@Journey: succes morgen meid, tsja..het moet toch een keer gebeuren, maar ik zit er ook echt nog niet op te wachten.. @dikke-buiken foto's: ohw geweldig..ongelofelijk he? en ook al was het soms echt niet leuk meer op het laatst als je terugdenkt dan lijkt het allemaal niet meer zo erg...tenminste is mijn mening dan he.. @meeting: leuk, heb er zin in! @vanmiddag: was zo gezellig, hele woonkamer vol met kinderwagens, maxi-cosi's, mama's en babies en Elle-Nova deed het hartstikke goed, niet gehuild, alleen maar rondgekeken..ze ligt nu alweer een klein uurtje in bed en net even weer haar speentje in haar mond gedaan, want ze mopperde weer..maar ze is zo moe, gelukkig is haar vader weer thuis, want mama gaat vanavond naar de laatste bijeenkomst van de gym, zien we elkaar alweer
@mamalijntje oh ja jij droeg echt naar voren ! ik droeg overal en nergens volgens mij hahahaha . hier nog 1tje echt net voor het weg rijden naar de OK hoezo opgeblazen gezicht ?
Nou ik heb net even een kwartier gepunnikt aan Tobes hoofd om z´n berg er af te krabben (jemig, het komt steeds weer terug...) en nu slaapt meneer. @ mikmak: ik vind het helemaal geen ramp dat Tobes ritme nu even anders is. Ik snap dat dat kan gebeuren. Het gaat me er meer om dat ze op het KDV zijn gebruiksaanwijzing niet volledig kennen zeg maar en ik hem dus gister huilend aantrof. En dat vind ik wel erg. Ik wil dat hij zich daar happy voelt... Want als dat niet zo is, dan huilt ie daar vele malen meer dan thuis. Dus tsja... Maar goed, vandaag ging het goed! Hij heeft maar liefst 3 uur geslapen! Wauw! En goed gedronken... Dus ik ben weer opgelucht Hij had wel een beetje gespuugd, maar niet noemenswaardig veel. @ goofychick: hihi dat brilletje, geweldig! Waar heb je hem gekocht? @ gewicht: nou dankzij die voedselvergiftiging of wat het ook was, ben ik nu al mijn zwangerschapskilo's kwijt. Ben benieuwd of dat ook zo blijft... Ik was zeker 18 kilo aangekomen (ik hield op met wegen de laatste 3 weken, vond het nogal deprimerend worden) en weeg nu 62 kg bij 1.72. Nu nog 1 a 2 kilo extra en dan zit ik denk ik ook weer strak in mn vel. @ mamamakka: ik had voor de bevalling ook een opgeblazen gezicht. Ik schrik echt als ik foto's zie van vlak voor de bevalling! @ tacha: vervelend zeg dat Nona zo weinig slaapt. Wat dat betreft ben ik wel weer blij dat Tobe nu 3 dagen naar de opvang gaat en mijn man 1 dag thuiswerkt. Ik vond 7 dagen per week constant Tobe bezighouden echt wel eens vermoeiend... En dan heb ik er 1 die nog redelijk wat slaapt! Echt heel fijn om nu ook gewoon aan mezelf toe te komen en wat meer contact met de buitenwereld te hebben. Maar ik snap Nona wel hoor, ik zou ook veel wakker willen blijven met zo'n lieve mama
@ patrieske: jammer dat die baan waarschijnlijk niets wordt... Sorry, maar zelfs iemand zonder kinderen zou dat toch niet prettig vinden dat ze zo lastminute je moeten kunnen oproepen? Wat voor een baan was het dan?
zooo, Arda in bad gedaan.Hoor via de babyfoon dat hij lekker kletst boven in zijn bedje.. Of hij uiteindelijk in slaap valt is de grote vraag Leuk de buikfoto's.. Was zelf ook 20 kilo aangekomen..ben ruim 14 kilo kwijt..Was met 39 weken en 6 dagen bevallen..Zit nu op 59..Wil wel nog een paar kilo eraf hebben.. Dus nog zo'n 3/ 4 kilo te gaan denk ik.. Lang wandelen helpt goed..Vandaag weer dik 1,5 uur gelopen.. Arda draaide vandaag voor het eerst op zijn zij..kan hem waarschijnlijk niet meer alleen achter laten op de bank..(wij hebben helaas geen ruimte voor een box in de woonkamer)..Dan maar in zijn wipstoel.. @Journey prijzig zeg voor 6 foto's..Maar wel heel leuk..
@ Mikmak: ooooooow vandaar. @ Yvette: dat is zeker een hoop, maargoed of het echt gaat lukken dat is een 2e... Ow ben benieuwd hoe je kleine vent (en jijzelf natuurlijk ook) erop gaan reageren meid. @ Ramona: ja dat komt dan dus, omdat ze zelf niets achtergehouden heeft voor de belasting Ow meid, balen zeg van je BI. Ik hoop dat het snel weer beter gaat. Ik voel mijn bekken nu ook erg goed hoor, heb toch iets teveel gedaan vandaag denk ik... @ Mamamakka: schop! Ik vind het wel een leuke foto hoor meid... (sorry, kan er niets aan doen...) Weer zo'n mooie foto... Ik vind dat leuk hoor foto's kijken @ Journey: succes op je werk meid. @ Mamalijntje: jeeeeeeeeeeetje meid wat een buik! Jaloers man... @ Sanne: super dat het zo gezellig was meid. En vanavond weer @ laatste foto voor de bevalling: Dit is mijn laatste foto....genomen in het ziekenhuis, 2 dagen voor de bevalling. Je kunt goed zien dat ik niet genoeg vruchtwater meer had...
Hey meiden, hier een filmpje van Joshua die aan het spelen is in de box. Hij heeft de speelslinger ontdekt ... (wel zonder geluid...) http://www.youtube.com/watch?v=6abaC75AVws
Zo Tess ligt in bed en is weer aan het mekkeren maar het is nu echt bedtijd dus ik laat haar maar even mekkeren. Ramona dat gaat vast wel lukken dan hoor, mijn vriend werkt bij Intertek ken je dat? Zit op de Gadering maar pal aan de A15 Volgens mij ben jij de enige die nog mee kletst oja en Deron met een tweede, denk ook dat het reuze zwaar is 2 kleintjes Opgeblazen, ik zag er echt niet uit, nog steeds niet vind ik zelf maar in ieder geval zeggen de meeste mensen dat het moederschap me goed doet..... pffffff moet geloof ik toch even iemand troosten Ga zo maar effe bankhangen en me voorbereiden op morgen
Ik heb even snel bijgelezen, maar reageer niet want het is een beetje druk hier. Ik ben snipverkouden, heb keelpijn, hoofdpijn etc. en Feya is ook verkouden. Het is echt super zielig! Ik hoop dat ze morgen op haar laatste wendan van kdv een beetje beter is, want anders is het ook niet leuk. Door Feya haar verkoudheid drinkt ze niet lekker meer. Het is heel zielig. Als ik haar heb aangelegd dan begint ze gulzig met drinken maar ze moet telkens loslaten om door haar mond te ademen omdat ze niet lekker door haar neus kan ademen. Heel erg zielig. Ik zit hier dus te druppelen met zoutoplossingen en snot uit haar neusje te peuteren, wat ze helemaal niet leuk vindt. Maar goed... Papa is weer drie dagen weg voor het werk, dus ik ben echt moe. Normaal als ze 's nachts huilt, dan blijf ik lekker in bed liggen en dat laat ik haar halen, verschonen etc. door papa. Dan legt hij haar bij mij in bed en dan voed ik haar. Als we klaar zijn brengt papa haar weer terug. Nu moet ik zelf opstaan, en dat scheelt echt in mijn rust. Verder komt ze nu elke twee uur, omdat ze niet zo lekker drinkt en daardoor minder drinkt als normaal. Pffffff, ik hoop dat deze verkoudheid snel over is. Maar goed, ze gaat nu naar het kdv, dus daar zal ze snel genoeg het volgende virusje oppikken.
@ramona: dat win ik van je, ik ben precies 42 weken rond zwanger geweest. Ik weet niet precies wat ik ben aangekomen, na 40 weken of zo ben ik ook gestopt met wegen, toen zat ik op 19 kilo. Ik kon niet meer normaal lopen, alleen nog een beetje waggelen. Ik kon nog prima fietsen, met 41 weken en 5 dagen ben ik nog naar de verloskundige gefietst.
@ Huid: Ik smeer Serenity juist niet dun in. Smeer het lekker dik in. Ik gebruik geen vaseline meer omdat het zich gaat uitbreiden dan. @ MerleQ: Sneu is dat, dat je je kindje huilend bij een ander aan treft. Vooral als ze hem niet hebben kunnen troosten. Is het thuis wel weer goed gegaan? @ Yvette: Serenity heeft ook die tijd gehad dat ze steeds wakker werd van papa's wekker. Gelukkig slaapt ze er nu door heen. @ Parasol: Hier vergeten te bestellen toen ik de wagen bestelde. Dus nog maar even halen op korte termijn. @ Tacha: Krijsen. Ja hier kan ze dat al een tijdje. Ze huilt niet meer maar gaat eerst krijsen. Als ik daar niet op reageer gaat ze wel huilen. @ Slapen in eigen bedje/kamertje: Welke kindjes slapen nog niet in hun eigen bedje/kamertje? Serenity is na de geboorte gelijk naar haar eigen kamertje en bedje gegaan. @ mamalijntje: Het is heel heerlijk. De zon schijnt en een mooie blauwe hemel. Het is nog echt warm ook. Heb alle ramen boven en op zolder open staan. Beneden niet want anders zitten we op de tocht. @ iloveandres: Ik was al bang dat ik de enige stevige dame zou zijn. @ Gewicht: Voel we een dikkertje als ik die gewichten voorbij zie komen. Ik weeg nu 85 kg en ben 1,68 m. Na mijn zwangerschap woog ik 102 kg Na 2 weken waren die 12 kg er weer af. @ mamamakka: Was je het zat (op die foto)? Stoere hond trouwens. @ mamalijntje: Wow wat een buik.
Serenity heeft tussen 23:00 en 07:00 uur geslapen. Ik ben ook goed uitgerust. Op zo'n nacht zit ik al een tijd te wachten. Verder is heeft ze de hele dag 1,5 uur geslapen Heb haar om 19:00 uur op bed gelegd en heeft ze liggen jammeren tot half 8. Het is nu helemaal stil.
@ jessica: waar smeer je het dan wel mee in? Vaseline verergerd het hier ook alleen maar... Sudocrem werkt tot nu toe het beste. Hij lijkt dan alleen net een spookje Tobe is nu lekker vrolijk Ik heb hem net in bed gelegd en hij is stil... Dus volgens mij is ie al aan het slapen!
Na de douche of bad met baby olie en in de ochtend na het wassen bodylotion. In de avond glanst ze helemaal door de olie en in de ochtend is ze helemaal wit van de lotion.
@ Vash: beterschap meid! @ Jessica: Als je nu 85 weegt, dan ben ik veel zwaarder als jij hoor... Ik wou dat ik alweer 85 woog... Lekker hoor zo'n nacht...
pffffff ik durf nie meer op de weegschaal maar elke dag dat ik me voorneem om niet te snoepen pak ik wel weer iets, ben wel weer begonnen met sporten maar misschien nou ik weer ga werken schiet het wel weer op wil weer gewoon maatje 40 ipv 44
Zooooooooooooo herkenbaar! Ik wil weer maat 44 ipv 46/48... en dan ook nog steeds zwangerschapskleding, omdat mijn buik in de weg zit... Pffffff