Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @derona: Wauw super dat je hebt gepraat! Nu maar hopen dat ie echt heeft geluisterd!

@nettie: ik sluit me aan bij de dames hier als mijn man in die situatie zat zou hij hoop ik wel direct die kans grijpen..

@merleq: fijn voor je man meid! idd jammer dat het niet op jullie rekening gestort wordt haha zou wel ahndig zijn!

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Patricia....je vriendin was er toch ook bij meid die kan het dan ook bevestigen? Ik snap dat je bang de nacht in bent gegaan het is ook erg angstig als je kleintje zo ziek is meid. Ik las al in een ander berichtje dat hij nog erger is gaan piepen ik hoop dat het snel minder zal gaan worden veel beterschap met je kleine man. .,...Mijn berichtje staat er misschien raar zit hem te maken op mijn foon bij de logo x je

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai mikmak ....wat super om te lezen dat zo goed helpt meid,moet je zien met dat Poepen hoe dat goed is verbeterd. Fijn om te lezen dat het zo'n aanrader is,ik moet woensdag naar de ka en dan vraag ik of Jaimy ook mag. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan met de hik

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hm Tobe is helemaal niet in zijn hum vandaag... Onwijs last van krampen. Dat gillen dat ie na zijn voeding doet, dat deed ie net een half uur lang voor zijn voeding :( Zo zielig... Ik moest er zelf bijna van huilen... En nu ligt ie in zijn box en het ene moment gaat het wel en het andere moment wordt ie weer heel onrustig. Dan lacht ie weer, en dan trekt ie weer een pruillip... Hmmm...

5. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ patrieske: Ik moet eerst nog even mijn CV en referenties doorsturen naar het uitzendbureau. Dan kunnen ze voor mij aan het werk.

@ iloveandres: Idd gaat de veiligheid van je kleintje voor alles. Toch bllijft het moeilijk. Sterkte ermee.
    Het kindje van mijn zusje piept ook zo. Ze is bij de HA geweest en heeft ook een puffertje mee gekregen met zo'n toeter. Yaleesa doet het er heel goed op, alleen huilen als ze dat ding op haar neus krijgt. :rolleyes:
    Nu is het afwachten of het over gaat en geen astma of bronchitis is.

6. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    dit ken ik.. ik had op 4 april de postief test van de miskraam.. en kreeg 13 dagen later miskraam :( maar ik teste wel weer op 16 mei positief voor Mascha :D

7. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik teste 18 mei positief. Heb alles bewaard en op foto.

8. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    poeh hahaha ja die positieve test was voor mij 21 of 22 mei :D dag na dat we terug kwamen van huwelijksreis !
    sjonge wat een tijd was dat zeg !

( had medicijnen geslikt om de ongi uit te stellen zodat ik niet ongi was op me trouwdag + antiboitica om de verkoudheid weg te krijgen dat ik niet met een rode neus aan het altaar zou staan )

kan je na gaan hoe geschrokken ik was dat ik zwanger was ! gelukkig dat alles goed bleek met de beeb en de HA zij dat het nog geen kwaad kon maar mehn kneep ik hem zeg .

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meid,

ik heb alleen op school gerookt, voor wel een maand. Maar voor ik zwanger werd niet. HIHIHIHI.
    Maar inderdaad als hij echt wil, kan hij wel stoppen.

ja ik had ook steeds een gevecht hoor, met de neusspray, maar heb er nu wat op gevonden, dus dat komt wel goed. HIHIHIHI.

Je hebt gelijk hoor. Hij is ook een beetje een zorgenkindje. Vind het niet leuk, maargoed, het is nu eenmaal zo. Ik heb dinsdag ook een afspraak bij de gyn, omdat ik graag wil weten wat het dysmatuur zijn precies inhoud en wat ik eventueel nog meer kan verwachten en wil ook gelijk aangeven dat ik bij de volgende (over aantal jaar) onder controle wil blijven van de gynaecoloog, zodat het optijd opgemerkt kan worden en niet meer pas als ik de kleine niet meer voel.

Ik zou het ook echt met alle liefde over willen nemen van Joshua. Helaas gaat dit niet en kan ik er alleen maar het beste van maken... en hopen dat hij een beetje opknapt...

En ze zeggen natuurlijk ook nog eens dat je alleen maar krijgt wat je aankunt... nou dan kunnen wij saampjes heel wat aan. :) :D :rolleyes:

10. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    Hier een erg onrustige naht gehad :(
    Had gisteravond rond een uur of 6 Arda in bad gedaan..Hij sliep daarna als een blok..heb hem om 22.00 uur toch nog even aangelegd, daarna sliep hij alweer..

Werd wakker om half 1, half 2, half 3..Uiteindelijk eruit gehaald om kwart voor 3 en bv gegeven..
    Daarna werd hij weer om 10 voor 5 wakker en werd weer drifitig aan de borst..hij kon maar niet rustig drinken..
    Uiteindelijk heeft manlief een flesje klaar gemaakt..
    weet niet wat dit is hoor, wil helemaal niet stoppen met borstvoeding, maar het gaat zo moeizaam de laatste daagjes..
    daarna heeft hij wel lekker tot 9 uur geslapen, kon mama ook een beetje doorslapen..

vanochtend snel naar de Hema gegaan..Wat gaan die zoogcompressen snel zeg..heb weer 4 pakken gehaald..

@MerleQ
    Arda heeft het ook de laatste tijd..Wordt erg onrustig als hij moet boeren..
    Wat ik nu ook doe is inderdaad de speen geven en dan in houding van borstvoeding houden..Zo laat hij snel een paar boertjes achter elkaar..

@Mikmak
    Leuk hoor zo onder de douche..

** Ben alweer 1 kilo kwijt..Zit nu op 59! nog 4 kilo te gaan :)
    Ik durf het nog niet..

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Tacha: ze mogen het nog geen astma noemen, omdat zijn longetjes nog niet volgroeid zijn, maar daar komt het wel op neer ja.

@ Kissie: Joshua slaapt bijna de hele tussenposen door. Heel soms is hij wel een paar uurtjes tussendoor wakker, of misschien 1 uurtje, maar dan houd het ook op...

@ Patrieske: het piepen valt nu wel mee, maar nu hoest hij heel erg veel. Soms echt tot kokhalsen toe... echt zielig. Ik zou het zo graag van hem over willen nemen...

@ Jessica: ja Joshua doet ook echt huilen en gillen als hij dat ding over zijn neus/mond krijgt, maar hoe harder ze huilen, hoe beter ze inhaleren, dus is alleen maar goed.
    Hier is het dus ook afwachten of het weggaat of niet.
    Mijn schoonmoeder zei vanmorgen dat Andres als baby bronchitis heeft gehad...

@ positieve test: ik testte op 18 mei voor het eerst positief. :D:D Komt alweer mooi dichtbij. 4 April had ik mijn HSG onderzoek en toen dus die positieve test. Nu ligt ons kleine wondertje in de box.

Ik ga zo zijn fles ff klaarmaken en daarna het adres opschrijven van waar ik in Groningen naartoe moet. Dan even naar m'n vriendin om die op te pikken, want zij rijdt gezellig mee. :D

12. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    Typfoutje:
    " Ik durf het nog niet.." moest onder tekst voor Mikmak staan..
    Durf namelijk nog niet onder de douche met Arda..

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Kissie meis ik begrijp dat wel hoor,ik geniet nu namelijk steeds meer van Sylvano ik vind elke fase echt super,maar idd dat ze kunnen praten etc dat wat zelfstandiger is ook heerlijk

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    waarom niet meis?

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik had gisteren Roelof zijn vader gemaild,omdat ik denk dat ROelof ADHD heeft netzoals zijn broertje,en vertel over hoe en wat,nu had hij mij gebeld maar ik was erniet,moest met Délano naar Logopediste,maar nu kreeg ik een mail terug over dat hij wel weet hoe Roelof ongeveer in mekaar zit en dat ik hem maar moest bellen,ben benieuwd wat hij te zeggen heeft

16. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Patricia: Juist, je eigen gevoel is gewoon altijd het beste!
    Wat goed dat Andres zo positief reageerde!

Ramona: Mazzelaar dat je nog steeds afvalt! Hier nog altijd op die rotte 68 kilo…. Moet er nog 6 voor mijn startgewicht en nog 9 wil ik weer op mijn eigen ideaal zitten…

MikMak: Dankje! Maastricht is niet zo heel ver rijden en jij hebt er goede ervaringen mee, dus ik wil best even de auto instappen daarvoor!

Tacha: Sterkte met Nona vandaag!

MerleQ: Jij ook sterkte met je arme mannetje…. toch geen voedselallergie dan? Als dat gillen na het eten komt? Omdat ze dat dachten ivm die eczeem?

Elam: Ik weet precies wat je bedoelt, hier gaat het van het begin af aan al zo moeilijk met de bv! Hij doet echt gestoord aan de borst… Ergens ben ik blij dat het bij mij niet nu pas begint, zoals bij jou, want het maakt het makkelijker vol te houden als je niet anders gewend bent..,. Heel erg veel sterkte en vooral zelf rustig blijven! De lactatiekundige zei tegen mij: laat hem zijn rare gang maar gaan, dat helpt. En het helpt inderdaad wel eens!

TESTEN: Ik testte 27 april positief van Valentijn! Ja, daar denk ik ook nog heel erg veel aan terug, jeetje wat was ik blij! Er gingen toen 1001 gedachten door mijn hoofd…. (we worden papa en mama… er zit een heus kindje in mijn buik *zwijmel*)

17. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Valentijn weegt trouwens 5900 gram en is 63 cm!

18. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Derona, ik ben ook benieuwd.....

Moet trouwens om 1 uur veertrekken, maar zit Valentijn nog te voeden, lekker handig plannen met zo'n kleine!

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik teste 24 Mei Positief,en mijn reactie was netzoals bij Délano huilen huilen en nog eens huilen van blijdschap :D maar ook wel bang,vanwege daarvoor een mk

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja helaas doe je daar niks aan he,maar kids gaan voor,weet niet wat je gaat doen maar hebben ze vast begrip voor

Deel Deze Pagina