Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Elam, mamamakka, veel sterkte voor jullie beiden.

@Ramona, oh meid, als ik jou verhaal zo lees zal je dat gevoel van wegbrengen en tranen in je ogen dus nog wel ff houden als ouder zijnde....hmmmm.....dacht even paar keer doorbijten bij het KDV en dat ik er dan vanaf zou zijn.....hmmmmm......
    Wel lekker hoor dat je je knul zo bezig ziet daar, volgens mij doet je dat enorm goed als ouder of niet?

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

hier een enorm leuk iets. Kreeg gisteren van mijn schoonmoeder een foto van Andres als baby die zij weer van haar zus had gekregen.

3. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    iloveandres wat grappig

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hahaha, ja apart he?

Toen Joshua net een paar weken was werd al constant gezegd dat Joshua een kloon was van Andres.
    Dat er geen twijfel over mogelijk is dat Andres de vader is. :)

Dat is nu ook wel supergoed te zien. :)

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ben naar help mijn man is een klusser aan het kijken......die man zegt, het leven is zo anders voor kinderen dan als je ze hebt.....hahahaha volgens mij is dat een hot item hier ook vandaag of niet?

Heb net nog de stofzuiger door het huis gejaagd, manlief stond ff met de buurman te praten en moest lachten toen hij me zag, tja wanneer moet ik het anders doen als ik het in alle rust wil doen.

Kleine is volgens mij niet helemaal lekker, hij slaapt alleen maar (aan de ene kant lekker, maar ben het niet gewend zo is ie niet) en komt voor een borst en is daarna weer knock out, als hij wakker is is hij erg onrustig met zijn lichaam en zit te kermen. Wellicht iets toch met die spanning bij zijn maag waar de fysio het over had? Ik weet het niet.
    Nou ja, misschien is ie ook gewoon moe door het bezoek van Oma :)

6. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    grappig is dat he Tess is echt een mix van ons maar het grappige is mensen de mij als kind gekend hebbe nzeggen dat ze op mij lijkt en mensen die mijn vriend als kind gekend hebben zeggen dat ze op hem lijkt.....

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hey meiden,
    tis zulks mooi weer.....ben gewoon niet toegekomen aan et meelezen... Heb wel van alles gedaan op de computer maar kwam niet toe aan het forum...sorry hoor, ik denk heus wel aan jullie! En kom ook wel weer terug als ik de andere bezigheden klaar heb.

@yvette: je hebt een pb.

Nu even kijken of ik het kan bijlezen de 10 pagina's die erbij zijn gekomen na mijn laatste bericht/bezoek....

Hier trouwens alles prima, Mila heeft haar stap 3 van oei ik groei snel doorstaan en begint echt te veranderen... Ze word gehaaider merk ik.... ze was echt behoorlijk kattig aan het kraaien toen ze niet wilde dat Elise haar knuffelde... Verder wou ze vanavond op den duur niet meer (halfzittend d.m.v. een paar kussens) in haar kinderwagen zitten toen wij aan tafel zaten, maar eenmaal bij mij op schoot met haar gezicht naar haar pappa en grote zus, was het goed..... Ze weet dus heel goed wat ze wil.... Ze heeft trouwens ook een hele tijd (ik denk haast wel drie kwartier) met kussens achter haar in de kinderwagen wakker liggen kijken buiten, heb haar maar ingesmeerd... haar gezichtje dan, verder had ze haar jasje aan en een deken over dus dat was niet nodig om in te smeren, maar ik vond de zon zo krachtig dat ik bang was dat ze met haar bleke huidje zou verbranden...ze is natuurlijk nog niets gewend en ook nog es heel bleek... Ze lag dan wel in de schaduw maar toch... Had geen zin in verbrande huidjes die 's nachts voor wakkere meiden zou zorgen...Dus Elise is ook ingesmeerd... die is ook best bleekjes en loopt wél in de zon (wij hebben de zon op z'n heetst in de tuin... tuin op het zuiden...) dus dat was wel belangrijk vond ik... misschien wat overdreven nu al maar ja...liever dat dan ellende door verbrande huidjes...

Zo en nu lezen maar... tot later!

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hahaha, ja ik ben het ook aan het kijken. Het eerste wat ik zei was... ja duhuh.. tuurlijk is alles anders als je een gezin hebt...

Ik hoop dat je kleine man zich snel weer beter gaat voelen meid.
    Hele dikke knuffel.

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @nettie, ik smeer Sven ook al in hoor. Beter voorkomen dan genezen. Wauw dus dan heeft ze echt een sprong gemaakt he? Leuk he als ze zo stileltjes of al kraaiend zichzelf bezig kunnen houden. Hier ook zo eentje.
    Grappig dat ze al kattig kan reageren hihihi.

10. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    dames ik ga ervandoor nog effe tv kijken en dan lekker mijn bedje in

11. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    shit krijgen we dat weer waar zou ik tess in godsnaam mee in kunnen smeren ze kan bijna nergens tegen iemand een idee

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @journey: jaaaaa! herkenbaar.... Wat ik hier zo bijzonder vind is dat Elise héél erg op hubbie leek toen ze net geboren was, Mila lijkt heel erg op mij en tóch lijken de meiden ook op elkaar.....Zóó bijzonder vind ik dat....het zijn hier dus ook echt mengelmoesjes, erg mooi om te zien!

13. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

inderdaad zal wel veel schelen..
    mijn meisje is trouwens qua lengt niet klein... maar wel heel fijntjes gebouwd..
    Ze woog gisteren 5,9 kilo... maar inderdaad scheelt wel wat weken.. en dat kan best veel uitmaken bij die guppies...
    We zullen t zien.. :D Geloof er trouwens niets van dat het echt een bolle baby wordt...was haar broer ook niet..

14. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Tess is wel ene echt bolletje ze was groter dan een kindje van een jaar op babyzwemmen

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Journey: dat is idd heel grappig. Ik wil mijn boek van ikke nog even opzoeken en daar een babyfoto uithalen, die ik dan ook zo kan doen. Kijken of hij ook veel van mij weg heeft.
    Slaap lekker meid.

@ Nettie: jeetje dan heeft ze een flinke sprong gemaakt zeg. Goed man!

16. ramona0309

inderdaad geen twijfel mogelijk....
    maar hier ook niet bij zoonlief!... tja.. en dochter lijkt het meeste op haar broer...
    (foto is van december)

Tja we moeten wel een derde "nemen" als ik een kind wil hebben wat op mij lijkt... :)
    al blijft MIJN moeder volhouden... dat mn dochter veel op mij lijkt toen ik klein was... tja misschien dat ze vaak chago kijkt..... :)

17. ramona0309

:confused:

hihi.. dus ze blijft drijven... :) geintje... :D

18. ramona0309

Nettie...

ik vind wat mensen zeggen wel waar..... (nu heb jij 2 dochters.. ) maar meiden zijn echt vaak kattiger als jongens...
    Deze heeft ook echt pit zeg.... zo...

Was je oudste dochter ook "met pit"?

ik was zelf trouwens echt heel vervelend.. hield mn adem in tot ik echt blauw aanliep als ik mn zin niet kreeg... zodat mn moeder me onder een koude douche moest zetten..
    Ze had 2 man nodig om mij als kleuter mn jas aan te doen... en mn kleuterjuffrouw trapte ik tegen de schenen als ik me zin niet kreeg...

Nee als klein kind was ik echt vervelend... maar als puber juist heel rustig...
    mijn vriend net andersom... lief kind, moeilijke puber...

hoop dat onze kinderen wat dat betreft wel een mix zijn.. en dan wel deze mix... lief klein kind.. rustig puber... en hopelijk niet.. vervelend kind, moeilijke puber... :(

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Ramona: mooie foto meid. En idd je zoon lijkt superveel op zijn vader. HIHIHI.
    Ja dan is het hopen dat het volgende kindje op jou gaat lijken. :)
    ik hoop het ook voor je meid, dat jullie kids die eerste mix krijgen.

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @pampers: wat is het verschil tussen 4 en 4+ of 4 maxi?

Sven zit nu in 3 en moet als het goed is daar nog wel ffies in kunnen, 4 was ook nog te groot, maar hij poept regelmatig over zijn luier heen op zijn rug. Terwijl voorin dan niks zit.
    Tips?

Deel Deze Pagina