Ff geen tijd om verder te lezen, komt morgen wel. Hier vandaag voor het eerst alleen naar de supermarkt gegaan. En ook cinebaby gehaald (die krampjes zijn echt vreselijk) Meneer begon alleen voor de supermarkt al te krijsen....heb een extra rondje met de auto gereden, en bij de etos was hij rustig maar in de super begon hij. Had het gevoel dat iedereen me aankeek en wilde zo snel mogelijk de winkel weer uit..... Iets leuks was dat er een stel, waarvan het meisje, helemaal hyper werd toen ze onze kleine zag, ze zag niet dat ik het zag. Maar het kwam heel bekend voor van de voorafgaande maanden Als die niet net zwanger was eet ik mijn pet op, en opeens kwam er zo'n trots gevoel over me heen......ja dat is nou mijn zoon! Sven blijft krijsen op de dag, zodra je hem weglegd, begint hij, hij voelt zich zo veilig bij ons. Wat moet ik er nou mee, dat krijsen is echt krijsen zeg maar, helemaal overstuur is hij dan, en trilt en zweet over zijn hele lichaam......probeer het tien minuten en dan hou ik het niet meer... Zo nou even kijken hoe het met Libra is en dan mijn mandje in. Overigens heb ik onwijs gevoelige tepels, iemand tips voor? Helpen tepelhoedjes?
@ goofychick Heb je mss een draagdoek (tricot slen)? Is heel fijn en ondertussen kun je van alles doen. tips voor tepels; zie mijn post voor je op de vorige blz Ik zou er idd eens goed op letten want ik vind eerlijk gezegd dat je tepels best lang pijn doen, normaal gezien zouden ze volgens mij wel aardig gewend moeten zijn aan het zuigen... Mss gaat er iets niet helemaal goed met hoe hij de tepel pakt oid... PS Heb vast even snel een paar foto's in mn album gezet
merleq ik heb melk van friso ben ook benieuwd het is nu wel stil boven, en ik heb ook een waslijn 3 zelfs de knijpertjes hebben we bij babyplanet en gewoon hier bij de boekhandel je kan ze ook online bestellen bij babydump Patrieske ik had het haar al gegeven maar ze ligt nu in bed met haar warmteknuffel dus....... Lob bedankt ben enorm trots op haar! Nou ik duik ook mijn bedje in kijken of ik wat slaap kan pakken maar dat zal hoop ik wel ik hoop dus dan maar niet dat ze krampjes krijgt van de voeding en anders dan heb ik pech.... Oja nog kraambezoek gehad en we zijn enorm verwend met een sprekende nintje een nijntje strandset en nog 2 leesboekjes echt super
Female wat ene knappe meid die celste en btw volgens mij heeft Tess dat pakje ook wat ze aanheeft staat er Ready to play op?
Meiden, ik ga Joshua de laatste voeding geven en daarna lekker naar bed. Ik hoop dat hij dan een hele tijd doorslaapt. Liefs en dikke knuffel, Patricia
goedemorgen dames... effe juichen... woehoe.... heeft ze weer doorgeslapen van 12 tot 6.... nu bvaan het geven en weer terug in bed leggen en nog n paar uurtjes slapen.... het scheelt zoveel als of ze doorslaapt of om 4 ur nog ns komt voor n voeding....het werkt perfect... laatste voeding 100cc flesje.... en nu ook met rooibosthee gemengd.... meisje heeft nergens last van....
wow mikmak super, Tess heeft op de nachtvoeding niet echt langer geslapen net als anders maar idd gistermiddag heb ik ook gemengd met rooibos thee en gisteavond was ze vrij rustig met gaar beentjes. Net heeft ze eerst BV gehad an daarna nog iets van 80cc fles op.
Joehoe Tobe heeft vannacht 4 uur tussen zijn voedingen gelaten! Dus om 11 uur, 3 uur en 7 uur! Mama blij, papa blij En hij viel echt ontzettend snel in slaap na zijn voedingen. Oh wat goed, want ik ben gisteravond echt zwaar gecrasht. Mijn man heeft het verschonen en voeden vannacht op zich genomen (ik had gelukkig al gekolfd) want ik was gewoon niet wakker te krijgen. @ Journey: oh ik heb de wasknijpertjes gevonden! Thanks! Ik heb hier ook de hyperallergene voeding van friso (jemig wat zijn die duur, 15 euro per pak en je doet er maar een week mee ofzo als je volledig flesvoeding geeft... 60 euro per maand!). Maar als ik straks echt ga afbouwen, ga ik de standaard voeding geven. Vannacht heeft die nachtvoeding dus niets uitgehaald? @ lob: ja blijkt dat ik Tobe niet ver genoeg omhoog heb zeg maar als ie tegen me aanligt om te boeren. Nu hangt zijn hoofd echt over mijn schouders en boert ie ook veel beter! Ik hoop dat mijn warmteknuffel vandaag komt... Ben benieuwd wat Tobe ervan vindt! @ iloveandres: ik heb ook het idee dat mijn borstvoeding heel langzaam aan het teruglopen is... Sowieso heb ik 's nachts volgens mij minder dan overdags. Ik heb gister ook weer noodgedwongen 1 keer flesvoeding moeten geven omdat ik er niet genoeg uit kreeg. @ goofychick: hihi daar ben ik ook zo bang voor, dat Tobe onwijs gaat lopen krijsen als ik met hem in de winkel sta. Laatst werd ie tijdens het boodschappen doen wat onrustig en ik wist niet hoe snel ik de winkel moest verlaten voordat ie het echt bond zou maken @ mikmak: wauw heerlijk zeg dat ze zolang heeft geslapen! Dat met die rooibosthee he... Dat gebruik je dus ipv water? Dus je doet rooibos thee in je fles en dat meng je met de poeder van de flesvoeding?
@Journey.....werkt wel he rooibos.... vind linette naar haar voeding dan ook rustiger @merle, ja precies, rooibosthee zetten en laten koed worden en dan idd ipv water... je mag het oo puur geven... maar doit is makkelijer, sla je 2 vliegen in 1 klap... oh ja en gewoon opwarmen zoals je gebruikelij doet... hier ook friso hypo allergeen hoor..
@Merleq lekker dat er 4 uur tussen zat Nou lekker dat je man het op hemheeft genomen om hem eten te geven,wel ff lekker een keer doorslapen he
gijs is gisterenavond ineens erg verkouden geworden hij hoest een beetje, niest veel meer dan normaal en zijn neus zit verstopt... zo zielig, hij kan bijna niet ademen door zijn neus en hij kijkt erg zielig. koorts heeft ie niet, want ik temp hem nu telkens tijdens het verschonen. zouden jullie hiermee naar de huisarts gaan? of kan zo'n kleintje ook gewoon "onschuldig" verkouden zijn?
@ lob: volgens mij kan dat geen kwaad. Ik was als baby echt weken achter elkaar verkouden en zelfs dat kon toen geen kwaad volgens de huisarts toen. Maar je kunt voor de zekerheid even bellen. Had ik waarschijnlijk ook gedaan
Bevallen 20 november Cindy: Ties* - 1350 gram - 40 cm 1 december Tacha1987: Nona - 2230 gram - 45 cm 19 december Patrieske: Jaimy - 4230 gram- 52 cm 27 december Journey: Tess - 3365 gram - 39 cm 28 december Yvette: Valentijn - 3840 gram - 52 cm 30 december Iuno: Matti - 3190 gram - 51 cm 30 december Sisqa: Raoul - 2740 gram - .. cm 31 december Pregnantlady: Maxim - 4090 gram - .. cm 01 januari Indira : Maita - .... gram - .. cm 02 januari Jeanette : Patricia - .... gram - .. cm 03 januari Merleq: Tobe Merijn - 4010 gram - 53 cm 03 januari Birthe: Julian Petrus Johannes - 3780 gram - .. cm 03 januari Muppet1604: Sem - .... gram - .. cm 04 Januari Simplyme: Imani - 3460 gram - 49 cm 04 Januari 07Britt: Fien - 3880 gram - .. cm 04 Januari Jessica83: Serenity Rominya - 2925 gram - 48 cm 05 januari iloveandres: Joshua - 2310 gram - 44 cm 06 Januari Sophie: Isa bella - 3660 gram - .. cm 11 Januari Mikmak: Linette - 2920 gram - 49,5 cm 11 Januari Nettie: Mila - 4100 gram - 53 cm 12 januari goofychick: Sven - 3910 gram - .. cm 13 Januari Ramona: Kyvana - 3360 gram - 50 cm 13 Januari Sanne: Elle-Nova - 2540 gram - 46 cm 13 januari Re81: Jordy - .... gram - .. cm 14 januari Ladybug: Luc - 2950 gram - .. cm 15 januari Joyce1983: Sidney - .... gram - .. cm 15 januari Naomiadeze: Destiny Ezinne - 4085 gram - 52 cm 16 januari Sjansie: Jaymen - 3515 gram - 51 cm 18 januari LadyInRed: Sabine - 3640 gram - .. cm 19 januari Cobi: Noa Theresa - 3300 gram - .. cm 20 januari Chantalk: Mila - 3740 gram - 50 cm 20 januari YenY: Sami - 3200 gram - .. cm 23 januari Female: Celeste - 3170 gram - 48 cm 23 januari Mikki77: Jay - 3038 gram - .. cm 24 januari Derona: Sylvano - 3605 gram - .. cm 24 januari Mamamakka: Rayn - 4550 gram - 51 cm 26 januari Lotus1981: [color=deeppink[b]Mascha[/b][/color] - 3200 gram - 49 cm 29 januari Libra: [color=blue[b]Ingmar[/b][/color] - 3940 gram - .. cm Stand: Meisjes: 19 Jongens: 19 Vlinder 20 november Ties*- Mama Cindy Wil je er ook op, of wil je iets wijzigen... stuur Iloveandres of Derona of Lotus1981 dan een PB, dan blijft het plaatje van de vlinder ook gewoon staan...
Vraagje, zit er een groot verschil tussen flessen met brede en flessen met een smalle hals? Ik heb flessen met een brede hals maar vroeg me dit opeens af... Waarom zijn er 2 typen te koop?
@merle, volgens mij niet, uiteindelijk gaat het alleen maar om het speentje dat er in zit.... kleiner of groter gaatje.... hier veel verschillende merken maar gebruik eigenlijk alleen de advent flessen omdat die speentjes het beste liggen/zuigen voor de beebjes.... heb toen voor 19,95 het starterspakket van hun gekocht bij babydump... 4 flessen 2 kleine en 2 grotere en in totaal 4 speentjes voor newborn zijn en 2 voor verderop....