Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Merleq, heb ik ook gehad, hoort misschien wel bij het sprongetje van 12 weken. Sven zit nu weer op het oude ritme, maar steevast om de 2 uur wilde hij.

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk zo'n ronde box maar een activboard past er niet in :cry:
    Iemand andere tips?

@ilovea: leuke foto's

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @vervolg gedrag Sven vandaag ;) : hij heeft tot zijn voeding in de wandelwagen gelegen, wakker, gedronken, en nu een beetje aan het spelen in de BOX......begin me steeds meer te verbazen.....

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Sven lijkt zijn ritme steeds meer te vinden! Zo is Tobe al sinds zijn 6e week, toen ik was veranderd van voeding en hij beter ging slapen. Fijn is dat he? Je zult denk ik steeds meer terug op de roze (blauwe ;)) wolk krabbelen :) Zo heerlijk als je kleintje ook lekker in z'n vel zit en lekker z'n gangetje gaat!

Hoop trouwens dat dit inderdaad met een sprongetje te maken heeft dat hongerige en dat het straks weer als vanouds wordt. Ik ben vooral bang dat ze er op het KDV geen raad mee weten. Ik moet hem zelf namelijk een uur lang voor een voeding vasthouden en vermaken/afleiden in de hoop dat ie het volhoudt, maar dat gaat op een KDV vast nooit lukken :( Naja misschien is ie daar te afgeleid om door te hebben dat ie honger heeft ;)

5. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    iloveandres wat een schatje die joshua
    Goofychick Tess slaapt ook amper overdag maar ik vind het gewoon we heel erg lekker dat ze s'nachts zo goed slaapt.

Ene de meeting waar gaan we heen?

6. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hee meiden: CINDY IS WEER ZWANGER! Ze is in oktober uitgerekend! Ik ben ontzettend blij dat ze weer zwanger is, ze is ten slotte toch de eerste die bij ons bevallen is, helaas niet met zo’n fijne afloop. Ik wens haar alle goeds toe!

Journey: 3 flessen? Dat is toch wel heel weinig?
    Oh ik lees het al ;) Dan valt het weer mee!

MerleQ: Heerlijk, dat weer volgende week, dat wist ik niet, maar ik vind het wel heel lekker!

Vash: Veel plezier vandaag!

Tacha: Spruw komt ook voor bij flesvoeding hoor! Mijn nichtje heeft nooit borstvoeding gegeven en haar kinderen hebben alledrie spruw gehad! En van een nichtje van mijn vader hetzelfde, nooit bv gegeven en allebei de kinderen spruw!
    Ja die droom… gek he? Het blijft me achtervolgen ;)
    Veel plezier vanavond meid! Ga je lekker uit eten?

Sanne: Ach, als we nog eens in de buurt zijn, laat ik het je wel weten!

Patricia: Yep, maar dat is hier schering en inslag, hoef er niet uit voor mijn zoon, maar voor mijn borsten ;)
    Lekker, zo’n goede nacht!
    Wat een mooie foto’s! En al zo’n bolle toet trouwens, leuk om te zien hoor :)

Goofychick: Ik zal ze de groeten doen!
    Oh wat doet Sven het goed zeg, super :D lang leve de manueel therapeut!
    Fijn te lezen trouwens dat het bij jullie raar maar waar genoeg ook werkt, die flessen niet meer uitkoken… Ik kook ze dus ook nooit meer uit :(
    Veel plezier met het bezoek :)

MerleQ: Hmmm, ik hoop ook dat hij snel weer genoeg heeft aan zijn voedingen!

MEETING: Zullen we maar gewoon 13 juni doen? Volgens mij kunnen we dan allemaal :D En waar spreken we af?

7. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Zo, vanmorgen schoonouders op bezoek gehad, lekkere wandeling gemaakt en daarna mijn ouders even op bezoek. Dat laatste was alleen een bliksembezoek, omdat hun alarm thuis af ging en ze weer terug moesten, helaas!

Verder gaat het super met Valentijn, geen klagen over het mannetje. Ik sta gewoon verbaasd over wat hij al allemaal kan en dat met 3 maanden! Wat gaat de tijd toch snel meiden!

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Blij dat alles goed gaat ;) Worden al grote mannetjes zo he.

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Yvette: oh was er ook echt wat aan de hand dat het alarm af ging? Of was het vals alarm?

@ meeting: ik weet nog niet zo goed in te schatten of ik kan. Ik ben dan een onderzoek aan het doen en het hangt er een beetje vanaf of ik doordeweeks mijn werk af weet te krijgen of dat ik in het weekend nog veel moet doen daarvoor. Dus als jullie het niet erg vinden, beslis ik op het laatste moment :) In ieder geval lijkt mij zonder mannen ook beter.
    Ben ook wel benieuwd naar de locatie die wordt bedacht. Is nog best lastig!

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh ja, ik dacht trouwens dat ik utrecht voorbij zag komen als optie? Nu weet ik niet of de provincie of de stad wordt bedoeld, maar ik heb liever de meeting niet in een stad gezien de parkeermogelijkheden. Maar goed, ik weet niet hoeveel er met de auto komen en hoeveel met OV? Want als je met het OV komt is natuurlijk een stad weer makkelijker.

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja gaat echt snel he!

@cindy, weet niet hoe ik het zag maar het is alweer ffies toch dat ze zwanger is? 10 wkn?

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja, heeft ze het niet nog verteld in ons bevallingstopic?

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja dat kan wel ja, toen ze net getest had....ik zou het best moeilijk vinden om weer vertrouwen te hebben dat alles goed zit, zou elke week een echo willen hebben om te weten en te zien dat de navelstreng goed zit....bij Sven zat hij een keer om zijn nek....brrr je moet er toch niet aandenken dat het vier keer zou zijn..

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Net Sven een stukje uit woezel en pip voorgelezen, hij vond het geweldig....de plaatjes vond hij echt om te lachen...echt leuk. Hij wilde ook voelen....tja schilderijen vindt hij ook het einde dus ik dacht he wellicht die plaatjes ook.

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
  16. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hoi meiden

ik ben er ook weer , ben een nachtje bij me ouders geweest roy moest lang werken en ik had geen zin om "alleen " te zijn . Had ook een boel om over na te denken maar ben er voor een groot deel over uit ! gelukkig maar.
    En volgens mij heeft het laatste gesprek tussen roy en mij echt geholpen want ik zie echt vooruit gang hij doet erg veel met rayn en betrekt zich er steeds meer bij ben dussss suuuuper blij wsnt je moet er niet aan denken wat er anders was gebeurd !

oh en over de meeting
    inmiddels kan ik me ook voor elke datum inschrijven ( dus ilovea als je wil ?:D) ik kom gewoon met me eigen auto dus een plaats is niet echt een probleem , al denk ik wel dat inderdaad utrecht wel het centraalste is !

zo ga nu lekker ff douche en dan lekker op de bank hangen !

ohja me zusje komt morgen voor het eerst een uurtje of mss anderhalf uur op rayn passen ! heel spannend dus maar heb er alle vertrouwen in :D

17. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @iloveandres: wat een leuk shirt met geschikt, ongeschikt!

18. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Het bezoek is net weer weg, zes man sterk, maar was erg gezellig. Het was mooi weer, dus we zijn lekker effe de stad in gegaan. We gingen in een restaurantje lunchen met z'n allen, maar Feya werd helaas wakker, ze sliep net een kwartiertje. Na een twintig minuutjes begon ze toch te jengelen, want het was natuurlijk slaaptijd. Ik vind het toch wel moeilijk met een huilend kind in het openbaar. Toen ze niet stopte is mijn man verder met haar gaan wandelen, hij had z'n lunch al op. Iedereen zegt dat niemand er last van heeft, maar ik vind het irritant voor de andere gasten. Meestal heb ik de neiging haar gewoon aan de borst te leggen, dan is ze lekker stil! Maar ja, dat is niet echt de oplossing natuurlijk. Daarna was ze lekker in slaap gevallen en was alles weer prima. We waren precies op tijd voor haar voeding weer thuis, dus dat kwam goed uit.

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ goofychick: leuk he, voorlezen. Dat doe ik ook wel eens.

Overigens zat bij Tobe ook zijn navelstreng om zijn nek, maar toen ik daarnaar vroeg, vertelden ze me dat dat heel erg vaak voorkomt en dat dat dus normaal is. Dat wist ik helemaal niet... Maar 4 keer is wel absurd :( Wist helemaal niet dat dat bij het zoontje van Cindy het geval was.

Ik moest net overgeven :confused: Ik voel me echt zoals ik me voelde in het begin van de zwangerschap. Ik schrok er echt van maar mijn man voelt zich precies zo. Dus waarschijnlijk wat verkeerds gegeten. Heb alleen geen idee wat...

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Aj nou beterschap dan maar, want het lijkt me niet dat je man zwanger is, hahahaha. Meestal als je het eruit gooit voel je je een stuk beter.

Deel Deze Pagina