Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @Ramona: wauw wat een flinke meid heb je he! in haar eigen bedje en doorgeslapen?! Daar droom ik al laaaaaaaang van!

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja misschien weeg je wel meer dan mij maar waar kom je vandaan?
    Sommige begrijpen het niet als ze mijn lichaam zien maar je moet het in verhouding zien he......ik moet ook nog 11 a 12 kilo om op mijn oude gewicht te komen. Dus dat is hetzelfde.

3. winter15

winter15 Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik heb nog steeds geen tijd voor het forum, als Elle slaapt dan moet mama ook bijslapen, ben zo moe!
    en overdag ben ik veel met haar op pad omdat ze toch niet wil/kan slapen. Behalve toen ze haar prikjes kreeg donderdag toen heeft ze zelfs overdag goed geslapen :)

Ik heb al een stuk teruggelezen maar moet nog een aantal pagina's.

@meeting: las even vluchtig over de meeting 13 juni? is dat op een zaterdag? dat weekend kan ik geloof ik wel, mag ik nog mee?

Ik krijg zo 8 meiden van de zwangerschapsgym met baby op visite dus ik moet nog even snel door het huis, hoor Elle ook weer mopperen dus ze is weer wakker en ze moet nog gewassen en mooie kleertjes aan, haha! druk druk...

Het is trouwens weer een supermooie dag!

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Veel plezier meis! En natuurlijk mag je mee duhh! :)

5. winter15

:) gezellig! is het in Lage Vuursche? lekker dichtbij voor mij :D

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    goofychick een knuf voor jou! Hoop dat het er gauw af gaat. Nog even doorbijten en je kan straks lekker sporten, zwemmen en heel veel gaan wandelen.

Ik viel in de eerste week door de BV onwijs af.. Bijna 17 kilo. Resultaat dat alles nu onwijs los om mij heen zit. Heb overal vel over. Dat wordt ook nog een hele strijd voor mij om dat weer goed te krijgen.

Ik ga ontzettend veel wandelen. Doe alles lopend met de wagen en merk dat mijn buik echt in cm aan het minderen is.

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Is het bij jullie trouwens mooi weer? Wij hebben dikke wolken en geen zon te bekennen. Hoop morgen wel want we moeten weer verder in de tuin.

8. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh meid toch hier lijkt het wel hartje zomer !

9. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    tacha ik heb ook die plakkers voor op de koortslip maar dan mag je nog niet je kindje kussen toch ? ff voor de zekerheid ?

10. winter15

@mamalijntje: wat goed zeg dat je al zoveel gewicht kwijt bent, mijn buik wordt niets minder, hangt ook gewoon te flubberen...vreselijk!
    Ik was 21 kg aangekomen, maar ben er ook wel 16 kwijt (was meerendeel vocht, want mijn meisje was en is een ukkepukje), maar die laatste kiloos daar zal ik wel echt wat voor moeten doen..en dat is niet mijn sterkste punt..:(
    en wat jammer dat het bij jullie niet zo zonnig is..

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Volgens mij kan je dan idd ook geen kusjes geven.
    Manlief gebruikt altijd zofirax

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    zofirax werkt goed ja! Wel uitkijken met die kleine hoor!

Hier schijnt de zon volop, en in deze nieuwbouw wijk hebben alle huizen rode daken en veelal zijn wit van kleur......net een soort vakantie park ergens in het buitenland.
    Ga zo ff met de kleine naar de stad wandelen, weet niet waar ik de puf vandaan haal, maar hier zitten wordt ik ook gek van, daarna lekker ff naar bed denk ik.
    (moet ik nu wel opschieten want anders komt meneer weer om de 2 uur en hoef ik niet meer weg)

13. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hier ook...
    net lekker buiten gespeeld... kan niet wachten tot echt warm is en het badje buiten kan.... voordeel van kinderen hebben... je kan en mag alles zelf ook weer.. zonder dat t raar staat :)

14. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    MerleQ: Yep, mama kan het dan weer oplossen ;) Maar Valentijn heeft het vol weten te houden tot 9 uur, waardoor ik met mijn voedingen weer goed uitkwam gelukkig.
    Wat Tobe betreft, als hij in zijn sprongetje zit (dat kan een aantal dagen aanhouden) dan vraagt hij ook meer om eten, dus dat zou eens goed kunnen. Als je over een paar dagen ineens een verschil merkt dat ie weer iets anders kan, weet je zeker dat het dat geweest is!

Derona: Nee, ik had geen voeding, omdat ik nét daarvoor mijn borsten leeggekolfd had !Maar goed, hij bleef stil tot 9 uur en toen was er weer voeding in overvloed ;)

MikMak: Die slimmerik kan ook gewoon zijn mobiel zetten, maar hij vindt zijn wekker zo leuk, dat hij liever zijn wekker zet……. maar het is goed gekomen!
    En, heb je zelf ook een presentje gehad? Je random reader ;) :)

Journey: Oh jeetje, wat vroeg… heel veel sterkte morgen!
    Wat heerlijk dat Tess de klok rond slaapt zeg! Dat wil ik ook wel :D Toch maar eens uitproberen, want we moeten hem echt wakker maken voor die laatste fles… En als hij dan ’s nachts wakker wordt, dan weet ik dat ik dat de volgende dag maar niet meer moet doen ;)

Patricia: Heerlijk als je man een dagje thuis is, geniet er maar van en zeker met dit weer!
    Wat een viespeuken, die mensen waar je de stoel van hebt. Als je zo’n stoel verkoopt, maak je hem toch even schoon? En wat zeg ik? Hier wordt altijd alles schoon gehouden, dus ook zo’n kinderstoel… *gruwel*
    Nou, ik kan er zeker 3 maanden mee wassen, als het niet langer is en dat voor maar 4 euro :D

Elam: Deze pet?

Die vond ik ook al zo ontzettend leuk!

Vervelend van die regeldagen zeg, ik hoop dat het snel voorbij is!
    Ja, die vlekjes had Valentijn dus ook op een gegeven moment, maar die zijn nu ook helemaal weg, net als de berg trouwens. Misschien trekt het wel snel weg? En als je het niet vertrouwt, gewoon ff het cb bellen…

Ramona: Wat super zeg, dat ze zo goed in haar eigen bedje heeft geslapen!
    Wat was je smal dan zeg… ik woog 62 kg met 1.69m…. Mocht willen dat ik ooit weer op die 58 terug kwam :(

Tacha: Super meid! Nou, heerlijk toch?!
    Haha, ja, dat gillen heeft Valentijn kort geleden ook ontdekt ja! De eerste keer schrok ik er echt van!

Goofy: Meid, Hier nog zo één die over een maand in bikini moet in een lijf dat niet van mij is (zo voelt het tenminste) Kun je daar enige troost uit putten? Nee, natuurlijk niet, doe ik ook niet :(
    Wandelen… borstvoeding geven… op je eten letten… wat moeten we nog meer? Grrrrrr Oneerlijk! Maar ik begrijp je en ze zeggen wel eens, gedeelde smart is halve smart…

Sanne: Ja tuurlijk mag je mee! Gezellig toch juist :D En ik geloof dat we nu inderdaad 13 juni aan houden en dat is inderdaad een zaterdag!
    En veel plezier!

Mamalijntje: Yep, hier ook stralend weer!

15. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Zo en nu heeeeeeeeeeeeeeeeeel snel mijn zoon voeden!

16. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

yvette..
    ik was al veel aangekomen hoor...
    voordat ik zwanger raakte van de oudste woog ik...(schrik niet) 53 kilo....
    ik was echt vel over been door alle stress en t overlijden enzo....

tja ik krijg mn oude figuur nooit meer terug..:(

leuke pet... en leuke foto

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Elam..jaimy heeft wel van die gele vlekjes maar die zitten op zijn hoofd ik dnek zelf dat het vand e berg is dus je hebt niet veel aan mijn antwoord,heb je al gekeken op de internet,misschien dat je er iets over kan vinden.

Hia Mikmak....jezus meid was zul je geschrokken zijn,gelukkig kon je haar opvangen jeetje meid hoe gaat het meestal komt de schrik daarna er nog overheen.
    Gelukkig heb je je pinpas terug meid.
    Ja dat herken dat had ik dus laatst met Mart zijn vest.gelukkig was het zijn vest hahahah.

Hai Journey.........bedankt voor je berichtje meid,we hebben besloten pas te gaan als ze opd e couveusse afdeling komt en hij heeft Arnold gebeld en die zeiden dat het ook fijner was,als Kim uit zkh komt en naar het RMC verhuist dan gaan we daar even langs bij hun,wij hebben zelf niet in het RMC gezeten dus dat is ook niet confronterend voor ons,gelukkig begrepen ze het.

Hia Merel...........Mart gaat ook niet,hij zei ik wil dat niet en meer zegt hij niet,hij is echt geen prater maar hij zei wel meteen dat ik het niet moest doen,ik kan er gewoon helemaal van over de rooie raken,het kan ook zijn van niet,maar hij zei dat ik het niet moet riskeren en daar heeft hij gelijk in.
    Het klinkt zoals bij jaimy de eczeem,heeft hij het ook nog op de rest van zijn huidje?

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Merel..Hoe gaat het nu met je manneke is hij wat rustiger?

Hia Mamalijntje........Jeetje ik hoop dat hij snel wat bij is gekomen van het avontuur,gaarum wat een nicht allemaal niet kan doen he ;-(
    Ze hadden ook al het begrip gelukkig.
    Wij hadden er ook 1 maar mijn slimme vent heeft de stofzuiger er op gegooid en is hij afgebroken op die draaiknop ;-(

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Yvette.........Die heeft het gisteren super gedaan veel gelachen en gespeeld en was echt superlief,zo stout is noël vandaag,en jaimy hangerig en mopperig maar goed dat komt dat ze vanochtend vroeg uit bed moesten vlug aangekleed worden en naar de oppas want ik moest op sollicitatie gesprek,weer opgehaald vlug eten en dan komt vanmiddag een fotograaf aan huis die komt een gratis foto maken hier thuis van noël en jaimy en de rest kan ik dan bij bestellen,dus straks iedereen in een net pak hahahah,maar ik twijfelde omdat jaimy zo'n eczeem heeft maar dat kan hij digitaal wegwerken dus dan wil ik het wel ;)
    Hoe doet je manneke het vandaag?
    Bedankt voor je sterkte wensen.

hai Goofychick...........jaaaaaaaaaaaa bedankt ik ga meteen alles invullen tnx meid........ik word er namelijk ook gek van ;-(

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Patricia........Het is eigenlijk toch niet meer normaal of wel dan,we betalen onszelf scheel aan de zorgverzekeraar mar je moet wel pijn hebben en veel pijn in jou geval en ook Mart zijn geval,alleen is Mart er wel blij mee want die is bang.
    Ja ze begrepen het gelukkig en ik hoop dat de kleine snel naar de couvesse afd mag al zal dat wel even duren hij weegt maar 1600 gram.
    Ik lees dat je gastouder wilt worden meid,en dan van baby;s ofzo?

Hai Yvette..lekker he soms die mannen ;-(,mart liet vannacht het licht aan in de gang dus kon ik het na de fles gaan uitmaken ;-(,anders als ik zou roepen dan schrikt jaimy en is het huilen.

hai merel........jaimy spuugt hier nu ook zo erg,het is even wat minder geweest en nu begint het weer ;-(

Deel Deze Pagina