Nona slaapt ook extreem weinig, al lang hoor. Hooguit twee dutjes van telkens 30min dat is alles. Maar als ik ermee ga wandelen valt ze in slaap en dan slaapt ze wel tijdens de wandeling (1uur) ! Ze hebben gewoon soms meer en soms minder dutjes nodig..
Trouwens @ iloveandres: Hier heb ik ook de zumba dvd's besteld! Ben benieuwd hoe ze me gaan bevallen! Ik doe nu Core Rythm's work out dat is een soort salsa-aerobics gefocust op je core (= buik, heupen, taiile). Maar begin ze wat beu te worden, dus wil ik zumba eens proberen!
patrieske EVY is een MP3 bestand wat je op je mp3speler zet , zei begeleid je dan tijdens het hardlopen zo moet je bijv eerst 1 min hardlopen ( dan zet ze een soort van dance muziek op) dan zegt ze : zo dan gaan we nu 1 minuut wandelen ( en hoor je u2 muziek) dan moet je 2 min hardlopen na een minuut zegt ze kom op je kunt het nog maar 50 sec en je mag weer wandelen , echt super leuk en erg motiverend ook . wie is er ook als weer morgen jarig ? weet dat er wel iemand is ,was jij dat niet mamalijntje ? ik ben in ieder geval zondag jarig ! en morgen ga ik lekker dagje shoppuh met ma en me zusje in Amsterdam !
hier wordt ook nog vaak gegeten.... (en erg lang 3 kwartier).. eet overdag om de 2,5-3 uur... maarja.. ik ben tevens. tussendoortje... fopspeen... slokje troost... een manier om in slaap te vallen etc.. etc.. etc... maarja zo was broerlief ook... @slapen moeilijk te zeggen.. ze sliep gewoon redelijk.. maar momenteel slaapt ze weer weinig.. omdat ze weer veel last heeft... gisteravond ook weer uuuren gehuild.. @ongesteld hier nog steeds niets gezien... vraag me af of mn buikje wat minder opgezet is als het eenmaal weer "normaal" werkt... Heb regelmatig flauwe ongi-pijntjes.. en heb me al een paar keer afgevraagd: "zou het nu komen"... maar niets hoor.. Vooral nu ze snachts soms wel redelijk doorslaapt enik haar dus ook flessen bv moet geven... dan zou je toch denken dat het weer op gang moet komen.. (?) @borsten Andere vrouwen die bv geven ook gemerkt dat de borsten weer minder groot aan t worden zijn... hier wel het geval.. nu kan het ook zijn omdat ik al ongeveer 20 kilo kwijt ben.... er zit trouwens wel meer melk in als eerst.. maar de omvang lijkt als ze leeg zijn wat af te nemen... alleen smorgens ben ik nog Pamela..
ja dat kan ,maar als je intresse hebt denk ik dat ik het je ook wel kan toe sturen want wij hadden ook moeite om het van de officiele site af te halen dus roy heeft het ff ergens anders van gehaald .
Wow, wat is er weer veel geschreven. Hier een beetje druk gehad met werken en het mooie weer, dus ik heb nog niet alles bijgelezen. Het forum gaat verhuizen? Dit weekend geen forum? Het werken gaat bij mij erg goed, ik vind het heel gezellig om de collega's weer te zien en weer eens iets anders te doen. Mijn man was vandaag aan het oppassen en hij kwam vanmiddag gezellig langs op het werk met een hongerige dochter. Dus ik kon lekker live voeden en dan scheelt me dan weer een keer kolven. Hij is vervolgens doorgewandeld naar het vondelpark waar ik om halfzes hem weer opgezocht heb (ik moest tot vijf uur werken). Nog even lekker van het mooie weer genoten, heerlijk! Het kolven ging best goed op het werk, een keertje iets minder (60 ml) maar ik ben niet ontevreden.
Heb ik ook even gemist hoor.. Wist niet dat het forum ging verhuizen maaruh hyves? mamamakka ik ben niet Jarig. Pas in nov
@Ramona: Hier ook al minder grote boobs hoor! alleen smorges idd lekker vol. ik zal ze wel gaan missen hoor, was echt ontevreden met mn boobs voor de zwangerschap! Wilde een borstvergroting! Nu ga ik wachten tot na de 2de en dan sparen voor een boobjob..
Hey meiden, ben ik weer. Pfoe dat was nog eens een dag zeg. Was echt supergezellig. Zal nu eerst even gaan reageren.... @ Derona: dankjewel meid @ mamalijntje: succes met de Omneo meid. @ Patrieske: meid, doe maar lekker rustigaan hoor. Je gaat toch niet echt 's nachts nog reageren he? @ Tacha: hahahaha, das niet echt handig nee. @ Mamamakka: fijn he sporten? @ Yvette: ja leuke foto he? Ik heb idd de kledingkast al leeggeruimd, maar de doos staat nog wel op zijn kamertje. Ik hoop dat ik niet al te veel mensen gemist heb. Ik moet nu direct naar de huisartsenpost met Joshua. Hij is weer erg benauwd. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Tja herken je gevoelens.... heb er ook over nagedacht... maarja waar ik tegenop zie zou niet zozeer de operatie zijn, maar eerder dat je weken (dacht 4-6) je armen niet kan gebruiken en absoluut niet mag tillen .... niet echt handig als je kinderen hebt... ben dus nog steeds aan t dubben....
@ tacha: fijn voor je dat je een besluit hebt kunnen nemen en dat je je daar goed bij voelt (behalve dan dat het natuurlijk wel even slikken is om je meisje geen borst meer te geven). Ik hoop voor je dat je daarna lekker aan de slag kunt om af te vallen! Kan me voorstellen dat je daar behoefte aan hebt. @ mamamakka: ik ben morgen jarig 23 jaar alweer! Of pas Ik vier het niet echt, al mijn (schoon)ouders en (schoon)broers/zussen komen langs en dat zijn er al 13 Dus ik vier het niet, maar eigenlijk toch wel Lekker zeg dat je bent wezen hardlopen! Ik heb het ook wel eens gedaan maar ik hou het nooit langer dan een paar weken vol. Dan verslap ik alweer... Ik vind het nogal saai namelijk. Heb jaren gedanst en dat vond ik een veel boeiender manier van bewegen @ yvette: hoe gaat het nu met je? Ben je nog uit eten geweest met je man? @ nettie: dat is schijn hoor dat pampers dunner is. Die dingen vangen onwijs veel vocht op. Soms als Tobe lekker bezig is geweest, is die luier van hem echt huge. Die kruidvat luiers gebruikt het kdv en die zijn inderdaad ook wel fijn, voelen inderdaad veel dikker aan. Ik vind ze alleen wat stugger. @ iloveandres: hoe gaat het nu met jullie hond? Heb je de dierenarts nog gebeld? @ vash: fijn dat je eerste werkdag beviel! En leuk dat je man even langs is geweest Lekker park weer is het op moment he? Wij zijn ook veelvuldige parkbezoekers, maar ja dat moet ook wel als je geen tuin hebt @ elam: wat ontzettend rot van je werk zeg! Kan me voorstellen dat je dat er niet echt bij kunt hebben naast je (mogelijke?) postnatale depressie. Logisch dat je in huilen bent uitgebarsten. Waar werk je? @ journey: nivea heeft een speciaal baby zonnemelk, gericht op de gevoelige huid van de baby. Ik heb het vandaag voor het eerst gebruikt, maar Tobe heeft er tot nu toe goed op gereageerd. Zijn plekken zijn niet erger geworden. Dus misschien kun je dat eens proberen? Tobe is nog steeds moe van zijn drie dagen KDV... Vandaag een zomeroutfit aangetrokken en het stond echt te schattig En we hebben vandaag de bakfiets opgehaald! Uiteindelijk een korting gehad van 800 euro terwijl het ding zo goed als nieuw is Ben er onwijs blij mee! Moet alleen wel wennen aan het fietsen met dat ding Morgen krijg ik van mijn moeder de babyschaal en dan gaan we het eens met Tobe uitproberen
@ borstvergroting: mijn moeder heeft het gedaan nadat ze haar tweede had gekregen (had toen nog maar cup AA) en heeft daar onwijs veel spijt van gehad. Nu 10 jaar later heeft ze ze laten verwijderen en heeft ze nu nog een kleine cup B. Ze was ook aardig wat afgevallen de laatste jaren en d'r borsten waren absoluut niet meer in verhouding. Nu is ze er veel blijer mee, ze hangen alleen te veel naar haar zin. Ik geloof dat ze ze had vergroot naar een grote cup C. Dus niet extreem...
MerleQ vast gefeliciteerd wordt dus toch wel een gezellige dag voor je, ene 23 dat zou ik ook nog wel willen worden.