Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Goofychick........Noël heeft deze ook,meestal trekt hij weg en soms zit hij er weken,ze doen er niets aan,en het kan geen kwaad zei mijn ha maar vraag het even na bij het CB,wanneer moet je daarheen of hebben ze een inloopspreekuur?

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: graag gedaan hoor. :D
    jeetje dat is wel een heel gedoe dan zeg, om het hoofdje op te meten... Pfffffff.
    Tot nu toe gaat er nog niets gebeuren met de gal. De pijn is nog niet vaak genoeg en niet pijnlijk genoeg. Als het echt te pijnlijk gaat worden, moet ik bellen en zal ik geopereerd gaan worden, maar dit kan nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaren duren...
    Dankjewel meid. Ja ben echt supertrots op mijn binkie hoor. :)
    Ja, dat moet ik ook nog doen, naar de belastingdienst. Moet ik ook mijn laptop meenemen om het te laten zien. Goed dat je het erover hebt, want anders was ik het mooi vergeten... :oops:
    Huttenheugte ben ik al wel eens geweest als kind, toen vond ik het ook al helemaal geweldig. En nu zitten we in een VIP-cottage aan het water. Helemaal beter toch?

@ Britt: wat goed dat ze het zo goed doet zeg. Afgezien van het hoesten dan... Maar daar is helaas niets aan te doen. Gaat over als het mooier en warmer weer word (ten minste dat zei mijn huisarts toen)
    Mooie foto meid!

@ Goofychick: met welke creme smeer je hem in dan? Joshua kan ook niet zo goed tegen Zwitsal, maar ook niet tegen Etos en Natusan is een beetje een twijfelgeval....

Ik ga hier nog even de wc schoonmaken en dweilen en dan ben ik hier klaar. Dan nog even naar de belastingdienst en de Aldi en dan ben ik klaar voor vandaag....

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Volgende week moet ik heen voor zijn prikjes dus vraag het dan wel.

Jee Patrieske wat een moeilijke keuze zeg.....pfffff.....wat vind Mart ervan? Ik kan je niet helpen met de beslissing....misschien zou ik zelf wel gaan alleen ik heb een hele lieve man en hele stabiele relatie....en ik weet zeker dat er dan plaats zou zijn voor mijn verdriet. Maar ik kan me voorstellen dat je er nooooooit meer wilt komen.
    Heb je ff gpbt!

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: meid, wat een moeilijke keuze. Ik snap dat je denkt dat ze het niet zullen begrijpen, maar om heel eerlijk te zijn denk ik dat ze dat best begrijpen als je ervoor kiest om niet te komen.
    Helaas kan ik je niet helpen een keuze te maken. Ik hoop dat je eruit komt. En meid, voel je niet schuldig als je niet gaat...

5. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hey dames...
    ik probeer vanavond ffies bij te lezen....

mevrouw is/ erg onrustig.. gisteren niets dan alleen op de "arm" willen zijn...

Ze heeft vannacht wel absurd lang geslapen... denk van rond 20.30 uur tot 05.45 uur!
    Ik werd dus wakker met fikse stuwing... en een nat dekbed...
    voordeel is wel dat ik flink kon kolven... :)

Vanavond gaat ze waarschijnlijk echt in haar eigen bedje.. op haar eigen kamertje slapen.. :(
    Eigenlijk wil ik haar zo lang mogelijk bij me houden.. maarja.. vanaf donderdag heb ik de kinderwagen vaak nodig...en tja zie manlief niet elke keer dat ding op en neer sjouwen ....
    en tja... het moment komt toch een keer.....

@meeting
    tja.... ik zou wel willen, maar zit weer met vervoer etc... en tja welke dag het is...
    en ik ben niet zo iemand die in me uppie met de kinderwagen met een trein gaat naar een vreemde stad....
    tja.. ik weet...

groetjes,
    een bange schijterd....

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hey meis
    kun je de ledikant dan niet naast je bed neerzetten?of is dat te lomp?

Enne je bent niet de enige hoor,ik ga ook niet met de trein alleen vind ik ook niks,dus als de mannen niet mee mogen dan houd het voor mij helaas op.

7. ramona0309

hi,

Ledikantje naast het bed KAN gemakkelijk...maar OOK daar gaat manlief niet aan meewerken...
    HIj vindt dat kinderen op hun eigen kamer moeten slapen... (zit wel iets in.. maar het eerste half jaar hoeft het niet van mij..)
    Trouwens als het aan mij zou liggen.. zou het bed van Serino ook bij ons op de kamer staan... :)
    Wil mn kinderen zo dicht mogelijk bij me hebben... :)

Krijg jij manlief zo gek dan om mee te gaan..?!
    Hier echt niet hoor...
    Iemand uit Rotterdam die me kan oppikken..?
    Tja en dan is het weer welke dag het is... ik kan alleen op een zondag ofzo... .. of een voetbal-vrij weekend....
    (altijd dat kl... voetbal.. )

8. ramona0309

Snik...snik... en ben zo benieuwd naar jullie... en jullie kids....!

Kan ik ze live bewonderen.... en jullie die van mij...
    Al ziet mevrouw er nu uit als scarface.... ze heeft een diepe kras op haar gezichtje...
    zat net te denken.. moet haar nagels knippen, maar doe ik wel na het bedje....
    fout gedacht dus... :(

9. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    @Meeting
    Ben er helaas ook niet bij..

Hier de regeldagen van Arda..Hij is vooral 's nachts erg aan het jengelen..Speen erin, houdt hij 5 minuten vol en dan begint het weer..
    Vanochtend waren we dus rond 6 uur al wakker en heeft ie tot aan 12 uur niet geslapen..
    Wil ook vaker aan de borst, maar is nog steeds onrustig..dus ook dat lukt nog niet..(rechterborst neemt hij helemaal niet meer :( )Nog steeds aan het kolven dus..met flesje gaat het iets beter..
    Dit gaat wel over, maar dan komen de prikjes weer..(de vorige keer met de prikjes was hij ookal zijn hele ritme kwijt, ben bang dat het weer zo gaat aflopen)

Wel kan hij gelukkig nog lachen..Ook pakt hij al wat speeltjes vast!
    En eindelijk kan hij nu langer op zijn buik blijven liggen met zijn hoofdje omhoog!

@Ramona
    Vanavond gaat Arda ook voor het eerst in zijn eigen bedje slapen..Overdag doet hij het al..Maar 's nachts hebben we nog niet uitgeprobeerd..
    Ben benieuwd..Hoop dat het mee zal vallen..Het wordt voor mij alleen een stuk moeilijker, want we hebben nog steeds geen bankje in de babykamer..

@foto's
    Prachtige foto's weer!
    (kan iemand mij per PB uitleggen hoe ik een foto kan plaatsen, lukt me al zo lang niet..Zou Arda ook wel even willen spammen.. ;) )

Vraagje:
    * Arda heeft gele vlekjes op zijn hoofdhuid..Erg gek..merk het ook nu pas op..
    Iemand enig idee?

* Zijn er mensen die de baby nog inbakeren..?
    Hoe lang mag dat eigenlijk? Ik vind het zo zielig voor Arda als ik hem moet inbakeren, maar doen we het niet, dan is hij zo weer wakker.. :(

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @iloveA, ja dat doet zeker goed dat het zo gezellig was voor dr... maar ook dat papa en mama effe bij konden klussen ;) hihi

nou heb hier echt laast van de wet van murphy vandaag.... linette heeft dan best onrustig geslapen vannacht, en vanmorgen wilde ik met haar in bad en gleed ik uit in het bad, kon linette nog net van de grond redden door haar met 1 arm uit de lucht te grijpen.. wel een hele blauwe arm omdat ik op de badrand viel...

vervolgens stond ik bij de winkel en was mn pinpas weg.. ik thuis zoeken en uiteindelijk de AH gebeld waar ik zaterdag effe was.. lag die daar.. gewoon verloren dus...

nou toen maar effe naar het cb door gegaan was toch in de buurt en normaal heb ik wel een wikkeldeken mee, maar omdat ik niet van plan was om te gaan heb ik haar daar effe op het dekbedje van de kinderwagen gelegd.. piest ze me die helemaal onder... hoezo de wet van murphy...

ben nu al moe..... en madam is klaar wakker want die heeft al effe geslapen..... en ik kan wel tot morgenochtend pitten.....

11. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Patrieske wat een rotsituatie voor jou, je wil je vrienden ook niet in de steek laten maar idd je wil zelf ook niet overspannen worden sterkte met je beslissing.

Goofychick, Tess kan bijna nergens tegen ik smeer nu bepanthen op haar gezichtje en dat gaat super ze heeft een lekker glad huidje.

Ramona jij woont toch in de buurt van Rotterdam anders kan je eventueel wel meerijden, ik woon in de hoekse waard.
    Voor mij ook gezelliger anders moet ik alleen dat hele stuk rijden mijn vriend gat never nooit mee.

12. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Jemig jij hebt echt je dag niet mikmak

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mikmak, iid je dag niet.....pffff......ja uitglijden ben ik ook altijd zo bang voor....is een antislip mat niks?

Trouwens die rolletjes heb ik alleen omdat Sven altijd op zijn zij ligt en nu ook gaat rollen, en ik moet zeggen, slaap er heerlijk relax door.

@mannen meeting, ik denk zelf dat het gewoon leuker is zonder de mannen, omdat je dan gewoon wat vrijer kletst met anderen en anders blijf je toch bij je mannetje zitten. Maar he dat is wat ik persoonlijk denk he?!

14. Merijn

Merijn Niet meer actief

Buh nou mijn buik doet nog steeds zeer. Hij is ook flink opgezet :( Lig nu op de bank mijn boterham van net binnen te houden. :(

Straks gelukkig mijn mannetje weer ophalen :)

@ patrieske: ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt... Kan je vriend niet zonder jou gaan? Of vindt hij het ook te moeilijk?

@ meeting: het voorstel van journey klinkt wel goed. Ik ben zelf ook bang dat het in de stad te lastig wordt qua ruimte. AC restaurant vind ik overigens ook niet zo gezellig. Wel lastig dat niet iedereen zo makkelijk een auto tot z'n beschikking heeft.

@ huid: nou Tobes gezicht ziet er ook nog steeds niet uit... Als ik er sudocrem opsmeer, gaat het voor 2 a 3 dagen beter, maar helemaal over gaat het gewoon niet. Nu heb ik weer een andere creme van de apotheek maar ook die heeft het tot nu toe juist alleen maar erger gemaakt. Vet houden is hier niet de oplossing, terwijl ik echt een zo'n dun mogelijk laagje smeer. Het is gewoon hopeloos.

Pfff ik ga maar weer mn bed in. Ik voel mn eten echt weer omhoog komen :( Jammer want zonder eten ga ik me juist ook weer zieker voelen.

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ goofychick: ik ben het daar wel mee eens hoor wat betreft de mannen. Denk ook niet dat mijn man het echt heel boeiend gaat vinden.
    Overigens zou ik me geen zorgen maken over het gewicht van Sven. Kinderen raken hun babyvet praktisch altijd kwijt als ze gaan kruipen en lopen. Pas als je ze op latere leeftijd echt ongezond veel vet en suiker gaat voeren, worden ze echt dik ;) En Tobe zit qua gewicht ook 1 standaarddeviatie boven het gemiddelde terwijl zijn lengte wel gemiddeld is, maar ach, ik vind hem niet dik hoor. Hij ziet er juist geweldig lief uit met die lieve dikke armpjes en beentjes. En ik vind ook niet dat Sven er te dik uit ziet. Het is juist een heerlijk kereltje. Het kan veeeeeeeeel erger.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofy, ja antislip mat en gewatteerde vloer, muren en vooral badrand... :)
    maar ze slaapt nu effe eindelijk dus ik moet eigenlijk effe een beetje poetsen, want vind het hier al weer te stoffig.... zucht.... ben benieuwd wat er nu weer gaat vallen, of waar ik tegenaan loop.... :( :evil:

17. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Goofychick, Tess zit met haar gewicht ook bovenaan maar tegen mij zeiden ze dat dat straks met fruit e.d wel goed komt omdat ze dan nog maar 4 flessen krijgt maar nu zitten er al dagen bij dat ze op 4 flessen komt.

18. 07Britt

07Britt Actief lid

1 mei 2008
    166
    0
    0
    Zwolle
    En anders wel als ze gaat lopen Journey.

Britt heeft altijd bovenaan de curve gezeten. Iedere keer was het advies om maar te proberen haar wat minder eten te geven. Nou, ik heb haar geen honger laten lijden hoor.
    En uiteindelijk is het er allemaal weer afgegaan toen ze ging kruipen en vooral toen ze ging lopen. Don't worry!

19. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ohw nou dat is een hele geruststelling, Tess woog vorige week 6550 ik verwacht dat ze nu rond de 6800 wle zit.

20. Tese

Tese Niet meer actief

Nee dat gaat helaas niet. Want het bedrijf was van mn vader en die is nu verkocht. ik moet mijn nieuwe baas gaan inwerken zeg maar :rolleyes: Het zal wel even moeilijk zijn maar het komt wel goed hoor ;)

Deel Deze Pagina