Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofy, met linette gaat het super.... alleen nog maar huilen op de momenten dt een beby hoort te huilen.. tis een heel blij en tevreden kind... ja op sprongtjes, regeldagen na hahaha.

ik lees het wel als het zover is meis..

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @patrieske, hahahaha die oppas woont een eindje weg, dus dat gaat niet op, hoe gaat het met je kleine mannetje?

@Nettie thanks voor je lieve berichtje. Hoe heeft ze het gedaan in haar ledikantje?

@positief testen vorig jaar: manlief wilde dat ik het trouwens pas na de bruiloft zou doen.......voor het geval er een teleurstelling kwam (10 mei getest en 15 mei getrouwd) maar ik ben blij dat ik het daarvoor heb gedaan want daardoor was die dag een stuk mooier en ook emotioneler...

@einde verlof, hier gelukkig ouderschapsverlof erachter aan, zat te denken, waarschijnlijk ben ik van twee jaar tijd straks 1 jaar weg door verlof in totaal.....ohhhh .....nou ja daar houden ze wel rekening mee in het onderwijs, tja getrouwd gek op kinderen en de leeftijd er wel voor.....
    maar goed, vinden jullie ook dat het zo snel is gegaan......

@uithuwelijken, ehhh mila komt op de wachtlijst, linette en tess zijn haar al voor, hahahahahahaha! Thnx anyway voor het compliment, ja het is een lachen ventje. Manlief zei gisteren nog dat hij zo blij was dat Sven zo blaakt van gezondheid.

@sprongetje, ja hoor de sprong rond de 12 weken kondigt zich nu al aan.........Sven komt om de 2 uur....pffff.....zeggen ze bij het CB dat ik het moet rekken, dat is dus niet te doen he! Hij krijst de hele boel echt bijelkaar dan.....CB zegt dat hij gaat snacken nou als hij zo krijst slurpt hij een hele borst leeg, wat nou snacken.

Manueel thearpeut was trouwens er onder de indruk van Sven zijn vaardigheden, vondt hem erg wijs en vondt dat hij al heel gericht zat te kijken, toen ze hem op zijn buik legde tilde hij zijn koppie op om even lekker uitgebreid om zich heen te gaan kijken. Erg leuk trouwens hoe hij op haar reageerde, echt alleen maar lachen.

Nou meneer is inmiddels toch opgehaald door hubbie van boven, gedronken, op zijn voedingskussen liggen, was geen succes, en wilde hem in de box leggen toen hubbie zei dat hij in zijn ogen wreef, ahhhhh...hop kinderwagen gepakt en erin gelegd, paar min hem met duim of vinger tussen zijn wenkbrauwen over zijn bovenste gedeelte van zijn neus gestreeld en weg was hij. Wordt hij trouwens errrrug rustig van, missschien een leuke tip.

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

ben gisteren de hele middag en avond op pad geweest en het is me nu echt even veel te veel om overal op te reageren...
    Er zijn er dus een paar (ook omdat mijn man de laptop dichtgeklapt had en de laptop daardoor te warm werd en uit bescherming zichzelf uit heeft geschakelt)..

@ Jessica: astma/bronchitis is idd erfelijk.

@ Muppet: ik doe de medicijnen altijd voor de voeding, want dan heeft hij wat meer adem om de fles leeg te kunnen drinken. Meestal slaapt hij dan nog half, maar zodra dat ding op zijn gezicht komt is hij ineens klaarwakker...
    Ik heb een instructie gekregen bij de apotheek en zij heeft mij verteld dat hij ook op mijn benen mag liggen (zoals ik hem altijd voed). Het gaat erom dat hij zich veilig voelt.
    Tot nu toe zie ik de klepjes altijd heen en weer gaan... Ik zal het proberen om het wippertje eventueel rechtop te zetten, zodat ik in iedergeval ook beide handen vrij heb, want hij word echt heel erg wild.

@ Joyce: ja is ook echt heel erg zielig. Gisteravond had hij ook een flinke hoestbui (niet zo raar als alles loskomt) en ik dacht echt dat hij erin zou gaan stikken, had echt de tranen in mijn ogen staan. Gelukkig waren we nog bij mijn schoonouders en heeft m'n schoonmoeder me even geholpen.
    Ze heeft hem toen op de buik gelegd op mijn benen en het ging gelijk een stuk beter.

Hier zometeen even boodschappen doen en om 14.00 uur blijkbaar de fles. (ik dacht dat Joshua vroeger was gekomen, maar blijjkbaar om 8.00 uur pas, Andres heeft die fles gedaan)

Het is hier echt bagger weer. Hoe is het weer bij jullie? Ik dacht dat het mooi weer zou worden dit weekend...

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou hier zitten papa en mama ook in een sprongetje.......emotioneel sprongetje......manlief was net bezig met de was op zolder, was het liedje van marco borsato ervoor van dochters.....hij huilen! En dat is heel bijzonder voor hem, gelukkig kan hij steeds meer zijn gevoel uitten, hij is zooooooo gelukkig met Sven (en mij natuurlijk) dat wilde hij even laten weten aan me.
    Daarna was ik even bezig met het vrijgezellenfeest in maastricht, ging ff terug in de tijd, ik was net na mijn bruiloft daar een week met hubbie, weet nog dat we daar het boek van zwanger kochten, beetje onwennig allemaal....dat we voor het eerst in Heerlen de prenatal in gingen......jeee.....wat zijn wij gelukkig geworden en zoooo rijk!
    Snik snotter.....en dit alles zat ik te denken met andre borcelli op de achtergrond......(viva italia)

5. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Dames...

Even geen reacties van deze kant....
    ben ziekjes.. :(

beginnend buikgriepje....buik rommelt van alle kanten.. en bleehh voel me echt misselij en beroerd....erg handig als je alleen ben met 2 kids....

dus doe vandaag rustig aan..... of iig dat probeer ik.. :)

xxmona

6. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Tess was vanoctend ook pas om half 9 wakker misschien lag het aan het donkere weer hihihi
    Ze komt nu ook maar op 4 flessen maar ik maak me er echt niet druk om ze is dik zat denk ik maar, in ieder geval omd 4 uur komt ze om half 9 vanavond ik ga nu proberen om haar denk ik door te laten slapen aangezien de klok toch vooruit gaat dan hoop ik dat ze tot 7 uur slaapt aangezien ze nachten van 10 uur kan maken
    Ga er zo vandoor effe winkelen en bij mijn schoonmoeder eten vanavond na het eten komen we weer naar huis.

7. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Beterschap.....

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    beterschap meis!

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Ramona: beterschap meis.

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Kan bij een sprongetje soms ook verhoging optreden volgens het oei ik groei boek? Ik bedacht me net dat ie 12 weken is en zijn andere gedragingen passen wel bij een sprong.

@ ramona: beterschap!

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ goofychick: lieve man heb jij :)

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ positief testen: snif ik word hier helemaal emotioneel door jullie verhalen over het testen. Wat was dat bijzonder zeg... Ik heb 4 dagen voordat ik ongesteld moest worden al getest. Het was onze eerste poging en ik vond het zo spannend, zo de eerste keer dat ik ongesteld kon worden (of niet). Ik wilde gewoon weten hoe het zou zijn om te testen. We waren een paar dagen in het huis van mijn vader (die was op vakantie) en we hebben een test gehaald. Toen ik die deed, zag ik een heeeeeeeeeeeel vaag streepje. Maar ik dacht echt dat ik het me verbeelde. Die nacht waren we beide helemaal beduusd en hyper. De volgende dag nog een test gedaan en die was weer heel vaag. Toen de digitale test gehaald en ja hoor 'ZWANGER!'. Ik deed de test in de slaapkamer terwijl mijn man aan het werk was, ik dacht dat dat ding sowieso niet zwanger zou aangeven aangezien ik veel te vroeg was met testen. Mijn hart maakte echt een mega sprong. We konden het allebei niet geloven. We besloten tijdens mijn laatste ongesteldheid om te stoppen met het condoom (we hadden het er wel al een tijdje over maar mijn man durfde de stap niet te zetten) en een maand later bleek ik al zwanger! We moesten er echt even van bijkomen, zo snel ging het...

Zucht... wat is het toch bijzonder. De hopelijk volgende keer ga ik proberen het allemaal veel bewuster mee te maken en er veel meer van te genieten.

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona meis beterschap,

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Morgen probeer ik bij te lezen,
    hier gaan we straks naar mijn mamas toe in voorschoten :D tot morgen ik heb er super veel zin in

Knuffie

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    hi allemaal,

We zijn weer terug van visite... grrr Jamie is helemaal over vermoeid, Me nicht trok hem slapend en wel zo uit de kinderwagen en begint flink te schreeuwen. Niet praten maar gewoon zeer luid. Was niet echt leuk.

Nu een huilende en niet willen slapende Jamie. Wel netjes 200 cc opgedronken de kleine dikkerd.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofy dat klopt idd, tussen de wenkbrauwen net boven de neus... vallen ze van in slaap hahahaha...

nou net linette uit logeren gebracht bij mn oudste broer, schoonzus en 3 kids... de kinderen waren zich echt aan het verheugen en mn schoonzus ook... maar vond het wel moeilijk weg te gaan hoor... pfffff tis wat voor de eerste keer uit logeren, terwijl je zo gewend bent dat ze dag en nacht om je heen is..... maar goed ze is er al vaak geweest, en ze zijn tenslotte ook peter en meter van haar..... en ze zijn zoooo lief... haar ouders en zus ook... dus die komt de rest van de dag, nacht en morgen ochtend niets te kort hahaha...

en wat een stilte in huis zeg.... geen gebrabbel, gehuil, gekir of iets wat er maar enigszins op lijkt.. zelfs de poezen zijn stil.....

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Merleq, uh nee niet, hij kan wel hangerig zijn, maar hoeveel verhoging heeft hij dan?

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sven heeft gestaan! op mijn benen, ik ondersteunde hem licht maar voelde duidelijk dat hij stond.....gewoon eng......en het is niet goed voor zijn spieren en botten. Dit is toch bizar?

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeee knap hoor meid! Is er een reden voor, ga je wat leuks doen?!
    Ja nu maar ff van nemen natuurlijk.

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb je het niet bewust meegemaakt dan? Jee de eerste keer direct raak.....scheelt je een hoop teleurstellingen kan ik je vertellen 8)
    En ja ik heb een schat van een man!

Deel Deze Pagina