Goede morgen meiden, ik probeer vanavond bij te lezen,gisteren hele middag lekker buiten geweest,heerlijk
Goeie morgen allemaal, Hier weer een goede nacht gehad. Jamie werd even om 5 uur wakker voor zijn speen en heeft daarna redelijk weer geslapen. Vandaag over op Omneo. Ben het nu aan het mengen zodat het niet een te grote overgang gaat worden. Hoop zo dat het helpt. Fijna dag allemaal!
hihihi ja ze heetf zwembandjes van zichzelf....hihihi Luiers hier ook pampers aleen toen ze net geboren was had ik van het kruidvat omdat die maat 1 net wat beter zat dan maat 1 van pampers. Ik had nu 2 dozen (baby dry) bij de makro waren winst pakker nu geloof ik nog 1 doos dus kan er nog wel een maand tegen en dan zijn ze vast wel weer in de aanbieding, heb idd ook nog die bonnen van d etos. Net met d hond een heerlijke wandeling wezen doen vriendlief was nog thuis Tess ligt nog op 1 oor na een brak nacht ze wou vanaf 3 uur niet meer slapen, maar ik wilde ook geen eten geven omdat ze al een maand lekekr door slaapt dus dacht ik als ik eten ga geven is het misschien voorbij, afijn om 6 uur uiteindelijk voeding gegeven en nu ligt ze nog te pitten. Straks gaan we lekekr winkelen en op de terugweg nog even boodschapjes halen, mijn vriend is vandaag naar de ato rai maar wij gaan ons best vermaken hoor.
Goedemorgen everyone! Hier niet zo goed geslapen, Nona woelt zo vaak snachts, ze wordt dan steeds wakker en begint te huilen Maar nu is het te laat zeker voor in te bakeren? Ik heb het ff gehad met bv. Ben wéér bijgekomen, bijna alles wat eraf was vorige week is er weer bij. Terwijl ik niets verkeerd heb gedaan. Ik word er moedeloos van. Het is bijna zomer en ben nog steeds een vette koe! Ik ben serieus aan het overwegen nu al af te bouwen! Dan kan ik écht dieten en gaat het een stuk sneller. Pff dilemma dilemma.. Ga ff bijlezen en dan douchen.. Oh mn oor is iets beter trouwens! Niet naar de spoed dus!
@pampers: hier enkel pampers en af en toe huggies, maar liever pampers. Ik neem nu de active fit (nr 3) Zijn veel losser dan baby dry en aangezien nona een super actief kindje is lijkt me dat fijner dat haar luier soepel is. Billendoekjes afwisselend kruidvat, pampers met lavendel, of carrefour sensitive.
Hier trouwens pampers nog nooit doorgelekt, huggies wel. ik vouw altijd de achterkant (aan de rug) een stukje om, zodat de poep minder makkelijk naar boven kan kruipen.
Hai Lieverds Ik probeer vanavond wat bij te komen met reageren,vanmiddag heb ik het erg druk en ik wil nog op iedereen reageeren dus ik kom vanavond zeker even terig en anders van het weekend,maar ik heb veel afgesproken met vriendinnen dit hele weekend en kijk er naar uit ,dus vrijdag en zaterdag zal het wat in de nacht zijn dat ik kom reageren,maar vond nu ook dat het weer even tijd was voor vriendinnen,we zien elkaar te weinig. Xje voor jullie,als ik nu iets heel belangrijks heb gemist pb me even want ik vind het anders erg lullig, Sanne,ik lees net je PB meid ik reageer nog zo even terug erg lief van je meid
RAMP! Ik heb het slot van de badkamerdeur afgebroken en kan dus niet id badkamer, niet douchen, niet naar toilet Hahahah weer typisch ik. Hubby komt pas rond 12u thuis dus zal moeten wachten lol
Vouw je het dan naar binnen of buiten? Goedemorgen trouwens iedereen, lijkt erop dat er steeds meer kindjes wat onrustiger gaan worden snachts? Hihihi zul je zien dat Sven straks doorslaapt....pfffff......inmiddels bijna 5 maanden gebroken nachten gehad......moet toch een keer instorten zou je zeggen........ Veel plezier iedereen met het naar buiten gaan, hier denk ik ff de stad in, als Sven niet om de 2 uur komt.
hoi meiden heb net voor het eerst gesport ! niet op de sportschool maar ben gaan hardlopen ! samen met EVY ideaal is dat zeg echt een uitvinding . ik heb 20min gelopen samen met de hond die kon ook wel wat beweging gebruiken , roy is toen bij rayn gebleven en toen ik klaar was heeft roy gelopen alleen ofja met evy dan hihihi en toen ben ik bij rayn gebleven .Toen we eenmaal thuis waren nog wat buikspier oefeningen gedaan en nu net onder de douche geweest , heerlijk dat gevoel dat je wat gedaan hebt . zo ga nu ff een broodje eten buiten en daarna ff bijlezen !
Even eerst deze reacties tot nu toe: Patricia: Wat een ontzettend schattige foto zeg! Hij ziet er echt niet meer als een dysmatuur uit trouwens Lekkere bolle toet begint ie te krijgen! En, zijn klerenkast wel al leeg gemaakt nu? Ik vond het ook heel erg, die eerste keer de spulletjes die te klein waren eruit halen Journey: Ja, ik ben benieuwd, ik heb haar voicemail ingesproken, maar ze heeft me nog niet terug gebeld Heerlijk he, zo uitgeput als ze zijn, na dat zwemmen MerleQ: Ach, ieder zijn ding. In het boek staat heel duidelijk dat het niet wetenschappelijk is en het is maar met een beperkt aantal mamas getest zeg maar en alles wat in dat boek staat, is eigenlijk gebaseerd op de kindjes die het allervroegst waren, zodat je een houvast hebt als je kind ineens zon sprong krijgt. Ik hoop dat je die pilletjes helpen, niets zo vervelend als een aft! Mamalijntje: En meid, lekker getuinierd ? Tacha: Wat gaat dat snel he? Dat ze alweer 4 maanden is, bedoel ik. Het is echt ongelooflijk, maar het gaat zoveel sneller dan de zwangerschap! MikMak: Lief van je Dan kom ik binnenkort echt eens ff lekker een bakkie doen! Precies, eventjes dat uurtje voor jezelf, al is het maar eens in de maand of zo, maar vanavond gaan we uit eten, heerlijk! Jeetje 2kg zwaarder? Dat is wel een groot verschil zeg! Goofy: Je bent echt een schat! En je ventje is in goede handen hoor, je kunt lekker gaan vrijgezellenfeesten Ramona: Lief van je, die reactie Grappig, maar dat zei mijn moeder dus ook al, dat ik hem ermee schaadt als ik mezelf zo down voel Haha, ach, dan weet jij nog meer over die vocht en vetpercentages af dan ik Ik ga mijn vet ook weer eens meten, ik heb ook zon weegschaal, maar durfde steeds niet Wat geweldig dat het zo goed ging met Serino op de psz! En ja, wat is ie dan weer even klein, als jongste van het stel
wow mamamakka jij bent echt goed bezig Hahaha Tacha inmiddels al in de wc geweest? Goofychick met Tess ging het s'nachts super goed maar vanacht..... ze is heel de dag al wat huilerig of ze nou alweer in het volgende sprongetje zit ik weet het niet Patrieske maak je niet druk om ons hoor wij redden het wel denk maar goed aan jezelf jij hebt wel genoeg aan je hoofd denk ikdan hier s'nachts te komen reageren. Naarbuiten wat doen jullie nu de kleintjes aan? Ik had Tess een dun truitje met spijkerjasje en bodywarmer maar haal haar net uit de maxi cosi is ze hellemaal bezweet.... Nou zonnebrand heb maar biodermal voor kids factor 30 genomen daar kan ik zelf ook tegen dus hoop ik tess ook.
@pampers Gebruik overdag de kruidvatluiers en sinds kort 's nachts de pampers.. heb toch wel het idee dat Arda 's nachts met de pampers langer doorslaapt..en de kruidvat luiers zijn 's nachts vaker doorgelekt.. Voorheen werd Arda toch wel wakker, al had hij geen honger, voor een natte luier moest ik er toch weer uit.. Billendoekjes; ik gebruik van alles..Kruidvat, zwitsal, bumblies.. Heerlijk weer..was mijn tuin maar af, kon ik heerlijk genieten.. Straks toch even wandelen..Arda slaapt nu heerlijk, denk dat hij niet snel wakker wordt.. Net een gesprek met de bedrijfsarts gehad..Wat zijn die mensen ongelofelijk hard..Totaal geen begrip voor je situatie.. ik begrijp dat ze mensen zo snel mogelijk weer aan het werk willen hebben, maar een beetje een luisterend oor bieden kan geen kwaad toch.. Kon me ook niet inhouden, heb daar flink moeten huilen..
Jamie is niet zo'n zweter nog dus die krijgt nog een dik vest aan. Alhoewel vandaag is het super warm maar meneer ligt al vanaf 11 uur op bed en slaapt nu nog al had ik graag naar buiten gewild Ik heb alle takken van de bomen gezaagd. Nu hoeft manlief alleen nog maar de stammen uit de grond te halen en de takken klein te maken en dan kunnen we de laatste schuttingdelen gaan plaatsen.. Heerlijk weer bijna een tuin. Tegelen en dan beide kanten een mooie plek voor de planten (hortensia,passie en rozen)
Jullie ook al hard bezig in de tuin? Wij hebben de schuttingen al geplaatst..de tegels liggen opgestapeld aan de kant..dat moet iemand nog komen doen.. Tuinhuisje is al besteld, binnen een week of 2 zal die er ook wel staan hoop ik.. Veel succes!
@goofy: ik vouw het naar binnen! Deur is inmiddels open, hubbie was om 11u al terug. We zijn net anderhalf uur gaan wandelen, zalig in het zonnetje! Maar zie nu dat nona's neusje en kaakjes wat rood zien. Heel licht hoor, maar toch volgende keer wat sunblock aandoen! We wilden eerst naar de zoo maar onze auto is in de garage hebben hem pas straks terug. Hier een belangrijke beslissing genomen, maandag begin ik af te bouwen! Heel moeilijk maar ik voel me er goed bij, ik begon me meer en meer te irriteren aan de nadelen van bv. En ik wil mn lijf terug! Dus de knoop doorgehakt. dE eerste week maar 1 flesje per dag dus dat valt mee. Ik ga het rustig aan doen..
Tacha fijn voor je dat je de beslissing heb kunnen nemen, maar jij kan eventueel toch ook al met fruit e.d beginnen?
Elam jij ook! Wat een puinzooi krijg je ervan he! Overal zit zand hihi Tach moeilijk besluit he. Wens je veel sterkte meis! Denk aan de koelcompressen want die ga je hard nodig hebben.