Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Yvette: hoe lang heeft ie het volgehouden in zijn ledikantje? Ach ja, alle kleine beetjes helpen, misschien dat ie het de volgende keer weer wat leuker vindt ;)
    Anders hem er in leggen als ie op je armen in slaap is gevallen? Of heb je dat al eens gedaan?

Goh die van mij is woedende kreten aan het slaken. Hij heeft volgens mij geen zin meer om te slapen haha.

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

joyce/allemaal

denken jullie ook zo terug aan vorig jaar.....?

morgen 1 jaar geleden... testte ik positief van de miskraam.... (anders was ik 5 december uitgerekend en had ik hier niet gezeten :))

en 28 april van mn meisje......(1 mei van mn zoontje)

zou t helemaal niet erg vinden om in april weer zwanger te raken....:) (bedoel iet dit jaar)
    weer een januarikindje........

al wil ik dat heel graag zit ik toch weer te denken... zou ik het wel kunnen 3 kindjes.... maarja dat dacht ik met 1 en met 2 ook hihi

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ze zei ook niet dat het MOET. En als jouw kleintje al op de 4 zit, is dat toch prima? Wij moeten Tobe wakker maken voor de 5e, maar hij drinkt hem wel leeg. Dus ze zei dat we hem dan beter gewoon wakker konden maken tot de 6 maanden. Als ze hem niet op drinken, ja dan gaat ie niet op. Ze zei ook dat er ook kinderen waren die al eerder met de 5e op hielden.

Sorry, maar als je alles zo interpreteert kun je altijd wel wat te zeuren hebben op het CB. Ze gaf gewoon een goed bedoeld advies.

4. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Dat is per kind natuurlijk ook verschillend hoor! Als Valentijn zo doorgaat, dan krijgt hij die laatste voeding binnenkort ook niet meer...

5. ramona0309

pfff en dan heb ik een dochter die overdag nog om de 3 uur eet.... en soms nog meer....

ze gebruikt me als fopspeen... troost.. inslapen.. etc etc deed haar broer ook trouwens... en die is om de 3 uur blijven eten...

heeft om 8 uur gegeten en hangt nu alweer aan mn borst te doezelen... in bedje schreeuwde ze alles bij elkaar

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Journey: dankjewel meid. Het is een heel gevecht dus dat sterkte wensen kan ik wel gebruiken.

@ Nettie: ja dat was echt niet leuk hoor. Je bent inderdaad heel onzeker, omdat je niet weet wat er is... Was dan ook echt heel erg opgelucht dat ik Joshua weer mee mocht nemen.
    Meid, ik hoop dat jullie eruit komen met z'n tweetjes. Hele dikke knuffel meid.

Het komt inderdaad op hetzelfde neer. Nu hoorde ik vanmorgen dat Andres vroeger als baby bronchitis heeft gehad.
    Ik hoop dat Joshua dat snel doorheeft dan, dan hij beter kan ademen door dat ding. Ik schrok ook, maar denk dat ik onbewust al heel goed wist dat het niet pluis was, want had voor de zekerheid al voeding meegenomen...
    Ik heb tegen Andres al gezegd dat hij moet stoppen van de kinderarts, als Joshua zo benauwd blijft en ook uitgelegd waarom en hij reageerde heel goed eigenlijk. Hij zei wel dat het dan een hele zware tijd gaat worden....
    Ja vind ik ook hoor. Joshua krijgt nu om 6.30/7.00 uur, 12.30/13.00 uur, 18.30/19.00 uur en tussen de 23.30/00.00 uur. Daar doet hij het heel erg goed op.
    Bij het CB zeiden ze namelijk dat het dan beter zo kon, zodat hij genoeg binnenkrijgt ipv dat hij minder krijgt en de voeding van 20.30 uur niet wil...

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    MerleQ: met Tobe gaat het dus ook hartstikke goed :) Heerlijk!

Tijd maken: We zitten elke dag bij elkaar op de lip.. Geloof dat het hier vanaf volgende week wat rustig aan gaat.. Hij kan het zelf ook niet allemaal meer volhouden.. En ben ik blij, kan hij me mooi helpen met de kleine meid! En aandacht kom ik van hem niet te kort.. Hij heeft gister avond niet gewerkt, hij wilde niet.. En we zijn heerlijk ergens een broodje gaan eten, en winkelen :)

Jessica: Wat lief :D

Dit was het voor vandaag
    Prettig weeknd!

8. ramona0309

Iloveandres
    Ik ga ff terug zoeken hoor... volgens mij heb ik met de kleine aan mn borst wat overgeslagen.....

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona pff nu alweer zwanger zijn,laat je lichaam zich eerst maar ff ontzwangere,

als wij hier voor een derde gaan,dan wil dat als alles kan en meezit als Sylvano 9 maanden is

10. ramona0309

mutsie.. had erbij zet.. NIET dit jaar....
    denk dat mn bekken dat niet zo leuk vind....

en eerst de overtollige kilo's eraf....
    ik val nog steeds wat af... al gaat het niet meer zo hard....

ik zit iig weer onder de 70.... (69,5) moet dus nog 10 kilo!

Loop hier nog steeds in mn positiebroeken... zolang ik blijf afvallen ga ik geen andere broeken kopen... want die zitten dan daarna weer veel te los....
    och en t valt niet eens op dat het positiebroeken zijn....

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Merleq: nou ik hoop dat niet mee te maken met Joshua hoor, dat hij flauwvalt. Zou helemaal in paniek raken denk ik...
    Wat super dat het is goedgekeurd voor je man zeg.

@ Yvette: Joshua had dat ook in het ledikantje. Wel volhouden hoor.

@ Joyce: groot gelijk hoor, als ze niet wil, dan wil ze niet. Dan heeft ze gewoon genoeg aan 4 flessen.

@ Ramona: hoezo wat overgeslagen?

@ zwanger worden: nou hier voorlopig nog niet hoor. Eerst even lekker genieten van mijn kleine vent en de auto afbetalen en dan komt er pas een kleintje weer, als ik weer zwanger zou mogen raken. Dus dat duurt nog wel een jaartje of 3 voor we weer gaan proberen...

12. ramona0309

iloveandres
    Tjeetje dat is wat zeg....
    lijkt me inderdaad een heel gevecht... ik vind het al een gevecht om het neusje door te spoelen... laat staan dat...

MIjn vriend rookt ook buiten... wist dat helemaal niet van die rook in de kleren...
    Wel knap als hij kan stoppen.... nouja... het is ons toch ook gelukt..?!

beterschap met je ventje...!
    hoop dat hij snel opknapt en gezond blijft... want uhhh dit bedoel ik niet rot... maar hij is wel een beetje een "zorgenkindje"...
    ik bedoel.. dat hij zo licht was/is... en in het begin al gelijk terug naar het ziekenhuis... etc.. etc...

Niet leuk voor jullie..... want als je kind pijn/last heeft voel je het zelf ook.... en je zou het liever zelf hebben...

dikke knuffel,
    Ramona

13. ramona0309

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owh heeft blondje dan weer verkeerd gelezen sollie :oops:

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @Yvette. deze zit in Maastricht.. moet je maar eens op de website kijken anders... Han Hameleers heet die praktijk... ik weet dat in brunssum ook een manuele geneeskundige praktijk zit, en geloof dat daar ook een ostheopaat tussen zit... ik ben daar toen geweest (bij de orthomanueel daar) die is ook goed.. maar www.hanhameleers.nl is waar ik nu ga...

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    heey iedereen hier een enorm aanhankelijke nona (zit te typen met 1 hand) en ze gaat krijsen wanneer ik ze alleen laat! DRAMA! Heb me nog niet kunnen douchen, en er moet hier nog zoveel gedaan worden zucht..
    ff bijlezen in hoeverre dat gaat ;)

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen, pfffff......nou een gedeelte kan ik niet meer bijlezen hoor, gaat me ff te snel......dus sorry daarvoor ;) ........ga nog even bijlezen van gisteren........woensdag naar een vriendin geweest, en gisteren naar mijn werk met de kleine, en naar de manueel therapeut en gisteravond de terug kom avond. Dinsdag en woensdagavond ook nog eens bezoek gehad en dat na een mega druk weekend..........en daarvoor was mijn moeder er (wat ook slopend is) dus ben lichtelijk kapot.

He maar ik ben back to earth.....ga ff bakkie zetten en ga reageren.

18. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @ilove andres: Jeetje meid wqt een heftige dag! Maar wel fijn dat er niets ernstig was. ik zou doodongerust zijn pff.. hopelijk gaat het beter met die babyinhaler meid! is het dan iets zoals astma?

19. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @mikmak: OOOOOOOOOOH zo lief onder de doucvhe!

20. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Iloveandres: lekker toch dat hij maar 4 flessen wil! Slaapt hij tussen de flessen door zo lang dan? Of heeft hij gewoon geen honger? Lars kan zo slecht wakker blijven. Is een uur na de fles alweer moe, maar hij slaapt natuurlijk nooit 5 uur achter elkaar haha.

Ik weet niet of ik nog wel een derde wil hoor. Ik wil het wel, ook wel een vierde. Maar ik vind baby's niet zo leuk :oops: haha kunnen jullie je natuurlijk niet voorstellen... Ik vind de leeftijd van Esmee super, kunnen ze lekker kletsen, lekker zelfstandig. Esmee is een hele moeilijke baby geweest, altijd huilen, altijd honger. Ik heb toen ook een zware postnatale depressie gehad, aan de pillen gezeten. Lars is heel makkelijk, maar alles van Esmee kwam na de bevalling naar boven, maar nu gaat het goed hoor.... Zou het wel fijn vinden als Lars wat ouder was haha, dan wordt je ook iets vrijer..

Deel Deze Pagina