Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: ja vreselijk weer was het he? Bah,bah,bah. En pas als de dag bij wijze van al is afgelopen word het mooi weer...
    Nou groot gelijk dat je dan woensdag gaat, als je er dan toch bent...

Hier ga ik zo de fles klaarmaken en joshua ff naar beneden halen en in de wipper zetten voor zijn medicijnen...

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai sanne....Zielig he meid met die prikjes.......Nou ik hoop dat ze woensdag goed is aangekomen,ik kreeg altijd op mijn donder met Noël hij was 3 jaar en 2 maanden en zat toen pas voor het eerst op de lijn die hij moest volgen,ik zei ook wat kan ik er tegen doen,ik kreeg er echt niet meer in,hij is trouwens nu nog een slechte eter hoor.

Hia jessica....heb je wel al WW aangevraagd of heb je er geen recht op meid?

Hai merel.....al aan het kaauwen zeg,hij heeft er al zin in hahahah,de jouwe wil al vast voedsel hahahah,jamiy doet ook alles in zijn mond zijn hele hand dan maar ik hoor hem dan heel hard zuigen,misschien moet ik het ook een keer kijken ;)

Hai patricia.........Meid ik wil je zeggen dat je je niet onzeker moet maken,jou kleine kan daalijk ook alles meid,noël was ook overal wat trager mee en nu erg snel hoor dus dat wil niets zeggen meid,maak je niet onzeker lieverd en geniet er gewoon van.
    Lieverd ik krijg ook tranen in mijn ogen wat een lieve schoonmoeder heb je zeg,wauw

hai Yvette..Nee dat gelukkig niet,maar Mart heeft na Zoë* een drugsprobleem gehad en dan kan ik wel zeggen door verkeerde vrienden maar dat is bullshitt je bent overal altijd zelf bij,en soms gaat hij naar de kroeg en dan komt hij dus weer iemand tegen en dan is hij zwak zegt ie,maar dat kan niet,niet meer in mijn ogen,je hebt ene gezin en dat wil ik niet in mijn gezin misschien ben ik een burgertrutje maar ik wil het gewoon niet dat je drinkt alah als je weggaat maar niet dat.
    Wat is er met valentijn dan meid?

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Journey........Wat goed meid dat ze het zelf pakte :)

Hai Yvette wie weet meid het zou kunnen als je deze maand za zou zijn ;)
    Wat goed zeg meid dat hij de hele les heeft volgehouden :)
    Hoezo slechte ouders lekker verwennen meid,en ach slapen in bed kunnen ze nog genoeg,of net zoals noël niet dus hahaha.

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ik heb even een vraag waarvoor gebruike je de natuurazijn dan voor in de wasmachine,ik heb dat stukje gemist,wil altijd alles weten he ;)

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai merel.......Ik snap wat je bedoeld meid,maar ik kan je zeggen dat Noël nog steds graag knuffel nu nog meera ls baby alleen is ie nu groot hahahah

Hai patricia..Ik ken ze ik moest ze bij Noël ook gebruiken,alleen was ie wel ouder 1.5 dus dat scheelt wel een hoop met medicatie geven,ik had er stickers en zo opgeplakt dat hij het niet zo eng vond maar daar heeft joshua nog niets aan ;-(

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: bedankt meid. Ja lieve schoonmoeder heb ik he?
    Die natuurazijn is om te gebruiken als wasverzachter. Het haalt alle zeep uit de kleertjes, maar je blijft de geur van het wasmiddel wel ruiken.
    Ik wilde het gaan proberen (omdat het ook goedkoop is), om te kijken of de uitslag van Joshua dan ook weggaat.
    Hahahahaha, nee idd, daar heeft Joshua nog niets aan. Maar als je kijkt op de foto... dat ding is bijna nog groter als Joshua zelf is... kan me dan ook heel goed voorstellen dat Joshua het eng vind... Ineens zo'n groot gevaarte in je gezicht...

Intussen heeft Joshua zijn medicijnen alweer gehad. Andres is hem nu de fles aan het geven, maar het gaat niet zoals hij wil. Joshua is weer flink aan het smeren....:) :)

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai patricia......Ja vind het echt heel lief dat ze dat heeft gestuurd meid,dat kon je ook zeker gebruiken.
    Oke je gebruikt dan alleen de azijn want ik heb nu neutral voor jaimy die moet ik dan niet meer gebruiken en alleen azijn,jeetje lijk wel echt so'n dommerd nu ;)

Dat is ook zo en ze kunnen er gewoon niet tegen als hun hoofdje tegen word gehouden ik merk dat met het bandje van jaimy wat ze om de 4 weken meten dan moet je hem strak vast houden dan word hij zo boos ;-(

Wat zit ie te doen te wmeren wat brood hahahah,nee faluw hahahah,even zonder dollen wat smeert die kleine dan ;)

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    terusten meiden jaimy is klaar vsn zijn fles bij mart neem hem nu mee naar boven ;)

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Je kunt wel gewoon je eigen wasmiddel blijven gebruiken hoor. Je gebruikt de azijn dan als wasverzachter.
    Ja kon ik zeker gebruiken, ik zag het echt even niet meer zitten...

Ow dat hoofdje opmeten daar doet Joshua niets op uit eigenlijk... dat maakt hem niet zoveel uit...

Joshua doet heel vaak voeding smeren als hij de fles krijgt door Andres. Dan laat hij de melk echt langs zijn mondhoeken weer naar buiten vallen... =P~ En daar word Andres weer erg onrustig van. Dat voelt Joshua natuurlijk ook... maargoed, ik vind dat dan wel grappig. :) Nu helemaal, want normaal moet ik het dan overnemen en nu wilde Andres dat niet, dus dat is weer een stap in de goede richting...:D

Ik ga nu lekker m'n bedje opzoeken. Nog even Joshua schone luier geven en hopen dat ik kan slapen, want volgens mij ben ik bezig met een galaanval... :( :confused: :(

10. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Ja hoor, en ze zit weer te kolven om 6 uur ’s ochtends….

Straks schoonouders op bezoek en vanavond gaan we zelf op bezoek. Druk dagje, maar wel gezellig!

JOurney: en, beetje bij kunnen slapen?

Patricia: oh arme Joshua, een heel gevaarte die ventolin.

MerleQ: Heel herkenbaar inderdaad, dat willen knuffelen als hij slaapt! (en hij slaapt al zo weinig, haha!)

Patrieske: oh meid, dat is wel heel erg! En je hebt gelijk, hij is zelf verantwoordelijk voor zijn daden!
    Npo Valentijn lijkt weer in een sprongetje te zitten, al twijfel ik nu, want hij slaapt als een roosje :)
    nou, ik wil nu nog nirt weer zwanger zijn hoor, eerst genieten van deze kleine spruit!
    Die witte natuurazijn doe ik in het wasverachterbakje, in plaats van wasverzachter. Het maakt je was heerlijk zacht, haalt alle laatste zeepresten uit de kleding (waardoor er dus geen allergische reactie kan optreden) en het kost haast niets ;) Maar ik doe het dus vooral om die allergische reactie tegen te gaan.

En nu weer terug naar bed!

PS: Denken jullie aan de zomertijd? Het is hier nu 6.26uur NIEUWE TIJD!

11. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zo Tess heeft bijna klokje rond geslapen werd pas half 9 nieuwe tijd wakker dus wss komen we vandaag maar weer aan 3 flessen s'nachts is het echt een slappkop maar ik wilde dat ze overdag ook eens wat mee pikte

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

3 flessen?! :confused: Kun je haar niet beter wat vaker geven dan? Of wil ze dat echt niet?

Nieuwe tijd, ik vind dit de vervelende want dan is je dag opeens korter... Maar voor de kleintjes wel het minst verwarrend denk ik. Anders was ie denk ik de komende nachten opeens een uur "eerder" opgestaan, lijkt me niet heel prettig. Ben benieuwd hoe snel hij zich in het nieuwe ritme past.

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

Het wordt volgende week ontzettend mooi weer he? 15 graden! Dat wordt wandelen met de kinderwagen :D

14. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @mikmak: ik wil idd het bijvoeden zo lang mogelijk uitstellen. Maar goed, we zien wel hoe het allemaal loopt.

@iloveandres: wat een lieve mail van je schoonmoeder. Die inhaler ziet er idd heel groot uit op de foto!

Hier vanacht om vijf uur een voeding en om zeven uur weer. Misschien toch door die verkoudheid? Ik heb haar nu weer in bed liggen huilen, ik ga haar er zo maar weer uit halen. Ze zou van mij best wat meer mogen slapen. Overdag tussen haar voedingen door slaapt ze hooguit drie kwartier. Toen ze kleiner was had ik wel eens vier uur tussen twee voedingen zitten, nu is het altijd twee en een half of drie uur, heel zelden langer. Nou ja, ze snapt wel dat je 's nachts langer moet slapen, ook al is dat maar tot vijf uur, dan kan je iig wat slapen.

Straks krijgen we nog kraamvisite, ik heb gister lekker een appeltaart gebakken, mijn man is gezellig thuis, dus dat is allemaal wel leuk.

Morgen begint mijn eerste werkweek alweer, maar twee dagen, maar toch. Het voelt toch weer alsof er iets groots staat te gebeuren.

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeie morgen allemaal,

Nou doorslapen is echt weer van de baan hier, Jamie werd wakker om 3 uur dus nieuwe tijd.. grrr en niet meer willen slapen he. Snap er helemaal niets van.

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Goedemorgen meiden. Iedereen de nacht overleefd met de uurswisseling? Hier wel hoor.
    Pff nona heeft spruw denk ik :( :( Echt allemaal witte puntjes op haar tong. Heb nog wel wat daktarin liggen maar pff weer zo'n gedoe. Weet iemand of het weggaat door flesvoeding te geven?
    Is spruw echt iets dat alleen bij bv komt? Vind het zo balen de laatste maand bv en dan krijgt ze spruw en moeten we weer gaan klooien. Heb zelfs veel zin ermee te stoppen al als het dan over gaat.

Kan nu ff niet bijlezen nona moet eten en dan nog véél te doen en om half 6 straks etentje. Maar kom daarvoor of daarna wel ff bijlezen!

Fijne zondag!

17. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Trouwens nona zat gisteren op 5 voedingen! Weinig he!

18. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    MerleQ ik bedoelde dus 4 zse krijgt dan wel de laatste fles 210/7 die kreeg ze gister dus om half 9 en heeft tot vanmorgen half 9 nieuwe tijd geslapen
    idd mooi weer en ik moet woensdag weer werken

Vash sterkte ik moet woensdag weer en heb hellemaal geen zin jij wel?

Wow Tacha Nona doet het goed zeg

19. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ik weet niet of het alleen bij bv voorkomt in ieder geval heeft Tess het nog nooit gehad

20. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh haha ik dacht al!

Deel Deze Pagina