Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hmmm, mannetje is tennissen vanavond en Valentijn ligt in zijn ledikant… Het is zo stil nu in huis, dat ben ik niet gewend! Je zou bijna hopen dat Valentijn snel wakker wordt :oops:
    Ik ga zo lekker een bakje yoghurt pakken, ik mag het gaan proberen!

Ramona: Ik ben ook vastbesloten het niet te krijgen ;) Bij mij kwam het écht vooral door het vocht, ik ben namelijk tot week 20 niets aangekomen en zal al stil vanaf week 8…. Ik weet wel dat ik mooi naar de magnetiseur ga als ik zwanger ben, want ik ben er nu zo goed als vanaf al sinds 3 weken geleden, toen ik bij de magnetiseur ben geweest!
    Haha, ik had dat ook hoor, toen ik dinsdag helemaal naar Amersfoort gereden was, kon donderdag niets meer, lag bijna te janken van de pijn, toch was het ’s middags alweer over!
    En jah, hardleers zeker, ik wil er eigenlijk 4 (heb mijn mannetje bijijijijijna zover!) :)

MamaMakka: *schop onder je kont* Ga gewoon lekker sporten dan! Ik heb daar totaal geen zin in, maar wil wel van de kilo’s af lol! Ach, gewoon lekker wandelen met je kleine man, dat helpt ook wel denk ik.
    En die mannen, ik snap ook niet dat ze ons nog sexy vinden, maar die van mij is ook zo g**l als wat! (En ik denk maar: blubberdeblubber)
    Oei, nou dat ziet er inderdaad niet zo florisant uit ;) Ik ook niet hoor, op het eind, man wat was ik dik!

Journey: Wauw, dan ga ik dat ook maar eens proberen. Vanavond gaat niet lukken, want hij ligt nu in bedje en heeft zijn laatste eten om 18 uur gehad, dat trekken we dus niet tot morgen, haha! Dan morgen nog maar eens proberen ;)

Ramona: Ja? Dat weet ik niet eens meer, wat leuk! :D Ik wist toen ook al dat ik zwanger was he? :) Ik heb op de 27ste getest, en jij?
    Haha, ja, inderdaad het langst zwanger volgens mij, langer kan ook bijna niet ;) En je had een stortbevalling, dus dat kan ook nog wel eens kloppen… :)

Mamalijntje: Wow, wat een buik! Ik droeg ook helemaal naar voren, van achteren zag je ook niets, wel heel leuk vond ik dat!

(en toen werd Valentijn wakker, ik kom later nog verder reageren)

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Journey / allemaal...

jippie... ik ga mee 13 juni....!

Zeg tegen mn mannetje... er is 13 juni zo'n meeting.. bla bla... zegt ie gelijk.. NOU dan ga je toch...?

Vraag ik... kan jij dan op zoontje letten..? waarop hij vraagt.. o gaat dochter mee dan....?
    duhh... :)

maar iig IK GA DUS MEE...
    (als je aanbod nog geldt journey..)..

Hoop trouwens wel dat je een beetje lang bent... want heb een buzz 3 kinderwagen en die krijg ik dus niet in mn eentje ingeklapt... ben te klein :)

Tacha
    Jij had toch dezelfde kinderwagen...? herken je dit probleem...?

Vash
    42 rond...
    hahaha altijd baas boven baas.....

Yvette
    28 april smiddags.... maar raar.. want ik stond als eerste op roze van het mei-nod... (weet ik zeker)
    Ga het ffies terug zoeken....

3. ramona0309

Yvette
    ik was alseerste roze... maar jij stond helemaal niet op de lijst....?!

hihihi echt grappig trouwens... zie Tacha staan..en goofychick... en nog meer...

Leuk om die berichtjes nu door te lezen.. zeker omdat ze zijn voordat je wist dat ze/we zwanger waren... en nu zitten we gezellig in dit forum met onze kleintjes.....

(hou nu op met teruglezen... dalijk ga ik janken...)

4. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Tacha: oh meid ik denk een vroeg sprongetje! Volgen oei ik groei kan dat best wel! Sterkte in elk geval….

MerleQ: ssssht…. ik word hier zwaar jaloers van! Wil ook die kilo’s kwijt! Wel fijn voor je, zit er toch iets positiefs aan het ziek-zijn’

Elam: wat goed van Arda! Van zijn rug naar zijn zij?

Patricia: ja dat kun je inderdaad goed zien, jou buik was eerst veel dikker!

Journey: sterkte morgen!

Vash: beterschap!

Jessica: heerlijk dat Serenity zo goed geslapen heeft!

Ramona: he wat gek dan? ik geloof je wel hoor, maar ik heb toch echt zondag de 27ste getest om 18uur :)

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    vinden jullie ook niet dat onze beebs al zo baby af is,ze zijn nog wel baby,maar niet meer dan hele kleine kleine,
    ik ga zo ff proberen te reageren,kleine is erg onrustig

ik heb lekker de hele middag buiten gezeten voor,

6. ramona0309

ja... :cry:

wij zijn de week na de kraamweek....toen onze gup 10 dagen oud was.. op bezoek geweest bij een baby van 3 maanden... dat was toen echt een reuzebaby in vergelijking tot onze meid...
    nu is onze meid alweer zo'n reuzebaby....
    al is ze natuurlijk nog wel mini.. bij onze reuze-peuter... :D

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Iloveandres wat een super leuk filmpje zeg

8. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Stond ik niet op de lijst? Ook raar dan... ik dacht van wel? Hebben ze me eraf gedonderd ;) Ik weet het ook niet, maar goed, bewijs staat in valentijn zijn dagboek hoor! :)

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    jaa erg he,morgen ga ik op kraamvisite bij de buren,en hun kindje is nu 1 week oud,ik weet zeker dat Sylvano daarbij een bullebak is hihihi

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske nee ik probeer zowiso te komen hoor,daar hoef jij echt nuet 2 uur voor af te leggen om eerst bij mijn huis te kunnen komen,en dan nog eens ruim een uur rijden om bij de bestemming te komen

11. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @jessica
    neuh viel wel mee :) hahaha mehhhn geloof niet dat je het nog meer beu kon zijn dan dat ik dat was hahahaha

@ yvette
    ja raar he die mannen , ik snap er echt niets van ik voel me echt mega flubberig , flubberiger kan haast niet ! Hij mag ook echt niet na me kijken hoor als ik onder de douche sta :oops: maar mss komt da ook wel dat ik zelf niet zo lekker zit volgens mij ( maar das weer wat anders :) )
    bel ik net de sportschool op om te vragen of ik ook meteen kan sporten als ik me aanmeld ( zelfde moment zeg maar ) nemen ze niet op ! :evil:

12. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ahum tuurlijk geldt mijn aanbod Ramona vind het harstikke gezellig zo'n stuk in je eentje is ook niks.
    En lang ben ik zeker niet (1,59) Wat s dat dan voor een kinderwagen?
    Ik heb een bugaboo die is ingeklapt niet zo groot alleen de bak is wel groot.

13. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    http://www.kinderwagensupply.nl/Kinderw ... t/4000.jpg

Is het deze? Die ziet er hellemaal niet zo groot uit maar ik zit net te denken ik kan gewoon mijn autostoel op de wagen klikken erg handig denk ik, zit ze er wel misschien iets te lang in maar voor 1 keer zal dat toch niet erg zijn?

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Ramona: :whistle: Jippie! Je gaat meeee!

@ Yvette: ja apart is dat he? Mijn buik was idd veel dikker...
    Ow ik moet nog even mijn verhaal neerzeten van bij de gyn/VK.

@ Derona: Joshua is nog niet baby af hoor ;)
    Dankjewel meid.

@ Journey: de bak van de bugaboo kan toch helemaal plat?

Hier vanavond even ZUMBA gedaan, heb het niet volgehouden. Heb de 20 minuten workout gedaan, maar die is een stuk zwaarder als dat uurtje wat ik normaal altijd doe... Pffffff.
    Maar heb wel flink gezweet, dus dat is het belangrijkste.

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @meeting dus het word nu de 13e?

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Jeps. Ik zal de lijst even aanpassen, dat de andere datums eraf gaan en de mannen er ook af gaan...

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    het idee van Journey staan vraagtekens achter, omdat ik niet weet of iedereen het hier mee eens is...

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Het is stil aan de overkant,het is stil aan de overkant

:-$

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hahaha, ja inderdaad heel erg stil... Ik denk dat iedereen al slaapt. Ik kan helaas over dik een uur pas slapen... :(

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai meiden

Ik probeer morgen te reageren op iedereen als we terig zijn van het zkh,nu staat mijn hoofd er niet zo naar,maar ik probeer het wel .

Xje van ons

Deel Deze Pagina