Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Ik hoop dat het allemaal goedkomt meid. Een gezinnetje is toch het mooiste wat er is!

Met mij gaat het redelijk. Heb het idee dat de klap nog moet komen. ik weet dat mn vader dood is maar het moet nog goed doordringen. het voelt alsof hij op vakantie is.
    Verder moet ik donderdag weer gaan werken en ik wil echt niet!

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    kun je niet wat langer vrij nemen?
    Bah ik weet niet hoe het is om een vader of moeder te moeten missen,

maar kan mij wel voorstellen dat jou gevoel zo is,want heb wel tantes oma's opa's verloren,

3. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Zo hee! Valentijn heeft nog niet zo goed door dat het zomertijd is ;) Hij slaapt nog steeds en af en toe een wakker geluidje, dus heel lang zal het niet meer duren, maar het is lekker, zo heeft mama even de kans om te stofzuigen! (Dit was om half 10 en toen deed m internet het niet meer ;) )

Mamalijntje: Ja, inderdaad! Ze worden met net íets te snel groot, haha! Maar bijkomend voordeel is wel weer dat de tijd vliegt en dat ik ook snel weer zwanger mag worden :)

MerleQ: Ik heb er niets meer van gehoord, dus zal wel vals alarm zijn ;) Ach ja, die dingen gebeuren, alleen jammer dat ze dan net hier op visite zijn.
    Ik hoop dat het je lukt wel naar de meeting te komen, jij bent ook veel hier!
    Oei, nou, je kunt toch niet alweer zwanger zijn of is het wel eens onveilig gebeurd? In ieder geval beterschap hoor! Niets aan, zo misselijk zijn!

4. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Goofychick: Wat leuk, dat voorlezen! Ik denk dat ik er ook maar eens zo’n voelboek op na ga slaan dan, dat heb ik nog niet geprobeerd, ik lees hier altijd Nijntje voor ;)
    Meid, gewoon je eigen gevoel volgen hoor! En vergelijk Sven alsjeblieft niet met Valentijn, die is echt een beetje aan de dunne kant! En je hebt die curve toch? En bovendien: IK vind hem helemaal niet te dik! Hij is een stukje flinker dan Valentijn, maar echt niet dik (in mijn ogen dan)

Nettie: Dat herken in heel erg, dat snelle willen en gefrustreerd raken als het niet luk! En ik moet zeggen, het is heel erg leuk om te zien, maar inderdaad ook wel heel lastig af en toe!

MamaMakka: Super meid, dat het zoveel beter gaat tussen jou en Roy! Gelukkig maar!

5. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Tacha: Fijn dat het zo’n geslaagd etentje was! En hee, wat maakt het uit dat je als eerste vertrokken bent?

Patricia; Nou, dat heb ik dan gemist ;)
    Het was vals alarm gelukkig, maar wel jammer dat ze daardoor maar kort hier waren…
    Lekker naar Center Parcs! Succes met de poets vandaag ;)

MikMak: Super dat het weekend zo geslaagd was! Lekker hoor :D

6. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Muppet: Jippie! Ben blij voor je dat je man ook een tweede wil! Super hoor.
    Wat vervelend zeg, dat ze niets hebben gedaan met die voorkeurshouding :( Maar meid, het komt wel goed hoor, bij Valentijn is het al helemaal weggetrokken!
    Die klap zal inderdaad misschien later nog komen, het is niet niks, je ouders verliezen en dan ook nog zo kort na elkaar… iig nog sterkte!

Derona: hai meid, ook weer terug :) Ik hoop dat het beter blijft gaan tussen jou en je man!

7. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Vash: Ik kan daar ook niet heel goed tegen als ik ergens zit te eten. Verder maakt me zo’n jengelend kind niet uit hoor, maar wel als ik in een restaurant zit!

Jessica: Wat goed dat jullie haar nu al laten wennen en fijn ook dat het al een beetje lukt dat is een hele geruststelling voor straks !

Cindy: Ja, ze is uitgerekend in oktober, staat op haar hyves. Dus het kan best dat je het zo gezien hebt, Goofychick!

Meeting: Utrecht lijkt me op zich een prima locatie (al is Wessem wel een heel leuk dorp hoor ;) ) Maar ik ben het eens met wat MerleQ zegt, ik moet ook met de auto komen, dus liever niet in de stad Utrecht dan!

8. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Zo meteen de fysio hier weer voor Valentijn… Snap alleen niet goed meer wat ze elke week nog moet doen, want die oefeningen die zij doet, doe ik zelf ook… maar goed, we wachten het wel af!
    Vrijdag alweer de tweede keer spuitjes :(

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Meeting is een AC Restaurants niks?dat ligt dan aan de snelweg,maja dan moeten de meeste of iedereen wel met de auto kunnen komen :D

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Goedenmorgen meiden,

zo hier vanmorgen na de voeding toch nog maar weer even naar bed gegaan. Merk toch dat ik het nog nodig heb...

@ Mikmak: wat super dat het zo gezellig was en dat het oppassen ook goed is gegaan zeg. Dat doet je goed he?

@ Merleq: heel veel beterschap meid. Goed dat je erachter aan gaat bellen. Kan niet goedzijn...

@ Journey: ow heerlijk zeg, klokje rond. Ik kan niet wachten tot die van mij dat ook gaat doen.

@ Muppet: ja heerlijk vind ik het.
    Wat leuk dat je man nu eindelijk heeft gezegd dat hij ook wel een 2e kindje wil zeg.
    Jeetje wat lullig zeg, dat ze niet hebben gedaan wat jij gezegd hebt. Je zegt het toch niet voor de katseviool?

@ Derona: welkom terug meid. Ik hoop voor je dat het allemaal goedkomt meid.

@ Yvette: jeetje sliep hij om half 10 nog steeds? Joshua was stipt om half 7 (nieuwe tijd) alweer wakker hoor. Iets ervoor zelfs... Gisteren half 8 (maargoed das oude tijd half 7)...
    Ow ok.
    Gelukkig maar dat het vals alarm was. Ja, ga heel druk zijn vandaag, maar denk dat ik aan de bovenverdieping niet toekom. Maar dat kan morgen ook. En dan morgen ook de ramen lappen, Andres is toch thuis dus die gaat morgen de spinnewebben weghalen.
    Ja heb er echt nu al zin in... Maar ben heel erg bang dat Andres zijn werk moeilijk gaat doen, want die zeggen dus al dat die week nog niet akkoord is, omdat Andres nog geen overleg heeft gepleegd met zijn collega. Maar het is al geboekt en het 1e deel is ook al betaald, dus Andres moet gewoon tegen zijn collega zeggen van: 10 tot en met 18 september ga ik een week weg. Klaar. Punt. Zo simpel is het.
    Je kunt bij Hoog Caterijne goed parkeren hoor meid. Dat zit ook gelijk aangesloten aan het station voor als er mensen met de trein komen...

Hier een goede nacht gehad. Joshua was dus om half 7 al wel wakker. Hij heeft dus totaaaaaaaaaaaaal geen last van de nieuwe tijd...
    Hier zometeen dus aan de poets. Joshua ligt nu even beetje te huilen in de box. Hij gaat zo in slaap vallen, dat weet ik zeker. En als hij slaapt dan kan ik aan het werk.

Andres komt vandaag gewoon thuis en is morgen lekker vrij. Kan hij mooi met mij mee naar de gyn voor die vragen die ik heb.

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Yvette: ow dat is wel apart dan dat ze de oefeningen doet die jij ook al doet...
    Ja erg he, die spuitjes?
    Joshua krijgt ze woensdag weer... :(

@ Derona: ik denk het niet, want er zullen ook meiden zijn die met de trein komen denk ik...

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Misschien, maar is zo ongezellig!
    Laat me nog even nadenken, hangt er ook van af hoeveel mensen er komen en wat voor weer het is.

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......KDV belde net, ze hebben een nieuwe aanbeiding voor ons voor 1 september.......dat scheelt ons over de 1000 euro!
    Want ik heb zes weken vakantie en dan moesten we ook betalen. En dan kan ik nog ff wachten..........hihihihi.

14. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    misschien gewoon een cafeetje of een restaurantje maar dan niet aan de snelweg

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het is denk ik slim om even een deadline op te geven tot wanneer mensen zich aan kunnen melden. Als er nou niet zoveel zijn kan het wellicht bij iemand thuis.
    Weet niet of iemand daar in de buurt woont, ik woon een dik half uur van Utrecht af maar heb wel denk ik de ruimte dan om het te houden. Zeker als het mooi weer is. En anders moeten we iets zoeken en de gelegenheid bellen of er plek is voor een groep. Houden ze vaak dan ook rekening mee.

Oh ik hoor iemand jengelen in de box...

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
  17. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    dat is ook een idee, hier kan het ook alleen ik woon onder rotterdam dus voor sommige wel weer wat ver.

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ziet er goed uit, ja lage vuursche ken ik wel. Mooie omgeving.

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ok ik zei het vanwege mensen dan niet in de stad willen afspreken omdat ze met de car komen,maar mij maakt het niks uit wat we gaan doen

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Goofuychick welke plaats woon jij dan?

Deel Deze Pagina