@Gisteravond, Nou we moesten eerst even langs mijn pa heen want hij heeft het geld van de belasting van mij 756,00 voorgeschoten,daar zijn wij erg blij mee,dat betaald Roelof 1 Juni weer terug van de vakantiebonnen,Dus weer 1 zorgje minder,Délano had daarvoor al gegeteten,dus eenmaal thuis heeft Roelof Délano naar bed gebracht en ik de kip gemarineerd,en hebben de gourmett grillpan hihi op tafel gezet,ik heb gezegd hoe ik mij voel.dat ik het niet leuk vind om zo behandeld te worden,hij zegt dat het komt door alle geld zorgen nu,ja ik weet van hem daar raakt hij super gestrest van,ik zeg ook tegen hem,zoals dat ik de kabels nog niet had aangesloten,ik zeg als jij nu tegen mij had gezegd,hey meis heb jij de kabels al aangesloten,en ik heb nee gezegd,omdat ik te druk was dan had je ook kunnen zeggen,ok maakt niet uit dan kijk ik ernu wel even naar.maar niet gelijks boos worden,want dan krijg jij ook een boze reactie van mij terug,du snu hebben wij afgesproken dat als er wat is dat wij rustig dingen zeggen en vertellen, ik heb wel tegen hem gezegd als ik nog 1 keer hoor lui wijf of wat anders,dat oude koeien gedrag,dan ga ik echt bij je weg, dus tja,we gaan zien hoe het allemaal gaat verlopen, iedergeval bedankt voor jullie lieve woorden,
@Iloveandres pff heftig allemaal zeg,ik hoop dat de medicijnen snel aan slaan, ja en idd,dan roken ze wel buien maja zodra ze binnen komen en dan praat ik gelijk over mijn man,dan ruik je die viese lucht nog steeds,Roelof mag van mij ook nooit als hij gerookt heeft daarna Sylvano een kus geven,dat vind ik zo vies, En ik wil gaan verbieden of klinkt dat raar,dat hij niet meer in de auto rookt,want die luvht blijft toch een tijd hangen,of niet?
Heyhey, @ Mamalijntje: was inderdaad geschrokken, maar RS-virus is uitgesloten. Het lijkt op astma (ook omdat hij nog wat eczeem heeft en het in de familie zit), maar ze mogen het nog geen astma noemen, omdat hij nog te klein is... Dat is inderdaad een rotnacht. Hoop dat je komende nacht een betere nacht hebt. @ Derona: hoe is het nu met jou? Ow ik lees het al. Ik hoop at het werkt meid, dat hij nu inziet dat je het echt meent. Dikke knuffel meid. Misschien kom ik volgende week ffies langs, goed?
@ derona: wat goed dat je het gedaan en gezegd hebt! Zal vast wel moeilijk zijn geweest. Ik hoop voor je dat ie zijn best gaat doen om zijn gedrag te veranderen. @ iloveandres: pfff dat is schrikken zeg! Ik kan me voorstellen dat je het eng vond om de nacht in te gaan. Hopelijk gaat het snel beter... En stoppen met roken zal inderdaad wel moeilijk zijn, maar het is voor een heel goed doel. Dit is juist een goede gelegenheid om met een goede motivatie er vanaf te komen. @ nettie: dat is precies de reden waarom ik Amsterdam nog niet uit wil (naast dat het een boeiende stad is); we wonen nu 10 minuten fietsen bij de universiteit vandaan, dus mijn man kan laat weg en is vroeg thuis! Als we niet in Amsterdam zouden wonen, zouden we er minstens een uur over doen... Mijn moeder had dit soort discussies ook altijd met mijn vader. Hopelijk begrijpt ie jouw bezwaren en komt het snel goed... Hm heeft 1 van jullie kleintjes ook wel eens dat hij of zij moet gillen na een voeding als je hem of haar rechtop houdt? Dat doet Tobe dus onwijs vaak de laatste 2 weken... Dan hou je hem omhoog voor het boeren, gaat ie gillen. Als je hem terug legt blijft ie heeeeeel onrustig en pas met een speen kalmeert ie een beetje... Ik snap er niets van.
Hier een mooie link voor de meiden,waarbij de hormonen nog op hol zijn geslagen om zwanger te worden weer hahahaha, *Voor eigen risico* niet dat jullie hormonen nog verder van slag raken hahahahaha nee grapje http://www.ehd.org/movies.php
@derona, dus jullie hebben goed gepraat... ik ben wel benieuwd of het gaat helpen.... en dat ie je met meer respecr gaat behandelen... maar 3weet je het is wat hoor om met 2 kleine kinderen weg te gaan... dus zou ook pas gaan als alles is geprobeerd.... sterkte en een dikke knuf
Zo klaar met douchen. @ Merleq: ja ben het met je eens hoor, maar Andres weet dat ik graag wil dat hij stopt, dus denk dat hij me niet gaat geloven... Maar zeg het hem wel vanavond... @ Derona: weet ik lieverd. Zo ik ga me maar eens even aankleden, naar beneden, ontbijten en dan Joshua uit bed halen...
@merle, is gewoon krampjes hoor denk ik.... en dat spugen, tja kan, als hij wel drinkt maar eigenlijk de melk van de voeding ervoor nog niet helemaal heeft verteerd.. hier spuugt linette nog dagelijks, maar maak me er geen zorgen om... beebje eten nu gewoon altijd wat meer dan dat ze eigenlijk op kunnen... en dan krijg je geregeld ook gegil van het vol zijn, krampjes ofzo.... gewoon wat moeite met boeren of scheetjes.. kan allemaal...
Jessica wat leuk dat ze 2 vacatures hebben Nettie idd wel raar van je man ik zou die kans geklijk aangrijpen Kissie ik denk dat het per kindje verschilt Tess maakt nu nachten van 9 a 10 uur nog nette kort om die laatste fles over te slaan ilove andres arme joshua sterkte..... Derona goed zo hoor en voor je zelf opkomen We moeten nu opschieten voor de fotosessie bij de v&d kom straks weer
@ilovea: meid wat een narigheid, vermoeiend ook zo lang in het zh en dan zo onzeker enz omdat je niet weet wat er met je mannetje is.... Hoop echt dat ie snel opknapt, succes ermee! Knuffie voor joshua! @derona: volgens mij heeft het nu niet echt zin meer om te reageren he? Je hebt het al zo goed als opgelost! Goed gedaan zeg! Blijf hier duimen en hopen voor jullie dat het nu goed blijft gaan! Over mezelf: Ik weet idd dat het ook heel wat waard is dat hubbie iets doet wat ie leuk vind. Maar dit wijkt dus maar amper af van wat hij nu doet... Tenminste zo kijk ik ertegenaan, ik weet niet hoeveel verschil er feitelijk in zit... Hubbie is loodgieter maar eigenlijk tegenwoordig manusje van alles. Hij werkt nu op een project waar hij de zinken goten vervangt, die andere klus zou iets in de instalatietechniek zijn, en nou weet ik dat het niet zijn eerste keus is maar aan de andere kant, hij heeft de laatste drie jaar al veel gedaan waar hij geen opleiding voor heeft gedaan en hij heeft "nooit" geklaagd (tuurlijk klaagde hij wel es over een klusje maar over het algemeen niet) Ik ga vanavond maar eens tijd maken om met m te praten wil wel even duidelijk maken dat ik het niet echt leuk vind dat hij het zonder mij beslist heeft. Hij heeft gewoon al afgezegt dus de kans is verkeken... Als ie nou eerst even met mij had overlegt dan hadden we beiden voordelen en nadelen kunnen opnoemen en het naast elkaar neerleggen en dán pas ene keus maken.....Maar daar gaan we het dus wel even over hebben met z'n tweetjes...Vanavond gaan we toch niet al te vroeg naar bed en vroeger gebeurde het vaak dat we in de schuur bleven hangen als we een sigaretje rookten, dan zaten we daar gewoon uren te kletsen over van alles en nog wat, dan haalden we een wijntje of biertje erbij en dat was echt fijn...nu hopen dat de meiden lekker slapen vanavond en dan hebben wij ook weer eens echt tijd voor elkaar...wie weet wel weer ouderwets in de schuur...haha Bedankt iig voor jullie lieve reacties! Is erg fijn als je hier even je ei kwijt kan... Ga ik nu nog even verder krijg straks bezoek dus wil wel even de boel netjes hebben e.d.
Goeiemorgen! Hier een beroerde nacht gehad, maar dat is niet zo erg, dat hebben wij haast nooit! Valentijn wilde op zijn buikje liggen gisteren, dus dat heb ik gedaan, alleen werd ie om 4 uur wakker en dacht volgens mij dat hij wel uitgeslapen was Ik hem op zijn rug gelegd, maar dat pikte hij niet, nee, want hij wilde opstaan Toen maar in de rolletjes op zijn zij gelegd en toen moest ik tot vanmorgen mijn hand op zijn hoofdje houden, anders begon hij te huilen pffff, maar goed, hij ligt nu weer hartstikke vrolijk te zijn en ik hou vreselijk veel van mijn mannetje, ben zo ontzettend verliefd op hem! *zwijmel de zwijmel* Kissie: Ik denk ook dat ieder kind verschillend is, dus als het bij jou werkt om die laatste fles niet meer te geven, zou ik dat ook gewoon eerder inlassen hoor! Ik heb zelf het idee dat Valentijn hem ook niet meer nodig heeft, dus ik ga dat binnenkort ook uitproberen hoor! Patricia: Jeetje, wat schrikken zeg! Vreselijk, astma bij die kleintjes (ik weet wel dat ze dat nog niet zo mogen noemen bij kinderen onder de 5 jaar, maar het komt toch op hetzelfde neer). Die ventolin ken ik nog wel van mijn petekindje. Als Joshua straks doorheeft dat hij er beter door kan ademen, gaat hij het gemakkelijker toelaten, dus dat is alweer een pluspuntje. Ongelooflijk, wat zul jij geschrokken zijn toen ze je doorstuurden! Ik hoop dat hij er snel beter aan toe is. En je man? Laat hem gewoon direct stoppen met roken, beter voor zijn gezondheid en voor de portemonnee Oh heerlijk dat jij al over kunt op 4 voedingen! Libra: Typisch gevalletje van opposites attract Leuk hoor! Patrieske: Jullie hebben al zoveel overwonnen, dit overwinnen jullie ook wel weer hoor! Positief blijven denken, al is dat soms heel, heel erg moeilijk! MikMak: Die osteopaat, waar zit die ergens waar jij met Linette naar toe gaat? Er zitten zoveel kwakzalvers tussen en misschien wil ik dit ook nog wel extra proberen Wat een prachtige foto! Derona: Hoe is het bij jou gegaan gisteren? Oh, ik lees het al! Ik hoop dat het nu echt goed gaat tussen jullie Roken in de auto is super super slecht! Dat mag echt niet als je kindje ergens last van heeft hoor! Mijn vader rookte vroeger ook in de auto, maar mag dat niet meer en sindsdien hebben wij ook nergens meer last van! MerleQ: Yep, Valentijn wordt ook zo driftig als hij moet boeren! Dat doet hij eigenlijk altijd al hoor, ik geef hem nu de speen als hij moet boeren, dat helpt enorm! Nettie: Ik hoop dat je goed kunt praten vanavond!
@Yvette hij rookt niet waar de kids bij zijn he,maar vind wel dat hij niet moet roken in de auto ook al zitten ze erniet in,ik snap ook niet dta ik dat toelaat ben soms echt te makkelijk,maar ga het v anavond wel ff zeggen
@ astma: mijn zusje had dat als kind ook en die is er gelukkig overheen gegroeid Ze had bijv. ook dat als ze overstuur raakte, ze te weinig lucht kreeg (door de astma?) en daardoor flauwviel. @ yvette: haha handig is dat als ze op zo'n tijdstip denken dat de volgende dag is begonnen Oh oke, "fijn" om te horen dan andere baby's dat ook hebben. Dan weet ik in ieder geval dat het iets "normaals" is Tobe maakte net opeens nieuwe geluiden en hij verslikte zich er gewoon in haha. Ik dacht ook echt 'huh, wat is dat?!'. Hij lachte ook opeens als een paard haha. En mijn man heeft goed nieuws gekregen vandaag; zijn subsidieaanvraag voor een AiO plek a 200.000 euro is goed gekeurd! Fantastisch! Dat kan ie gebruiken voor de vidi aanvraag a 500.000 euro Het is maar een hele kleine groep die dat krijgt aangezien het nogal gewild is, en dat was zijn eerste poging dus het is echt super goed voor zijn carriere Alleen als je zoveel geld binnen weet te slepen (hij heeft nu in totaal 500.000 euro gekregen), maak je kans om hoogleraar/professor te worden Helaas gaat het niet naar onze bankrekening haha
MerleQ: GEFELICITEERD met de behaalde resultaten van je man! Wauw Ja, leuk is dat he? Als ze van die nieuwe geluiden leren Valentijn ligt nu voor het eerst in zijn ledikant... Hij moppert een eind raak, maar is (nog) niet aan het huilen....
eigenlijk beter hoor... familielid van me is (echt waar) nog geen 14 dagen getrouwd geweest! ze wilde al helemaal niet meer, maar had (denk ik) t gevoel dat ze wel moest omdat alles geregeld was.... ze bleek trouwens een ander te hebben..... tja dan is t helemaal stom dat je toch het huwelijksbootje, genaamd titanic opstapt
Elam: Nee die bon heb ik nog niet gebruikt, maar ga ik wel doen.. er zal vast een keer leuke foto's tussen zitten die je wel wil hebben extra! En anders heb je toch een mooie gratis foto.. Enne, ik heb gehoord dat ie ook in de doos van Prenatal moet zitten.. Dus dubbel op Foto's: Wij hebben een paar jaar terug een keer zo'n actie gedaan bij een fotograaf.. De eerste foto was 5 euro en dan kon je de hele collectie ook nog kopen.. Dat waren wij niet van plan en dan kregen we die ene foto mee voor 5 euro.. maar ik heb nu allemaal foto's van mijn nichtje, en ze zijn prachtig! Oke, het kost wat, maar dan heb je ook wat Patrieske: Ze moet maar leren dat ze er in moet.. Hihi Tacha: Zo die nona doet het goed Fijn hoor! Maar Nona is ook een flinke meid! Derona: Aaaah wat erg meid! Ik heb de tranen in m'n ogen staan.. Pfff, wat je ook doet, wat je hart zegt is goed! KNUFF.. Jeetje, hij is echt maf in zijn hoofd.. Zal wel denken, ik niets jij ook niets.. Laat je niet gek maken hoor.. Ontmoeting: Wij kenden elkaar al een hele tijd.. Alleen was ik al bezet.. Whaahaha! Ik hoorde dat hij tegen zijn moeder had gezegt dat hij hem een 'sukkel' vond, en dat was niets voor mij en in april alweer 3 jaar gelden.. Pfff, wat gaat de tijd toch snel.. Dan is het ook alweer een jaar gelden dat ik zwanger werd.. Pff..
Hoe moet ik dat hebben dan? Ze wil vaak nog maar 4 flessen op een dag.. Moet ik de 5e dan naar binnen gieten ofzo? Pff, ze kunnen daar wel meer zeggen, maar ik dwing haar niet om de fles leeg te eten.. Of de 5e fles ook naar binnen te werken..
hij SLAAPT! Al is het maar voor 2 minuten, dat maakt me niet uit, het begin is er Ik ga nu snel even dweilen!