Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

2. Tese

Tese Niet meer actief

Wat een lekkere bollie is nona toch! :) ;)

3. Tese

Tese Niet meer actief

4. Tese

Tese Niet meer actief

Fien is ook al zo'n lekker ding! Mooie ogen ook!

5. Tese

Tese Niet meer actief

Zit arda niet al in zn 12 weken sprong?
    Wij zijn gisteren gestopt met het inbakeren van Sem, dit mag tot 3 maanden. Daarna is er een risico dat ze op hun buik draaien en als ze ingebakerd zijn is dat gevaarlijk.
    Die gele vlekjes, is dat geen berg?

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Snif, we hebben net Tobe opgehaald en hij is heel onrustig geweest. Veel huilen en heel hongerig :( Ik hoop maar dat dit een sprong is en dat het snel weer over gaat... Ik kon echt wel janken...

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik trof hem trouwens ook nog eens huilend aan toen zij hem aan het verschonen was. Hij was net wakker dus ik denk dat ze hem huilend uit zijn bed hebben gehaald en hem niet hebben kunnen troosten... :( :(

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ach die arme Tobe het komt vast wel weer goed moet ie morgen weer?
    Ben je trouwens al weer wat opgeknapt?

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hi allemaal,

druk druk druk,. Tuin ligt hier overhoop want wij krijgen nieuwe schuttingen en was vandaag met de grondige voorjaarschoonmaak begonnen.. Oei dat moest nodig zeg. Door die bolle buik 9 maanden lang de hoekjes niet meer kunnen doen ;)

Jamie is erg drabberig. Heeft gisteren van 16:00 tot vannacht 04:30 geslapen en heb hem wel twee keer slapend een fles gegeven want hij wilde niet wakker worden. Arm kind nog aan het bijkomen van het avontuurtje bij mijn nicht :evil:

Hij heeft nu ook een heel ander slaapritme. Erg lastig want nu weten we helemaal niet meer wat hij op sommige momenten wilt. Geen speen en loopt alleen maar te kauwen op zijn handjes :(

10. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    He meiden vandaag weinig tijd nona is druk druk druk dus kan ff niet bijlezen sorry!

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Jee patrieske. Kan me heel erg goed voorstellen dat het moeilijk is. Denk wel dat ze er begrip voor hebben als je niet langs wilt gaan. Brengt zoveel nare herinneringen naar boven meis! Knuf

Merle beterschap en knuffel Tobe maar lekker.

Journey, britt en Tach prachtige fotos hoor!

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja het gaat wel iets beter. Straks gaan we soep eten, wat minder zwaar op de maag en hopelijk voelen we ons morgen beiden weer fit.

Tobe begon net weer te huilen omdat ie honger had... Mijn man is hem nu de fles aan het geven. Oh ik hoop toch zo dat dit een sprong is :(

13. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mamalijntje jij hebt er nogal zin in de grote lente schoonmaak, kan je hier ook niet even komen?

Tess moet zo in bad maar ze is nu zo lief aan het spelen met de babygym dus ik laat haar maar even, als ze het dan zat is gaan we lekker in bad.
    Normaal wordt het nu donker en gaat ze jengelen en huilen maar nu is het nog licht dus slaat ze dat over, lang leve de zomertijd hihihi

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hebben jullie trouwens een parasol voor de kinderwagen?
    Wij hadden die van Jolien en die heb ik vanmiddag in tweeen gebroken toen ik hem wou buigen.. Chips

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Tobe is nu toch 12 weken? Het kan de 12 weken sprong zijn Tess heeft er echt een paar dagen last van gehad en eigenlijk sinds 2 dagen is ze echt weer lief, ze heeft ook veel minder honger nu alweer maar 4 flessen terwijl het echt een hongerlapje was.

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ik heb er eentje van bugaboo off white net als mijn bekleding

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh oke, prettig om te horen dat andere kindjes het ook hebben. Hoe lang had Tess er last van?

18. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Derona: Dat is een idee, een AC restaurant….

@ Patricia: Oh dat klopt inderdaad, Hoog C. heeft een fijn parkeergarage. Echt heerllijk dat Joshua zo goed slaapt hoor! IS het nog gelukt met je huishouden?

@ Tacha: Wat schattig zeg :) Hoe vond ze het in het zonnetje?

@ Journey: Wat een leuke foto echt zo’n schaterlach!

@ Patrieske: Ach het gaat wel weer goed hoor, hij had gewoon wat moppers ;) En met jou mannetje?
    Inderdaad loos alarm gelukkig!
    Wat heerlijk dat Jaimy het nu zo goed doet! Wel vervelend dat die eczeem nog steeds aanwezig is, ik hoop dat ze daar ook iets aan kunnen doen!
    Jeetje wat moeilijk zeg… ik weet niet wat ik zou doen en die keuze kan ik ook niet voor je maken, in ieder geval heel veel sterkte!

@ Goofychcik: Geen idee van die adertjes? Denk dat het wel weer weg trekt, maar ik heb het nog nooit gezien?

@ Britt: Wat een super schattige foto’s :)

@ Ramona: Ik zou ook niet met het OV gaan hoor,is me veel te veel gedoe!

@ Elam: Sterkte met de regeldagen. De vlekjes, is dat niet het voorstadium van Berg? Dat heeft Valentijn ook gehad namelijk…. Insmeren met anti-berg pads en dan met het borsteltje eruit borstelen.

@ MikMak: Jeetje, jij hebt je dag ECHT niet he vandaag?! Sterkte!

@ Muppet: zo’n meting heeft Valentijn dus ook gehad en het was nu perfect in orde, het komt echt wel goed hoor!

@ MerleQ: ach, die arme Tobe toch… ik hoop dat het iets eenmaligs was!

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

zo ben weer terug hoor. Eten staat in de oven. Althans een gedeelte daarvan. We eten aardappelanders met sla. (geschreven om 17.45 uur)

@ Derona: je zou eventueel met de trein naar Zwolle kunnen komen (is maar klein stukje) en dan met mij meerijden..., maar moet je wel maxi meenemen)

@ Ramona: datum van de meeting word 13 juni. Is dan de voetbal nog niet afgelopen? Als het goed is bij Andres al wel...
    Zou het zonde vinden als je niet komt... Ik ben ook erg benieuwd naar jou...

@ Elam: ik baker Joshua nog wel in af en toe. Meestal 's avonds, omdat hij dan erg onrustig is.
    Dit mag tot 6 maanden.

@ Mikmak: deden jullie nog niet klussen dan? ;) Is wel heerlijk hoor. Als wij bezig zijn zet ik de babyfoon gewoon ffies uit...anders ben ik veel te veel afgeleid.
    Ow meid, je hebt je dag inderdaad echt niet he? Nu maar gewoon stil blijven zitten en niks meer doen, dan kan er ook niets meer fout gaan...:) ;)

@ Goofychick: ik denk achteraf ook dat het leuker is zonder de mannen met de meeting.

@ Muppet: dat zal ook raar zijn... je baas inwerken?

@ Merleq: dat is wel jammer zeg dat hij zo onrustig was...
    Zielig... Ik denk idd net als de andere meiden dat Tobe echt gewoon in een sprongetje zit...

@ Mamalijntje: ik heb idd een paracol voor op de kinderwagen. Een mooie lichtblauwe.

@ Yvette: daarom denk ik ook dat het voor iedereen handig is in Utrecht... maargoed dan is het daarna nog afwachten waar je dan naartoe gaat met z'n allen.
    Ja het is gelukt met het huishouden. Morgen boven doen en dan ook de ramen lappen buiten én binnen. Ook wil ik morgen de logeerkamer opruimen, maar daarvoor moet Andres eerst morgen (hij is toch vrij) de zolder weer even een beetje aan kant maken...
    Ow en ik heb een hele doos natuurazijn opgehaald. :) Nog geen 4 euro voor 12 flessen. Jeeeeeeeeej wat goedkoop zeg!

Hier inmiddels het eten alweer op. :)
    Joshua heeft zijn voeding ook op en heeft zijn medicijnen ook gehad.
    De hele benedenverdieping is gedaan. Vanavond gaan we de papieren even uitzoeken en weer in de mappen doen. (gisteren kregen we onverwachts visite)

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    eigenlijk wel een dag of 3 daarna is het beter gegaan en nu slaapt ze bijna het klokje rond

Deel Deze Pagina