Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: meid doe maar lekker rustig aan hoor. Hele dikke knuffel voor jou.

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Meiden,

ik ga Joshua ophalen voor zijn puf en dan even de voeding maken en dan op naar boven...voeding geven en dan gauw slapen...

Tot morgen allemaal!

3. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ja ik ben de eerste had niet anders verwacht.....

Ik ga naar mijn werk......snik snik een hele dag zonder mijn meisje gaan we dat overleven?

Mij maakt het niet echt uit waa we heen gaan hoor de 13de gaat wel lukken vier me verjaardag wel de 12de, ben de 11de jatig en dan gaan we een dagj valkenburg doen met zijn drietjes mits het weer natuurlijk goed is

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ journey: heb ik wat gemist, heeft je meisje haar wendagen al gehad? Of heb je het anders opgevangen?
    In ieder geval veel succes! Misschien valt het allemaal hartstikke mee!

@ patrieske: heb ik ook daar wat gemist? Ben je toch naar die vriendin gegaan in het ziekenhuis? Knuffel meis!

Tobe krijgt nu de fles en straks ga ik hem even uitgebreid knuffelen voordat ie naar het kdv gaat :)

Verder gaan wij waarschijnlijk zaterdag een bakfiets kopen! De zoon van de nieuwe vriend van mijn moeder bezorgt Johnny Loco's en wist toevallig dat er zaterdag een uitverkoop is van beschadigde fietsen die met een flinke korting weggaan. Dat scheelt een hoop, want die bakfietsen zijn echt knetterduur. We moeten er wel een dure verzekering bij afsluiten tegen diefstal (aangezien we in Amsterdam wonen :rolleyes: ) maar de babyschaal en regententje krijgen we van mijn moeder voor mn verjaardag! Dan kunnen we Tobe op de fiets naar het KDV brengen, yeah! :D

Dit is m:

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @merle, oh op die fiets.... maar ook een KDV moet een kindje leren kennen.... ik ga vandaag voor het eerst linette proefbrengen.... dus ben benieuwd, het logeren ging van het weekend goed, dus verwacht geen mega drama vandaag op het KDV en als het wel is.. ach daarom hebben we 2 weken proefdraaien denk ik dan maar... ook linette zal moeten wennen ;)

nou madam is wel wat snotterig, en vanacht begon ze dan ook om half 3 te huilen zoals de 2 nachten ervoor.. heb dr maar een speentje gegeven en toen sliep ze lekker door tot tegen 6-en.... en nu ligt ze weer te ronken..hihi

strax naar de kapper toe als ik linette heb weggebracht effe een beetje coupe er in laten knippen zodat het weer door kan groeien... en misschien wat lekker lente kleuren er in laten zetten... daar kijk ik nu eens lekker naar uit, quality time voor mama zelf....

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    oeh @merle, wat te gek een bakfiets, had er 1 van woezel en pip gezien, maar die is och wat aan de prijs... dus helaas.... maar vind het wel te gek... super leuk

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ok, maar weer helemaal opnieuw... Hij heeft hem niet gepakt...

@ Journey: werkze vandaag meid. Je gaat het zeker wel redden hoor. Je zult haar vast heel erg missen, maar je komt echt de dag wel door. Hele dikke knuffel.

@ Merleq: dat is wel een mooie bakfiets zeg!
    Hier ben ik opzoek naar een koppelstuk voor mijn fietskar...

Hier een niet zo'n goede nacht gehad. Niet door Joshua hoor... neeeeeeeeeeee, doordat ik niet kon slapen... Pfffffffffffff.
    Ik sliep pas rond half 2...
    Nu ben ik gesloopt, maar ben er toch uitgegaan, omdat ik de ramen nog moet lappen, beneden nog weer even wil stoffen en zuigen en de wc nog weer even wil doen.
    Om 11.45 uur moet ik bij het CB zijn met Joshua voor zijn prikjes.
    Vanmiddag wil ik waarschijnlijk nog even uurtje naar bed gaan om bij te slapen. Heb ik wel ff nodig na mijn nachtje van 5 uur...

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mikmak: lekker hoor ff een dagje voor jezelf en je lekker laten verwennen.
    Veel plezier meid.

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske meis sterkte vandaag in het zh knuffel

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    owwwwh jaa die is zoooo mooi he :D en idd erg prijzig maja weet je een nieuwe mama fiets is ook duur,Roelof was toen die tijd ook 1000 euro kwijt als het niet meer was,pff wat een geld eigenlijk

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ iloveandres: succes met de prikjes! Irritant is dat he als je niet kunt slapen. Hopelijk maak je de komende nacht een betere nacht.

@ mikmak: hoe lang gaat Linette vandaag? Ben benieuwd! Het proefdraaien ging bij Tobe heel erg goed. Hij sliep alleen wat minder. Toevallig was eergister zijn eerste slechte dag en dat vond ik dus wel even slikken. Maar goed, was te verwachten natuurlijk dat zo'n dag er een keer aan zat te komen ;)

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Iloveandres namens mij ook veel succes/sterkte met de prikjes,

ik hoop dat hij er niet teveel van last van krijgt

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh dus dan is gebak al geregeld :)

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @merle, ze gaat 2 uurtjes ongeveer.... vind het best spannend, maar goed ik weet ook dat ze andere kindjes razend interessant vind en er is genoeg afleiding daar... en de mensen daar zijn super lief, dus ben er niet bang voor.. vind het vervelender voor mij.... een uurtje naar mijn moeder of een nachtje bij mn broer enzo is toch gevoelsmatig anders, terwijl ze dan ook niet bij me is....

weet je soms zit het mee met de kleintjes en soms zit het tegen...

moet gewoon effe vermannen en doorbijten

@iloveA, nou een hele dag ineens vind ik wel wat veel meid.. maar een paar uurtjes vind ik om te beginnen genoeg...lol... ;)

enne sterkte met de prikjes meid..

@derona, ja ik ben gewoon verliefd op die bakfiets :) :) :D :D
    maar ja... misschien dat ie ooit nog in de aanbieding komt.. al ben ik 65...

@journey, sterkte meid.... hoop dat het een beetje gaat meevallen voor je..

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kleine slaapt weer, kijk even of ik dat ook nog kan.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ik zat net effe terug te denken dat we al weer bijna moeten gaan werken, en dacht nog effe aan de eerste 3 weken na de bevalling, ik dacht werkelijk dat het nooit mee zou gaan valllen of beter zou worden... en nu 2.5 maand later, hebben we allemaal beebjes die doorslapen, lachen, om zich heen kijken en meedraaien in het huishouden..... die tijd van het verlof is zo vreselijk snel gegaan.. eerst denk je oh ik heb nog tijd, en dan denk je oei het is al weer bijna voorbij....

mn hormonen spelen weer effe op en zit met tranen in mijn ogen te bedenken dat ik haar helemaal nog niet wil achterlaten op een KDV, en dat ik nu pas aan het bijkomen ben van alles.... zucht snik

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hihi, dat is ook weer waar. Ik vind het wel een rib uit mijn lijf hoor die fiets, maar het is zo praktisch hier in deze stad waar je over 10 minuten fietsen een half uur in de auto moet zitten :rolleyes: Zeker nu Tobe 3 dagen per week naar het KDV gaat!

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Merleq: dankjewel meid. Vorige keer heeft hij alleen een soort van huilerige dag gehad. Dan weer huilen, dan weer slapen...
    Ik hoop ook dat ik komende nacht beter slaap. Vast wel, ga vanavond sporten en meestal slaap ik dan erg goed.

@ Derona: ik hoop het ook niet. Ik geef hem van te voren gewoon paracetalmol. Vorige keer heeft hij alleen een huildag gehad en veel geslapen.

@ Mikmak: hahahaha, ja dat snap ik, ik bedoelde het goed. :D :)
    Dankjewel meid.
    Ja de tijd gaat echt belachelijk snel he?

@ Goofychick: slaap lekker meid.

Hier net de Ohra gebeld om te vragen of ik de verzekering voor de auto nog kan annuleren. Heb namelijk een betere aanbieding gehad en de verzekering is nog niet ingegaan. Werd ik ineens zomaar doorverbonden met iemand anders. (zonder dat ze dit gezegd heeft) Nu kunnen zij mij ook ineens hetzelfde bieden... Rara, hoe kan dat...

Zometeen Centerparcs nog even bellen om een boeking over te zetten... Wij dachten (omdat dit in het boekje van Felicitas staat) dat VIP-huisjes niet onder de 40% korting regeling vielen, dus hebben we gewoon geboekt.
    Nu ben ik gisteravond gebeld, dat deze er dus wel ook onder vallen en dat scheelt gewoon 200 euro voor een hele week! Dus gelijk ff bellen of ze het allemaal kunnen overhevelen...

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    o Merle heerlijk zo'n bakfiets. Heb je daar echt wel nodig! Ben benieuwd. Wij willen er ook eentje omdat we aan het strand wonen en dat heerlijk is.

Ps. Kijk even hier voor een fietsverzekering. www.europeesche.nl

Goeie morgen allemaal,

Wij hebben weer een redelijke avond/nacht gehad. Jamie was wel weer wakker om 5 uur maar geen honger dus speen in/uit tot 7 uur.
    Vandaag naar het CWI voor de ww. Krijg steeds vacatures waar ik totaal niets aan heb (avond en nacht diensten) dus maar eens kijken wat ze van mij willen.

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @iloveA, hahahahahaha, ach ik snap ook wel dat je dat bedoelde hoor.... t zijn die hormonen he....

nou zeker effe bellen met centerparcs...... scheelt idd een hoop geld...

Deel Deze Pagina