..Maar hij heeft het plots zonder goede reden uitgemaakt.. Ze zijn nu wel allebei getrouwd met een ander en ieder ook heel gelukkig.. Was wel erg moeilijk voor ze om elkaar terug te zien op onze bruiloft..