@mamamakka: Mila is een beetje een koukleumpie (kennen we eigenlijk ook niet want Elise was net als jou mannetje altijd warm en zweten) en heb haar dus een jasje, mutsje aan en dan in de lodger shelter gepakt ook nog, heel soms is ze wel bezweet als ze eruit komt maar over het algemeen heeft ze dit wel nodig nog...dat mutsje eigenlijk alleen maar zodat ze die over haar oogjes kan wurmen, dat doet ze altijd en het lijkt of ze dan lekkerder slaapt ofzo want als we m dan voor haar oogjes weghalen dan kijkt ze toch moeilijk (in haar slaap...) Btw: heel soms als het zo uitkomt dat ze in de cosi in slaap is gevallen dat ik alleen de shelter dicht om haar heen doe hoor, heb geen zin om haar wakker te maken voor een jasje, de shelter is warm zat.
@buiten gaan: nu gewoon haar kleertjes + zomerjasje + dun dekentje. Nona is ook zo'n warmbloedje, heeft het héél snel warm en gaat dan zweten.
ik doe nu een mutsje op,alleen het jasje met daar de muts van erop,en dan dekentje tot de helft en de kap half naar beneden heerlijk
@iedereen: hier voel ik me rot. Door mn oor. Het zit weer helemaal dicht, doet pijn, er komt smurrie uit, etc. Ben het zo f*cking beu! Ik sukkel al met mn oren sinds de geboorte. Uiteindelijk heb ik op mn 15de een nieuw trommelvlies gekregen aan mn rechteroor. Maar aan het linkeroor nog niet. En daar heb ik zoveel last van, de ene ontsteking na de andere! gaatjes in trommelvlies, korsten, littekens, etc. En de dokter doet me altijd zo veel pijn dat ik gewoon niet meer wil gaan! Maar ik moet wel, is zo irritant en ik hoor amper langs links
waarom doe je hem in de cosi? In de kinderwagen hebben ze het minder warm is mijn ervaring. Cosi is erg zweterig!
@derona: Ik heb dit de laatste keer gehad toen ik zwanger was. Toen was het een trommelvliesontsteking, het trommelvlies stond vol met blaasjes met vocht in. Die heeft ze dan doorprikt en dan moets ik antibiotica nemen. Dus hoogstwaarschijnlijk is het nu weer van dat..Ik ben het gewoon zo beu die oren. Heb er zo vaak last van!
kut... tis hier helemaal mis... mevrouw spuugt weer alles bij elkaar... en krijst en schreeuwt weer van de pijn... vond haar alweer minder vrolijk laatste dagen.. en meer spugen.... lijkt wel weer zoals vanouds... en dan moeten we binnenkort de medicijnen afbouwen... denk dat ze juist.. verhoogd moeten worden.. want werkt qua lichaamsgewicht.... sorry dames.. ben weer pleite dus... (heb niet eens in het zonnetje kunnen zitten... )
nou vandaag was dat puur toeval had de bak nog in me auto beneden staan dus vandaar de cosi , maar kwa warmte maakt het voor rayn niets uit ook daar zweet ie heel snel in . Lees dus dat meer kindjes het hebben . ik heb altijd gedacht dat je heel voorzichtig moest zijn met baby's nou met de onze niet hoor ! sjonge jonge wat een wilde is dat zeg poeh poeh hoe wilder hoe liever echt waar . we kwamen er een tijdje terug achter toen ie niet wilde slapen en me vader wat wilder dan normaal met hem deed nou nou dat vond meneer wel wat ! hij was zo vertrokken gister was ik een beetje met hem aan het spelen op me arm , had hem in babyhouding vast en rolde hem naar me toe , hij vond het helemaal geweldig ! maf he die wildebras !
@ramona, meissie sterkte ermee, net nu je dacht dat het wat beter ging met de kleine. Iid dikke knuff voor jou. Hier met laptop in een tuinstoel buiten. Sven ligt in de kinderwagen en probeert te slapen, maar zoals altijd vecht hij tegen zijn slaap.....op even zijn slaapknuff pakken....verplicht rust houden in de zon.....vervelend hoor! He dus het is nu definitief dat het 13 juni wordt? Ilovaa je mist Sanne nog op de lijst volgens mij, toch Sanne? Misschien moeten we af en toe de lijst door de berichten gooien zodat iedereen hem ziet, ook de mensen die niet regelmatig hier zijn maar wel graag zouden willen komen, idee?
@zwijmelmomentje: gisteren zat Sven met papa in bad, plotseling ging Sven staan en papa draaide hem een kwart naar mij toe (ik stond midden in de badkamer) Sven maakte loopbewegingen en "liep" naar de rand van het bad toe, legde zijn knuistjes op de badrand en richtte zijn hoofd op om naar mij te kijken......ohhhhhh......ik smolt helemaal weg......wat is het ook een poeppie......dan vergeet je alles. (vandaag heb ik wel af en toe het gevoel de hele tijd met hem bezig te zijn, ik kan hem niet zo makkelijk ergens even brengen omdat ik met mijn BV zit, afkolven lukt niet super omdat ik dan voor de volgdende voeding weer te weinig heb.......ik merk dat ik de dingen ernaast dan extra belastend vind.....dus moet wel ff gaan oppassen op mezelf....)
Hey meiden, nou kan weer helemaal opnieuw beginnen... ben alles kwijt doordat de pagina eruit lag... Pffffff, zooooooo irritant... @ Mikmak: fijn dat het zo meeviel meid. Die dingen kun je ook halen bij de Hema. Maar ook bij de C1000 of de drogist. Ik vind hem erg handig. Ik weet nu hoe het werkt. Joshua vind het niet leuk, maar hij werkt wel goed. @ Goofychick: ik ben het met je eens. Ik denk ook dat dat voor iedereen geld. Iedereen word zekerder in het moederschap. Dit komt natuurlijk ook, omdat je je kind steeds beter leert kennen. Ja echt heerlijk, ons lekker laten verwennen. Niet af hoeven wassen tijdens vakantie, eigen sauna (ga nooit naar de sauna, maar nu wel, kan toch bikini aanhouden, broodjes en krantenservice 's morgens. Heerlijk. Heb er nu al zin in. Ja heerlijk he, dat zonnetje. Ik ben lopend naar het CB gegaan en ga straks ook nog maar even een flink stuk wandelen denk ik... Hond mee. Heerlijk. Ow ik dacht dat ik Sanne er al op had gezet... Ga ik gelijk effies doen. Doe je rustig aan meid? @ Vash: ja dat had ik dus ook al... ben nu dus ook maar opnieuw begonnen. Ik hoop met je mee meis. Ik ga voor je duimen dat de neusspray zijn werk gaat doen meid. @ Nettie: dat stotteren hebben wij ook wel eens. Heb je niets bovenop de decoder staan? Dat wil dan ook nog wel eens te warm worden. Wij hebben boven een 2e ontvanger, moet Ziggo nog even bellen hierover om het te registreren, maar boven stotteren alle zenders, dus dat ook gelijk maar even navragen nog. @ Ramona: ja baalde er ook flink van. Heb de tv toen maar aangezet en heb een stukje hollands got talent gekeken. Hahahaha, ook al zo'n sneeuwwitje? Ik heb dan geen donkere ogen, maar ben altijd wel wit...Ow meid, beterschap met je kleine meid. @ Mamamakka: Joshua krijgt nog gewoon zijn winterjas aan hoor. Heb ik zelf ook nog. Heb te vaak meegemaakt dat als ik dan de zomerjas aandeed het ineens weer koud word en ik wissel niet teveel met de jassen. Hahaha geweldig he als ze dingen leuk vinden? @ Derona: heb je daar niets van gezegd? Ik zou geloof ik echt uit mijn slof schieten als hij zijn hond dan niet bij zich zou houden of er niets van zou zeggen... @ Tacha: meid vervelend zeg van je oor! Kun je aan je linkeroor niet ook geopereerd worden dan, zodat je er vanaf bent?
Zo hier dus bij het CB geweest. Joshua woog 5295 gram en was 55,7 cm. Ooooooow wat ben ik trots op mijn kleine vent. Hij is echt superveel gegroeid deze maand. 4 Maart was hij 51 cm en woog hij 4570 gram en 12 maart woog hij 4870 gram. Ook deed hij zijn nekje een beetje omhoog en dit moet ik elke dag nu nog meer gaan oefenen, zodat hij ook echt meer gaat zien en door gaat krijgen dat hij zijn hoofdje omhoog moet doen. Zijn ogen waren goed, waren mooi helder. Ze hoorde een piep in de longen, maargoed dat klopte wel, want ik hoorde hem zo ook wel . Verder is hij ook helemaal goedgekeurd, dus dat is wel prettig. De prikjes heeft hij maar even gehuild. Heb niet meer 20 minuten hoeven troosten. Deze arts heeft de plekken ook gelijk goed gemasseerd. Hij heeft nu ook geen harde plekken zoals de vorige keer. Na het aankleden lag hij al te slapen op het aankleedkussen. Daarna nog even boodschappen gedaan en weer teruggelopen naar huis. Waarschijnlijk ga ik zometeen nog even wandelen, met de hond erbij, maar dat weet ik nog niet zeker. Het is wel mooi weer ervoor.
MerleQ mijn vriend is heel veel thuis en de andere dagen wordt Tess opgevangen door beide oma's dit gaat om 3 hele dagen en 3 middagen per maand. Gaaf die bakfiets. Mikmak wat spannend voor Linette Iloveandres ohw das nog eens een meevaller Ramona gezellig gaat vast wel lukken met het inklappen. Wat rot voor je meisje ik hoop dat het gauw weer verbeterd Werken is best meegeva;llen eigenlijk weinig gedaan moest natuurlijk met iedereen bijkletsen en op de hoogte gebracht worden. Heb nu al weer weekend dus maandag gaan we weer Met Tess en haar papa is het ook super gegaan en ze ziet er heel erg tevreden uit.
@ Journey: ja dat is zeker een meevaller. Ik zie hem ook al onder mijn account staan als voorlopige boeking. Komt omdat het geld nog overgeheveld meot worden. Maar dat komt helemaal goed. Wat fijn dat het werken is meegevallen. En jeetje,dat is nog eens een lekkere werkweek zeg . Hier is het eten bijna klaar. Andres is bijna thuis, dus dat is erg fijn. Kunnen we gelijk aanvallen En kan ik me na het eten gelijk omkleden. Moet ook nog geld halen. En m'n vriendin ff smssen of ik haar op moet halen of dat ze zelf gaat. Ik ga lekker op de fiets. Sjonge ben echt goed bezig vandaag
Meiden, ik ga me omkleden en daarna op de fiets naar het sporten. Ook nog even geld halen en dan lekker sporten. Tot vanavond na 20.00 uur.