Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    iloveandres ze kunnen de provisie intrekken en dan kan je altijd goedkoper verzekerd worden.. Hun verdienen over jouw premie 20% en als de baas toestemming geven dan kunnen ze deze intrekken of verlagen en zo betaal jij minder.

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Helaas vragen zij per jaar wat andere verzekeringen voor 3 jaar vragen ;)

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Merleq is een fietskar geen optie?of wil je gewoon echt een bakfiets :D

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mikmak hahahaha ok daar hou ik je aan,dat als ze over 50 jaar goedkoper zijn dat jij er dan 1 aanschaft,jaa straks voor je eigen kleinkinderen hahaha

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Jemig he bij Délano op school zijn veel baby;s geboren,nu zag ik vanmorgen een kindje van 2 halve week,pfff wat is dat klein,en wat is mijn mannetje dan alweer groot hihi

straks ga ik op kraamvisite bij de over buren en dat kindje is net 1 week oud,dat zou wel helemaal klein zijn hihihi

6. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    heerlijk zeg na die vermoeiende dagen..
    Arda heeft van 22.00 tot 06.00 uur geslapen..:) Mama is uitgerust..
    Nu weer lekker aan het spelen onder de babygym..

@Yvette
    Ja, hij draait echt naar beide kanten toe nu..Zowel linkerzij als rechterzij..Misschien heeft hij het hiervoor ook wel gedaan, maar ik zag het gister voor het eerst..Hij draait ookal terug op zijn rug als hij op zijn buikje ligt..Nu rest alleen het draaien van rug naar buik ;)
    De foto van Valentijn trouwens met het petje..erg leuk..Dat was inderdaad wat ik ook heb gehaald :p stoer hoor..

@Prikjes
    Alle dames die deze week naar het CB moeten voor de tweede prikjes, heel veel sterkte!
    Wij zijn 8 april aan de beurt..Ik geef hem vooraf dit keer gewoon een zetpil hoor..Had erg met hem tedoen afgelopen keer..Dus advies van CB daar luister ik dit keer helemaal niet naar..

@mezelf
    Joeppieee! Gister eindelijk voorbetaling gestort voor onze zomervakantie..Kijk er zo naar uit..
    2 weken naar Spanje..een leuke villa met een prive zwembad.. :)
    Heerlijk..

vandaag effe langs mijn moeder, heb haar al een week niet gezien..Ze belde vanochtend ook om te vragen hoe Arda had geslapen..
    Jammer dat het niet zo lekker weer is als gister..Ik zie al grijze wolkjes verschijnen..

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Meiden,kinderbijslag time hihihi voor somigge alvast voor jullie ihi

van Sylvano krijg ik het pas in Juli

8. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @journey: heel veel succes met werken, spannend! Ik moet deze week ook weer.

@MerleQ: mooie fiest zeg! Die had ik ook al gezien maar vond hem idd te duur.

@Mikmak: wendagen, spannend! Vandaag heb ik mijn laatste wendag, dus morgen breng ik haar de hele dag.

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mamalijntje: balen dat hij al om 5 uur wakker was. Jeetje dat schiet lekker op zeg... vacatures, waar je niets aan hebt... Tsssss.
    Ow, ok. Nou ik betaal nu bij de Ohra dan net zoveel als bij die andere verzekering, tegen dezelfde voorwaarden en ook daar kan ik dan de ANWB opzeggen. Heerlijk toch? Scheelt weer 80 euro in het jaar.

@ Mikmak: ok, gelukkig maar :) Ja om 9 uur zijn ze pas open, dus kan nu nog niet bellen, maar ga gelijk om 9 uur ffies bellen.

Ok en dan ga ik nu ECHT aan het werk hier.

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou hier zijn we weer terug.. tis me 100% meegevallen, ze heeft daar in die 1.5 ruim toch nog een half uur geslapen en ze lag op zo'n opblaas ding onder zo'n entertainment geval... heel rustig, niet gehuild en ze had het naar dr zin... dus morgen breng ik haar een hele ochtend.. nou ja van 9 tot 12 ofzo....

@derona, das goed en dan kom ik je oppikken mag jij in de bak zitten hahahaha

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh meissie toch, kan ik me heel goed voorstellen. Ik moest gisteren nog aan je denken, weet je nog dat jij zo onzeker was in het begin? Moet je kijken waar je nu staat. Vind ik zo knap van je. Je komt zo zeker over nu.
    (geldt voor iedereen denk ik wel, je wordt steeds zekerder in het moederschap)

Dikke knuff

Oh trouwens, allemaal die doorslapen? Ja grapjas, behalve Sven dan.
    :(

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ilovea, ja lekker he! Wij hebben die week oook een vip huisje, heeeeerlijk!

13. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had daarstraks een lange post geschreven, viel deze pagina weg of zo, nu kan ik weer overnieuw.

Vanacht nog een voeding om vijf uur gedaan, ging prima. Gisteravond was drama, ze wilde niet gaan slapen en was super moe, dus alleen maar huilen. Ik hoop dat dat straks niet weer zo is.

We zitten nog steeds midden in de verkoudheid hier. Ik hoop dat ze op het kdv wel goed drinkt. Maar goed, ik mag haar om vier uur weer halen, dus we zien het wel. Vandaag dus de laatste wendag, en morgen dus de eerste echte dag.

Ik ben bij de huisarts geweest voor een neusspray met oxytocine, om me te helpen bij het kolven, ik ga het zo proberen. Ik ben benieuwd. Ik ben alleen zo verkouden dat ik hoop dan mijn neusslijmvlies het nog wel goed kan opnemen.

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh heeeeeerlijk dat zonnetje!
    Eindelijk kan ik weer in de zon zitten, vorige jaar echt gemist, ben geen mens die gaat liggen bakken maar die warmte doet mijn lichaam wel goed hehehe. (hoewel het zweet me uitbreekt en voel me erg afwezig....echt raar.....kunnen het opvliegers zijn door de hormonen nog?)

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    heb alleen de laatste pagina gelezen, sorry ben niet zo veel op het forum te vinden en zat gister meer in de lounge dan hier....als ik eindelijk tijd had om dan hier te kijken werd ik weer weggeroepen door de meiden....

@Goofy: Sven is niet de enige die niet doorslaapt hoor, Mila doet dat ook nog niet 9ja ze slaapt erg goed maar komt met een behoorlijke regelmaat toch voor 1 of 2 keer nachtvoeding)

Dus Mikamak: thanx he? wrijf het er maar lekker in.....;)

Alles hier verder goed, geen nieuws eigenlijk. Mila slaapt nu elke avond in haar eigen bedje, tenzij ze een huilerig dagje heeft, dat had ze maandag (veel huilen veel voeding vragen enzo) toen sliep ze de hele avond in de box. Nadeel is dat als ze eenmaal slaapt ze ook een enorme ruk maakt, als ik dan op bed ga moet ik haar naar boven brengen en daar word ze wakker van en dan wil ze ook voeding hebben. Gisteravond lag ze er net na 7 uur en sliep ze door tot half 1, vond het écht heerlijk! Misschien wel handig als ze dat dan nog even verplaatst naar de nacht, dan hebben wij ook een doorslaper.... Maar voor nu vind ik het zo ook prima, lekker de avond voor onszelf en die nachtvoeding...ach ik hoef er alleen maar uit om haar te halen en voed haar dan in bed en dan slaap ik zelf ook weer, na een tijdje word ik dan wakker en dan is mevrouw klaar en kan ik haar zo weer in bed leggen.

En dan is het nu tijd om lekker even onderuit te gaan op de bank met een fijn boek, Mila slaapt in de box en Elise kijkt dora (en meer filmpjes van nickjr. alleen beetje jammer dat het beeld af en toe weg valt... of stotterd, toch ziggo maar eens bellen straks ff vragen wat het zijn kan)

Dus meiden tot later, probeer het nu weer meer bij te houden hoor....
    Hoe staat het trouwens met de voorbereiding op de meeting? Is er al een plaats bekent?( aangezien ik gister niet meegelezen heb weet ik niet wat de laatste nieuwtjes zijn op meeting gebied...)

16. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Heb al de halve dag de site openstaan om te reageren... maar nu
    lukt het eindelijk...

Yvette
    hihi.. ik geloof je wel mallerd.. maar dan was je inderdaad
    van de lijst afgeknald.. :)

Journey
    Fijn dat je aanbod nog geldt.. dus bijdeze .. wij gaan samen!
    Gezellig..!
    Ja zoeen is het... hij is ook niet groot ingeklapt..
    maar om hem in te klappen moet ik er overheen hangen
    en twee dingen ingedrukt houden ofzo... en dan duwen,
    maar mn armen zijn te kort ofzo..
    Ik heb t ook maar 1 keer geprobeerd ofzo..manlief klapt
    dat ding altijd in... :)
    Meisje, ik weet hoe je je eigen voelt... heb t eerste jaar ofja
    11 maanden ook gewerkt.. en nog full-time ook.. omdat mn werkgever
    moeilijk deed... (later ook met ouderschapsverlof, maar dat is
    een lang verhaal :)) iig sterkte.. en ze begrijpen het best hoor
    als je vaak belt...

Merleq
    Wat een leuk ding zeg...!
    tja.. absurd he die verzekeringen...

Mikmak
    Ja ik wil ook zo graag ff mn haren goed laten knippen.. maar
    ben zo bang omdat het zo uitvalt.. dat ik dalijk dan helemaal
    geen haar overhoudt.. dus maar ff wachten tot de "herfst"hier
    voorbij is.. :)

Iloveandres
    tja zul je altijd zien he... kun je slapen .. KAN je niet slapen..
    succes met de prikjes...!

Goofychick
    hahaha begin jij gelijk over gebak...
    Nou we gaan niet te veel snoepen hoor...
    alhoewel.. tegen die tijd zal ik mn kilo's toch wel kwijt zijn.?!

Mikmak
    Ja is belachelijk snel gegaan he..?!
    De laatste weken voor de bevalling lijken voorbij te kruipen..
    maar als je terug kijkt gaat het zo snel...!
    Alvast succes gewenst... en tja.. hier ben ik ook nog een grote
    hormoonbom!

Derona
    ja inderdaad.. ga ik lekker shoppen voor mn zoontje..
    en inderdaad.. januarikindjes.. pas in juli...
    Mijn moeder vertelde me vanochtend dat ze het af willen schaffen
    omdat er door bepaalde bevolkingsgroepen veel fraude wordt gepleegd..
    absurd dat altijd de goede moeten lijden onder de slechte...
    dan schaf het voor hun maar af...

Lijst
    Jippie ik sta erop...
    Wel spannend hoor om jullie in het echie te ontmoeten :)

@mezelf
    zucht na twee droomnachten... weer een lekker braknachie achter
    de rug...
    zoon werd om 01.15 uur wakker... dochter om 03.15 uur.. wekker ging om
    05.00 uur... en toen kwam dochter alweer om 06.30 uur.. en zoon om 07.30
    dus tja.. elke keer hazeslaapjes...
    maar ach.. zijn daarna nog ffies tv blijven kijken in bed..
    Zal dinsdag wel wennen zijn... als zoonlief om 08.30 uur op de
    psz moet zijn... en hij is helemaal niet zo'n ochtendmens..!
    Wil niet eens vroeg ontbijten altijd pas rond 10.00 uur...
    nouja we zien wel...

ga ff buiten zitten.. alvast wat kleur proberen te pakken..
    want ik ben altijd net sneeuwwitje...
    donkere haren en ogen.. en een huid zo wit als sneeuw :)

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofy, hahaha, ja dat weet ik nog wel ja... dat is nu wel anders....gewoon aan het aanrommelen en als het werkt werkt het en anders weer verder klooien.. tis bij mij echt een mega proces geweest waarbij ik echt wel tegen een depressie aanzat ja....

@nettie..oeps, bijna iedereen dan.... ;)

@ramona, die hormonen he, soms heb ik er geen last van maar soms... oeh.... iig even naar de kapper geweest.... hahahaha, niet dat ze het dan fatsoenlijk modelleren, maar goed.... de dooie punten zijn er iig vanaf...

nou ga madam zo maar een flesje maken en eens effe naar buiten toe.... stralend weer hier... trouwens die pipetjes om de neusjes leeg te halen verkopen ze die gewoon bij een drogist of moet ik dan echt naar een apotheek?

18. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @mikmak: Die dingen voor neusjes, kan je volgens mij gewoon bij kruidvat ofzo wel krijgen (kopen....:p ) maar ik moet zeggen, heb er hier eentje liggen en hij bevalt mij absoluut niet....maar heb m bij Mila nog niet gebruikt, het lukte bij Elise nooit, ze draaide enorm met haar hoofdje en werd vreselijk boos, ik vond het altijd zo'n geklooi, dan maar met een wattenstaafje (zo eentje voor baby's met zo'n verdikking) en als ik het dan niet voor elkaar krijg dan maar niet, na een flinke niesbui komen ze er wel uit....oh en laatst gewoon een paar keer het neusje aan 1 kant dichtdrukken en toen kwam het er ook zo uit... Heb het ding dus niet echt nodig... maar goed das mijn ervaring, je weet dat ook pas als je het geprobeerd hebt, vind het alleen zo zonde van het geld als je het nooit meer gebruikt..... maar ja, je kan m moeilijk weer inruilen...haha

19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Kan je gewoon bij het kruidvat halen !

als jullie nu gaan wandelen wat trekken jullie de kleine dan aan ?
    tis namelijk zo dat rayn het heel snel heel warm heeft , ben vanochtend naar de winkel gewandeld rayn zonder jas aan in de maxi cosi wel in de voetenzak toen ik hem er uit haalde waren zijn rompertje en de haren net boven zijn nek helemaal nat van het zweten ! heb al vaker dit soort dingen mee gemaakt dat ie snel zweet daarom vind ik het zo moeilijk om hem aan te kleden voor het naar buiten gaan wil hem zeer zeker niet te dun aankleden !

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    zo hier op kraamvisite geweest,wat is het klein weer zeg pfff,Sylvano is echt een bullebakje hihihihi wel leuk om te zien dat het zo snel gaat allemaal,:D:D

Alleen toen ik aankwam lopen kwam de buurman met de hond aan lopen een Husky en we staan daar aan de deur,die Husky hapt zo in Sylvano zijn handje,eerst dacht ik dat het mis hapte,maar later begin hij te huilen en zag ik een klein tandje in zijn vingertje aaaaah

en hij zei erook nog niks van pfff maja we hebben het weer gehad :D

Deel Deze Pagina