Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai merel...........I

Ik heb het al gelezen van de ORS dat is erg belangrijk en het drinken niet over de 5 flessen verdelen maar kleine beetjes dat moest ik met noël doen en ook wat water tussendoor geven of wat thee voor het buikje rustiger te maken.
    Het enigste wat ik wel zeg kijk of ie geen rare plekjes krijgt,mocht je gekke bultjes gaan zien dan trek meteen aan de bel het hoort wel bij sufheid,ik let daar wel altijd op als ze erg hangerig en overgeven.
    veel beterschap vior jullie samen het heerst erg,noël was van de week ook zo ziek en jaimy had koorts maar dat was van de prikjes.

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Journey.......Ja jaimy heeft ze nu zo dun door die pepti dat het overal uitsijbelt als ik hem zie poepen dan leg ik hem meteen in zijn pamper op een doen,te gek voor woorden maar het hoort erbij zei de ha,maar ik vraag wel of dat overdreven dusn poepen zo lang mag hij doet dit nu 4 weken ik vind het wel te,maar goed het zal zo wel zijn.
    Heeft ze ook erg last van de krampjes dan als ze zo'n groene pamper heeft?

3. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Patrieske ja sommige agen heetf ze echt heel veel last van krampjes ze is dan ook ontroostbaar....

4. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    snik snik.......mijn zwangerschapsverlof zit er officieel op
    Kan wel huilen dat ik straks mijn meisje moet gaan missen

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0

aaahhh neee gadver dakkie zeg !
    kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet , sterkte meid !

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Journey........

Wat voor voeding heeft ze nu dan?
    Meid dat is ook niet leuk hoeveel ga je werken meid?

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @journey: bedoel je die rolletjes of die pizza...het was trouwens allebei ernstig lekker!
    Oh meid...geen verlof meer...suc6! knuf voor jou ook!

@positief testen: volgens mij was dat op 9 mei vorig jaar... was eigenlijk de bedoeling om dat het weekend te doen maar ik kon me niet inhouden en deed de test toen hubbie met Elise aan het douchen was, kwam met een posi.test in handen de douche inlopen... Wauw wat waren we blij! We waren al een jaar waarvan 3 maanden voor het hele echie, bezig. Weet dat dat niet echt vreselijk lang is maar voor ons was dat best even een tegenvaller nadat we van Elise na 1 maand stoppen met de pil al zwanger waren.... En nu is ons tweede mooie meisje al geboren en ligt ze heerlijk te slapen in haar eigen ledikantje!!! Ja voor het eerst vanavond!!! En het gaat wonderlijk wel behoorlijk goed, af en toe even naar boven voor een speentje maar nu is het al een tijdje stil

@vash: kijk je wel een klein beetje uit met nu een vooraad aan leggen? Als ze straks in de regeldagen komt dan word je voeding weer anders en kan het zijn dat ze niet voldoende heeft aan je vooraad-voeding....Ik wil je niet ongerust maken ofzo en het kan ook wel goed gaan maar zal er toch rekning mee houden als ik jou was...

@mamamakka: bah wat naar van je schoonmoeder...lijkt me echt lastig...doet mij wel even weer beseffen hoe ik mijn handjes mag dichtknijpen met mijn ouders en schoonouders...Klinkt misschien niet leuk voor jou maar dit soort verhalen maakt dat ik me er even bewust van ben.
    Over het jonge ouderschap: ik ben echt erg blij dat ik jong mamma ben geworden maar goed (en dat zei jij ook al) dat is voor iedereen anders natuurlijk. (moet wel ff kwijt dat ik dan blij ben dat je niet eerder zwanger bent geworden ik ben nl absoluut niet voor abortus....)

@merleq: beterschap met je mannetje!

@derona: je hebt een pb terug (als je dat nog niet gezien had)

@goofy: wauw wat een kanjer dat mannetje van je! Issie al verzegt? of heeft onze Mila nog een kans..... Die kleertjes...zo stoer!
    Meid wat rot dat jij je zo vervelend voelt zeg! Ik zou zeggen neem het er maar wel van hoor, ook al word het dan een bende... dat is dan maar ff zo, soms moet je even aan jezelf denken... ik weet natuurlijk niet hoe jou mannetje is maar misschien kan hij wat overnemen en begrijpt hij het als je even je rust neemt en de boel de boel laat?
    Zet 'm op meid, denk aan jezelf, beter dat je dat nu even doet en de boel laat, dan dat je straks nog dieper in de put zit, daar heb jij niets aan en je mannen al helemaal niet!Knuffie voor jou!

@tacha: kan je daar ook zo van genieten? Ik vind het altijd zo'n smeltmoment als ik man mannetje bezig zie met de meiden! Kan ik wel uren naar kijken en luisteren....zoals hij verstoppertje speelt met Elise en praat met Mila....echt heerlijk!

@jessica: als je iets weet meld je dat even? misschien kan ik er wat mee, als ik wat heb zal ik hetzelfde doen...succes met zoeken!
    Hihi moet wel lachen om je meisje hoor....gillen, een echt dametje dus...suc6 met haar....heb er 2 van...alhoewel Mila gilt nog niet maar Elise kan er wat van hoor....echt een kattekopje!

@mamalijntje: succes meid, knuf voor jou!

@patrieske: nee nog niet, komt vanavond nog, wou wel ff x-factor kijken...eerst de meiden in slaap hebben en dan met een wijntje straks even naar de schuur, heb er nu al zin in..

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ze krijgt Friso extra (ze is ook erg hongerig)

Ik ga 24 uur werken (ma, di, wo) volgende week hoef ik alleen maar woensdag :D

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Nettie ik bedoelde die rolletjes, ben een echte zoete kauw hihihi

Ene veel plezier he in de schuur, ik zit hier met me muself and I vriendlief is werken tot 23 uur en mijn meisje ligt lekekr op bed straks nog even een flesje ne dan slaapt ze hopelijk weer tot morgen.

10. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    weet niet of je het gelezen hebt tussen de reacties maar moet nog ff kwijt dat mn meisje nu rustig in haar eigen kamertje slaapt echt weet niet wat me overkomt...wat heerlijk zeg! Lekker in een slaapzakje en ze ging zo lekker liggen nadat ze eerst zich opdrukte om te kijken wat voor leuke beertjes er stonden (die had ze nog niet echt gezien, de beren in de box kent ze ondehand wel..haha) Ben benieuwd of ze vanacht ook daar wil slapen....gaan maar eens een poging wagen denk ik...voor mij misschien lastig voor mij met voedingen maar ze moet het toch eens gaan leren dus beter wat eerder dan...Kan er beter maar vroeg mee beginnen, voordat ze straks helemaal niet meer de wieg uit wil, dan heb je het zwaarder...

Verder gaat het lekker hier, pizza was heerlijk en geweldig leuk om te maken samen met Elise, die had trouwens de helft van de vulling al zowat weggesnoept voordat het überhaupt op de pizza lag, maar dat mocht de pret niet drukken (liever dat ze dat doet dan dat ze helemaal niet eet.. ze snoepte van paprika, ananas, kaas en ham enz. nou je kan slechter snoepen denk ik dan....)

Ga ik nu weer lekker x-factor kijken, en genieten van de rust!

tot later!

11. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @journey: hoop het ook voor je dat ze slaapt tot morgen... suc6 alvast voor woensdag...en met de voorbereiding daarop, geniet maar met volle teugen van de komende dagen!

12. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ja............. :cry: Gelukkig wordt het weer wel iets beter

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Nettie..........Nou dan heb je iets om naar uit te kijken meid...........Ik hoop dat jullie samen een heel goed gesprek hebben en dat het daarna erg gezellig word in de schuur meid ;)

Hao Journey........OKe omdat ze erg hongerig is,ik weet het dan niet of ze daar misschien krampen van heeft nog steeds,vraag het anders even na bij het CB ik moet wel zeggen dat wij nu die pepti hebben dat jaimy geen krampjes meer heeft erg zelden nog maar

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @journey, ja linette ook, dan valt zee ook vaak in slaap hahahha, maar tess dus ook...

en balen dat je verlof er officieel op zit... hier nog 2 weken...wil haar helemaal niet missen... kan daar heel sipv van worden... snik..

@goofy, echt een kanjer hoor sven...

nou ga verder met de X-factor...

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai mettie...........Jaimy ligt nu ook voor het eerst in de avond in zijn eigen bedje met de laatste voeding neem ik hem nog wel mee naar zijn wiegje maar we hadden nu wel zoeits dat hij er ook moet gana leren slapen omdat hi anders aalijk helemaal niet meer wilt en dan krijgen we hetzelfde verhaal als bij noël ;-(
    Nee inderdaad dat is gezon snoepen toch,wel gezellig samen zo,leuk idee dat kan ik wel met noël gana proberen hij eet ook weer zo slecht ;-(

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Journey.......Had mijn reactie al weggedaan muts die ik benmaar goed,dat werkte ik vroeget ook ma,di,woensdag maar goed ik heb na noël een jaar in de zkw gezeten om zijn hoofdje toen ik durfde hem nergens achter te laten en nu zit ik in de ww,maar misschien kan ik al snel ergens beginnen dus dan heb ik dat ook.
    gaat je meisje naar een KDV of bij iemand de dagen dat je werkt?

17. Tese

Tese Niet meer actief

@iloveandres: Heftig verhaal hoor! Tip voor de ventolin: Na een fles gebruiken. Sem heeft em ook en dan is hij wat rustiger en slaperiger.

@derona: Wat een stormachtige relatie hebben jullie zeg! Ik hoop voor je dat jullie eruit komen meid! Knuf!

@merleq: Sem heeft dat ook als je hem na de fles overeind houd voor het boeren. Bij hem betekend het dat er een flinke boer dwars zit. Als we hem dan even goed op zn rug kloppen boert ie als een volwassen kerel! Haha jaammer inderdaad dat die 5 ton niet naar jullie gaat! Heb je voor tobe geen infacol in huis?

@yvette: opp zn buik slapen? Dat mag tochniet tenzij je erbij blijft? Hij hooft zn hoofdje maar in het matras te doen en hij ademt niet meer! Pff ik zou het doodeng vinden!

@positieve test: op 15 mei en wat was ik blij!

@naam: We vonden sem allebei meteen leuk. We houden van korte namen. Als we een meid hadden gekregen was het tess geworden. Wat wel grappiig is is dat mn neef zn dochter 1 maand jonger is en die heet jess.

@ramona: misschien zijn je oma en je zoon elkaar wel tegengekomen onderweg!

18. Tese

Tese Niet meer actief

Hoeveel cc krijgen jullie kindjes op een dag? En bij welk gewicht?
    Ik heb sem zn flessen vandaag verhoogt naar 4x 165 en 1x180 bij 5.3 kilo

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai muppet.

Jaimy krijgt 5 flessen van 200 cc wat totaal in zijn flesjes zit dan.

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Patrieske mijn vriend werkt onregelmatig en is vrij veel thuis de dagen dat hij er niet is gaat ze op maandag naar mijn moeder en op dinsdag en woensdag komt mijn schoonmoeder hier in huis dus gelukkig geen kdv, wel als ze 2,5 is wil ik haar naar de psz doen

Muppet 3 keer 180/6 1 keer 150/5 en dan de laatste 210/7

Deel Deze Pagina