Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hoezo wilt manlief daar niet aan mee werken,het zijn ook jou kids,
    ja als het aan mij ligt dan staat Délano zijn bed ook naast mij,ik ben echt zo muts die tever gaat nadenken,over owh stel er komt brand en ik merk niks en kan niet bij mijn kids,of stel er komt een inbreker,pff erg he
    gewoon de ledikant naast je bed zetten hoor

Ik krijg mijn vent denk ik zowiso wel mee dat hij mij wilt brengen zeg maar

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Iloveandres dan zou Roel mij ook nog wel kunnen brengen naar jou toe

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hier wilt Sylvano vandaag echt om de 2.00 uur een de borst,meestal kan ik het wel uitstellen tot 3 uur maar vandaag is het dan alleen maar huilen huilen huilen

4. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    ff vluchtig gelezen, geen reacties, ben echt gebroken.Mila is erg onrustig vandaag....krampjes, misschien regeldagen en een stapje (van oei ik groei....of is die niet met 12 weken.... weet het ff niet meer ga zo het boek erbij pakken....)
    Verder op en neer geweest naar psz, hubbie was vrij vandaag voor tandartsbezoek, dat was wel lekker. Ben nog even met Elise naar het dorp geweest, lekker van alles gekocht, mooie kleding voor Elise... een broek, blouse en trui samen voor €7,- Kon het niet laten liggen... Broek is trouwens nog veel te groot hoor maar daar groeit ze vanzelf in, voor €2,- kon ik die niet laten liggen....

vanavond drie wassen opgevouwen en nu ben ik kapot! Ga zo heerlijk mn bedje opzoeken, kijken wat Mila gaat doen vanacht....ze slaapt nu in de box het was vandaag geen doen om haar boven te slapen te leggen, hopelijk gaat dat vanacht wel lukken, ga het zeker proberen, maar de wieg staat nog steeds op onze kamer dus als het niet gaat hebben we die ook altijd nog en verder als ze wel bij ons slaapt.....nou ja dan dat maar... morgen geen plannen hoef er ook niet vroeg uit dus dan maar een slechte nacht, heb morgen alle tijd om bij te tanken.

Slaap lekker alvast allemaal!

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @meeting, journey had een voorstel: Lage Vuursche, ipv een AC restaurant. Veel gezelliger en je kan nog lekker een wandeling maken met mooi weer.

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pffff.....slim Sven vanmiddag eindelijk ging de telefoon....diezelfde rot energie maatschappij die mij in mijn kraamweek stalkte.....Sven wakker......en ik sjago......
    Heb gezegd dat ik niet meer lastig gevallen wil worden.........maar dat moest ik zelf aangeven......que?
    Ze noemde deze site http://www.infofilter.nl.....daar kan je aangeven waar je wel voor lastig gevallen wil worden en niet.....ideaal!!!!

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heeeeel herkenbaar........irritant! Geef jij hem dan ook? Ik Sven wel, CB zei dat ik het moest uitstellen tot 3 uur voor zijn rust (welke rust :)...en ze denken dat het snacken is....nou hij heeft echt wel mega honger dan.
    Uitstellen heeft met hem geen zin, hij gilt, maar dan ook echt gillen, de boel bijelkaar......zonet kwam hij al om een uur en drie kwartier, heeft hij daarvoor wel het een en ander eruit gegooid. Heeft ook weer veel last van kramp, of iig boeren die dwars zitten. Echt zielig.

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

zo alles zit weer in de mappen en de papiercontainer is alweer flink aangevuld. :)

@ Derona: dat is ook goed... Kijk maar even meid. :D

@ Goofychick: bedankt voor die link meid. Ik word ook zooooooo vaak lastiggevallen voor een of ander verkooppraatje...

Ik ga zo lekker m'n bedje in. Andres geeft de laatste fles, dus ik kan mooi een uurtje of 1,5 extra pakken. Morgenochtend doe ik dan de fles en blijf ik er ook uit, want ik moet morgen toch nog naar de gyn toe. Andres gaat wel mee, maar die roep ik dan wat later. Moet er om 10.30 uur zijn... Kan ik mooi voor die tijd nog even wat doen op de bovenverdieping...

9. Tese

Tese Niet meer actief

Echt weird trouwens... ik heb af en toe het gevoel dat ik zwanger ben!

Ik weet dat ik het niet ben maar heb wel de verschijnselen. Zeurderige buik, last van mn bekken af en toe lijkt het zelfs alsof ik wat voel!

Ik spoor echt niet hoor.

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia patricia........dat is ook een heel gedoe maar goed het is beter dan steeds een schedelfoto te maken want dat gaat echt een stuk grover dat is niet mormaal ik ben de eerste keer met noël gewoon in tranen uitgebarsten.
    Dus als ik het goed begrijp moet je eerst creperen van de pijn,dus eigenlijk net zoals Mart met zijn liesbreuk voordat ze wat doen?
    Nou zo zie je maar waar ik overal goed voor ben,je persoonlijke agenda hahahah.
    Lekker een vip cottage meid,ik vind het erg duur zo'n vip huisje maar goed soms moet je even jezelf verwennen toch ;)
    hieronder kan je lezen bij Goofy welke keuze we hebben gemaakt,gelukkig begreep Mart het en hij wil zelf ook niet naar die afdeling

Hia Goofychick..........We hebben besloten dat als de kleine van de NICU afgaat naar de couveusse dat we dan gaan dat is een afdeling hoger en dan hoef ik daar niet te komen,Mart zei we moeten dat niet doen want dat gaat niet goed,en het beste is ook dat de kleine rust heeft,ze hebben ook al een grote fam en Kim ligt wel op de kraamafdeling maar ook daar wil ik niet heen,ze verhuizen over een weekje naar de MC en dan gaan we in ieder geval langs bij hun,ik kan er wel goed over praten met haar,ze is voor mij een grote steun geweest met Noël dus ik wil haar niet laten vallen,ze is dan niet een vriendin van mij het zijn vrienden van Mart wij hebben nog eigen vrienden,en dat na 16 jaar maar goed,ik wil niet niets laten horen zo ben ik niet.
    Ik heb je terug gebpt meid,erg lief van je.

Hai ramona.........Woon je richting mijn kant als we daarheen moeten ik woon in Denbosch,ik weet niet of ik er langs kom anders pik ik je wel op als ik kan gaan op de datum matuurlijk.

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai derona...........wat ik net naar Ramona schreef geld ook voor jou,alleen moeten we dan wel kleine kinderwagens meenemen hahahah,misschien kunnen sommigen met elkaar meerijden en als je man wel mee gaat en je komt dan wel,dan neem je hem toch gewoon mee,ik zie dat probleem niet hoor ik heb liever je man er dan bij dan dat jij er niet bij bent ;)

ik ga morgen verder met reageren meiden ,ik ga voeden en boeren en slapen

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @iloveA, zeker waren we al weer aan het klussen, maar nu extra! lol

heb ok niets meer gedaan dan poetsen gisteren, dan kan er niets mis gaan hahahaha

maar goed madam is wakker.. laters

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Goedemorgen meiden,

@ Muppet: dat is wel vreemd idd. Moet je niet gewoon ongesteld worden dan?

@ Patrieske: Och jeej meid, toch...
    Ja ik moet inderdaad eerst creperen van de pijn en dan word ik pas geholpen...
    Ja een VIP-cottage is idd duur, maar de jongegezinnenkorting is eraf gegaan, ook is er nog een vroegboekkorting vanaf gegaan. En we zijn met 2 stellen, dus dan is het nog te overzien en we gaan een volle week, dus dan is het vaak in verhouding ook nog goedkoper...
    Ook krijgen we elke dag brood en een krant. Heerlijk toch?
    Ik denk dat je er voor jullie zelf goed aan doen om dan pas te gaan. Anders denk ik inderdaad dat het niet goed zal gaan.
    Goed dat jullie voor julliezelf kiezen meid.

@ Mikmak: ooooooooooow op die fiets. :) Nou groot gelijk hoor meid...
    Er is dus verder niets meer misgegaan? Gelukkig maar.

Hier heeft Joshua net zijn 1e fles en medicijn gehad en is direct na de fles weer als een blok in slaap gevallen.
    Ik ben nu zelf even aan het eten en zometeen boven maar even aan het werk. Alvast een beginnetje maken. Begin ik met de logeerkamer. Dat is nu een rommelkamer en ik denk dat die ook weeropgeruimd moet worden, zodat ik in aanmerking kom om gastouder te worden.
    Jaja, ben er maar druk mee. :)

14. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrr! :evil:
    Het kereltje lag nog lief te slapen (nogal logisch als hij oude tijd tot half 9 slaapt…) Staat die stomme K*Twekker van mijn man op ‘snooze’! Dus dat rotding heeft Valentijn wakker gemaakt. En hij is klaarwakker en ik heb net mijn voeding afgekolfd :( Nu moet ik hem dus maar een fles geven, want ik heb echt niets op dit moment… En BEDANKT maar weer he, papa…. :evil:

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @iloveA, nee er is zeker niets mis gegaan meer... hahahaha
    moet ik toch niet aan denken

nou al lekker gedoucht en aangkleed en opgemaakt, zometeen nog mn haren doen en madam aankleden.... en dan om 11 uur naar de bank, ga toch maar over naar de rabo, want ga ook voor linette daar een rekening openen...

16. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Meeting: Het Vuursche Bos, wat Journey voorstelde ziet er trouwens inderdaad erg gezellig uit!

Patricia: Ja, zie je, het kost echt heel weinig en je kunt daar veel wassen mee doen, ongelooflijk! :D
    Fijn dat je zo opgeschoten bent zeg, ik zou willen dat Valentijn ook wat meer sliep, dan kon ik hier ook meer doen overdag…

Derona: Regeldagje wellicht?

Muppet; Weet je wel zeker dat je niet zwanger bent? Of misschien je ongesteldheid die eraan zit te komen?

MikMak: Leuk zo’n regenboogrekening, krijg je ook nog een leuk presentje bij :) Fijn dat de ‘wet van murphy-dag’ weer voorbij is!

Zo, nu eens de fles klaar gaan maken (wel met BV, maar toch). Hij ligt nog super lief in zijn box, hele verhalen te vertellen tegen zijn mobiel, echt zo lief!

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeie morgen allemaal,

Meiden die voor de meeting gaan waarom gaan jullie niet reserveren bij een kindvriendelijk cafe/res? Zo weten jullie zeker dat het gaat passen en kunnen jullie een pot maken voor de drankjes. Kunnen de dames met BV gewoon geven etc en zo heeft ook niemand last van jullie. hihi bedoel 6 a 8 babys bij elkaar is natuurlijk een drukke bedoeling hihi.

Wij hebben een heerlijke avond en nacht gehad. jamie sliep al om 19:15 en hebben hem wakker gemaakt voor de fles van 22:30 en daarna heerlijk geslapen en af en toe even de speen en geslapen tot 07:30.

Lekker rustig dagje vandaag

18. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Mamalijntje: Dat is ook nog eens een idee!
    Heerlijk zo'n nacht zeg :D

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ reserveren: mijn ervaring daarmee is dat je dan 1 grote tafel krijgt zodat iedereen in 1 grote kring gaat zitten. Dat vind ik zo niet gezellig...
    De babymeeting van ons hier laatst was ook met zoveel kinderen en wij zijn in een cafe gewoon gaan staan en een beetje rond gaan lopen. Een aantal zaten er, maar het was gewoon heel vrijblijvend. Er stonden een rijtje kinderwagens naast waar een aantal baby's sliepen.

@ yvette: lekker handig die man van je ;) En jij moet het oplossen helaas.

Hm manlief is nu weer met Tobe naar het KDV. Alleen heeft Tobe nogal veel gespuugd vanochtend, maar hij had geen verhoging en was ook gewoon vrolijk. Overigens heeft ie op moment ook weer dat ie om een uur of 5 wakker wordt en wij er dus weer 2 keer uit moeten voordat het 7 uur is. Het is echt precies hetzelfde als een paar weken terug, alleen duurde dat toen geloof ik ruim een week :( Ik merk verder vrij weinig aan hem, hij is alleen zoooo hongerig wat resulteert dat ie dus ook niet meer goed doorslaapt. En dat spugen helpt dan ook niet want dan krijgt ie vast nog eerder honger :( Naja, ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat...

Ik ga nu in ieder geval de hond uitlaten en daarna naar de universiteit.

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Goofychick,Nou ik gaf hem gisteren dan wel om de 2.00 uur ik ga niet hem de hele tijd laten huilen,tot echt overstuur toe,enne ze mogen toch zoveel bv hebben als ze willen,dus wat doen ze dan moeilijk van het cb,owh echt sommige bleh
    en wat sneu dat bij hem de boeren dwars zitten,daar kun je goed last van hebben

OWh en lekker makkelijk ofniet dat jij erdan achteraan moet gaan zodat jij niet meer lastig word gevallen door die telefoontjes,laat hun dat lekker regelen bah

@Muppet meis je spoort wel hoor :D,misschien zijn het na verschijnselen van je zwangerschap.

@Patrieske jij komt niet langs mij heen,ik woon in Deventer dus de hele andere kant uit,wel lief van je hoor,nee ik wil zowiso komen ik ga van alles proberen zodat het lukt hoor :D

@Iloveandres ben je bezig om gastouder te worden leuk :D bij welk bureau?

@Yvette pffffffffffffffffffffff lekker is dat he,bah,heb je geen voeding in je boobs?komt dat?
    zou idd misschien wel een regeldagje zijn ik vond het iedergeval niet erg,

@Mikmak veel plezier met de rekening opnenen :D en niet stiekem de bank gaan beroven he :p:p:p:p

@Mamalijntje,das een goed idee,om naar een kindvriendelijke res/cafe te kunnen gaan,owh wat heeft jou mannetje goed geslapen zeg,me is jaloers :D:D:D

Deel Deze Pagina