Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Alphen aan den Rijn, naast de N11. Maar voorstel van Journey vind ik ook helemaal top moet ik zeggen. Heerlijk als het mooi weer is!

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja zekers,wel dichterbij voor mij :D

3. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Goedemiddag iedereen!

Hubby heeft een dagje vrij dus hebben we lekker lang uitgeslapen tot 10u en dan rustig ontbeten en straks gaan we winkelen en wandelen.

Voor ik bijlees ff spammen:

Nona in haar zomerse outfit:

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
  5. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    tacha wat een schatje zeg heeft ze het nog niet koud?

meeting ik vind het wel lekker om een lekkere wandeling te maken

6. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @Journey: Nee hoor, hierbinnen is het 21gr als we buiten gaan krijgt ze natuurlijk een trui aan en zit ze in haar lodge shelter ;)

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Goofychick: ow wat super meid, dat er een oplossing is gekomen!
    Ja een deadline is inderdaad misschien wel handig...

@ meeting: Rotterdam is inderdaad voor sommigen tever. Vandaar ook dat ik het zelf handiger zou vinden om het in Utrecht te doen, omdat dat voor iedereen het centraalst ligt...
    Ziet er leuk uit dat Vuursche Bos.

@ Tacha: wat een schatje zeg! Mooie foto's hoor.

Hier nog steeds bezig met stofzuigen. Angel had haar hele benchkussen gesloopt (is een pittenkussen), dus moest heen en weer lopen met de opvangbak van de stofzuiger naar de container om hem weer leeg te gooien... Pfffff, ik vind nu nog steeds pitten van dat kussen. Zometeen de trap nog even doen en daarna de wc en dweilen en dan is de benedenverdieping weer schoon en kan ik naar het winkelcentrum wandelen. Moet nog weer even Nutriton hebben en het is mooi weer, dus kan lekker wandelen.

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    effe spammen

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai patricia..........Oke bedankt voor de tip meiden moet ik zeggen he hahahah,ik heb het net meteen gehaald en ik ga het zeker gebruiken voor zijn uitslag kan ik alles proberen natuurlijk.
    ja ik moet een plastic bandje,niet het meetlint van het CB deze metingen worden bij de fhysio gedaan en dat moet met een bandje die ze eerst zacht maken in water en dan moet ie hard worden in zijn hoofd dat duurt 2 a 3 minuten en dan mag hij zijn hoofd niet bewegen dus die moeten we dan echt heel strak vast houden tot het hart is en dan moeten ze er nog bij tekeken op zijn hoofd en dat duurt ook weer 2 a 3 minuten dus in totaal tussen de 5 min echt strak vast houden dat is echt erg naar.
    Oke hahahah is dat smeeren ;)
    Dat is inderdaad een stap in de goede richting van je hubbie l-)
    Ja dat las ik een tijdje geleden maar heb even wat pagina's overgeslagen,wat gaan ze nu verder doen met je gal meid?

Hia Yvette...........Hoe gaat het met je manneke,hij was wat onrustig las ik de afgelopen dagen?

Hai Vash...........Hoe is het gegaan met werken meid?

Hai tacha........Ik heb het nu met jaimy niet met fv dat hij spruw heeft met noël had ik het erg vaak dus dat wil niet echt veel zeggen.

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Goofychick...........De ha denkt eczeem alleen denkt ze niet van de voeding maar ze doet er geen uitspraak over we hebben wel hormoonzalf gehad om het rustig te houden en dat moeten we ook echt 2 keer smeren anders springt het gewoon open en gaat het bloeden dus hebben we geen keuze.
    Vanochtend had hij het zelfs op zijn balzakje,daar bloedde het ook gewoon niet eer normaal dus,ik maak straks ene lijst voor de ka wat hij allemaal na moet kijken,gelukkig is hij de man van mijn ha anders zal hij wel niet hebben gedacht.
    Goed zeg meid dat je je kleine al zo goed leert te kennen,zo zie je maar weet je nog hoe onzeker we waren in het begin ;)

Hia patrica.........Nog ene keer meid,prachtige foto's van je binkie ;)

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Yvette...Ja ik weet het van CIn echt heel erg leuk voor haar ben erg blij maar dat weet ze ook,ik ben haar persoonlijke stalker hahahah,lig geregeld in de bossen daar ;)
    Wat betreft de meeting,ik heb waarschijnlijk werk en ik moet ook weekend diensten draaien als ik word aangenomen dus voor mij kan het dan helemaal veranderen,maar als ik een datum weet kan ik hem proberen vrij te houden.
    Ja waar die word gehouden dat weet ik niet als ik kan mag het hier,heb voldoende ruimte voor iedereen,alleen ik lig een kleine 30 minuten van Utrecht af.
    Wat was er bij je ouders ik hoop ,loos alarm.

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai mamamakka...........Fijn dat jullie gesprek heeft geholpen en dat je verandering ziet meid,gelukkig maar.
    Hoe is het oppassen gegaan,of ik moet het daalijk nog tegenkomen ;)

Hai vash.........Ik snap wel wat je bedoeld hoor meid,maar goed jaimy huilde zoveel dat ik anders nergens meer kon komen dus ik zet het van me af het is niet anders,gisteren bij mijn schoonmoeder werd ie ook zo hysterisch en je zag haar gewoon balen dat ik ben weggegaan,want zo heb ik ook geen zin,babies huilen nu eenmaal.

Hai merel.........beterschap meid ,zijn jullie wat opgeknapt?

Hai jessica..........dat klopt ik heb nu mijn eerste betaling gekregen ,opzicht nog snel want ik kwam 17 maart in de WW en heb het nu de eerste keer gebeurt met 2 weken,alleen waren ze het vergeten over te maken dus 1 keer gebeld en als het goed is staat het nu op de bank ;)

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai patricia....Net wat je zegt meid alles even goed uit laten zoeken,je kan het beter gewoon dan niet krijgen dan dat je het voor een heel jaar terug moet betalen,maar je hebtw el een verkeerde getroffen normaal kan je zelf 12 maanden over een bedrag terug betalen,Mart doet dat ook als hij moet terug betalen,we hebben het wel maar doe het niet ineens,misschien is dat wel het verschil hij moet vooruit betalen van zijn bedrijf.
    Ow de huttenheugte is echt heel leuk meid,echt een superpark hoor.
    Ik heb er volgens mij nog foto's van het park op mijn hyves staan en anders op noël zijn site.

Hia Mikmak......Meid super om te lezen dat het zo goed is gegaan met oppassen en dat jullie het zo gezellig hebben gehad :)

Hai Muppet ....gefeliciteerd met jullie aankomende 2de :)
    Hoe is het gegaan bij de fhysio meid.........mij ha raad het helpje juist af,ook mede door zijn eczeem.

Hia Derona......Ik lees dat het nog niet helemaal zo gaat meid,hoe was het bij je mams,heb je het daar wel even naar je zin gehad meid?

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou ik zag weer leuke foto's voorbij komen wat een scheeties zeg ;)

15. 07Britt

07Britt Actief lid

1 mei 2008
    166
    0
    0
    Zwolle
    Zo, even weer een reactie van ons....

Ben eindelijk ongesteld geworden. Jemig, en heftig!
    Bedacht me gisteren ook dat het maar liefst een jaar geleden is!
    Ja, dat is zeker een voordeel van zwanger zijn....

Met Fien gaat alles goed. Los van het (nog steeds) hoesten! We zijn vandaag nog bij de huisarts geweest, maar haar longen zijn gelukkig schoon. Toch raar dat ze dit al zolang heeft. Ik durf haar daarom echt niet op haar eigen kamertje te leggen (hoewel ik daar verder gevoelsmatig best aan toe ben). Maar ze wordt er 's nachts nog zeker 2 x wakker van.... en heeft het dan echt zo benauwd, dat het blauw wordt om haar mond.
    Fien heeft niets van het uur tijdsverschil meegekregen volgens mij. De afgelopen 2 avonden lag ze er rond 22.00 in om vervolgens om 8.00 weer om een fles te vragen. Wel een paar keer speentje moeten geven en even op moeten pakken voor het hoesten, maar Fieniemienie doet het geweldig! Vind haar ook zoooooo lief.... echt om op te vreten!

En weer even een foto:

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Journey, leuke foto zeg! Echt heeeeel lief!

Hier ga ik zo ff naar buiten met de kleine denk ik. Merk wel dat ik me af en toe erover heen moet zetten om te gaan omdat Sven nog zo onregelmatig komt af en toe. En ik geen zin heb om in de stad te gaan voeden nu.
    Wil nog kijken naar een zonnebrilletje voor hem.....eindelijk kan ik er eentje kopen! Vind ze zo leuk! Nu maar hopen dat Sven daar ook zo over denkt....hhahahaha!

@Patrieske, oh meissie lijkt me zo rot om te zien bij je kleine, weet ik nog wel toen Sven ontstoken oogjes had, al die push draden die je zag als hij zijn oogjes open deed....brrr......kon er ook niet na kijken toen.
    Sterkte ermee, hopelijk is het gauw opgelost.

Hmmm......ik smeer Sven af en toe in met de zachte creme van Zwitsal, zijn gezichtje maar het lijkt erop dat hij daar niet helemaal tegen kan......

17. 07Britt

07Britt Actief lid

1 mei 2008
    166
    0
    0
    Zwolle
    En nog een.... (kan wel bezig blijven):

Patrieske:
    Hoe is het met jou? Heb niet bijgelezen.... maar ben benieuwd hoe je dagen rondom Zoe's verjaardag en daarna zijn geweest. Knuf!

Ik ga even een fles klaarmaken! Tot snel!

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou even hier over ons zelf :)

jaimy doet het erg goed,hij is erg tevreden en huilt alleen nog maar als hij moe is,,hij schuift door de hele box op zijn rug maar ik denk meer omdat hij jeuk heeft :(
    Hij brabbelt en lacht heel veel dat doet me echt goed,het is een schatje.
    Noël en hij doen het ook goed samen en ze slapen nu samen beter en we beginnen echt onze sraai te vinden,het is ook een stuk rustiger hier in huis.

Woensdag moeten we naar de ka en dan zal ik alles horen,over zijn hoofdje en de schedelnaden,zijn voorkeurshouding,zijn reflux en zijn eczeem,en de bultjes die erg opgezet zijn in zijn nek,over zijn voeding.

Morgen heb ik ene sollicitatie gesprek bij Fokus,ik hoop echt dat het wat word want ik wil er echt graag werken en van die rot WW af.
    Want ik kreeg geen andere coach we moesten het samen maar uitpraten,ik kreeg net een mailtje van der dat ze ziek is geweest,ik heb er niet op gereageerd ik moet 21 april bij haar komen en dan zie ik wel hoe het gaat,behandeld ze me weer zo dan zal het wel uit de hand gaan lopen,of ik loop gwoon aan wat ik het beste kan doen,ik heb wel gezegd dat ik de gesrpekken ga opnemen als ik bij haar ben.

Nu ben ik nog alles aan het regelen met mijn aanvulling het is echt een zooitje zo,dus ik hoop dat ik snel werk heb en dan van die onzin af ben,ik dahct er even een jaartje tussen uit te stappen maar dat gaat echt niet zo,dus daar heb ik me maar van afgezet.

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sven heeft trouwens van die gesprongen adertjes op zijn beide wangen, wat je ook vaak bij oude mensen ziet zeg maar......is dat normaal? Trekt het weer weg?

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Britt..........Inderdaad is dat een voordeel van zwanger worden meid,geen ongi meer,,k zit er nu op te wachten en dan laat ik mijn spiraaltje zetten,nu er is uitgesloten dat er niets is met mijn litteken of mijn baarmoeder laat ik hem zetten als het uitkomt op vrijdag want je schijnt er best last van kunnen hebben,en anders maar een maand later.
    Jeetje meid,blauw om haar mond,dat zou ik ook erg eng vinden,wat zegt de ha daar op dan.
    Wat een scheetje zeg jou kleintje ;)
    Je kunt hier alles lezen als je dat wilt meid de foto's staan er al ene deel van op,als je het leievr niet doet moet je het niet doen.
    www.babymarton.vlindersite.nl/

Hai Goofychick.........Het word met de zalf wel minder,maar goed je weet ook dat het niet goed is,dat vind ik zo klote.
    Bedankt meid

@ Mart belde me net op zijn vriend zijn vriendin is bevallen 9 weken te vroeg en ze zijn met spoed naar veldhoven gebracht en de kleine ligt aan de beademing opd e NICU,Mart zei hij vroeg of we kwamen,het is dezelfde afdeleing als van Zoë* en waar ze is gestorven,ik vind dit zo verschrikkelijk moeilijk,ik wil daalijk ook niet zelf in een gat terecht komen omdat ik daar ben geweest,ik kan nu niet overspannen worden ofzo,maar goed ik zou het ook niet leuk vinden als ik mensen speciaal vroeg en ze komen dan niet.....dit is heel erg dubbel.

Deel Deze Pagina