@patrieske: zo dachten wij ook hoor, ze moet het maar eens leren... ze slaapt anders altijd ook in de avond in de box, dus dan moet het bedje ook lukken, en so she did.... wauw ben wel echt heel trots.... ik denk dat zij trouwens ook nog wel weer even in haar wiegje terecht komt vanacht hoor... maar wil het wel gaan proberen iig. @muppet: mijn meisje slaapt ook op haar buik, maar ze kan zich dan ook enorm goed opdrukken en zelf haar hoofdje goed houden, ik ben niet echt bang dat er iets gebeurd, ze slaapt de hele dag zo in de box en dat gaat prima, dus neem aan dat de wieg ook wel goed gaat dan.... kijk trouwens wel geregeld even om het hoekje hoor...
Hia Journey.........Oke dat is wel fijn dus je hebt geen oppas probleem zal ik maar zeggen. Ik zit nu in de ww en ik moet dus ook voor 24 uur werk vinden en ik heb mijn moeder die woensdag vast kan en om de week op disndag dus heb ik dinsdag om de week en maandag een probleem ,de kdv me nu nog inschrijven gaat dus niet meer die wachtlijst is te lang maar denk er toch maar over om het te doen want ik heb een maandje of 16 wel ww maar goed als ze met een baan komen moet ik wel gaan,en als het een leuke baan is wil ik ook natuurlijk,maar goed ik probeer nu zelf werk te vinden in de avonden en de dagen dat ik wel oppas heb en de weekenden anders,dat moet wel bijn fkous gaan lukken daar hebben ze 24 uur per dag mensen nodig 7 dagen in de week en je diensten mogen niet langer zijn als 5 uur omdat het anders te zwaar is....disndag heb ik een gesprek ik hoope cht dat het klikt tussen ons....het is wel totaal iets anders wat ik heb gedaan. Hai nettie.......Ja dat was hier dus ook zo,jaimy sliep in de box tot zijn laatste voeding en dat is natuurlijk wel gezellig maar goed wil het slaapprobleem met noël wat we hebben niet bij hem krijgen dus proberen we het zo,en dan waarschijnlijk als hij 4.5 maand is naar zijn eigen bedje helemaal met 5 maanden gaat de wieg naar mijn vriendin die is dan uitgeteld en ze krijgt de meeste spullen van ons,ze heeft het niet zo breed. Jaimy ligt trouwens nog wel steeds te slapen moet me inhouden om niet steeds te gaan kijken,ze liggen nu samen in der eiegn kamer wat een feest hier hahahah.
@patrieske: slapen je beide jongens op 1 kamer? Of begrijp ik dat nou verkeerd. Mila ligt iig wel op haar eigen kamertje en hubbie heeft net bij dr gekeken en ze slaapt toch lekker! Echt genieten is dit!
patrieske en bijv een gastouder is dat geenoplossing of een flexmoeder ofzo daar heb ik ook nog over gedacht maar bij mij gaat het om zo weinig uur dat dat de oma's op willen lossen wat idd reuze fijn is al denkt mijn schoonmoeder wel iets anders over de opvoeding van Tess.
Hai nettie......Nee hahah ze slapen naast elkaar ieder in hun eiegn kamer,bij Noël zit er een haakje op anders ben ik bang dat hij naar jaimy sluipt je weet toch nooit wat ze doen ;-( Hij word nu wakker dus ga hem snel pakken. Hia Ajourney ....oke dat wist ik niet dus die moeders kan je dan inschajelen wanneer je wilt,al moet ik zeggen dat ik niet weet of ik dat durf,maar dat is door mijzelf ik ben erg slecht in iemand vertrouwen dat zou ik ook bij een KDV hebben hoor,ik heb nu alleen mijn moeder als oppas
Ja zo'flexmoeder hoef je niet standaard elke week maar kan je gewoon bellen als je nodig heb, een ex collega van mij deed dat ook heel handig hoor kijk anders eens www.flexmoeders.nl
@ILOVEANDRES:ik las net trouwens dat jij de babyhaler verticaal gebruikt omdat je de ventolin in bed geeft maar dan werkt het niet hoor!!! Er staat duidelijk in de beschrijving van de babyhaler dat hij alleen werkt als je em horizontaal gebruikt. Hij moet er echt bij zitten anders werken de klepjes niet en krijgt hij ook niets binnen.
Zo ik ben de eerste... De was draait hier al zo even ophangen, de kleine meid slaapt nog en ik zit hier lekker aan een bakkie thee wakker te worden, ik hoop dat ze weer tot een uur of 8 wil slapen dat zou natuurlijk heerlijk zijn......
@muppet, linette krijgt 180cc (plus 6 scheppen) maar meestal drinkt ze er maar 160cc van.... @naam, linette komt van een liedje waar wij allebei herinneringen aan hebben.. nou hier een prima nachtje hoor... heerlijk dat ze zo lekker gaat.. ben trots op mn meisje, nu nog leren uitslapen hahahaha grrrr kan soms zo geirriteert zijn van mn mannetje, is ie bijna niet thuis geweest deze week met zn werk, en zijn we zondag ochtend met zn 2-en wil die gaan klimmen misschien in gulpen.... en vandaag is ie ook al de hele dag bezig voor scouting en gisteravond kwam die pas om 2 uur snachts thuis ivm voorbereidingen voor de financiele actie van vandaag... breekt toch je klomp soms van.... zou je denken dat ie het er van wil nemen met zn 2-en..... zucht, hij heeft ook echt niet in de gaten dat dat gewoon niet leuk is... maar goed draait wel weer bij.. maar toch.. **klaagmods uit** nou ga nog effe een bakkie koffie doen...
Goeie morgen allemaal, We zijn redelijk de nacht doorgekomen, Manlief heeft nachtdiensten de aankomende dagen dus was alleen. Jamie werd alweer om 3 uur wakker en wilde niet meer slapen.. Chips weer dus maar hij had geen honger. dus alsnog wakker geweest maar goed hopelijk komt daar weer snel verandering in. We gaan straks even op visite en nog wat dingentjes voor Jamie halen bij de kruitvat. Manlief ligt lekker te slapen en komt er vanmiddag pas uit.
Muppet Jamie krijgt 5 x 180/6 maar laat bijna van elke fles 30 a 40 staan. Maar mogen het blijven aanbieden en we geven hongerige voeding anders was het een ramp geweest.
Nou Tobe is wel subtiel ziek zeg. Hij slaapt wat meer, drinkt wat minder, maar verder lacht ie wel nog onwijs veel. Vanochtend was z'n temperatuur gelukkig gezakt naar 37,5. Dus dat is netjes. Hij is wel een klein beetje snotterig, maar echt maar een heel klein beetje. En vanaf vanochtend om 6 uur zat ie constant in zijn slaap geluiden te maken. Ik ben 3 keer wezen kijken maar 3 keer lag ie gewoon te slapen. Pas om half 8 werd ie echt wakker. Nu kruip ik lekker op de bank met mijn mannetje en gaan we x factor kijken. Gister hadden we visite dus ik heb het opgenomen
Ramona: Ja, daar denk ik wel aan terug.. Ik zal je vertellen, volgens mij is ze op de 15e van april verwekt (erg he dat ik dat weet.. hihi ), vervolgens op 15 januari geboren en op 15 april is ze dan 3 maanden.. Hahaha! Ik had het er nog over met m'n moeder.. Maar aan een 2e moet ik niet denken, en een 3e al helemaal niet MerleQ: Ze heeft nu weer 2 dagen dat ze wel 5 flessen wil.. En ik bedoel alleen, ze hebben daar altijd wel wat te zeggen, en overal zeggen ze wat anders.. Maar goed! Yvette: Het is niet haar laatste voeding.. Als dat nou zo was, maar ze wil gewoon de fles niet om de 4 uren.. En daarvoor dronk ze nog maar 100cc ipv 200cc.. Dus ik maakte me wat zorgen, komt iedereen met goed bedoelde adviezen.. En toen werdt ik gek! Nu heb ik zoiets van, fles niet leeg en 4 flessen? Jammer dan! En luister niet meer naar de mensen om me heen, ik trek me de dingen te veel aan denk ik.. iloveandres: Wat naar zeg! Misschien groeid 'ie er overheen.. Dat hoop ik wel! Mijn zusje heeft er ook last van, heel erg! Die raakt dan ook nog eens in paniek dus wordt het nog erger.. Arme Joshua! Nou dit was het weer eventjes.. Ga m'n meisje wassen en aankleden.. Dan gaan we naar m'n moeder.. En dan gaan we naar m'n neefje die jarig is.. Dan vanavond naar m'n vader, want die heeft nog neits besloten.. ach ja, even een mooi lijstje en heb een foto voor ze van de kleine.. Vuinden ze vast leuk! Fijnw eekend!
Gisteren hebben we sem zn flessen opgehoogd maar ik ga zn laatste fles maar wat lager doen want vanochtend werd ik om half negen wakker en sem lag nog in diepe rust! Wel lekker natuurlijk, maar dan kom ik met zn flessen vandaag niet uit. Nu legt hij lekker in zn wipper te kraaien. @merleq: Gelukkig dat het meevalt met tobe. Sem heeft wel eens 37.7 gehad tijdens zn verkoudheid en daar werd ik al bangig van. Volgens mij ben ik een overbezorgde moeder. Als Sem 38 zou hebben zou ik hem 's nachts echt een paar keer wakker maken om te tempen. Had jij die neiging niet? @mamalijntje: kun je dan niet beter 150/5 geven? 30/40 is best veel om te laten staan toch? @mikmak: Balen van je vent! Mannen kunnen soms zo lekker (onbewust?) aan zichzelf denken he. Hebben jullie het er wel over gehad? En is hij nog steeds van plan om te gaan?
goedemorgen meiden Nona heeft geslapen van 23 tot 4u30 dus fijn bijna 6 u geslapen. En dan nog tot 7u30 dan was ze klaar wakker. Vandaag gaan we naar mijn moeder eten. Ik zit nog steeds in pyama hubbien is op het werk en nona was heel lastig, ze slaapt eindelijk dus ga ik me eindelijk douchen Maar eerst ff bijlezen!
@journey: Balen meid van je verlof @nettie: Super dat ze eindelijk sliep innhaar ledikantje! @buikslapen: hier heeft nona vannacht ook op haar buik geslapen. Als ze op haar rug ligt woelt ze zo erg dat ze constant wakker wordt. Heb ze dan op haar buik gelegd en ze was meteen stil en sliep bijna 6u! Ze houdt haar nekje al heel goed recht enzo dus ik heb er geen schrik voor. @Merle: super dat tobe wat beter is meid!
@Mikmak, thanks.....ja ik ben benieuwd. Ze is volgens mij niet hardhandiger, hoewel het drukken op zijn ruggetje vond hij niet zo fijn maar ach als mama in de buurt is is alles goed Hoe gaat het nu met Linette? Ik pb je nog ffies, wil je ff wat vragen. @Journey, hihihi....lekker stel wordt dat dan! Vervelend he dat het verlof er op zit, hoeveel dagen ga je werken? Sven ligt nu al eventjes boven in zijn wiegje te huilen, manlief zegt laat maar even huilen en krijsen, ja grapjas hij zit er niet de hele week mee. Dus ik ga hem nu halen.......mafkees! Ga zo ff verder met reageren.
eventjes melden dat mila geslapen heeft tot half drie in haar eigen ledikantje, daarna gevoed maar ze was goed benauwd en af en toe leek ze erin te blijven, durfde haar dus niet weg te leggen en ze heeft dus heerlijk bij mij liggen slapen...moet zeggen dat ik wel kapot ben nu... we lagen pas laat op bed, hebben heel fijn samen gepraat helemaal opgelost nu. Nu genieten we heerlijk van de meiden, lekker allemaal in pyjama kijken naar de meiden samen en nu ligt mila net diep in slaap op mijn arm na een voeding en spelen hubbie en elise met de little people speelgoed... Echt genieten dus... Straks lekker uitgebreid douchen enz en vanmiddag verjaardag van mijn oma vieren....hopen dat ik het volhoud tot vanvond...mag van hubbie heerlijk slapen in de auto, tis een dik uur rijden naar de verjaardag dus dat is echt heerlijk! Ga ik nu verder met genieten, fijne dag allemaal!
Fijn dat het allemaal opgelost is nu. nu ben je zeker eventjes helemaal gelukkig zo met je gezinnetje he? Heerlijk zijn die momenten waarop je beseft hoe rijk je bent Genietse verrder!